יום ראשון, 24 במרץ 2013

יפית אלימלך: One woman show


מכירות את האנשים האלה שעושים ממש רק את מה שהם אוהבים?
אלה שחיים יום יום את החלום שלהם, וממשיכים ומגשימים, מפתחים ומשכללים אותו כל הזמן?
אז עבורי האנשים הללו היו בגדר שמועה, עד שפגשתי את יפית אלימלך.

כשקיבלתי פנייה להתנסות בליין מוצרים אישי מבית היוצר של קוסמטיקאית וותיקה שמחתי כמובן (כסקרנית וחובבת חידושים מושבעת, אתן כבר יודעות), אבל מודה ומתוודה שלא ציפיתי למשהו יוצא דופן.
כשפגשתי את יפית לראשונה, מיד הבנתי שמדובר במשהו יוצא דופן.
יש את הביטוי: Self made man. אז הוא מתאים כאן בדיוק, רק שבמקרה הזה זאת Woman!
ברק ואור בעיניים, דרייב מטורף ומעל לכל חריצות ואמונה עצמית שיש שיפרשו אותה בשוגג כשחצנות, וקיבלתן את המתכון שמרכיב את יפית אלימלך.
כקוסמטיקאית העוסקת במקצוע כ- 20 שנה ושנתקלה חדשות לבקרים בלקוחות המלינות על תחושת הכובד והשמנוניות שמוצרי הטיפוח מותירים על עורן, יפית צברה ניסיון רב שהביא אותה לפני קצת פחות משנה להציג ליין מוצרים קלי ספיגה משלה שנולד לאחר כ-5 שנות מחקר ופיתוח.
העיקרון מבוסס על נוסחת ה- Pro Diffusion, המאפשרת למוצרי קוסמטיקה להיספג לחלוטין בעור מבלי להותיר שכבה שומנית ועדיין להעשיר אותו בחומרי הזנה.

גילוי נאות: הוזמנתי לטיפול מטעם יפית אלימלך והמוצרים התקבלו לסקירה




המכון









ארון המוצרים במכון - הכל נחטף?!










חדר הטיפולים

טיפול הפנים התבצע לאחר אבחון סוג עורי והצרכים האינדיבידואליים שלו, ולהבדיל מטיפולי הפנים המפנקים שהתרגלתי אליהם בשנים האחרונות, פה יפית לא חסה עלי, וביצעה בין השאר ניקוי עמוק ויסודי שלאחר שהעור חזר לעצמו הבנתי סוף סוף את ההבדל בין טיפול נעים אך שטחי לבין טיפול מקצועי "מהשורש", שלכמותו עור מעורב ופוסט אקנתי כשלי זקוק מעת עת.







ואלה המוצרים שניסיתי במהלך החודש האחרון:

נבחרת ההתנסות









Deep cleaning foam ו- Anti blemishes solution:

ימין - מקציף, שמאל - תרחיף

בפוסט שיגרת הטיפוח של קיץ 2012 ציינתי שאני מחבבת במיוחד מוצרי ניקוי פנים מקציפים, וה - Deep cleaning foam נכנס בדיוק לקטגוריה הזאת. מוס נעים וריחני, המנקה את איפור הפנים בקלילות ומשאיר את העור רך ורענן? אני תמיד בעד.
אני שמחה לספר שהמוצר הזה מקיים את ההבטחות במדויק, נזקקתי לכמות מועטה בלבד כדי להגיע לניקוי מלא של הפנים, כולל הסרת האיפור, והעור אכן לא הרגיש לאחריו מיובש או עם תחושת "מתיחה" שמוצרי הניקוי לפנים עלולים לעתים להשאיר.
מחיר: 120 ₪

 

התרחיף Anti blemishes solution לטיפול בפגמי עור הינו דו פאזי - שילוב של נוזל ואבקה שעם ניעור הבקבוק מתערבבים יחד, ומכיל גליצרין, קלאמין, חומצה גליקולית, חומצה סליצילית, אבץ ואלנטואין להשגת 3 מטרות-
  • ספיחת שומנים
  • חיטוי
  • הרגעת גירוי ואדמומיות.
הוא מיועד בעיקר לעור מעורב, שמן, שמן בעייתי ואקנתי.

המוצר הזה נתפס בעיני, גם לאור התיאור שלו וגם לאור הריח התרופתי שלו, כמוצר טיפולי לכל דבר ועניין. לאחר ניקוי הפנים שמתי כמות קטנה ממנו (לא נדרש יותר מכך) על פיסת צמר גפן ועברתי איתו על נקודות בעייתיות בעור.
אין עוררין על תחושת החיטוי המיידית שהוא נותן, ובאותן נקודות סוררות ראיתי שיפור ורגיעה עד כדי העלמות תוך מספר ימים, כך שאני חושבת שכתרחיף חיטוי הוא בהחלט עושה את עבודתו נאמנה.
אני עדיין מאמינה, דרך אגב, שבמקרי אקנה קשים אין מנוס מלהסתייע בטיפול תרופתי כמו רואקוטן, כפי שאני עשיתי בגיל ההתבגרות ולצערי רק לאחר שנים של התעסקות מיותרת עם העור, שלא הניבה הרבה מלבד צלקות שאני נושאת עלי עד היום.
מחיר: 150 ₪









Silk zone perfect eye cream:

קרם עיניים

קרם העיניים משלב בין 3 פטנטים-
  • Renovage- עיכוב התקדמות השעון הביולוגי של תאי העור, דבר המשפר סימני התייבשות, כתמי גיל, פיגמנטציה, התדלדלות עור, נקבוביות מורחבות, אדמומיות וכתמים.
  • Hloxyl- שילוב בין העלמת הפיגמנטים הכהים שמשחירים את העור סביב העין, מיצוקו והשוואת הגוונים השונים שנוצרים בעור.
  • Eyeliss- טיפול בתגובות דלקתיות לחשיפה לקרני שמש, המוריד משמעותית את הנפיחות סביב העין.
אני תמיד נזהרת מקרמים המבטיחים לי ניסים ונפלאות, כי כשזה מגיע לעולם הטיפוח הגנטיקה של כל אחת ואחת מאיתנו מהווה שחקנית מכריעה במראה עור פנינו, והקרמים יכולים רק לסייע ולהיטיב עימו במידה והם אכן איכותיים.
כאן מדובר בקרם קליל בעל ניחוח נהדר, שליחח לי בצורה מקסימלית את העור הדק והיבש שמסביב לעיניים וגם הוא הפגין קלות בספיגה. הקונסילר ששמתי מעליו נטמע בקלות יתרה בעור וגיליתי לשמחתי שאני אפילו זקוקה לכמות פחותה ממנו כדי להשיג את אותה רמת כיסוי.

ומילה על העיצוב. כשפתחתי את הקופסה הופתעתי לגלות מיכל זהה בגודלו לזה של הסרום שתראו בהמשך, כי אני רגילה לקרמי עיניים בצנצנות או בטיובות קטנות.
כששאלתי את יפית על כך היא ענתה שהיה לה חשוב שגודל המיכל ישקף את כמות הקרם שהוא מכיל, 30 מ"ל. לי אישית בכל זאת קשה להתרגל למארז גדול כזה עבור קרם עיניים, אבל ייאמר לזכותו שמארזי משאבה הינם מסוג המארזים הנוחים ביותר לשימוש ולשמירה על הסטריליות.
מחיר: 440 ₪









Nutripower anti aging serum:

סרום

הסרום מהווה תומך קריטי לספיגה טובה יותר של קרם הלחות על ידי מילוי קמטוטים וקמטים תוך שמירה על גמישות, רכות ואחידות גוון העור. מכיל ויטמינים C ו- E, אקסטנטים, קלנדולה ושמנים חיוניים המרווים את העור ומאפשרים לו להתחדש.

המרקם שלו הוא כשל נוזל סיליקוני שקוף, שמרחתי במידה מסוימת של היסוס על הפנים והתברר לשמחתי כנספג בקלילות כמובטח. לאחר מספר שבועות של שימוש אני גם יכולה להעיד שהמוצר הזה פשוט מצוין. מזין את העור ומסייע לו להגיע למצב האידאלי הזה של רך, מלוחח וקורן, ללא שמנוניות מצד אחד או יובש מצד שני.
מחיר: 465 ₪









Deep hydramoist cream ו- Hydramax firming cream & mask:

ימין- קרם לחות, שמאל - לחות/מסיכה

Deep hydramoist cream הוא קרם לחות עשיר ו"חמאתי" במרקמו, המכיל חוחובה, חמאת שיאה, תמציות סויה ואבוקדו, שמן שקדים, זיתים וחיטה, ושמחתי להיווכח שזה מוצר קל ספיגה לחלוטין, קרי נספג בעורי תוך דקות ספורות וללא תחושת שמנוניות ו/או כבדות.
במזג האוויר המשוגע שעובר עלינו עכשיו, קרם כזה הוא מבחינתי סוג של "מציל עור", ובואו נאמר שמצאתי את עצמי משתמשת בו בקופסית הקטנה הזאת עד הטיפה האחרונה.
מחיר: 350 ש"ח



Hydramax firming cream & mask היא מסיכת קרם המומלצת לטיפול בעור רגיל/מאוזן ועור רגיל עד יבש, ומהווה טיפול משלים לחידוש, רענון והזנת העור. ההמלצה היא להניח 2 שכבות עבות של הקרם על העור ולהשאיר במשך 20 דקות, פעם - פעמיים בשבוע.
לא מוצר שהייתי מתקרבת אליו בקיץ, אבל בתקופה היבשה הזאת לא היססתי לנסותו והנחתי אותו לפי ההנחיות.
הרגשתי שהמסיכה הזאת היא בדיוק מה שהעור שלי נזקק לו בתקופה הזאת של ימים יבשים ולילות קרים, מעין "זריקת לחות" לעור מיובש המשווע ללחות רצינית ועמוקה יותר, ויחד עם זאת היא לא מכבידה או "מציקה" על העור.
בונוס חביב הוא שבמגע עם העור היא הופכת מלבנה לזהובה פנינתית, ואחרי שספגתי את השאריות שלה עם טישו העור נראה זוהר וחי. 
מחיר: 350 ₪








Ultra sun defense SPF50:

קרם הגנה

שימו לב ל- SPF הגבוה של הקרם הזה - 50!!!
ההסבר לגביו הוא שקרם זה יוצר רשת קפסולות סינון מיקרוסקופיות, הנקראת פניני UV, הנפרשות על פני העור ונצמדות אליו בצורה אחידה כדי להגן עליו מקרני השמש המזיקות.
מעבר לשימוש כהגנה מהשמש, הוא מומלץ לשימוש יומיומי בקרב בעלי כתמי גיל ופיגמנטציה, וגם לאחר טיפולי אקנה, הסרת שיער ופילינג.

השתמשתי בו לאחר קרם הלחות ולפני המייק אפ, כי יפית גם המליצה על המוצר המולטי טאסקרי הזה כפריימר, והופתעתי מאוד. מעבר לכך ששוב מדובר בקרם עשיר שמצליח בכל זאת להיספג בעור במהירות, בשימוש עימו מתחת למייק גם ראיתי שיפור ברור במראה ובעמידות של המייק אפ, ועבור מישהי כמוני, שבעוונותיה ממש לא מקפידה על קרם הגנה גם בקיץ אבל כן מקפידה תמיד להניח פריימר לפני האיפור - זה מהווה פיתרון נהדר להריגת 2 ציפורים במכה אחת.
מחיר: 350 ₪





כפי שציינתי בתחילת הפוסט התנסויות חדשות מסוג זה הן בדיוק מה שמושך צרכנית קוסמטיקה סקרנית כמוני, ואם גם (כמו במקרה הזה) מתקיימות ההבטחות שמגיעות איתן אז מה טוב.
ובשורה התחתונה מחירי המוצרים אמנם רחוקים מלהיות עממיים, אבל הם משקפים איכות והשקעה יוצאת דופן בפיתוח קו מוצרי טיפוח "בוטיקי" לחלוטין, כשאישית הכי התחברתי לקצף הניקוי ולקרם ההגנה - זהו סגנון המוצרים האהוב עלי, משמע קלילים ומולטי טאסקרים. 

המכון של יפית ממוקם ברחוב ברגסון 2, תל אביב (בקרבת קניון רמת אביב), 03-6413214 / 052-3350100, ואלה הקישורים לאתר האינטרנט ולדף הפייסבוק שלה. 







מאחלת לכולכן חג אביב שמח ומטופח!



12 תגובות:

  1. אוי הקרם מגיע באריזה אדומה, מעולה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שברגע שאתה אורז משהו באדום- אתה שואף לבלוט, וזו הייתה כוונתה. גם אני אהבתי :)

      מחק
  2. מחירים מופקעים מנצלת נקודות חולשה של נשים בשביל בצע כסף !!!!

    השבמחק
  3. קופסאות ומיתוג בהחלט מרשימים רק חבל שהחומרים לא עושים את העבודה !!!

    השבמחק
  4. הכרת את יפית אלימלך כלקוחה שלך מעניין מה היית כותבת עליה כלקוחה שלה ששילמה אלפי שקלים לטיפול לא נעים שארך שבועיים בפיגמנטציה שרק החמיר את המצב

    השבמחק
  5. אם הטיפולים שלה באמת היו עובדים לא היה צריך לשכור בלוגרים שיעשו את העבודה
    תעברי על הביקורות השליליות שיש עליה ברשת ובסרטוני יו טיוב האישה הזו ממש פרק לכולבוטק !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.
      שאותו אדם יישב ויכתוב 4 תגובות שונות תחת שמות אנונימיים ובדויים - כנראה שיש כאן כבר משהו אישי.

      בכל מקרה ולמרות שהדבר המתבקש לעשות על ידי היה למחוק את התגובות הללו, בהתחשב בעובדה שלא מקובל עלי שיופיעו אצלי בבלוג תגובות ספאם משמיצות ופוגעניות, אני בוחרת באופן חד פעמי להשאיר ולהתייחס אליהן במרוכז ולגופו של עניין:
      זכותו המלאה של כל אדם לתמחר את השירות והמוצרים שהוא מציע כראות עיניו, זכותו של הלקוח להחליט האם לרכוש אותם או לא בהתאם ליכולותו הכלכלית.

      מוצרי טיפוח הינם מראש אינדיבידואליים, ומה שמועיל לעור אחד לא בהכרח ישפיע באותה הצורה על עור אחר ולכן המשפט הנכון לכתוב היה "חבל שהחומרים לא עושים את העבודה- בשבילי".
      כנ"ל לגבי טענתך בנוגע לאפקטיביות טיפול בפיגמנטציה.

      אף אחד לא שוכר, אותי לפחות, "לעשות את העבודה" עבורו, אני לא עיתונאית אלא בלוגרית. הבלוג נכתב בהנאה גדולה על חשבון זמני הפרטי ולאחר שהתנסיתי במוצרים שקיבלתי (ואז גם יופיע גילוי נאות) או רכשתי.
      היופי לתפיסתי בעושר המידע הקיים כיום הוא (כפי שציינת בעצמך, גם אם בצורה בוטה) שלכל אדם יש אפשרות לקבל חוות דעת רבות ומגוונות מערוצי תקשורת שונים, ואז להחליט באופן עצמאי ומושכל אם שירותים ומוצרים שונים אכן מתאימים עבורו!

      מחק
    2. האמת שלצערי אני גם נפגעתי מיפית...
      כל כולה מלאכת שיווק אגרסיבית ביותר, ברגע שאת מסרבת לרכוש את המוצרים ה*מאוד* יקרים שלה, היא מתייחסת אליך בזלזול ובהתנשאות. היא העליבה אותי ופגעה בי, וניצלה נקודות רגישות (כמו הפיגמנטציה) כדי לגרום לי לשלם לה עוד כסף. זאת - אחרי שנתנה לי טיפול לא מקצועי, מקוצר ושלא עומד בהבטחות הקודמות.
      לדעתי כבלוגרית של מוצרי יופי חשוב גם להקשיב לקהל הלקוחות שמתנסה במוצרים/בטיפולים כל יום כדי לקבל זווית אמינה יותר. אולי יש משהן בדברים אם כל כך הרבה אומרות אותו הדבר? אני מצטערת שלא בדקתי טוב יותר קודם, כל האינטרנט מלא בביקורות שליליות ומאוכזבות.

      מחק
    3. קודם כל צר לי לשמוע על החוויה השלילית שלך, שכנראה הייתה חזקה מספיק כדי שתרגישי צורך להגיב לפוסט שפירסמתי לפני שלוש וחצי שנים.
      בנוגע להערתך שיש להקשיב לקהל הלקוחות (מניחה שהתכוונת לקוראות במקרה שלי) כדי לקבל זווית אמינה יותר, כמו שכתבתי בפוסט- התנסיתי אצלה אז בטיפול פנים אחד והשתמשתי בסדרת מוצריה לאורך תקופה והחוויה הספציפית שלי הייתה חיובית, ואני כותבת כאן על החוויות שלי ולא של אף אחד אחר.
      אני שוב אדגיש שתמיד חשוב לקרוא כמה שיותר ביקורות לפני שקונים מוצרים ורוכשים שירותים כדי לקבל החלטה מושכלת ככל הניתן, והניסיון מלמד אותי שמוצרים לא איכותים ושירותים לא טובים אינם שורדים בשוק לאורך זמן- בדיוק משום שעומד לרשותנו כלי כל כך מקיף ועשיר בביקורות מגוונות כמו האינטרנט.

      מחק
    4. לצערי גם אני מגיבה באיחור.התנסתי במוצרים של יפית אלימלך , ואין לי מילה אחת טובה לומר עליהם.המוצרים מייבשים את העור , מחירם פשוט שערורייתי. ולא הייתי ממליצה לאף אחת לקנות אותם.בנוסף השרות והיחס הם מתחת לכל ביקורת. בנות היזהרו.

      מחק
  6. עוד ברצוני להוסיף , כי יפית מזלזלת בלקוחות , ואינה מוכנה לקבל ביקורת. אני נפלתי בפח ושילמתי. כמו כל לקוחה רציתי להנות מהמוצרים , ולקבל תמורה לכספי.לא כך היה, ועוד זכיתי לניתוק הטלפון בפני , כאשר נעשה ניסיון להעביר ביקורת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שהגבתי גם לקודמייך, אני מצטערת לשמוע על החוויה השלילית שלך.
      מעבר לכך אני לא רואה טעם להמשיך לתת במה אצלי בבלוג לטענות הללו היות ואין באפשרותי לסייע.
      אני מאמינה שתמיד יש 2 צדדים לכל סיפור, ולכן ממליצה למתלוננים להגיב להבא בדף הפייסבוק שלה כדי לתת לה את ההזדמנות לענות לטענות השונות.

      מחק