יום חמישי, 28 במרץ 2013

איזה ניחוח יש לאביב?


הזמן פשוט טס לי.
ב- 13.12.12 פרסמתי את הפוסט על ניחוחות הבישום לחורף, והנה כבר חלפו להם 3.5 חודשים ומגיע לו פוסט על ניחוחות הבישום של האביב.
ההשקה הפעם עמדה בסימן של בשמים שהונפקו על ידי בתי אופנה משפיעים, והולכים בעצם יד ביד עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה לאביב 2013 - ממש "ללבוש" את הבושם!


ורגע לפני שאני "צוללת" לעולם הריחני הזה, חשוב לי לנצל את ההזדמנות ולומר משהו בנימה אישית.
קראתי לא פעם ולא פעמיים ביקורות, תוכחות ואפילו התנצלויות שנכתבו הן על ידי בלוגריות והן על ידי קוראות על כך שבלוגים שונים מפרסמים פחות או יותר במקביל סקירות של אותם מוצרים/השקות.
אז הנה ה"שנקל" שלי על הנושא -
משרדי יחסי ציבור מעוניינים לקדם מוצרים של הלקוחות שלהם. 
בלוגריות מעוניינות להיחשף למוצרים חדשים ו/או מעניינים ולכתוב עליהם. 
יש הרבה בלוגריות.
תעשו את את החיבור בין הנקודות הללו, ותקבלו מפעם לפעם את הסקירות המקבילות הללו.

הכי קל זה לבקר/להשמיץ/להתנשא, אבל חשוב תמיד לזכור 2 דברים -
*מאחורי כל פוסט סקירה כזה עומדת בדרך כלל מישהי שהשקיעה מזמנה הפרטי בכתיבתו, עריכתו ופרסומו
*לכל בלוגרית יש את סגנון הכתיבה הייחודי שלה, שמבדיל אותה מאחרות גם אם היא כותבת על אותו נושא בדיוק. 
ואז זכות כל קוראת לבחור מה מתאים עבורה -
לקרוא על השקה/מוצר דווקא בבלוג ספציפי אחד ולא באחר, לא לקרוא באף בלוג, או לקרוא בחלקם/כולם וכך דווקא להרחיב את הידע שלה ואולי לקבל החלטות טובות יותר לגבי מה מתאים לה לרכוש, אם בכלל.

ובנימה אופטימית זו, אם אתן רוצות לקרוא על הבשמים החדשים גם כאן, אשמח שתישארו איתי :)


גילוי נאות: WISHES & DREAMS של bebe התקבל לסקירה מהחברה



שולחן מבושם










שולחן מבושם








שולחן מבושם



הדגש בהשקה היה על 7 בשמים, כולם כאמור מבית היוצר של בתי אופנה מובילים, והנה הם לפניכן:


LA  PETITE ROBE NOIRE E.D.T מבית גרלן:

LA  PETITE ROBE NOIRE E.D.T (צילום יח"צ)     


גרלן יצרו עולם עיצובי שלם, ביחד עם צמד המאיירים עטורי הפרסים - "קונצל  ודייגאס".
אוליבר קונצל, נושא הבשורה של גרפיקה דיגיטלית בצרפת ופלורנס דייגאס, מעצבת מוצר (שעיצבו קליפים שזיכו אותם בפרסי MTV) ממשיכים להפיח חיים בדמות המאוירת שעליה הלבישו שמלת סטרפלס שחורה ואופנתית. 
בקבוק הזכוכית שלו זהה לבקבוק המקורי- כתפיים מעוגלות ופקק בצורת לב הפוך. אבל הבהירות הגבישית של הזכוכית, המהולה באבקה ורודה עדינה וחתומה עם הצללית של שמלת סטרפלס שחורה ומתוחכמת המהודקת בחגורה ורודה דקה, עושה את ההבדל מהגרסה הקודמת שלו.

תווי הבסיס - ורדים, יסמין ופריחת התפוז,
בלב הבושם - ורדים עדינים, יסמין ופריחת התפוז, לצד נוכחותם של דובדבן שחור ועסיסי, תפוחים ואוכמניות,
ואת אקורד הסיום נותן הענבר לבן בצורה מעודנת הנותר על העור למשך שעות ארוכות.
לא התנסיתי בבושם הזה ואתן מוזמנות לקרוא חוות דעת עליו ועל גרסתו הקודמת בבלוג ריסים ורסיסים.
547 ₪ ל- 50 מ"ל, 778 ₪ ל- 100 מ"ל.








See by chloe מבית Chloé

See by chloe (צילום יח"צ)

בקבוק שעומד על שלוש רגליים קטנטנות, יציב, עם קפלי זכוכית המזמינים ליטוף. טבעת כסף עם הטבעה של הלוגו באדום-קורל ופקק כסוף עם עוד טבעת, מעניקים לבושם את מגע הזוהר.
הבושם הוא בעל ניחוח פרחוני, עם נצנוץ ראשון של ברגמוט לעורר את החושים, ובתוספת תמציות חמצמצות, פריחת תפוח ויסמין.
התוצאה היא שילוב ש"משחק במחבואים", ולבסוף חושף גם ניחוח ונילי.

הריח שלו ממה שהתרשמתי במסגרת האירוע נפלא ונאמן לתאור הרשמי - נקי, כייפי ונעים, אני אהבתי מאוד.

ואם מישהו ממכריי קורא את הפוסט ובא לו במקרה לקנות לי מתנה (לחג או בכלל...), הבושם הזה יתקבל בברכה!

50 מ"ל אד"ט - 423 ₪.  75 מ"ל אד"ט - 544 ₪











Pleats Please מבית איסי מיאקי:


Pleats Please (צילום יח"צ)

הניחוח החדש הוא מחווה ליצירה המקורית והסמל האייקוני של עולם האופנה-Pleats בד הקפלים שעוצב  לפני 20 שנה לפי עקרון של תנועה חופשית ודינמית.
ב-1993, הטיל איסי מיאקי פצצה לעולם האופנה, כשהצליח לפתח בד קפלים, פליסה, ששומר על קפליו ההדוקים גם אחרי שנלבש. הטכניקה, שעושה שימוש בגיהוץ דחוס ובמקביל מאפשרת לבגד לנוע בחופשיות, זכתה להצלחה רבה.
קולקציות שלמות נבנו סביב הבד, ב-80 גוונים צעירים ושמחים, שהוצגו בחנויות שנשאו את השם. 
בדיוק כמו בד הפליסה המפוסל – גם הבקבוק עושה שימוש במימד הגאומטרי. מארג של פאות – חלקן שקועות, חלקן מובלטות, המעניקות פרשנות למראה הקפלים. הפקק מעוצב בצורת עלי גביע של פרח, דמות מופשטת ועדינה של קפלים המסמלת פרחים לבנים, ואריזת הבושם משלבת בין גווני הורוד לכתום.

ההשראה הראשונית לניחוח הייתה האור, שהוא אלמנט בסיסי ומהותי בעולמו של איסי מיאקי:
גווני גוונים של צבעים מלאי אור ואחריו מגיע הרעיון האנכי, השתקפות של מבנה הקפל אליו מתווספת התנועה של הקפלים עם הגוף.
התווים העליונים- נפתחים בארומה של פרי הנַאשִי (הכלאה בין אגס לתפוח), בתוספת ניחוח של זר פרחים המגדירים את המהות הנשית העדינה והמתוחכמת.
תווי הלב- מרמזים על חושניות חיננית הפורחת ברעננות של פרחי אדמונית ואפונה ריחנית, בתוספת האִינדוֹל בעל נופך בשרני ומוחשי, המעניק אקורד חומרי, חם ותוסס ומזמין "לזרימה".
תווי הבסיס- מאריכים את תחושת הנעימות ושוקעים אל ניחוחות עציים עשירים של ארז. ריח הפצ'ולי מקבל אופי אנכי על פני הקומפוזיציה כולה. ריח הווניל המתוק והחושני מותיר שובל של חמימות זוהרת, עם סיום רך ונשי.
50 מ"ל: מחיר השקה- 249 ₪. מחיר מלא-449 ₪
100 מ"ל: מחיר השקה-349 ₪. מחיר מלא- 629 ₪. 












WISHES & DREAMS מבית bebe:


WISHES & DREAMS (צילום יח"צ)

בקבוק בגוון שמפניה, המעוטר בתבליט אבני קריסטל עם קווי מתאר מעוגלים ומקומרים ופקק מוזהב המעוצב כסמל האינסוף? קניתי!
הבושם עצמו מאופיין בתווים פרחוניים ועציים, מתוגברים באמבר לבן. ניחוח נקי ומתפרץ עם פצ'ולי ווטיבר, לצד עץ הארז, המומרץ על ידי הברגמוט התפוזי הרענן והסנדלווד העצי, המותירים שובל ניחוחות עוצמתי.

למרות שהוא ממוצב כ"בושם לנשים צעירות", מה שלתפיסתי די מוציא אותי מקהל היעד שלו, שמחתי להזדמנות להתנסות בו ועלי הניחוח התקבל מצוין וקלע בדיוק לטעמי, כי אם אתן זוכרות בשמים פרחוניים ומתקתקים הם תמיד האהובים עלי.
מחיר השקה:  50 מ"ל E.D.P- 149 ₪. 100 מ"לE.D.P  - 249 ₪.











FLASH מבית JIMMY CHOO



FLASH (צילום יח"צ)

לבקבוק שלושה צדדים מרוקעים, המייצגים את הפן החזק, העצמאי והמרדני של הנשים ולצד זה יוצרים פן נוסף של משחק רומנטי עם האור, המעניק לו אפקט החזרת אור נוצץ והשתקפות מוזהבת, עדינה ונשית, כאשר מכסה הבושם דמוי יהלום גדול המשלב טבעת אלומיניום. 
התווים העליונים-נפתחים מעשרות זרי פריחה לבנה לצד תווי הלב - המשלבים בתוכם פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה, והתו התחתון -  מורכב מאקורד של תווים עציים ופודרתיים.
 100 מ"ל- מחיר השקה 472 ₪. מחיר מלא–590 ₪.
 60 מ"ל – מחיר השקה- 341 ₪. מחיר מלא–427 ₪.










וגם הגברים לא הוזנחו-


BVLGARI MAN EXTREME:

BVLGARI MAN EXTREME (צילום יח"צ)

הבושם מגיע בבקבוק מונוליתי בצבעי כסף ואבן צפחה המעוצב כאילו נחצב בשיש רומי, והמדגיש מחווה למורשת הנודעת של חברת בולגרי.
הוא נפתח בתווים העליונים עם ניחוחות עיליים כגון אשכולית ורודה, תפוז ברגמוט מקאלאבריה וליבת קקטוס. תווי הלב- מציגים אנרגיה פרחונית גברית וברורה המשתחררת עם שילוב של פְרֶזיָה לבנה, קַרדַמוֹן מגואטמאלה ושרף עֵצִי, מודגשים בתווי הבסיס- שובל ניחוחות אדמה עשירים כגון ניחוח עץ בַּלזָה, וֵטִיוֶר מהאיטי ושרף בֵּנזוֹאין לַאוֹסי, המוסיפים חום אוריינטאלי וזוהר לריח המיוחד הזה.

אם חיפשתן בושם כ-ב-ד, תמצאו אותו כאן.
לא אהבתי ולא התחברתי אליו בשום צורה, ואולי הוא ידבר לגברים מבוגרים יותר, אבל כמתנה עבור בן הזוג חובב הבשמים שלי למשל אני הייתי מדלגת עליו מבלי להביט אחורה.
יחד עם זאת הייתי חייבת חוות דעת גברית עליו ולכן אותו בן זוג נגרר באחד הערבים אחר כבוד לאזור הבישום בסופר פארם, הבושם הותז עליו ולאחר ריחרוח של מספר שניות הוא הביט בי בהתלהבות ואמר "איזה ריח מצוין"(!!!), כך שבואו נאמר שהדיעות חלוקות אצלי בבית לגבי הבושם הזה...
מחיר השקה- 299 ₪. מחיר מלא- 621 ₪.  










"LE BEAU MALE" מבית ז'אן פול גוטייה:

LE BEAU MALE (צילום יח"צ)

ובסיבוב של 180 מעלות מקודמו, אם אני צריכה לבחור בושם לחג לבן הזוג, אין בכלל ספק שזה יהיה הבושם הנהדר הזה.
עיצוב הבקבוק ממשיך את הקו הקבוע של גוטייה, אך לדברי החברה ממחיש את האינטנסיביות של הניגודיות באמצעות צבעוניות שונה - הלבן הבוהק והקורן בשילוב עם רצועות כחולות וקפואות העוטפות את פלג הגוף העליון.

והריח? הו הריח!
תווים עליונים של  לוונדר, מנטה ולענה מעודנת אשר יחד מגבירים את עוצמתם הריחנית עשרה מונים. האספקט הלח והקריר של המנה הגדושה של המנטה מעניקה רעננות בלתי רגילה.
תווי הלב כוללים את הלבנדר המקיים את תפקידיו כעמוד השדרה של הניחוח ואילו ניחוחות פריחת תפוז ומרווה מעניקים לבושם את הדחיפה של אנרגיה מתפרצת.
התו התחתון מורכב מהחושניות של המושק הבסיסי היוצרת רעננות. 
הכל ביחד מתחבר לניחוח גברי במיוחד שלא לומר מדהים, מהסוג שגורם לנו לרצות להישאר קרוב ככל האפשר לגבר שהשתמש בו...
מחיר השקה- 279 ₪.מחיר מלא- 525 ₪.




ומילה לסיום על החיבור לאופנה.
כמישהי שמעידה על עצמה כבלוגרית יופי, לא תמצאו אותי בהשקות וארועים מובהקים של בלוגריות אופנה, כי מודה ומתוודה שאני אמנם "חמדנית" אבל רק במסגרת גבולות הגזרה של עולם התוכן של הבלוג - שזה קוסמטיקה כמובן, ולכן באירוע נהניתי מאוד מההזדמנות גם להציץ וללמוד על טרנדים בעולם האופנה דרך עולם הבישום.


ומה הניחוח האביבי שלכן?



יום ראשון, 24 במרץ 2013

יפית אלימלך: One woman show


מכירות את האנשים האלה שעושים ממש רק את מה שהם אוהבים?
אלה שחיים יום יום את החלום שלהם, וממשיכים ומגשימים, מפתחים ומשכללים אותו כל הזמן?
אז עבורי האנשים הללו היו בגדר שמועה, עד שפגשתי את יפית אלימלך.

כשקיבלתי פנייה להתנסות בליין מוצרים אישי מבית היוצר של קוסמטיקאית וותיקה שמחתי כמובן (כסקרנית וחובבת חידושים מושבעת, אתן כבר יודעות), אבל מודה ומתוודה שלא ציפיתי למשהו יוצא דופן.
כשפגשתי את יפית לראשונה, מיד הבנתי שמדובר במשהו יוצא דופן.
יש את הביטוי: Self made man. אז הוא מתאים כאן בדיוק, רק שבמקרה הזה זאת Woman!
ברק ואור בעיניים, דרייב מטורף ומעל לכל חריצות ואמונה עצמית שיש שיפרשו אותה בשוגג כשחצנות, וקיבלתן את המתכון שמרכיב את יפית אלימלך.
כקוסמטיקאית העוסקת במקצוע כ- 20 שנה ושנתקלה חדשות לבקרים בלקוחות המלינות על תחושת הכובד והשמנוניות שמוצרי הטיפוח מותירים על עורן, יפית צברה ניסיון רב שהביא אותה לפני קצת פחות משנה להציג ליין מוצרים קלי ספיגה משלה שנולד לאחר כ-5 שנות מחקר ופיתוח.
העיקרון מבוסס על נוסחת ה- Pro Diffusion, המאפשרת למוצרי קוסמטיקה להיספג לחלוטין בעור מבלי להותיר שכבה שומנית ועדיין להעשיר אותו בחומרי הזנה.

גילוי נאות: הוזמנתי לטיפול מטעם יפית אלימלך והמוצרים התקבלו לסקירה




המכון









ארון המוצרים במכון - הכל נחטף?!










חדר הטיפולים

טיפול הפנים התבצע לאחר אבחון סוג עורי והצרכים האינדיבידואליים שלו, ולהבדיל מטיפולי הפנים המפנקים שהתרגלתי אליהם בשנים האחרונות, פה יפית לא חסה עלי, וביצעה בין השאר ניקוי עמוק ויסודי שלאחר שהעור חזר לעצמו הבנתי סוף סוף את ההבדל בין טיפול נעים אך שטחי לבין טיפול מקצועי "מהשורש", שלכמותו עור מעורב ופוסט אקנתי כשלי זקוק מעת עת.







ואלה המוצרים שניסיתי במהלך החודש האחרון:

נבחרת ההתנסות









Deep cleaning foam ו- Anti blemishes solution:

ימין - מקציף, שמאל - תרחיף

בפוסט שיגרת הטיפוח של קיץ 2012 ציינתי שאני מחבבת במיוחד מוצרי ניקוי פנים מקציפים, וה - Deep cleaning foam נכנס בדיוק לקטגוריה הזאת. מוס נעים וריחני, המנקה את איפור הפנים בקלילות ומשאיר את העור רך ורענן? אני תמיד בעד.
אני שמחה לספר שהמוצר הזה מקיים את ההבטחות במדויק, נזקקתי לכמות מועטה בלבד כדי להגיע לניקוי מלא של הפנים, כולל הסרת האיפור, והעור אכן לא הרגיש לאחריו מיובש או עם תחושת "מתיחה" שמוצרי הניקוי לפנים עלולים לעתים להשאיר.
מחיר: 120 ₪

 

התרחיף Anti blemishes solution לטיפול בפגמי עור הינו דו פאזי - שילוב של נוזל ואבקה שעם ניעור הבקבוק מתערבבים יחד, ומכיל גליצרין, קלאמין, חומצה גליקולית, חומצה סליצילית, אבץ ואלנטואין להשגת 3 מטרות-
  • ספיחת שומנים
  • חיטוי
  • הרגעת גירוי ואדמומיות.
הוא מיועד בעיקר לעור מעורב, שמן, שמן בעייתי ואקנתי.

המוצר הזה נתפס בעיני, גם לאור התיאור שלו וגם לאור הריח התרופתי שלו, כמוצר טיפולי לכל דבר ועניין. לאחר ניקוי הפנים שמתי כמות קטנה ממנו (לא נדרש יותר מכך) על פיסת צמר גפן ועברתי איתו על נקודות בעייתיות בעור.
אין עוררין על תחושת החיטוי המיידית שהוא נותן, ובאותן נקודות סוררות ראיתי שיפור ורגיעה עד כדי העלמות תוך מספר ימים, כך שאני חושבת שכתרחיף חיטוי הוא בהחלט עושה את עבודתו נאמנה.
אני עדיין מאמינה, דרך אגב, שבמקרי אקנה קשים אין מנוס מלהסתייע בטיפול תרופתי כמו רואקוטן, כפי שאני עשיתי בגיל ההתבגרות ולצערי רק לאחר שנים של התעסקות מיותרת עם העור, שלא הניבה הרבה מלבד צלקות שאני נושאת עלי עד היום.
מחיר: 150 ₪









Silk zone perfect eye cream:

קרם עיניים

קרם העיניים משלב בין 3 פטנטים-
  • Renovage- עיכוב התקדמות השעון הביולוגי של תאי העור, דבר המשפר סימני התייבשות, כתמי גיל, פיגמנטציה, התדלדלות עור, נקבוביות מורחבות, אדמומיות וכתמים.
  • Hloxyl- שילוב בין העלמת הפיגמנטים הכהים שמשחירים את העור סביב העין, מיצוקו והשוואת הגוונים השונים שנוצרים בעור.
  • Eyeliss- טיפול בתגובות דלקתיות לחשיפה לקרני שמש, המוריד משמעותית את הנפיחות סביב העין.
אני תמיד נזהרת מקרמים המבטיחים לי ניסים ונפלאות, כי כשזה מגיע לעולם הטיפוח הגנטיקה של כל אחת ואחת מאיתנו מהווה שחקנית מכריעה במראה עור פנינו, והקרמים יכולים רק לסייע ולהיטיב עימו במידה והם אכן איכותיים.
כאן מדובר בקרם קליל בעל ניחוח נהדר, שליחח לי בצורה מקסימלית את העור הדק והיבש שמסביב לעיניים וגם הוא הפגין קלות בספיגה. הקונסילר ששמתי מעליו נטמע בקלות יתרה בעור וגיליתי לשמחתי שאני אפילו זקוקה לכמות פחותה ממנו כדי להשיג את אותה רמת כיסוי.

ומילה על העיצוב. כשפתחתי את הקופסה הופתעתי לגלות מיכל זהה בגודלו לזה של הסרום שתראו בהמשך, כי אני רגילה לקרמי עיניים בצנצנות או בטיובות קטנות.
כששאלתי את יפית על כך היא ענתה שהיה לה חשוב שגודל המיכל ישקף את כמות הקרם שהוא מכיל, 30 מ"ל. לי אישית בכל זאת קשה להתרגל למארז גדול כזה עבור קרם עיניים, אבל ייאמר לזכותו שמארזי משאבה הינם מסוג המארזים הנוחים ביותר לשימוש ולשמירה על הסטריליות.
מחיר: 440 ₪









Nutripower anti aging serum:

סרום

הסרום מהווה תומך קריטי לספיגה טובה יותר של קרם הלחות על ידי מילוי קמטוטים וקמטים תוך שמירה על גמישות, רכות ואחידות גוון העור. מכיל ויטמינים C ו- E, אקסטנטים, קלנדולה ושמנים חיוניים המרווים את העור ומאפשרים לו להתחדש.

המרקם שלו הוא כשל נוזל סיליקוני שקוף, שמרחתי במידה מסוימת של היסוס על הפנים והתברר לשמחתי כנספג בקלילות כמובטח. לאחר מספר שבועות של שימוש אני גם יכולה להעיד שהמוצר הזה פשוט מצוין. מזין את העור ומסייע לו להגיע למצב האידאלי הזה של רך, מלוחח וקורן, ללא שמנוניות מצד אחד או יובש מצד שני.
מחיר: 465 ₪









Deep hydramoist cream ו- Hydramax firming cream & mask:

ימין- קרם לחות, שמאל - לחות/מסיכה

Deep hydramoist cream הוא קרם לחות עשיר ו"חמאתי" במרקמו, המכיל חוחובה, חמאת שיאה, תמציות סויה ואבוקדו, שמן שקדים, זיתים וחיטה, ושמחתי להיווכח שזה מוצר קל ספיגה לחלוטין, קרי נספג בעורי תוך דקות ספורות וללא תחושת שמנוניות ו/או כבדות.
במזג האוויר המשוגע שעובר עלינו עכשיו, קרם כזה הוא מבחינתי סוג של "מציל עור", ובואו נאמר שמצאתי את עצמי משתמשת בו בקופסית הקטנה הזאת עד הטיפה האחרונה.
מחיר: 350 ש"ח



Hydramax firming cream & mask היא מסיכת קרם המומלצת לטיפול בעור רגיל/מאוזן ועור רגיל עד יבש, ומהווה טיפול משלים לחידוש, רענון והזנת העור. ההמלצה היא להניח 2 שכבות עבות של הקרם על העור ולהשאיר במשך 20 דקות, פעם - פעמיים בשבוע.
לא מוצר שהייתי מתקרבת אליו בקיץ, אבל בתקופה היבשה הזאת לא היססתי לנסותו והנחתי אותו לפי ההנחיות.
הרגשתי שהמסיכה הזאת היא בדיוק מה שהעור שלי נזקק לו בתקופה הזאת של ימים יבשים ולילות קרים, מעין "זריקת לחות" לעור מיובש המשווע ללחות רצינית ועמוקה יותר, ויחד עם זאת היא לא מכבידה או "מציקה" על העור.
בונוס חביב הוא שבמגע עם העור היא הופכת מלבנה לזהובה פנינתית, ואחרי שספגתי את השאריות שלה עם טישו העור נראה זוהר וחי. 
מחיר: 350 ₪








Ultra sun defense SPF50:

קרם הגנה

שימו לב ל- SPF הגבוה של הקרם הזה - 50!!!
ההסבר לגביו הוא שקרם זה יוצר רשת קפסולות סינון מיקרוסקופיות, הנקראת פניני UV, הנפרשות על פני העור ונצמדות אליו בצורה אחידה כדי להגן עליו מקרני השמש המזיקות.
מעבר לשימוש כהגנה מהשמש, הוא מומלץ לשימוש יומיומי בקרב בעלי כתמי גיל ופיגמנטציה, וגם לאחר טיפולי אקנה, הסרת שיער ופילינג.

השתמשתי בו לאחר קרם הלחות ולפני המייק אפ, כי יפית גם המליצה על המוצר המולטי טאסקרי הזה כפריימר, והופתעתי מאוד. מעבר לכך ששוב מדובר בקרם עשיר שמצליח בכל זאת להיספג בעור במהירות, בשימוש עימו מתחת למייק גם ראיתי שיפור ברור במראה ובעמידות של המייק אפ, ועבור מישהי כמוני, שבעוונותיה ממש לא מקפידה על קרם הגנה גם בקיץ אבל כן מקפידה תמיד להניח פריימר לפני האיפור - זה מהווה פיתרון נהדר להריגת 2 ציפורים במכה אחת.
מחיר: 350 ₪





כפי שציינתי בתחילת הפוסט התנסויות חדשות מסוג זה הן בדיוק מה שמושך צרכנית קוסמטיקה סקרנית כמוני, ואם גם (כמו במקרה הזה) מתקיימות ההבטחות שמגיעות איתן אז מה טוב.
ובשורה התחתונה מחירי המוצרים אמנם רחוקים מלהיות עממיים, אבל הם משקפים איכות והשקעה יוצאת דופן בפיתוח קו מוצרי טיפוח "בוטיקי" לחלוטין, כשאישית הכי התחברתי לקצף הניקוי ולקרם ההגנה - זהו סגנון המוצרים האהוב עלי, משמע קלילים ומולטי טאסקרים. 

המכון של יפית ממוקם ברחוב ברגסון 2, תל אביב (בקרבת קניון רמת אביב), 03-6413214 / 052-3350100, ואלה הקישורים לאתר האינטרנט ולדף הפייסבוק שלה. 







מאחלת לכולכן חג אביב שמח ומטופח!



יום חמישי, 21 במרץ 2013

הזוכה ב-Passover giveaway וגם כמה תובנות


בשעה טובה הגיע ה- 21.3, פסח נראה קרוב מתמיד, ויש לנו זוכה בהגרלה.

אז מבלי להשתהות, הזוכה היא:
oshrat



שימי לב שעליך ליצור עימי קשר במייל mor.beauty2012@gmail.com 
עם פרטי הכתובת למשלוח ב- 48 השעות הקרובות, על מנת לממש את זכייתך.

את מקבלת את ערכת מוצרי MUA הבאה:

MUA






ועוד הפתעה - אני תמיד בעד נרתיקים נאים לאחסון מוצרי האיפור שלנו, ולכן המוצרים יישלחו אליך בתוך הנרתיק המקסים הזה
של benefit:

MUA בתוך benefit





 


שמגיע עם מקום אחסון ייעודי למברשות:

MUA בתוך benefit



ברכות על זכייתך, oshrat!

 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


הנה גם התובנות.
אם אתן זוכרות, השאלה ששאלתי במסגרת ההגרלה הייתה:
על איזה מוצר איפור (אפשר בכללי, למשל סומק, ואפשר גם לציין ספציפית מותג וגוון) לא תוותרו גם כשיגיעו החמסינים הגדולים?

וכאדם אנליסטי מטבעו, הייתי חייבת לנתח את התשובות שלכן ולהסיק מסקנות:

המוצר
על איזה מוצר איפור לא תוותרו גם בשרב?
מסקרה
12
פודרה
8
שפתון
7
סומק
6
מייק אפ
6
עיפרון עיניים/ אייליינר
5
BB Cream
4
צלליות
4
ברונזר
3
פריימר
3
קונסילר
1


אין בכלל ספק שהמסקרה היא המוצר המנצח מבחינתכן, ללא קשר למזג האוויר, ובפער די גדול אחריה ניצבת הפודרה המקבעת ומנטרלת ברק לסוגיה.
הבחירה הזאת מובנית בהחלט, כי מסקרה זה הרי מוצר ריסים שלא מכביד ולא מעמיס על העור מצד אחד, ומצד שני נותן אפקט מחמיא לעיניים ולמראה במינימום מאמץ.


אבל אם מקבצים את המוצרים למשפחות שונות אז התמונה משתנה:

קטגוריית מוצרים
על איזה קטגוריית מוצרי איפור לא תוותרו גם בשרב?
בסיס
22
עיניים
21
חיטוב והצללות
9
שפתיים
7


מוצרי הבסיס עוברים להוביל, ואישית אני יכולה להתחבר לכך מאוד כי אני למשל לא אוותר על BB Cream, ולא משנה גם אם יש בחוץ 35 מעלות עם 90% לחות. ובעיקרון אני מאמינה שכל מי שיש לה פגמי עור כאלה או אחרים תתקשה לוותר על מוצר בסיס אחד לפחות, שנותן אשליה של עור אחיד ויפה ואפילו תורם לתחושה כללית טובה יותר.

בשורה התחתונה אמנם קיבלנו "במתנה" יחד עם מיקום במזרח התיכון גם קייצים לא קלים, ובשנים האחרונות התחושה שלי לפחות היא שהם הולכים ומתחממים יותר ויותר, אבל מי שלא יכולה בלי תמיד תמצא איזה מוצר איפור אחד או שניים לצלוח איתם את העונה הרותחת.


וכמובן, תודה רבה לכל הקוראות של הבלוג ובעיקר לאלה שלקחו חלק בהגרלה, אני מעריכה זאת מאוד.
הבלוג כבר בן 10 חודשים ו-4 ימים ומבחינתי הוא הגיע לאיפה שהוא נמצא היום בזכות כל אחת ואחת מכן, שנותנת לי "רוח גבית" להמשיך ולכתוב את הבלוג בהנאה גדולה.

*הוספתי לנוחיותכן גם אפשרות לקבל עדכונים על פוסטים חדשים (והגרלות שנפתחות...) דרך 
 מערכת Bloglovin, לחצו על תמונת הפנים בעמודה מצד ימין או על הכפתור כאן כדי להירשם למעקב:
Follow on Bloglovin


ונמשיך להיפגש בעוד הרבה פוסטים מטופחים ומאופרים!

שלכן,
מור

יום שני, 18 במרץ 2013

MAC Archie’s Girls - follow up


כשיש משהו שאני אוהבת, אני ממש לא מתביישת "לטחון אותו עד דק" או "לחפור" עליו אם תרצו, ואת קולקציית Archie’s Girls אהבתי במיוחד וכך נולד לו פוסט ההמשך.
את הפוסט הקודם על הקולקציה סיימתי בהבטחה שאגיע להשקה שלה בסניף מאק בראשון לציון, ואני מקיימת את ההבטחות שלי:


בטי, אני וארצ'י!



בהשקה סגנון האיפור שבחרתי בו היה כמובן זה של בטי, והופתעתי לטובה מלראות איזה איפור עיניים יפה אפשר ליצור עם רביעיית הצלליות שלה, שבמבט ראשון אני מודה שנראתה לי די בנאלית.
המאפרת שילבה אותה עם עיפרון Pearlglide intense eyeliner בגוון Lord it up והייתי צריכה להפגין איפוק מירבי כדי לא להעביר גם אותם בקופה...



ומה כן הצטרף לשידת האיפור שלי מאז הפוסט הקודם?
גילוי נאות: Pearlmatte Face Powder התקבלה לסקירה מהחברה





הממתקים של  Archie 







Archie's Girls five-piece Brush Kit: 


קיט מברשות

נתחיל מהקנקן. הסט מגיע בתוך קופסת פח מקסימה, שלאחר שהעברתי את המברשות לתיק האיפור, הוסבה לאחר כבוד לאחסון של צלליות בודדות.
ובקנקן ישנן 5 מברשות מוקטנות -
167 Face Blender - מברשת פנים לאבקות שונות כגון פודרות וסמקים
168 Large Angled Contour - מיועדת לביצוע קונטורינג (הצללות) מתחת לעצמות הלחיים
242 Shader - מברשת צלליות שמתאימה גם להנחת קונסילר נוזלי/קרמי
226 Small Tapered Blending - מברשת טשטוש צלליות (אחת האהובות עלי)
266 Small Angle- מברשת עיניים זוויתית, אידאלית לתיחום העין למעלה ולמטה עם אייליינר ג'ל/צלליות.

המברשות המגיעות בקיטים הללו הן לרוב אמנם לא באותה איכות של מברשות מאק בגודל המלא שנרכשות כבודדות, אבל שמחתי תמורת 350 ש"ח לקבל 5 מברשות טובות ושימושיות מאוד, והמארז והעיצוב המתקתק שלהן מהווה מבחינתי בונוס נוסף.







Pearlmatte Face Powder:


Pearlmatte Face Powder


הפודרות הללו לא הושקו בחנויות עם שאר הקולקציה ב- 3.3, ומה רבה הייתה שמחתי כשבכל זאת קיבלתי את זאת שייחלתי לה, של בטי שנקראת Flatter me והמורכבת מגוון אפרסקי מוזהב עם לבבות קורליים, מ-ק-ס-י-ם!!!
אצלי הפודרה נכנסה לשימוש בשלושה אופנים:

  • כפודרה מאירה עם מברשת אוורירית וברפרוף עדין על כל הפנים
  • כהיילייטר על עצמות הלחיים, עצם הגבה והרקות 
  • כשכבת חיזוק מעל סומק קרמי.

לפי העדכון האחרון שקיבלתי הן תגענה לחנויות בעוד כשבועיים, ומעבר להיותן סוג של מוצר אספנות הן גם שימושיות ולכן אני מתכננת גם לרכוש את הגוון השני, של ורוניקה, שהוא ורדרד מוכסף עם לבבות בורוד עמוק.

דרך אגב היו שהשוו את עיצוב הפודרה הזאת לזה של הפודרות והסמקים של Physician's Formula מסדרת 
Happy Boosterואכן קיימת מידה של דמיון, אבל פה מדובר על קולקציית קומיקס ייחודית של מאק וזה עושה מבחינתי את ההבדל.



לסיכום אני חושבת שהקולקציה הזאת סוקרה מעל כל במה אפשרית, ואמנם נשמעו גם קולות של אלה שממש לא התלהבו ממנה וזו זכותן, אבל חייבים לתת קרדיט למאק על הניסיונות להמשיך ולחדש בקולקציות כייפיות וצבעוניות חודש אחרי חודש ושנה אחרי שנה.
ואם תסתכלו באתר האמריקאי שלהם תראו שמוצרים רבים הם כבר SOLD OUT, כך שכל עוד יש קהל (כמוני) שאוהב ומחכה לקולקציות המיוחדות הללו אני מקווה מאוד שמאק ימשיכו לנפק לנו אותן! 










*שימו לב שהגרלת פסח בבלוג מגיעה בעוד יומיים לסיומה,
הזדרזו להיכנס לפוסט ההגרלה עד ה- 20.3 ולהירשם אליה:
הגרלת פסח - MUA