Saturday, June 29, 2013

הזוכה בהגרלת מוצרי הביוטי של שנת 2013


הגיעה לסיומה עוד הגרלה בבלוג, ויש לנו זוכה!


a Rafflecopter giveaway


בר לוי - את הזוכה,

נא תעני למייל ששלחתי אליך ב- 48 השעות הקרובות כדי לממש את זכייתך.







בנוסף לשלל מוצרי הביוטי שבתמונה אני מצרפת לך עוד כמה פינוקים ברוח הקיץ שכבר פה,
תצטרכי לחכות ולראות במו עינייך מהם כשתקבלי את החבילה :)





תודה לכל מי שהשתתפה בהגרלה,
שיהיה לכן שבוע מקסים!


Monday, June 24, 2013

Bénédiction d'anniversaire Bourjois


ברכות לרגל יום ההולדת בורז'ואה!
בשביל חברה בת 150 אני חושבת שבורז'ואה נראית נפלא - צבעונית, צעירה ברוחה ולא מפסיקה לחדש ולהתחדש.
המותג "עשה עלייה" לישראל לפני פחות משנתיים, והיום ניתן למצוא את מוצרי בורז'ואה כמעט בכל סניף של סופר פארם והמשביר וטוב שכך, כי מדובר בחברת קוסמטיקה עממית ואיכותית המצהירה שהיא מציעה פלטת צבעים של יותר מ-360 גוונים ומשיקה מדי שנה יותר מ-100 מוצרים חדשים ומקוריים.

גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע והמוצרים התקבלו לסקירה מטעם החברה

אירוע יום ההולדת נערך באווירה פריזאית נעימה ובמסגרתו הוצגו מספר מוצרים המושקים בימים אלה.


בניחוח אירופאי






BB Cream







סמקים






לקים



עבור חובבת היסטוריה כמוני, ריכוז נקודות הציון בתולדות המותג שהכינו עבורנו אנשי בורז'ואה מצא חן בעיני מאוד, ולכן הוא כאן לפניכן:

1870
-הסומק עוזב את בימות התאטרון ועובר לחוצות העיר. ROSETTE BRUNE ("ורד חום") בקופסת הקרטון הוא אחד הסמקים הראשונים שהושקו לקהל הרחב
-השקת ROUGE FIN DE THÉÂTRE, סומק במרקם עדין להופעות בימתיות
1879
"פודרת אורז מג'אווה" להבהרת עור הפנים הופכת את בורז'ואה למותג בינלאומי לאיפור עירוני
1880
-שפתון בגוון "ענבים לתאטרון"
-קופסת עפרונות לאיפור פנים לשימושם של שחקני תאטרון
1881
הסומק הקומפקטי הראשון במרקם יבש עם התווית "מוצר טיפוח ייחודי לנשים"
1885
ליתוגרפיה של פרסומת המתארת סצנה טיפוסית מחיי הבורגנות של ה-Belle Époque
1887
שרה ברנאר (Sarah Bernhardt) באופרה "לה טוסקה"
1890
ערכת איפור מתוחכמת, בגודל תיק יד, עם מראה, סומק ושפתון
1898

-תמציות מבושמות למטפחות אף
-עמוד השער של הקטלוג הצרפתי של בורז'ואה
1914
"ידיד הנשים" – נרתיק איפור בצורת גליל
1915
השקת ASHES OF ROSES ("אפר של ורדים"), המוצע בקופסה עגולה חדשה בצבעו של הסומק אותו היא מכילה
1919
ארנסט בו (Ernest BEAUX), הבשם והיוצר של EVENING IN PARIS
1924
כרזת פרסומת ל-POUDRE DE RIZ DE JAVA ב-Ladies’ Home Journal האמריקאי
1925
-דיוקן של באבט, המוזה הדמיונית של המותג, שליוותה את תחילת אמנציפציית הנשים בשנות ה-20 של המאה הקודמת
-פודרת BUCOLYS לפנים עם החותמת Paris – London
1927
-נרתיק מטאלי הכולל שלושה עפרונות לשפתיים ולעיניים
YAMINA – כחל מקורי לעיניים בקופסה קטנה לנסיעות
-פרסומת משנות ה-20 הרועמות, שהתפרסמה בין השאר בקטלוג של פול פוארה (Paul Poiret)
1930
-הרפתקאותיה של באבט בתמונות – פרסומת בכתב העת Jardin de Modes
-הרפתקאותיה של באבט בתמונות – פרסומת "באבט מול המראה"
-בקבוק בושם דמוי פעמון מזכוכית
-פרסומת לבושם "ערב בפריס"
1935
קופסת שי דמוית ירח לסדרת "ערב בפריס" PARIS
1936
-מארז "הסמקים הפסטליים הבלתי ניתנים לחיקוי של בורז'ואה" בקשת של גוונים שונים
-פרסומת ל-PASTELS בכתב עת
-פרסומת בהשראת המאבק לזכות הצבעה לנשים
1939
קופסת שי ל"ערב בפריס", בריטניה
1950
מארז “Just a Touch” של מוצרי EVENING IN PARIS הכולל בושם ושפתון
1955
טסטר בשרוול דמוי גליל, שיועד לייצוא לארצות הברית
1966
הקופסה העגולה הופכת לפשוטה יותר והלוגו של בורז'ואה נוצר משתי אותיות B שלובות זו בזו
2003
צללית SUIVEZ MON REGARD ("עקבו אחר מבטי") במארז חדיש. מברשת אינטגרלית מאפשרת לשחרר בדיוק את כמות האבקה הנדרשת
2005
-נוסחה חדשה לסומק ב-18 גוונים
-מארז סומק קומפקטי עם מראה ומברשת אינטגראליות
2006
בורז'ואה משיק קו חדש של "מוצרי כיס" הכולל את ה-MINI VERNIS ("מיני לק")
2009
מהדורה מוגבלת של אוסף הסמקים והצלליות RENDES-VOUZ À PARIS
2010
-צלליות חדשות ורכות יותר, ללא פאראבנים ובאריזה קומפקטית ופשוטה יותר
-מבחר של 22 גווני צלליות
2012
השקת DISSOLVANT MIRACULEUX, תכשיר להסרת לק בשנייה אחת בלבד
2013
האישה הפריזאית הצעירה והאלגנטית – האייקון של בורז'ואה




ואם בורז'ואה היו שואלים אותי, הייתי יותר משמחה לראות את האריזות ההיסטוריות המקסימות הללו חוזרות למדפים:
צילום יח"צ





ובמה התנסיתי?


שלל של יופי







Little Round Pot INTENSE eyeshadow:

Little Round Pot INTENSE eyeshadow מספר 11

הצלליות העגלגלות והאפויות הללו, כמו גם הסמקים, הינן מסמלי הזיהוי של המותג ואני חייבת לומר שמצד אחד אין עוררין על כמה שהעיצוב שלהן אסתטי ומתוק אך מצד שני הוא פשוט לא פרקטי - תופס מקום ולא נוח לנשיאה אל מחוץ לבית (ולכן לשם כך יש להם גם את הפלטות הקומפקטיות שמורכבות מחמישיית או שלישיית צלליות תואמות ומשתלבות).
אהבתי מאוד את הגוון המיוחד והורסטילי של הצללית, מעין סגול לבנדר מוכסף ושופע שימר ולא סתם אני משתמשת במילה שופע- צריך לעבוד איתה בזהירות אחרת תמצאו את כל הפנים שלכם מנצנצות...
כפי שתראו בתמונות בהמשך, המסקנה שלי לגביה היא שמומלץ מאוד לשלב אותה עם צלליות נוספות כי בפני עצמה כפי שאני ניסיתי היא לא מספיק "חיה" לטעמי.






Intuitive Liner:

Intuitive Liner

לפי בורז'ואה מדובר ב"תוחם עיניים חכם", אייליינר בעל חוד משונן ומדויק המאפשר למרוח קו אייליינר באופן מושלם, הודות לטכניקה חדשה, פשוטה ויעילה.
כל נגיעה של חוד האייליינר על קו הריסים יוצרת 3 נקודות המתחברות בסופו של דבר לקו מדויק ונקי, והוא מתאים גם לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.
כשלקחתי אותו לראשונה בידיי לקח לי כמה שניות להבין איך אני מתכננת לעבוד איתו, בתור מישהי שרגילה לאייליינר ג'ל. אבל מהרגע שהבנתי את הרעיון, גיליתי שהוא מאוד נוח לשימוש ואפשר לצייר איתו קו אייליינר יפה ומדויק כולל כנף דקה בסופה, ובנוסף מצד אחד הוא עמיד מאוד- לא זז או נמרח כלל ומצד שני ההסרה שלו עם מסיר איפור עיניים לא דרשה כל מאמץ מיוחד, בהחלט מוצר מנצח.






מסקרה Volume Glamour MAX Holidaysמגיעה בגודל מיני ובצבעים סגול, כחול וירוק,
ואני קיבלתי את הסגולה:

Volume Glamour MAX Holidays

לדברי בורז'ואה המסקרה הינה "בעלת מרקם קרמי העוטף את הריסים מן השורש עד לקצה ומעניק נפח מקסימלי ועמידות נגד מים".
למרות ידית האחיזה המוקטנת היא נוחה מאוד לשימוש, ובמקרה שלי יצרה ריסים מופרדים ומובחנים בצורה עדינה ומחמיאה ומודה שבתור חובבת מסקרות שחורות הייתי גם מסתפקת בה עם הגודל והביצועים הטובים הללו בצבע שחור בלבד, אם כי אני מניחה שלאוהבות המסקרות הצבעוניות היא בהחלט תתן מענה לצורך.






והנה מראה העיניים שיצרתי בעזרת 3 המוצרים הללו בלבד, שיחקתי קצת עם התאורה כדי להראות את הורסטיליות של הצללית:














ברונזר Delice de Soleil:

Delice de Soleil

בברונזר הזה נתקלתי לראשונה כשביקרתי באמסטרדם לפני כשנתיים ועוד לפני שבורז'ואה "עלו ארצה", ואני זוכרת שבהיתי בו במשך כמה שניות כי אהבתי את העיצוב ובעיקר את המראה המסתובבת שלו.
מדובר בברונזר גרוס עם נצנצים טבעיים כך שהוא עדין ולא שימרי מדי, לטעמי אולי אפילו קצת עדין מדי למרות שקיבלתי את מספר 14, שמיועד לעור זית - שזוף.
יש לו ריח שוקולדי נהדר ואני חושבת שבגזרת הברונזרים העממיים הוא בהחלט תופס מקום של כבוד למי שאוהבת הצללות רכות עם נצנוץ מעודן יחסית.




 

וזה המראה הכולל (והמהורהר עד מאוד שלי:)) שהתקבל:

























 






על מנת לקבל נקודות מבט שונות ומגוונות על האירוע והמוצרים, כהרגלי אני מצרפת לנוחיותכן ריכוז קישורים לפוסטים שבלוגריות נוספות פרסמו:




ואם עדיין לא הצטרפתן להגרלת מוצרי הביוטי של שנת 2013  לחצו כאן-
ההרשמה נסגרת ביום שישי הקרוב!

Tuesday, June 18, 2013

מוצר השנה 2013 והגרלה-לה-לה!


גילוי נאות 1 - אני אוהבת אירועים, החל מחתונות וכלה בהשקות
גילוי נאות 2 - לאירוע מוצר השנה קיבלתי הזמנה ממספר מנהלות יחסי ציבור שונות
גילוי נאות 3 - החלטתי ללכת לאירוע רק לאחר שוידאתי שחלק ממוצרי השנה משתייכים לקטגוריית הביוטי, ולכן האירוע רלוונטי לבלוג שלי.

היות וזאת הייתה הפעם הראשונה שלי שם לא ממש ידעתי למה לצפות, למרות שהיה לי ברור שמדובר באירוע רב משתתפים המתקיים בישראל ולא באנגליה, כך שהכנתי את עצמי נפשית מראש לצפיפות, דוחק ותורים. לצערי ההכנה התבררה כיותר ממוצדקת, וחבל היה לראות כיצד אירוע שאני מאמינה שהושקעו בו הרבה תכנון ומחשבה מוקדמים פשוט משתבש, וכתוצאה מכך יוצר ביקורת וכעס ברחבי הבלוגספירה.

אני חייבת לציין שבתכתובת מייל ובשיחה טלפונית שהיו לי לאחר האירוע עם לירן דוידוביץ, עוזר מנהל מותג Superbrands ומוצר השנה, הוא לקח אחריות על הנושא, התנצל על התחושות שנגרמו והבטיח שיופקו לקחים לשנה הבאה.
יחד עם זאת אישית אני מאמינה בלעשות את הדברים נכון על הפעם הראשונה, ואם אני יכולתי לחזות שיווצרו עומסים מבלי להיות חלק מצוות הפקת האירוע , וודאי שאני מצפה להיערכות בהתאם מאותו צוות ובטח ובטח בהתחשב בעובדה שזו לא הפעם הראשונה שהאירוע מתקיים...


אבל הפוסט הזה נכתב כדי לספר לכם על אותם מוצרי ביוטי שזכו בפרס,
ולכן במעבר חד, קודם כל ולפני הכל- מה זה בכלל מוצר השנה?
"פרסי מוצר השנה עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם.
פרסי מוצר השנה הינם פרסים בינלאומיים המוענקים למוצרים אשר בלטו בחדשנותם, כפי שנבחרים  על ידי צוות מומחים הכולל מומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה ועל ידי קהל הצרכנים הישראלי, לאחר מחקר צרכנים מקיף עם מעל 2,000 צרכנים מישראל.
ההמלצה של הצרכנים היא רבת עוצמה, והזכייה בפרס מוצר השנה משמשת כחותמת איכות עבור המוצר או השירות שנבחר.
מחקרים שערך מכון המחקר TNS מצאו ש-75% מהצרכנים בישראל מודעים ללוגו מוצר השנה, וכ-56% מעדיפים מוצרים שמזוהים כמוצר השנה.
פרסי מוצר השנה מחולקים ב-30 מדינות מעל 26 שנים, ובישראל התקיימה השנה התחרות זו השנה השמינית". 


אפשר אגב להסכים או לא להסכים עם מתודת הבחירה במוצרים, ועם העובדה שגם כאן השחקנים החזקים בשוק הם אלה שמצליחים לקדם יותר את מוצריהם ולהיבחר גם אם הם לא תמיד חדשניים, אבל לצורך העניין המוצרים שנבחרו בקטגוריית הביוטי אכן מוצלחים ובחלקם גם חדשניים לדעתי.








מוצרי הקוסמטיקה של השנה-
Even Better Eyes Dark Circle Corrector של קליניק
תכשיר לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים באמצעות קוקטייל מרכיבים ייחודי. התכשיר מאיר את איזור העיניים ומשפר את תשתית התמיכה בעור.

שפתוני צ’אבי סטיק של קליניק
שפתון שהוא גם עפרון, במיכל ייחודי, קל לשימוש, מטפח שפתיים רכות ויפות, מחליק בקלות על השפתיים ומותיר ברק טבעי וצבע טהור. 

שמן אליקסיר אולטים של קרסטס פריז  
שמן עיצוב רב תכליתי להזנה, לזוהר ולחיוניות השיער. מועשר בתרכובת של ארבעה שמנים יקרי ערך ורבי עוצמה, המתאימה לכל סוגי השיער.

 והם קיבלו גם את לוגו הזהב המוענק למוצרי יוקרה:






Sebocalm Innovation
תכשירי אנטי אייג’ינג לבעלות עור רגיש, המבוססים על חומרים פעילים מתקדמים (פפטידים), הגורמים לספיגה משופרת ולהגברת היעילות בטיפול בקמטים. 

Revlon ColorStay Makeup
למייק אפ החדש של רבלון יש פטנט רשום בטכנולוגיית העמידות, המעניק לעור כיסוי גוון מושלם במרקם קליל עד 24 שעות.


מוצרי הטיפוח של השנה-
סדרת רויטליפט לייזר X 3 של לוריאל פריז
סדרת תכשירים המציגים יעילות כמו טיפול בלייזר נגד קמטים הודות לפורמולה מועשרת בפרוקסילן, לפעילות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים: טיפול בקמטים, מתיחה ומיצוק.

סדרת Natural Care של ד"ר פישר
מגוון של תכשירים המשלבים תמציות צמחי מרפא ביחד עם מרכיבים מתקדמים, לטיפול בעור ובשיער.

סדרת טיפוח הציפורניים של לייף
מסירי לק ייחודיים עם ספוגית ועם משאבה, סדרת לקים המתייבשים במהירות וספריי לייבוש לק - רק מתיזים את הספרי והלק מתייבש.



4 מהמוצרים כבר נסקרו אצלי בבלוג בעבר, והנה הסקירות במרוכז-



קרם לחות (צילום יח"צ)

הקרם הינו בעל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים לפעילות האנטי אייג'ינג :
1. טיפול בקמטים- פורמולה המעושרת בנגזרת של חומצה היאלורונית החודרת ביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים.
2. מתיחה- הית ומכיל פרוקסילן, המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה עור מתוח יותר.
3. מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר.

הדבר הראשון שאנשי לוריאל התייחסו אליו בנוגע לקרם הזה הייתה העובדה שהוא נטול SPF, נקודה בעייתית ביותר עבור הלקוחה הישראלית. ההסבר שקיבלנו הוא שהקו המנחה כאן היה לא ליצור מצב של "תפסת מרובה לא תפסת", משמע המיקוד של הקרם הוא טיפול בהזדקנות העור ולכן הוא מלא במרכיבים למטרה הזאת. בנוסף העובדה שאין בו מסנני קרינה מאפשרת שימוש בו גם בלילה ולא רק ביום.

הקרם במילה אחת ולא מפתיעה, כבד. הפוך מהסרום מאותה הסדרה.
יש לו מרקם סמיך מאוד, לי הספיקה כמות קטנטנה כדי ללחח את כל הפנים והצוואר והשתמשתי בו בערב בלבד. אין ספק שבקיץ הוא היה נזנח לאחר שימוש אחד בלבד, אבל בעונת החורף המייבשת העור שלי ספג אותו באהבה. בכל מקרה אני חושבת שלנשים מעל גיל 40 ובעלות עור רגיל עד יבש הוא יתאים לשימוש שוטף.







Even better eyes

זהו קורקטור לטיפול בעיגולים הכהים מסביב לעיניים, וכבעלת כהויות חזקות ששתי להזדמנות להתנסות בו. 
 קליניק פיתחו את התכשיר בצירוף הבטחות מדודות ביותר, שעיקרן הוא -

  • טכנולוגית סיבים אופטיים שקופים הלוכדים את האור ומבהירים את הגוון הטבעי של העור ובכך גם את הכהויות
  • שיפור מראה הכהוית מתחת לעיניים עד ל- 30%.
השתמשתי בו במשך מספר שבועות לפחות פעם ביום, ואמנם לא ראיתי שיפור משמעותי בכהויות אבל אני יכולה להעיד שהוא מהווה הכנה נהדרת לקורקטור ולקונסילר של בובי בראון, ובזכותו אני צריכה להשתמש בפחות חומר.
בכל מקרה לתפיסתי צריך תמיד לגשת לתכשירים מסוג זה בזהירות מסוימת, כי במקרה של ה- Even better eyes למשל אי אפשר להתעלם מגורמים כמו חומרת ומקור הכהויות (כשהמקורות המרכזיים להן הם עייפות, דלקות, גיל וכמובן גנטיקה) כבעלי השפעה בלתי מובטלת על מידת הצלחת התכשיר בביצוע המשימה.
להבדיל מקרם העיניים, את התכשיר הזה מניחים ב- C הפנימי של העין, ויש לו צבע בז' בהיר כשל קונסילר ומרקם נוזלי קליל. קליניק ממליצים להשתמש בו בוקר וערב כשבשימוש קבוע לאחר 12 שבועות אמורים לראות את השיפור ברמת הכהות והשיפור יישמר כל עוד מקפידים להשתמש בו.
דרך אגב, השפופרת בעלת האפליקטור הייחודי והנוח שלו הזכירה לי בצורתה מאוד את האפליקטור של ה- Cooling Eye Illuminator של אסתי לאודר שכתבתי עליו בפוסט שיגרת הטיפוח הקודם, דבר הגיוני בהתחשב בעובדה שקליניק שייכים גם הם לתאגיד אסתי לאודר.







סבוקאלם

ה- BB של סבוקלם מגיע בשני גוונים, Natural ו- Beige, ומספק לפי החברה 3 תועלות מרכזיות:
כיסוי – מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק ואחיד. הקרם מיטיב להסוות הבדלי גוון, מבלי להבליט קמטוטים, ואינו משאיר ברק או שמנוניות על העור. הוא נצמד היטיב לעור הפנים ומותיר את אפקט הכיסוי לאורך זמן.
מיצוק – ממצק את העור, מעניק לו לחות, ומסייע בצמצום מראה הקמטים, בעזרת שילוב ייחודי של פפטידים מחומצת האמינו פרולין, עם נגזרת שמן דקלים. מכלול הרכיבים מעניק לעור מראה חלק ומוצק.
הגנה מהשמש – מעניק הגנה גבוהה ורחבה מפני קרני השמש UVA+UVB למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, המתבטאת בכתמים וקמטים. מועשר בויטמין E להגנה מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה.
המוצר מוגדר בבירור כמיועד לעור רגיל עד יבש, אבל לא פרט טכני פעוט כזה ימנע ממני לנסות אותו על עורי המעורב, וטוב שלא נתתי לו למנוע.

הוא נותן כיסוי מלא כשל מייק אפ לכל דבר ועניין, שזה אומר במקרה שלי כיסוי של הנמשים ואפילו כיסוי קליל של הכהויות מתחת לעיניים (למרות שלא מומלץ כמובן להפוך את זה להרגל, עבור העיניים יש להשתמש במוצרים ייעודים ונטולי SPF כמובן שמכביד על העור העדין הזה ללא צורך).
התחושה שלו על העור נעימה, והתחלתי להבריק איתו ללא פידור לאחר כ- 5 שעות, ולמרות זאת הוא לא נבלע בעור והמשיך להחזיק עליו מעמד יפה עוד כשעתיים. 
מתמר קליינהנדלר, מנהלת מותג סבוקלם, קיבלתי המלצה לנקות את הפנים היטב לאחר השימוש בו כדי להימנע מהופעה של פצעונים או שמנוניות על העור. 
לאור כל זאת אני מסייגת ואומרת שלמרות שבחורף, כשהעור שלי מתאפיין כרגיל באזור ה- T ועם נטייה קלה ליובש בשאר הפנים, הוא טוב לי, אך עם בוא הקיץ, כשאז העור שלי חוזר למעורב עם נטייה חזקה לשמן, הוא יהפוך לכבד מדי עבורי ולא אוכל לצערי להשתמש בו אלא רק להתקנא בבעלות העור הרגיל שלהן הוא ימשיך להתאים.







מספר 10 bountiful blush

שפתונים הם לא בראש רשימת מוצרי האיפור החביבים עלי, ואם כבר אעדיף גלוס. אני מקדימה ואומרת זאת כדי להסביר כמה חריגה העובדה שמתוך 12 מקומות בלבד במצעד כוכבי שנת 2012, שפתון בכל זאת הצליח לתפוס בו מקום.
הצ'אבי סטיק הוא שפתון עתיר לחות, המספק אודם טבעי של צבע, ברק וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות, ורכשתי את הדבר המתוק והשמנמן הזה עוד כשיצאה סדרת הגוונים המקורית ב- 2011.
כאשר קליניק הוסיפו לסדרה 10 גוונים לקראת סוף 2012 היה לי ברור שהגיע הזמן להרחיב את האוסף, ושמחתי מאוד כשהגיע אלי צ'אבי מספר 10. הוא שייך לסגנון צבעים שאני מעדיפה להניח, כזה שקרוב לגוון הטבעי של השפתיים שלי, מעצים אותו ומחמיא מאוד.
שימו לב שצ'אבי סטיק באותו גוון יראה שונה על כל משתמשת כתלות בגוון הטבעי של השפתיים שלה - אם השפתיים חיוורות מרבית גווני הצ'אבי סטיק ייראו עליהן במלוא עוצמתם, וככל שהשפתיים פיגמנטיות מטבען רובם ייראו עליהן כשקופים יותר.





ומתוך מוצרי הביוטי שזכו, קיבלתי את-
Even better eyes של קליניק
רויטליפט לייזר X3 - קרם יום של לוריאל
SeboCalm innovation BB Cream
ספריי לייבוש לק של לייף
Chubby stick של Clinique
מייק אפ ColorStay של רבלון (טראוול סייז)


שלל של ביוטי!


 
היות ואני רוצה שגם אחת מכן תהנה ממוצרי הביוטי של השנה,
אתן מוזמנות להירשם להגרלה במסגרתה הזוכה תקבל את שלל המוצרים הללו!

מה עושים כדי להשתתף בהגרלה?

יש להיכנס לתוסף ההגרלות המופיע כאן ולבצע דרכו פעולת חובה אחת בלבד-
1. השארת תגובה בפוסט זה עם מענה לשאלה ספציפית (השאלה מופיעה בתוך התוסף).

ואם תרצו תוכלו לבחור לבצע עוד פעולות רשות שתגדלנה את סיכויי הזכייה שלכן -
2. הצטרפות כעוקבת גלויה של הבלוג, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב
3. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג
4. שיתוף ההגרלה בדף הפייסבוק/בבלוג שלכן.



לאחר שתיכנסו לתוסף באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן, תקבלו את 4 הפעולות וההסברים כיצד לבצען ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/4, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:



a Rafflecopter giveaway


שימו לב:
- רק הרשמה דרך התוסף וקבלת האישור דרכו על ביצוע פעולת החובה תאפשר את השתתפותכן בהגרלה.
- ניתן להצטרף להגרלה החל מהיום (שלישי 18.6.13) ועד יום שישי ה- 28.6.13 כולל.
- שם הזוכה יפורסם בבלוג ואז גם אפנה אליה לכתובת המייל שהזינה בכניסה לתוסף ההגרלות. 
  במידה והזוכה לא תענה למייל תוך 48 שעות, אגריל זוכה אחרת.
- ההשתתפות בהגרלה מיועדת לתושבי/ות ישראל בלבד.

במקרה של שאלה או תקלה במהלך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי ישירות למייל-
mor.beauty2012@gmail.com


בהצלחה!