הכל מתחיל בבסיס טוב

נראה לי ראוי לפתוח את הפוסט הראשון (או השני, אם ממש מתעקשים) עם מוצרי האיפור הבסיסיים, כי כמו שנאמר –
"כשהסקין מושלם, כל מה שיבוא אחריו ייראה הרבה יותר טוב".

אני בעלת עור מעורב שנוטה לכיוון השמן בקיץ, ושגרת האיפור שלי מתחילה עם המוצרים הבאים:
פריימר לפנים  that gal של benefit, שלפי ההבטחה שרשומה עליו, אמור להבהיר את העור.
בשימוש ממושך בו אני יכולה לומר שלא ראיתי אפקט של הבהרה, אבל הוא בהחלט מחליק את העור ומהווה בסיס טוב למייק אפ.
הפריימר לעיניים shadow insurance של too faced הוא הטוב ביותר שניסיתי, מחליק את העפעף ומסייע בקיבוע הצלליות שמונחות מעליו לשעות ארוכות.


פריימר של benefit ופריימר לעיניים של too faced


אני סובלת מכהויות די רציניות מתחת לעיניים, וערכת הקורקטור (בגוון Light to medium bisque) + קיט קונסילר (בגוון Natural) ופודרה (בגוון Pale yellow) של Bobbi Brown היא היחידה שהצליחה להתמודד איתן בכבוד עד כה. חשוב לציין שכמו כל קונסילר, גם זה מצליח להיכנס לתוך כל הקמטוטים שמתחת לעיניים, ולכן נוח מאוד שהוא מגיע עם הפודרה הצמודה שמחליקה ומקבעת אותו.
את הקורקטור אני מניחה בזווית הפנימית של העין ואת הקונסילר אני מניחה מתחת לעין עם ה- concealer brush של Bobbi Brown, מטשטשת את נקודת החיבור בין שניהם ומטמיעה אותם בעור בטפיחות קלות בעזרת האצבעות. לאחר מכן אני לוקחת מהפודרה בעזרת האצבע ומניחה מעל הקונסילר, גם כן בטפיחות קלות.

מימין הקורקטור משמאל הקיט של הקונסילר והפודרה ולמטה מברשת הקונסילר


המייק אפ  luminous של Bobbi Brown כשמו כן הוא – מאיר את הפנים, נותן להן ברק יפה ורמת הכיסוי שלו היא בינונית עד מלאה. בשל הסיבות הללו הוא מצוין לטעמי לעונות הסתיו – חורף – אביב, אבל ככל שהקיץ והלחות הבלתי נמנעת מתקרבים בצעדי ענק, יש לי תחושה שאחליף אותו לטובת מייק אפ קליל יותר, שלא "יבריק" לי את הפנים המיוזעות והמבריקות גם כך בקיץ הים תיכוני שלנו.
גיליתי שהכי נוח לי להניח מייק אפ נוזלי עם מברשת 270 של WOW, אבל אני מודה שבעיתות מצוקה (או בואו נקרא לילד בשמו – עיתות עצלות) גם הנחה זריזה עם האצבעות משיגה את המטרה.

המברשת של wow והמייק אפ של bobbi brown

זהו לפעם הראשונה, נתראה בפוסט הבא J

Comments

  1. ברכות על הבלוג. מדהים לקרוא כמה עבודה נדרשת כדי להיות יפה. אני ממליצה על פוסט בנושא איפור מהיר לעצלניות. בכל מקרה, כבעת עור גם כן, קיבלתי טיפים.

    ReplyDelete
  2. תודה רבה. אני חושבת שכמו בכל תחום גם כאן "practice makes perfect" ואז התוצאה היפה שמתקבלת שווה את המאמץ :-)

    ReplyDelete
  3. תגידי, את לא מרגישה שזה יותר מידי שכבות ומכביד על העור גם קורקטור וגם קונסילר? אומנם לא ניסיתי, אני משתמשת רק בקונסילר נוזלי ושמה מעט ממנו, אחרת מתקבלת שכבה עבה מידי ולא מחמיאה במיוחד..

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי, גם אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל הם פשוט משתלבים מצוין אחד עם השני ולא יוצרים תחושת כבדות על העור. הקורקטור מיועד בעצם לאחד את הגוון באזור שמתחת לעין ואז הקונסילר נותן את הטאצ' הסופי. דרך אגב, לפני כן ניסיתי קונסילרים נוזליים אבל הם פשוט לא הצליחו להתמודד עם הכהויות שלי..

      Delete
    2. או.קיי, עוד כמה שאלות-
      כמה זמן צריך לחכות בין הנחת הקורקטור להנחת הקונסילר?
      האם נוצר מראה (יחסית) טבעי מתחת לעין או שבולט שיש שם כמה שכבות?
      וכמובן-איך העמידות?

      Delete
    3. תשאלי כמה שבא לך, אלה שאלות שכיף לי לענות עליהן :)
      אני מניחה את הקורקטור, מטמיעה אותו בעור בזריזות בטפיחות קלות עם כרית האצבע, והיות והוא נספג מהר, אני לא מחכה, מניחה עליו את הקונסילר ומטמיעה באותו אופן.אח"כ אני מסיימת את העניין עם קצת מהפודרה. חשוב לציין שכל השלבים ביחד לוקחים לי בערך דקה-שתיים, זה הכל. המראה שמתקבל (אצלי לפחות) הוא מואר ויפה, עמיד לאורך שעות ואני סופסוף לא נראית עייפה :) אם יש לך אפשרות אז ממליצה לך לגשת לחנות של בובי בראון בקניון רמת אביב ולהתנסות בערכה, כשאני נכנסתי לשם הם היו ממש אחלה, הדגימו לי וענו בסבלנות לכל מה ששאלתי.

      Delete
  4. מור,

    כתיבה מקסימה, תודה על האינפורמציה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, כיף לשמוע ותמשיכי לעקוב - יהיה מעניין :)

      Delete
  5. רוב הפריימרים אותם ניסיתי לא השפיעו עד כדי שיגרמו לי להוסיף אותם לשגרת האיפור היומיומית. אהבתי מאוד את הפריימר לומי מג'יק של לוריאל, נותן מראה חי וקורן לפנים, מדלגת על אזור האף. גם הוא לשבתות וחגים לא ביום יום.

    פריימר לעיניים הותא תגלית חדשהב אצלי, יש לי את של אורבן דיקי והוא כל כך מושלם שלא מצאתי צורך לנסות אחר.

    אהבתי מאוד את המוצג בובוי בראון. אין לי כהויות אך בימים של עייפות יש מעט שקיות ואת זה פתר לי הטוש שלה. פתרון עממי ומוצלח לא פחות הוא הטוש של לוריאל לומי מג'יק.

    מייקאפ נוזלי אני מניחה בזריזות עם האצבעות. ברגים של התעלות מניחה עם מברשת (לא תמיד בא לי לשטוף אותה)

    שם נפלא בחרת לבלוג :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי, גם אני שמעתי על סדרת הלומי מג'יק של לוריאל ומתכננת לדגום אותה בקרוב, אני חושבת שנאמר שהסרום בסדרה הזאת הוא מעולה ומעבר לשימוש שלו כסרום הוא יכול לתפקד גם כפריימר טוב. אם זה אכן כך אז מקבלים 2 מוצרים במחיר אחד :) הפריימר לעיניים של אורבן דיקיי אכן נחשב מצוין, אבל מבין שניהם העדפתי את זה של טו פייסד, ולגבי בובי בראון יש לה מוצרים מעולים ואני מוצאת קצת נחמה בכך שהמחירים שלה בארץ די זהים למחירים שלה באירופה (אבל ברור שיותר יקרים מבארה"ב). התלבטתי הרבה לגבי השם לבלוג, ואז אמרתי שאם כבר קוראים לי מור - אז נפיק מזה את המיטב :)

      Delete

Post a Comment