ביוטי סיטי 2012

ביוטי סיטי הוא "הפנינג" של יופי שמארגנת רשת סופר פארם מדי חודש יוני בגני התערוכה בתל אביב, והשנה תהיה זו הפעם השישית.

כבכל שנה יהיו דוכנים של מוצרי איפור וטיפוח של המותגים המובילים כולל מתחם מניקור ענק, הרצאות של אנשים מעולמות היופי והלייף סטייל כגון שלי גפני וסנדרה רינגלר ותצוגות אופנה.
בנוסף, כמו בשנה שעברה, תגענה לביוטי סיטי מגישות הטלוויזיה הבריטיות טריני וסוזנה, ומדי יום בשעה 15:00 הן תעלנה נשים מהקהל לביצוע מייק אובר ספונטני. מעבר לכך, קבוצת נשים שנבחרה על ידי צוות מקצועי, תעבור בכל אחד משלושת ימי האירוע מייק אובר על ידי צוות מקצועי של מאפרים ומעצבי שיער ובהנחיית המגישות הבריטיות..

הביוטי סיטי מתקיים ממש עכשיו -
היום, יום רביעי 20.6 בין השעות  10-23
מחר, יום חמישי 21.6 בין השעות 10-23
וביום שישי 22.6 בין השעות 9-18

מחיר הכניסה בקופות האירוע הינו 30 ש"ח.

כבעלת כרטיס לייף סטייל ובהיותי קניינית קוסמטיקה "מאסיבית" ברשת הסופר פארם, נחתה אצלי בתיבת הדואר הזמנה להשתתף באירוע הפתיחה שהתקיים אתמול בערב.
אז התלבשתי, התאפרתי, אספתי חברה טובה שהיא במקרה גם אחותי הקטנה, וביחד שמנו פעמינו לעבר גני התערוכה, נרגשות ומוכנות לערב נשי של כיף - ואיזה כיף היה !

תוכנית האירוע כללה הנחיה ושירה (!) של נועה תישבי, תצוגת אופנה בהפקת מוטי רייף, עצות סטייל מטריני וסוזנה ומכירת מוצרים מוקדמת במתחם מותגי האיפור והטיפוח.
בנוסף, באוהל המעצבים שנפתח גם הוא לרגל הביוטי סיטי התקיימה מכירה של בגדי ונעלי מעצבים ואקססוריז.


בואו ונתחיל:
בחוץ צילמו את הבאות ונתנו לנו קוד לקבלת התמונות לדף הפייסבוק האישי, אז ניצלתי את ההזדמנות והצטלמתי על השטיח האדום גם באופן עצמאי (ולא , אני לא הדוגמנית המהממת בפוסטר הימני) -







בכניסה קידם אותנו קייטרינג מפנק, ותזמורת שהנעימה את זמננו עם מוסיקת ג'אז (כאן המקום להתנצל מראש על איכות חלק מהתמונות, הייתה תאורה חזקה ומתחלפת ועדיין לא עברתי קורס צילום מקצועי, אבל כמו שאומרים - I did my best).








החלל המרכזי הורכב ממתחם של בית קפה ובמה עם מסלול תצוגה מרשים -





הבמה המרכזית





נועה תישבי עלתה על הבמה ופתחה את הערב, והיא אכן גם שרה.










ולאחר מכן הגיעו טריני וסוזנה והעלו לבמה כמה בנות חביבות מהקהל, שוחחו עם כל אחת והציעו לה טיפים לשדרוג ההופעה -








בהמשך התקיימה תצוגת האופנה שבגלל ששלטו בה צבעי שחור וזהב הרגישה לי די מונוטונית ובאיזשהו שלב הכל נראה לי כבר אותו הדבר, ולכן נסתפק בתמונה אחת -








ואז נפתחו מתחמי האיפור, הטיפוח והאופנה, לכל מותג יש מקום מרווח יחסית משלו והיה לי נוח מאוד להסתובב ביניהם.



קוסמטיקה









מעצבים






לסיכום אני יכולה לומר שהאירוע עמד בציפיות שלי והייתי מגיעה אליו בכל מקרה (כמו בכל שנה), כי אני פשוט אוהבת פסטיבלים של המון יופי מרוכז במקום אחד :)

Comments

  1. תוכלי לכתוב מה קנית...?

    נ.ב.
    דאגו לכן גם לחניה? כי מחיר החניה לאחר הנחה היה 35 שקלים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. דווקא הפעם הייתי די "רגועה" בקניות שלי - קניתי בקלרינס רק ניקוי פנים כי מה שיש לי עכשיו ייגמר עוד מעט, וקיבלתי מהם במתנה קיט מקסים עם מי פנים, קרם לחות, קרם נגד צלוטיטיס ופריימר לשפתיים(בגודל מוקטן).
      לגבי החניה - גיליתי רק בדיעבד שאכן היה החזר למוזמנים, ולכן אני אישית דווקא שילמתי..

      Delete
  2. אני מאלה שאוהבות הפנייג של יופי. פסטיבלים בפארקים פחות. אך משנה לשנה נוכחתי שאין הנחות מעבר לניתן בסניפים עצמם וזה קצת איכזב.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני גם חושבת שבנושא הזה זה מתחלק לשניים - אלה שאוהבים אירועים בפנים (והם גם בדר"כ חובבי קניונים)ואלה שאוהבים אירועים בחוץ (ובדר"כ גם תמצאי אותם נהנים מקניות בירידים ובשווקים פתוחים).
      נכון שהיו שם הנחות די סטנדרטיות, אבל האווירה כיפית וזו הייתה גם הזדמנות נהדרת לבלות עם אחותי הקטנה והמקסימה, ככה שמבחינתי הרווחתי מכל הכיוונים :)

      Delete
  3. מפתיע אותי מה שטריני וסוזנה לובשות, אולי זה רק מהצילום, אבל לא נראה שזה ממש הולם אותן.
    בכל מקרה אני עדיין שומרת להן חסד רק בגלל שאני מכורה לסדרה שהן עשו בארץ ואני חושבת שאין הרבה סדרות ישראליות בתחום האופנה שמשתוות למה שהן יצרו פה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעניין שזה גם מה שאני חשבתי כשראיתי אותן באירוע - לא השמלות שהייתי מצפה שילבשו "כוהנות אופנה"...
      והיות וההתמחות שלי היא באיפור וטיפוח ולא באופנה, אקח את המילה שלך לגבי הסדרה שלהן :)

      Delete

Post a Comment