קניה קטנה ב"אהבה" גדולה


כמו שכתבתי בפוסט על גלוסיבוקס יוני, אני אוהבת את המוצרים של חברת AHAVA ורוכשת אותם מפעם לפעם. קרם הגוף שקיבלתי בקופסת הגלוסי הזכיר לי שעבר זמן רב מדי מביקורי האחרון אצלם, ולכן בהזדמנות הראשונה שהייתה לי נכנסתי לחנות שלהם במתחם התחנה בת"א.
מדובר בחנות המעוצבת מקסים לטעמי, ולמרות שהיא בנויה חדרים - חדרים קל להתמצא בה ולהתרשם מהמוצרים שבה.
בנוסף בחנות יש גם ספא המציע מגוון של טיפולים, החל מסוגי מסאז' שונים ועד טיפולי מניקור ופדיקור.


 
לטובת מי שלא מכירה להלן קצת רקע על החברה, המידע בהרחבה מופיע באתר האינטרנט שלה:
"AHAVA מעבדות ים המלח" קיימת משנת 1988 ומוכרת מוצרים עם מרכיבים טבעיים מים המלח לטיפוח עור הפנים והגוף. כיום היא מהווה מותג בינלאומי מוביל בתחום הטיפוח בקטגוריית ים המלח.
פעילותה של החברה מושתתת על דאגה לשימור הסביבה והאיזון העדין של איתני הטבע באזור ים המלח, ותואמת את חוקי האיכות הבינלאומיים הקפדניים.
כל מוצרי AHAVA  לפנים ולגוף הם:
  • ללא פרבנים
  • ללא SLS/SLES
  • מיוצרים ללא שימוש בתוצרי נפט, בחומרים סינטטיים או בחומרים מהונדסים גנטית
  • נבדקים ומאושרים לשימוש על עור רגיש
  • לא נערכים ניסויים על בעלי חיים.


והנה לפניכן השלל שלי במסגרת הביקור, והייתי מאופקת יחסית הפעם :-)




ברור שקודם כל השקית..



ומה שבתוכה...





התחלתי מאזור האיפור בחנות, כי בכל זאת זה התחום האהוב עלי ביותר.
ל"אהבה" יש קו איפור קטן המורכב ממוצרי בסיס בלבד -
2 סוגי מייק אפ נוזלי (עשיר וקל),
2 סוגי פודרות (דחוסה ובתפזורת),
כאשר גם המייק אפ וגם הפודרה מגיעים ב- 4 גוונים בלבד כל אחד (ושמתי לב שלשני הגוונים הבהירים יותר, שרלוונטיים עבורי, יש תת גוון ורוד ותת גוון צהוב),
ומברשת להנחת מייק אפ מינרלי ופודרה שמזכירה מאוד את ה- 332 של ביוטיקייר.
בכל המוצרים שולט הצבע הירוק, ולמרות שבדר"כ הוא ממש לא מתקשר לי עם איפור, במקרה הזה מצאתי שהוא דווקא מוצא חן והגיוני בעיני היות ומתחבר לאג'נדה הירוקה והמודעות הסביבתית של החברה.
היה להם מבצע 1+1 על האיפור ולכן קניתי את המייק אפ הנוזלי עם תת הגוון הצהוב שמחירו 145 ש"ח, והמוצר הנוסף שלקחתי הוא הפודרה הדחוסה (שעלותה 130 ש"ח).




ימין - פודרה, שמאל - מייק אפ





המייק אפ מוגדר כעשיר ומתאים לעור רגיש, ומצוין בעלון שלו גם כי הוא מועשר בלחות המגיעה מהמינרלים של ים המלח, נוגדי חמצון טבעיים המגיעים מאצת הדונליאלה ופיגמנטים מינרלים טבעיים המעניקים אור לעור (אפקט "פוקוס רך").
מההתרשמות האישית שלי הוא מרגיש נעים ונטמע בעור מבלי להכביד. יש לו מרקם די סמיך והכיסוי שלו בינוני - טשטש לי יפה את הנמשים אבל לא העלים אותם לגמרי, כמו שאני אוהבת.

את הפודרה הדחוסה לקחתי בשל היותה נוחה לאחסון בתיק, והיא מתיימרת, לפי העלון, "להסוות פגמי עור תודות לאפקט הפוקוס הרך. המבנה הטבעי של המינרלים מחזיר אור בפיזור רחב ויוצר הרמוניה ויזואלית המעניקה לעור גוון אחיד ומטשטש כהויות, אדמומיות וקמטים, נמשים ופגמים אחרים". 
בעקרון אני פחות מסמפטת כשמוצרים מבטיחים ניסים ונפלאות, כי הנסיון שצברתי לאורך השנים עם מוצרי איפור וטיפוח שונים לימד אותי שנדיר ביותר שיש באמת איזשהו מוצר שמצליח לעמוד בכ-ל ההבטחות. 
גם המקרה הזה הוא לא שונה - הפודרה טובה, מקבעת את האיפור ועוזרת לצמצם את אפקט הברק, אבל כמו כל פודרה אחרת, גם כאן צריך לחדש אותה מפעם לפעם, ועם כל הכבוד מה שטשטש לי את הכהויות מתחת לעין היה כתמיד הקונסילר (אין לי כהויות ופיגמנטציה, מלבד הנמשים, בנקודות אחרות על הפנים), ואת הנמשים, כפי שציינתי למעלה, טשטש לי המייק אפ.


בכל מקרה לאחר מספר שעות התחלתי "להבריק" כי בכל זאת אנחנו בקיץ, ואני באמת חושבת שכל חברת קוסמטיקה שמכבדת את עצמה באשר היא (בין אם מהארץ ובין אם מחו"ל) צריכה לבחון את עמידות המוצרים שלה, ובעיקר מוצר כמו מייק אפ, בתנאי החום והלחות של יולי - אוגוסט בישראל. אצלנו זה לגמרי תנאים של "שדה קרב"..


ימין - פודרה, שמאל - מייק אפ






בגזרת הטיפוח רציתי את קרם הרחצה וקרם הגוף מסידרת  mineral botanic בריח לוטוס ערמונים שקיבלתי בקופסת הגלוסיבוקס, אבל כשראיתי שבחנות יש כרגע מבצע על צמד בריח אחר מהסידרה במחיר של 100 ש"ח, החלטתי לתת לו צ'אנס ולא הצטערתי.
מדובר בריח היבסקוס ותאנה, כאשר קרם הרחצה נותן תחושה נעימה מאוד לעור - העור מרגיש לאחריו מלוחח, רך וחלק.
תחליב הגוף משלים את העבודה של קרם הרחצה, מצד אחד גם הוא מלחח היטב, נספג בקלילות ובמהירות בעור ומשאיר ניחוח עדין ונעים ומצד שני מצליח לא להעיק למרות הלחות והחום הנוראיים של הקיץ הישראלי. לצערי אבל הניחוח הנהדר לא נשאר לאורך זמן ומתפוגג יחסית מהר - מינוס מבחינתי, פלוס מבחינת מישהי אחרת אולי ?
מעבר לכך גם הכמויות של המוצרים מכובדות בכל קנה מידה - 500 מ"ל לקרם הרחצה ו- 400 מ"ל לקרם הגוף.




ימין - קרם גוף, שמאל - קרם רחצה



כשהגעתי לקופה פינקו אותי בכמה דוגמיות חביבות -
  • תחליב ניקוי וטונר 3 ב- 1
  • פילינג גרגירי לניקוי הפנים
  • מסכת בוץ מינרלית
  • קרם לחות עשיר ליום (לעור רגיל עד יבש)
  • קרם לחות ליום (לעור מעורב)

דוגמיות


אחרי המבצעים אני מרגישה שקיבלתי תמורה יפה למחיר, ועוד לא דיברתי בכלל על קו טיפוח הפנים העשיר שלהם, קו מוצרי ההגנה מהשמש והקיטים החמודים של המוצרים המוקטנים לנסיעות, שהתאפקתי שלא להוסיף לסל הקניות הפעם.

ועוד הערת שוליים אחת - הייתי שמחה אם "אהבה" היו מרחיבים את תחום האיפור שלהם גם לצלליות, סמקים וכו' דוגמת מה שעשו בל'אוקסיטן. אולי מישהו שם ירים את הכפפה ?..


אשמח לדעת מה אתן חושבות על "אהבה" - מכירות ? התנסיתן ? יש לכן מוצרים מומלצים שלהם ?

Comments

  1. אני אשמח לשמוע מה דעתך על תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1.
    בעבר השתמשתי במסכת בוץ שלהם והיא הייתה נחמדה,אם כי טיפה חזקה מדי לעור העדין שלי...

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה:
      כמו שכתבתי בחודש שעבר בפוסט על שיגרת הטיפוח שלי, אני מעדיפה ניקויים מקציפים. במקרה הזה מדובר בתחליב, אבל אני חושבת שאם הייתי אוהבת מרקם ניקוי כזה - הוא היה אחד המועדפים שלי. הסיר את האיפור היטב, כולל איפור עיניים ללא יצירת גירוי וצריבה, והעור הרגיש לי נעים ונקי. בונוס נוסף הוא הריח הנעים שלו.
      לגבי המסיכה - סיפור אחר לגמרי. השתמשתי קודם בפיליניג הגרגירי, והוא בסדר גמור, אבל יש לו ריח שאני אישית פשוט לא יכולתי לסבול.
      לאחר מכן עברתי למסיכה ומיד כשהתחלתי למרוח אותה הרגשתי שהעור שלי שורף ברמות קשות. זה קצת התמתן לאחר כמה שניות והצלחתי להחזיק איתה את 2 הדקות הנדרשות, אבל שמחתי להורידה ולמרות שהעור נראה מצוין לאחר הפילינג והמסיכה, לא ארכוש אותם בגודל המלא.

      Delete
  2. האריזות מאוד יפות, מוצרים איני מכירה. יש לי חוסר התלהבות למוצרי ים המלח ככלל. בביקורים בחו"ל הם מתנה מבוקשת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מאוד אוהבת את האריזות האסתטיות והנקיות שלהם, ואני חושבת שנעשה להם "סוג של עוול" בארץ.
      בעולם הם מותג מוכר ומוערך, ודווקא כאן את לא היחידה שאני שומעת ממנה שאינה מכירה את המוצרים..
      ממליצה בחום אם יש לך את ההזדמנות - להתנסות בהם.

      Delete
  3. אני קניתי תחליב רחצה והוא היה מצויין .
    לצערי הם לא ממוקמים במשביר לצרכן אבל אין ספק שהם טובים .

    ReplyDelete
    Replies
    1. המוצרים של אהבה טובים מאוד, והבעיה היחידה שלהם היא הנגישות.
      להבדיל מללין וסבון של פעם למשל שניתן למצוא כמעט בכל קניון, את אהבה צריך לחפש במיוחד.
      למרות שדרך אגב הם כן נמצאים בסופר פארם וראיתי שיש להם סטנדים מכובדים שם, זה אמנם לא כמו חנות עם מבחר גדול - אבל זה עדיף מכלום :)

      Delete

Post a Comment