אירוע המאפרים של "אסתי לאודר"


אני נמצאת כיום במהלך לימודי האיפור המקצועי, ומשמחת אותי כל הזדמנות להרחיב ולהעשיר את הידע בתחום גם באמצעות כנסים, השתלמויות וכיתות אומן (שיעורי איפור הכוללים הדגמה מעשית).
לכן כמבקרת קבועה בפורטל Bbeauty  ובפורום האיפור המקצועי שלו, היה לי ברור כשראיתי את ההזמנה לאירוע המאפרים של "אסתי לאודר" שאני נרשמת.

האירוע התקיים השבוע במרכז ההדרכה החדש של אסתי לאודר ברמת החי"ל בתל אביב, שיש בו גם את חנות החברה של אלקליל בה נמכרים מוצרים של כל מותגי החברה (אסתי לאודר, קליניק, מאק, דארפן וכו') - זוהי אינה חנות עודפים אלא חנות של מוצרים אשר אינם ניתנים למכירה בחנויות ה"רגילות" בשל סיבות שונות (פגם באריזה, יציאה ממגוון שוטף ועוד) והמוצרים עצמם תקינים ובתוקף.
האירוע כלל הדגמה מאת המאפר הראשי של אסתי לאודר ביוון מאז שנת 2005, דימיטריוס (טאקיס) מאבריגיאנאקיס, שמלבד היותו בוגר לימודי איפור עוד משנת 1984 הוא גם מעצב שיער ומומחה לצבע, ומכירת מוצרי אסתי לאודר במחירי מבצע כולל קולקציית האיפור החדשה שלהם לקיץ - Bronze Goddess Capri.

בכניסה המתין לבאות האירוע דלפק ההרשמה בו ניתנו פולדר עם מידע, רשימת מבצעי המכירות ומתנות שוות.
משם מיד פניתי כמו מורעבת ישירות, לא, לא לאזור הכיבוד, אלא לאזור המכירות. מבחינתי חנויות שמוכרות איפור הן כמו חנויות ממתקים, רק שאז רגשות האשמה הם על כרטיס האשראי האומלל ולא על הקלוריות.
כמו גיבורה שמתי את את הרגשות הללו בצד, והסתערתי על המטרה, למרות שהמשימה לא הייתה קלה בהתחשב בעובדה שהמוני מאפרות חובבות דאבל וור הסתערו גם הן, אבל גם תורים ארוכים כאורך הגלות לא ימנעו ממני לצאת עם שקית ביד!

האולם הגדול יחסית התקשה להכיל את כמות האנשים שאכלסה אותו, ובחשיבה קדימה המארגנים דאגו למסכים משני צידיו על מנת שכולן, גם היושבות רחוק מהבמה, תוכלנה לראות את המאפר בפעולה.


אולם ההדרכה




בזו אחר זו עלו לבמה ונשאו דברים אורית ויזל, מאפרת ותיקה ומנהלת פורום האיפור המקצועי בפורטל Bbeauty, קורין ברוך מנהלת השיווק של אסתי לאודר ושרון גוטליב, מאפרת ומנהלת ההדרכה של אסתי לאודר.
גיליתי שמתחילת שנות ה- 70 ייבאה חברת אדי קוסמטיקס את אסתי לאודר לישראל. החל משנת 2001 הייבוא עבר לחברת אלקליל, שהינה חברת בת של אסתי לאודר, ומאז ועד היום היא היבואנית הבלעדית של מוצרי אסתי לאודר לישראל.
אסתי לאודר הייתה חלוצה בעולם במספר דברים שהיום נראים לנו טריוויאליים -
  • בהשקת קולקציה ייעודית של איפור ערב
  • בהשקת סדרת טיפוח יוקרתית במחירים שלא נשמעו קודם לכן (רה - נוטריב)
  • בהענקת מתנה בעת רכישת איפור (מישהי יכולה לדמיין היום רכישת איפור בלי לקבל איזושהי מתנה?) 
מעבר לכך נסקרו בקצרה מוצרים חדשים שאסתי לאודר הוציאה לשוק דוגמת ה- BB Cream שמגיע בשני גוונים ו-2 הפריימרים Matte Perfecting Primer שמתאים לעור מעורב עד שמן וה - Illuminating Perfecting Primer שמתאים לעור מעורב עד יבש ויכול לשמש גם כהיילייטר לפנים ולמחשוף. 
בנוסף עודכנו כי בספטמבר מושקים 5 גוונים של צלליות חדשות במרקם ג'ל (נקראות pure color gelee powder eyeshadows), שמחליפות גוונים מסוימים הנמכרים עכשיו מסדרת צלליות המונו (בודדות).


ואז עלה לבמה טאקיס וללא שהות נוספת הדגים בפנינו 3 מראות איפור:
  • איפור טבעי
  • איפור מעושן
  • איפור עור בוגר

אני חייבת לציין שהגישה ה"איפורית" שלו שונה מזו הרווחת בישראל, במאמר מוסגר אומר שאני מתחברת אליה מאוד, ותוך כדי תהליך האיפור הוא סיפר לנו עליה.
2 כללי הבסיס המנחים אותו בעבודתו הם :
1. Less is more
2. תורת המורפולוגיה (ניתן לקרוא עליה בפירוט בפוסט המצוין שהופיע בבלוג "כלה בקלות").






טאקיס





את ההדגמה הראשונה הוא התחיל עם האיפור הטבעי, שניכר לחלוטין כי הוא מחבב מאוד.
הדגש שלו במקרה זה היה על איפור קליל עם מינימום הכבדה על העור (שזו, דרך אגב, המגמה היום בעולם האיפור), משמע -
  • ללא הנחת קונסילר על העפעף לפני הנחת הצלליות, כי קונסילר הוא בעל מרקם עבה וגימור לח ובשילוב עם עור העפעף, שהוא לח באופן טבעי, וכל מה שאנו מניחות עליו, כמו צלליות ועפרונות, מתקבל בסופו של דבר מראה לא אסתטי של פסים.
  • עדיפות להנחת המייק אפ עם מברשת על פני ספוגית/אצבעות
  • ללא פידור של הפנים (!!) לאחר הנחת המייק אפ, את הברק הוא מעדיף לנטרל על ידי ספיחה עדינה עם טישו
  • ללא הנחת צללית בהירה על עצם הגבה
  • הגבות הן החשובות ביותר להבעה ולכן מומלץ להדגישן, אבל לא בגוון חזק מדי שנותן לפנים הבעה אגרסיבית ואשליה של עיניים קרובות יותר.
בנוסף טאקיס השתמש בברונזר מהקולקציה החדשה,Pure Color Illuminating Powder Gelée Shimmering Sands, גם כצללית על כל שטח העפעף וגם בנגיעות על השפתיים.












ההדגמה השנייה התמקדה באיפור עיניים מעושן, והדוגמנית כאן הייתה איילה רשף מהאח הגדול.
במקרה שלה אתן יכולות לראות את התמונות מתהליך האיפור באלבום שבדף הפייסבוק של אסתי לאודר ישראל.
מטרתו כאן הייתה לאפר צד אחד כ"כבד" וצד אחד כ"קל".
בצד ה"כבד" יחסית איילה אופרה עם מייק אפ Double Wear Maximum Cover Camouflage Makeup for Face and Body, שנותן כיסוי מאוד גבוה, וערבוב שני גוונים (בהיר וכהה) כדי להחיות אותו וליצור משחקי אור וצל על הפנים. הוא הניח אותו עם המברשת בטפיחות קלות ונקודתיות כדי להטמיעו היטב בעור ולהפחית את אפקט ה"מסיכה" שמייק אפ כבד כזה עלול ליצור, ובחר לצד הזה בסומק חום.
בצד השני, ה"קל", הוא הניח את המייק אפ החדש של אסתי לאודר - Invisible. זהו מייק אפ נוזלי עדין, קליל מאוד ונטול שומן שיש לנער אותו היטב לפני השימוש והסומק כאן היה בגוון פיצ'י חי.
העיניים אופרו בצללית כהה על כל העפעף ועם עיפרון בתוך העין, ואני חייבת לציין שהוא ניפץ לי במקרה הזה מיתוס - לדבריו איפור עיניים מעושן יכול להתבצע עם כל צבע, בז' לדוגמה, מכיוון שלתפיסתו מעושן הוא תלוי טכניקה ולא גוון.







ההדגמה האחרונה הייתה של איפור עור בוגר.
תעזבו את זה שהדוגמנית הייתה אישה יפהפייה שנראית כמו שנשים הרבה יותר צעירות ממנה היו רוצות להיראות, אבל עדיין איפור כזה נחשב כמורכב יותר כי יש רפיון בשרירי הפנים והאיפור מועד "לנוע" ממקום למקום בקלות.
לכן הוא התחיל ממריחת סרום Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher המפורסם, שמחליק את העור ומאריך את עמידות המייק אפ בשעות ארוכות.
הוא גם המליץ לתחזוקה השוטפת של עור בוגר על הסרום Advanced Night Repair Synchronized  Recovery Complex.
מכאן הוא המשיך לכל שלבי האיפור, כולל צללית בגוון תכלת מתכתי על העין, לא צבע מובן מאליו בגיל הזה אבל התוצאה הייתה יפה, וסיום באיפור השפתיים. 














לחלק מהמאפרות הפריע שלאורך 3 ההדגמות טאקיס לא עשה כלל שימוש באייליינר אלא רק בעפרונות עיניים. כשהוא נשאל על כך תשובתו הייתה שעבורו מהות האיפור היא blending, ערבוב וריכוך, ולכן פחות מתחבר לשימוש באייליינר שלעולם יתן קו חד הרבה יותר מזה של עיפרון.

לסיכום אני חושבת שהייתה כאן הזדמנות נהדרת למאפרים ישראלים לבוא במגע עם מאפר מנוסה מאוד שמסתובב בכל העולם ומכיר את כל הטכניקות והטרנדים, ולכן עבורי זו הייתה חוויה מהנה ו"מרחיבת אופקים" ואני מחכה כבר לאירוע הבא.



ולא באמת חשבתן שאסיים מבלי להציג את המתנות והרכישות, נכון ?


השלל

אז מה בשלל ?

2 מייק אפים - Double Wear Stay-in-Place Powder Makeup SPF 10
BB Cream
Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer
Pure Color Five Color Gelee Powder EyeShadow Palette in Bronze Sands
Signature hydra lustre lipstick
מברשת מייק אפ
נרתיק איפור.

המוצרים ישולבו כמובן בסקירות במסגרת פוסטים עתידיים,
ואתן מוזמנות להגיב וגם להירשם כקוראות של הבלוג (ע"י הקלקה על כפתור "הצטרף לאתר זה" בבר השמאלי למעלה).



מקווה שנהניתן !

** הפוסט עודכן ב- 15.7 בעקבות תמונות ומידע נוסף שהגיעו מ"אסתי לאודר"

Comments

  1. אהבתי את הסקירה מאוד, אבל זה ממש הזוי ומאכזב שאת שמה תמונות כל כך רחוקות ומטושטשות! עדיף כבר לא לשים כלום מאשר ליצור ציפיה שהמימוש שלה מגוחך.

    ReplyDelete
    Replies
    1. המחיר של העמידה הממושכת בתור לרכישת המוצרים היה לצערי שלא נמצא אח"כ מקום ישיבה קרוב לבמה, ובכל זאת היה לי חשוב לצלם ככל האפשר ולא להעלות פוסט ללא תמונות כלל.
      את מוזמנת להיכנס לקישור שצירפתי למעלה לאלבום התמונות בפייסבוק של האירוע ולהתרשם מהתמונות שצולמו על ידי הצלמים המקצועיים, ושמחה שבכל זאת נהנית מהסקירה עצמה !

      Delete

Post a Comment