פשוט הארה - חלק א'


אפתח ואומר כי הגדרת מוצר האיפור הנקרא היילייטר היא חמקמקה בעיני.
ישנם מוצרים שזהו שמם "הרשמי", אבל לעיתים גם צללית בהירה עם שימר יכולה לשמש לעיתים כהיילייטר, וישנם היילייטרים שיכולים בכיף לשמש גם כסמקים למשל.
המוצרים שיוצגו כאן הם אלה המשמשים עבורי כהיילייטרים, וההגדרות מבחינתי הן לגמרי על בסיס "הכל פתוח והרשות נתונה".

בעיקרון זה מוצר איפור המשמש להארה וליצירת מראה "חי", ולהבדיל מהברונזר הכהה שמשמש להצללה ולחיטוב הפנים (ולכן יונח באזורים השקועים), ההיילייטר יהיה בגוון בהיר, ואפשר גם שימרי.
מניחים אותו בנקודות הגבוהות בפנים, קרי על עצם הלחי, עצם הגבה, הרקות ואפשר גם על האף, המצח והסנטר, וכמו תמיד הסוד הוא בכמות - אנחנו רוצות לקבל אפקט של הארה וברק איתו במקומות ובמינונים הנכונים.

ניתן למצוא היילייטרים במגוון של מרקמי אבקה (דחוסה או בתפזורת) או קרם (מוס, נוזל או מוצק) ובמגוון של גימורים (פנינה, סאטן, מבריק וכו'), ואני חושבת שהוא נכנס לקטגוריית מוצרי ה- nice to have. לא ממש הכרחי למתאפרת המתחילה או הממהרת, אבל ברגע שמוסיפים אותו אי אפשר להתעלם מהטאצ' הסופי המדהים שהוא נותן לאיפור, ועוד לא התחלנו לדבר על כך שחברות הקוסמטיקה מנפיקות סוגים שונים ומהדורות מוגבלות מהמוצר הזה שפשוט תענוג להיות הבעלים שלהם.

כאן גם המקום להתוודות שאני כותבת את כל זה כדי להסביר לעצמי מדוע יש לי הרבה היילייטרים, עד כדי כך שאני מעדיפה לפצל את הפוסט הזה לשני חלקים ולתת לכל אחד ואחד מהם מקום של כבוד.



הפוסט הראשון בנושא יתמקד בקבוצת ההיילטרים שלי במרקם אבקה דחוסה:


מימין לשמאל - למעלה מאדינה מילאנו ולנקום, למטה בובי בראון ואסתי לאודר









נתחיל עם ההיילייטר של לנקום - Golden Hat Illuminating Smooth Powder Goldenescent Glow שיצא במהדורה מוגבלת לקראת החגים של סוף שנת 2011. לנקום משלבים בקולקציות שלהם מפעם לפעם גם היילייטרים מקסימים, ובמקרה שכאן המוצר מוגדר כ"פודרה מאירה" ואכן בהשוואה לשאר המוצרים שאציג הוא בגוון בהיר מאוד, כך שניתן להשתמש בו להארות עדינות על כל הפנים ללא חשש להגזמה. הטבעת הכובע מסמנת את החיבור של לנקום לארגון "כובע הזהב" המסייע לילדים אוטיסטים, וחלק מההכנסות שהתקבלו מהקולקציה נתרמו ע"י לנקום לארגון.



לנקום







השימר בריק של בובי בראון הוא אחד אם לא מוצר הדגל של החברה. מדובר בשימר מרובע המחולק לפסים בגוונים שונים ומשתלבים המיועדים לתת ברק והארה לפנים. יש מספר שימר בריקים בקו הקבוע שלהם ומדי פעם גם יוצאות מהדורות מוגבלות שלו.
הגוון שנמצא אצלי הוא nectar ואני אוהבת את שילוב הגוונים הורודים ואת אפשרויות המשחק שמגוון הצבעים שלו מאפשר.
דרך אגב ובהמשך לפתיח של הפוסט, ניתן להשתמש במוצר הזה גם כסומק ורדרד או כצללית.




בובי בראון







ההיילייטר של אסתי לאודר Modern Mercury Pure Color Illuminating Powder Gelee יצא בקולקציית סתיו 2011 שלהם והמרקם שלו נחשב חדשני ("הדור החדש")- שילוב של נוזל, אבקה וג'ל שיוצר תערובת מוצקה אבל מיוחדת מאוד, הניתנת לשימוש הן עם מברשת יבשה להברקה עדינה והן עם מברשת לחה לקבלת "זריקת" צבע עוצמתית. הגוון שלו הוא אפרסקי בגימור שימרי - פנינתי ואני אישית גיליתי ששימוש עדין ומדוד בו עושה את העבודה כי יש לו פיגמנט חזק מאוד.
דרך אגב, בקולקצית הקיץ הנוכחית שלהם יצא המוצר הזה בגרסתו העדכנית, לחצו כאן כדי להתרשם ממנו, לגמרי מהמם ביופיו.



אסתי לאודר








אחרון חביב שהצטרף די לאחרונה הוא PrisMetallic Allover Almost gold  מסדרת ה- Revolution של מאדינה מילאנו. אני מודה שיש לי רגשות מעורבים כלפי החברה הזאת, בעבר הייתי קונה מהם המון ואהבתי מאוד את עיצוב החנויות שלהם - ממש חנויות ממתקים, אבל עם הזמן העברתי את המוצרים שלהם הלאה לאחיות וחברות והמשכתי לחברות איפור אחרות.
לפני זמן מה הזדמנתי לחנות שלהם ברח' דיזינגוף פינת שד' בן גוריון בת"א, ונזכרתי למה אהבתי אותם כל כך. כמובן שביצעתי רכישה, כשאחד מהמוצרים היה ה- PrisMetallic Allover Almost gold שפשוט קנה אותי.
מזכיר מ-א-ו-ד בסגנונו את ההיילטריים שיצאו לאחרונה במסגרת קולקציית Extra Dimension של מאק, והוא גם מהדור החדש של המוצרים כמו זה של אסתי לאודר.
יש לו פיגמנט נהדר, נותן הארה מוזהבת מחמיאה ביותר לפנים (חשוב לטשטש אותו היטב בשל הפיגמנט העוצמתי) והצליח בקלילות להפוך לכוכב החדש על שידת האיפור שלי - עד שיגיע הכוכב הבא..



מאדינה מילאנו







ואי אפשר כמובן בלי סווטצ'ים -



מימין לשמאל-לנקום, בובי בראון, אסתי לאודר ומאדינה מילאנו








כמו לכל מוצר איפור, גם כאן מומלצת מברשת טובה להנחת המוצר, וכרגע אני משתמשת בשתי המברשות הבאות:

מימין-בובי בראון, משמאל -ריל טכניק



המברשת של בובי בראון מצוינת ומהווה עבורי מולטי - טאסקרית מצטיינת. מלבד העובדה שהיא מאפשרת הנחה מדויקת של ההיילייטרים במקומות שציינתי למעלה, אני גם משתמשת בה להנחת פודרות - הן את זו של בובי בראון לקיבוע הקונסילר והן להנחה קלילה ומדודה של פודרות אבקתיות בפנים באזור ה- T.


את המברשת של ריל טכניק סקרתי בפוסט המברשות ואני מרוצה ממנה מאוד - רכה, עגלגלה ונוחה, ולוקחת בדיוק את כמות החומר שאני מעוניינת בה לפי עוצמת הפיגמנט של ההיילייטר בו אני משתמשת.


ועד כאן חלק א' של פוסט ההיילטרים - המשך יבוא בחלק ב', שיתמקד בנבחרת ההיילטרים הנוזליים.

Comments

  1. היילייטרים נהדרים בחרת!
    הלנקום בהחלט מעודן כמו שכתבת, בנקטר אני משתמש כסומק בעיקר והלאודר מושלם עכשיו לקיץ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם את חושבת שאלו נהדרים - חכי לחלק ב'!
      זה באמת מוצר כייפי, ויש ממנו מבחר עצום ככה שלחמדנית איפור כמוני קשה להתאפק כל פעם שהיא נתקלת באחד חדש :)

      Delete
  2. הייליטרים זה מוצר ש"מרים" את האיפור, צרילך לדעת להניח אותו במידה ולדעתי לא על עור שמן.

    אני משתמשת בהם יותר כסמקים או מעל סמקים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך וכמו שרשמתי למעלה - הסוד כאן הוא לגמרי במינון. לגבי סוג העור, גם בקיץ העור המעורב שהופך שמנוני שלי מקבל באהבה את ההיילייטרים באזורים היותר יבשים מטבעם (כמו עצם הלחי אצלי), ככה שזה אינדיבידואלי.
      הם בהחלט יכולים לתת "חיזוק" לסומק, אבל כסמקים בפני עצמם הם חלשים או מנצנצים מדי עבורי (על טעם וריח.. :)

      Delete
    2. של בובי בראון מושלם כסומק על עור בהיר, של אסתי פחות.

      Delete
    3. השימר בריק של בובי מושלם לעור בהיר, היום בדיוק הייתי אצלם ומעין המקסימה הראתה לי איך היא עולה איתו מעצם הלחי לעפעף ומתקבל אפקט הרמוני ויפה,
      לגבי אסתי לאודר יש בהירות עור שאפילו משתמשות בו כסוג של ברונזר, אצלי זה לא תופס.

      Delete

Post a Comment