פשוט הארה - חלק ב'


חלק א' של הפוסט "המואר" הציג את ההיילטרים המוצקים שלי, וכעת הגיע הזמן לנבחרת הנוזלית.
בקבוצה הקרמית ההיילייטרים יכולים להגיע במרקמים דוגמת מוס, נוזל או מוצק, ולדעתי הנוזל נוח מאוד לשימוש גם מפני שמאפשר שליטה מדוייקת מאוד בכמות החומר בה משתמשים וגם מפני שניתן "לשחק" איתו, כמו למשל על ידי ערבוב כמות קטנה ממנו עם מייק אפ נוזלי, ובכך לקבל מייק אפ עם הארה שהיא "built in".


זו הנבחרת:



מימין לשמאל-נארס, בנפיט girl meets pearl, בנפיט high beam, מאק ולוריאל





ההיילייטר הראשון הוא Nars Orgasm Illuminator. כמו שכתבתי בפוסט הסמקים בו הצגתי את סומק ה- Orgasm, יש תחושה שהגוון הזה הפך למותג בתוך המותג, וככזה נארס מוציאים לו מוצרים משלימים, דוגמת האילומינייטור (עוד שם להיילייטר).
הצבע שלו הוא אפרסק - ברונזה חי ומספיקה כמות קטנה כדי ליצור אפקט של הברקה, וסליחה מראש על הבנאליות אבל אני הכי נהנית לשלב אותו עם הסומק התואם.


נארס







את ההיילייטר girl meets pearl חמדתי מהפעם הראשונה שנתקלתי בו באתר האינטרנט של benefit, כי הוא מעוצב בדיוק כמו שאני אוהבת - ורוד מבריק ומנצנץ. כן כן, כשזה מגיע לאיפור אני מתמסרת בהכנעה גם לקיטשיות.
מדובר בהיילייטר מהמוצלחים שנתקלתי, בגוון ורוד-מוזהב פנינתי מקסים שמשתלב בהרמוניה עם שאר האיפור ונותן הארה יפה ביותר.


בנפיט girl meets pearl








המוצר הבא גם הוא של בנפיט ונקרא high beam. קיבלתי אותו במסגרת אחד הקיטים שלהם, ולכן הוא בגודל מוקטן, אבל הכמות מכובדת והיות ומוצרי הארה מראש אינם מיועדים להנחה מאסיבית - הגודל שלו בהחלט מספק.
זה היילייטר בגוון ורדרד עדין ובגימור סאטני, ואני משתמשת בו כשבא לי לקבל הברקה עדינה וטבעית יחסית על עצמות הלחיים ועצם הגבה.

בנפיט high beam







Lustre Drops in Pink Rebel של מאק נקנה בעבר במסגרת אחת הקולקציות המוגבלות שלהם ומאז כבר הספיק להיכנס לליין הקבוע , אני מניחה שפשוט כי זה מוצר מוצלח.
זה היילייטר בגוון ורוד - ברונזה מטאלי בגימור פנינתי שמאוד נוח לשימוש בשל אריזת הבקבוקון שהוא מגיע בה, אבל צריך להיזהר - הוא עוצמתי מאוד וכמות קטנטנה מספיקה להברקות חזקות, ואם מערבבים מעט ממנו עם מייק אפ נוזלי מתקבל אפקט מרשים.
דרך אגב "אחיו" שהוא בגוון ברונז'-אפרסק, כהה יותר, ולכן פחות קרץ לי כיחסית בהירת עור. ניתן להתרשם משניהם גם באתר האינטרנט של מאק.


מאק








אחרון ובהחלט חביב הוא ה-  Lumi Magique Touch of Light Highlighting Pen מספר 2 medium של לוריאל, שיצא לאחרונה במסגרת קולקצית ה- Lumi Magique שלהם.
המוצר מוגדר כ"טוש הארה" וגוון 2 הוא ורוד בהיר מאוד ויכול להתאים, מלבד כמובן ביצוע ההארות הרגילות, גם לניטרול כהויות לא קשות מדי בגוון חום מסביב לעיניים ומעל השפה העליונה.



לוריאל








סווטצ'ים של החמישה -

מימין לשמאל-נארס, בנפיט girl meets pearl, בנפיט high beam, מאק ולוריאל







כאשר מדברים על הכלי האידיאלי להנחת ההיילייטר הנוזלי כמובן שיש לשם כך מברשות מעולות, אבל במאמר מוסגר חשוב לציין שגם עבודה עם אצבעות נקיות וזריזות תשיג את המטרה.


לאור הגילוי וההערצה שלי למברשות ריל טכניקס בתקופה האחרונה, יהיה זה אך טבעי שאציג כאן 2 מהן המשמשות אותי להנחת ההיילטריים הללו.
ה- pointed foundation brush מאפשרת הנחה נקודתית וממוקדת של החומר במקומות הדורשים הארה בפנים ומשמשת אותי לשם כך ביום יום, ואילו ב- stippling brush אני משתמשת כשאני רוצה להשיג אפקט בולט יותר ועל שטחים נרחבים יותר בפנים (או אם ערבבתי את ההיילייטר עם המייק אפ למשל), ולכן השימוש איתה הוא בעיקר לקבלת הברקות משמעותיות לאירועים ולשעות הערב.



ימין-pointed foundation brush , שמאל-stippling brush





עד כאן "סאגת" ההיילייטרים שלי,
ואשמח אם תשתפו בתגובות - עם מה ואיך אתן אוהבות "להאיר" את פניכן ?

Comments

  1. הGirls Meets pearl עושה לי עיניים. חשבון הבנק שלי מאשים אותך :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני לגמרי מוכנה לקחת אחריות על כך, הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם :)

      Delete
  2. הלומי מג'יק שיחוק אמיתי, אין לי כהויות אבל לעיתים שקיות קלות מתוך חוסר שינה ועייפות, הוא מאיר את הפנים וממש מוריד שנים מהגיל.
    טוש אקלה במחיר עממי

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט שיחוק. אם אני משווה אותו למשל לטוש אקלה היקר של איב סן לורן, הלומי משתלם מכל הבחינות.

      Delete
  3. אני משתמשת בלומי עכשיו, הוא חביב ועושה עבודה די טובה בסה"כ, אבל משהו במברשת שלו לא כל כך נוח לי. שונה מאוד מהטוש של לנקום או של YSL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי שרונה, קודם כל ברוכה הבאה!
      שמתי לב לשוני קל בין המברשות של הלוריאל וה-YSL, אבל היות ואני משתמשת במברשת רק כדי להניח את החומר על הפנים, ואת הטשטוש מעדיפה לעשות עם האצבעות במקרה הזה, אז השוני לא קריטי מבחינתי:)

      Delete

Post a Comment