"עושה עיניים"


אני מחבבת מאוד את הצבע השחור. בבגדים (וכן כן, כבר שמעתי הכל - זה צבע מדכא, משעמם, לא באמת מרזה וכיו"ב), בנעליים וגם באיפור. לכן כשהחלטתי לכתוב פוסט על אייליינרים ומסקרות, לא ממש הופתעתי כשגיליתי שכמעט כל מה שיש ברשותי בגזרה הזאת - שחור, וגם מה שאינו שחור מתקבל בסופו של דבר על העין כדומה מאוד לשחור..
אבל אם זה מחמיא בעיני ואני מרוצה מהתוצאה, אז למה להילחם בזה בעצם?

מסקרות הן אהבה ישנה שלי עוד מגיל ההתבגרות. מספר משיחות של הריסים והעין נראית אחרת לגמרי - ערנית ופתוחה.
יש לי הרבה ריסים והם ארוכים, ובשל כך אני מוותרת בשמחה על שימוש במעגל ריסים כי מסקרה טובה לבדה מצליחה להרים ולעגל לי אותם יופי.
וכאן חשוב לומר שמסקרות שונות מתיימרות לבצע פעולות שונות בריסים - להאריך, לעבות, לעגל וכו'. חלק באמת מצליחות במשימה וחלק לא, אבל בכל מקרה חשוב לזכור שמדובר במוצר איפור ולא במחולל ניסים ויש לקחת את ההבטחות בעירבון מוגבל.

אייליינרים ניתן למצוא בשני מרקמים עיקריים - נוזל וג'ל. עבורי הנוזל גורם בדרך כלל לתחושת צריבה בעין ולכן אני מעדיפה ג'ל, אבל גם כאן זה אינדיבידואלי ותלוי ברגישויות ובדרישות שלנו מהמוצר (עם נוזל ניתן להגיע לקו דקיק מאוד שקשה יותר לצייר עם המברשת של הג'ל).
להבדיל מהמסקרה, אייליינר היה עד לא מזמן קרב מתמשך של עבה מדי, דק מדי, עקום, לא זהה בשתי העיניים וכן הלאה, אבל מאז שרכשתי את 2 מברשות האייליינר שתוצגנה בהמשך חיי שודרגו לאין ערוך, וציור האייליינר אמנם עדיין לא אוטומטי אבל בהחלט הרבה יותר זורם.
בעקבות לימודי האיפור המקצועי שמחתי גם להיווכח שאני נהנית להניח אייליינר על מישהי אחרת ולהתאמן ולהתמקצע בנושא - זה לגמרי סיפוק גדול לצייר אייליינר מושלם!


אלה הם האייליינרים והמסקרות העיקריים בהם השתמשתי בתקופה האחרונה:





האייליינר ג'ל של Maybelline שנקרא eyestudio lasting drama יכול מבחינתי לעמוד בשורה הראשונה עם אייליינרים דומים בחברות האיפור המקצועיות, ומהווה דוגמה למוצר מצוין במחיר הוגן.
באתר של Maybelline מתארים אותו כחדשני ובעל המאפיינים (המשמחים) הבאים:
  
• Oil-free formula holds highly concentrated pigments in a clear gel base
• Smudge-proof and waterproof for 24 hours
• Most intense line for lasting drama                                                  
• Safe for sensitive eyes and ophthalmologist-tested
• Contact lens safe

הוא הציג עלי עמידות גבוהה על העפעף ללא דהיות (גם בלי פריימר עיניים) ולמרות זאת אני לא מתקשה להסיר אותו בסוף היום, ודרך אגב הוא גם מגיע עם מברשת קטנה שבשימוש רק במידה ולקחתי את האייליינר מחוץ לבית.


eyestudio







האייליינר ג'ל של בובי בראון Long-Wear Gel Eyeliner פשוט מעולה. מרקם רך כמו חמאה שקל להניח על העין ולעצב איתו קו כמו שאני רוצה, וכמובטח גם העמידות שלו מרשימה לאורך שעות ארוכות.
רכשתי את גוון Chocolate Shimmer שהוא חום עדין ומעט מנצנץ, אבל אפשר בקלות להכהות אותו על ידי שימוש ביותר חומר.


Long-Wear Gel Eyeliner

*      טיפ קטן לגבי השימוש באייליינר ג'ל - הם נוטים להתייבש במהירות ולכן בזמן השימוש מומלץ להניח אותם הפוך "על הראש" ולהפוך בחזרה כל פעם שרוצים לשים עוד חומר על המברשת.




סווטצ'ים:



ימין-מייבילין, שמאל-בובי בראון

 




המברשות בהן אני משתמשת להנחת האייליינר הן 3806 ו- 9708 של קריולן.


מברשת 3806






מברשת 9708


מברשת 3806 היא זוויתית וקטנטנה ומאפשרת הנחה חדה ומדויקת של הקו ויצירת הזווית כלפי מעלה בקצה העין, אבל גיליתי שעם מברשת 9708 הנוחה מאוד לאחיזה קל לי יותר לעבוד כשאני רוצה להתחיל ולעבות את הקו בצורה שווה וישרה.
כל אחת מהשתיים משיגה בשורה התחתונה את התוצאה הרצויה של הנחת אייליינר מדויק ויפה, אבל מי שעקבה אחרי הבלוג עד היום בוודאי שמה לב שאני אוהבת מברשות, ותמיד שמחה להתנסות ולצרף עוד (ועוד..) לאוסף.



ובמעבר (לא מאוד חד) נמשיך למסקרות.
הראשונה היא המסקרה La Diva - For Dramatic Look שנרכשה בסופר פארם במסגרת מבצע של מסקרה + מסיר איפור עיניים דו פאזי במחיר של 59.99 ₪ - מחיר משתלם לכל הדעות.
היא מתיימרת, לפי החברה, להיות בעלת פורמולה בנוסחה מיוחדת המדגישה, מעבה ומאריכה כל ריס בנפרד.
יכול להיות שזה נכון אבל לי לא היה נוח לעבוד עם הידית המגושמת והמברשת העבה, שבגלל הגודל והמבנה שלה לוקחת המון חומר וזה מקשה את ההנחה על הריסים.
עם זה עוד הייתי יכולה להתמודד אבל העובדה שגם הפורמולה רטובה מאוד, כך שאחרי שמניחים את החומר על הריסים הוא פשוט לא מתייבש במשך זמן ארוך, סגרה לצערי הרב את הגולל עליה.



קרליין


 

 

 למסקרה של איב סאן לורן Volume Effet Faux Cils Shocking יש "לוק" מרשים מאוד, ואני מודה שאחת הסיבות העיקריות שרכשתי אותה היא כי מצא חן בעיני העיצוב שלה. למזלי ההשקעה הכספית לא הייתה לחינם.
היא אמנם מתחייבת לתת לריסים אפקט דרמטי של ריסים מלאכותיים ונפח בזכות החיתוך הספירלי המרווח של המברשת, אבל אני מאמינה שאפקט של ריסים מלאכותיים נותנים רק ריסים מלאכותיים. לכן זה בסדר גמור מבחינתי שהיא נותנת "רק" נפח מרשים יחסית לריסים הטבעיים וצובעת אותם בצורה מדויקת ויפה, כי כאן להבדיל מהקודמת המברשת דקיקה, נוחה ולוקחת בדיוק את כמות החומר הנדרשת.


YSL





אחרונה ואין ספק שגם הכי חביבה עלי, היא המסקרה של לנקום Hypnose Doll Eyes. לנקום ידועים בכך שהם עושים מסקרות מעולות, וזו מסקרת ה"כוכב" מבחינתי. החל מעיצוב הידית והמברשת שמאפשר לי אחיזה טובה ומשיחת כמות מדויקת של החומר בקלילות, דרך הביצועים של עיבוי, הארכה והרמת הריסים ועד לייבוש המהיר – היא עומדת בכבוד בכל ההבטחות ואני ממליצה עליה בחום!


לנקום

דבר אחרון שראוי לציין הוא שגם לאיב סאן לורן וגם ללנקום יש ריח מתקתק ונהדר בעיני, עוד בונוס לזכותן!



 

לסיכום, כמו שציינתי בפוסט הסמקים, מסקרה היא אחת משלושת מוצרי החובה שלי, וככזו אני לא מוותרת עליה כמעט בשום מצב – היא קלה ומהירה לשימוש ונותנת אפקט שאין לו תחליף.
על האייליינר לעומת זאת אוותר במידה ואני ממהרת מאוד, כי אני אוהבת אייליינר מושקע ומדויק שדורש ממני קצת יותר "זמן עבודה".


ואיך אתן מתייחסות לאייליינרים ומסקרות? משתמשות או מוותרות? יש לכן מותג מועדף?
אשמח שתשתפו בתגובות.

Comments