גלוסיבוקס אוגוסט


הניסיון של גלוסיבוקס "לשבור שגרה" מפעם לפעם הוא נחמד ביותר לדעתי, ועד כה זה בא לידי ביטוי בצבעי קופסאות דוגמת ורוד זועק ובז' טבעי ובמיתוג ייחודי של קופסאות כמו קליניק ופנדורה.
אבל לפעמים יש פער בין תיאוריה למציאות ובקופסאות הממותגות הפער הזה היה גדול מאוד.
לתפיסתי במיזם דוגמת גלוסיבוקס לעשות באזז סביב קופסה כמשויכת לחברה ספציפית ואז לתת אותה רק לחלק מהמנויות זו טעות טקטית, כי ההדים שהמנויות המאוכזבות תייצרנה עלולים להסב בסופו של דבר יותר נזק מתועלת.
את הסקירה שלי על קופסת קליניק תוכלו לקרוא כאן, ואת הסקירה על קופסת פנדורה תוכלו לקרוא עכשיו.

הפעם גלוסיבוקס פתחו תחרות/הגרלה במסגרתה בתאריכים 1-10.8 יכלו המנויות לענות על שאלה בנוגע לחברת פנדורה באתר גלוסיבוקס, ולהיכנס להגרלה של 1,000 צמידים. רעיון מקסים לכשלעצמו, אבל נוהל בחוסר ודאות ושקיפות שעוררו שמועות וספקולציות רבות וכן, גם מירמור.
למרות שגם אני השתתפתי בהגרלה לא פיתחתי ציפיות גדולות, ולכן גם לא התאכזבתי שכשהגיעה החבילה הממותגת פנדורה פתחתי אותה, ומצאתי בפנים גלויה המבשרת לי שלא זכיתי אבל שאקבל חרוז במתנה אם ארכוש צמיד.



זו קופסת אוגוסט שלי:


פנדורה?




מוצרי אוגוסט


ובואו נעבור למה שמעניין באמת - המוצרים בקופסה.

סאיטו הוא מותג קוסמטיקה הנמכר בשיווק ישיר בלבד ולפי גלוית גלוסיבוקס, קרם הלחות Radiance effect cream מבוסס על תאי גזע ממקור צמחי שתפקידם להגן על תאי הגזע שבעור הפנים, לעכב את הזדקנות התאים החיוניים ולהחיות ולשפר את מרקם העור.
יש לו נינוח שחיבבתי ומרקם סמיך וכבד (עבורי האינדיקציה לקרם כבד הוא שאני ממשיכה להרגיש אותו על העור גם אחרי המריחה), ולכן לא ישרת אותי בשלב זה של השנה ואחזור אלי כשמזג האוויר יתקרר יותר, למרות שגם אז לדעתי יתפקד כקרם לילה ולא למשך היום.

קרם לחות







קרם הידיים של sabon בריח פצ'ולי - לבנדר - וניל הוא מהאהובים עלי ביותר כבר מזמן, ומבחינתי לקבל אותו בגודל טראוול סייז היה פלוס גדול.
מעבר לריח המעולה שיש לשילוב הניחוחות הללו, אני לא יכולה לסבול קרמים שמנוניים ועשירים מדי שלא נספגים והופכים את המשך ביצוע הפעולות עם הידיים לאחר השימוש בהם לבלתי אפשרי, והקרם הזה הוא בדיוק להפך - ממש לא שמנוני, נספג תיק תק ומשאיר את הידיים רכות ומלוחחות.


קרם ידיים






קרם הרגליים של 417- מיועד, ככל קרם רגליים אחר, לריכוך העור היבש והסדוק בכפות הרגליים ומתיימר להקל על תחושת היובש, להחזיר רעננות לעור הרגליים ולמנוע ריחות רעים.
בקיץ עור הרגליים שלנו סובל קשות מהנעליים הפתוחות/הסנדלים/הכפכפים למיניהם, וזקוק נואשות לפדיקור ומריחת קרם באופן סדיר.
הריח שלו נהדר וגם כאן אהבתי מאוד את העובדה שהוא נספג מהר כך שגם אם נזכרתי שאני צריכה שוב לקום מהמיטה (אני אוהבת למרוח את קרם הרגליים רגע לפני השינה), אני יכולה לדרוך על הרגל מהר יחסית מבלי לחשוש שאחליק.
לגבי ההבטחות שלו - הוא מקיים אותן בכבוד. לאחר שימוש של כשבוע, כפות הרגליים שלי נראות חלקות יותר ובהחלט מרגישות יותר רעננות.


קרם רגליים





השמן לציפורניים Avoplex cuticle oil to go של OPI מיועד לטפל בעור סביב הציפורניים, שבמקרה שלי אכן נוטה להתייבש ולהתפצל.
אהבתי מאוד הריח הנעים שלו ואת האפליקטור בצורת מברשת שלו, המקל מאוד על פעולת המריחה ללא "נזילות" של השמן וגם התוצאה המתקבלת משביעת רצון - הפחתה ניכרת בהתפצלויות של העור סביב הציפורן והוא נראה בכללי הרבה יותר טוב. הוא הונח אחר כבוד בתיק שלי ונמצא בשימוש שוטף.


שמן ציפורניים




על הצללית של מייבלין (אני קיבלתי את מספר 850 Smoky Black) קראתי תלונות רבות לגבי כך שניתנו צלליות דומות בקופסאות קודמות ושבעצם מדובר על סדרת צלליות שכבר אינה נמכרת וזו אחת מהדרכים שלהם להיפטר מהמלאים.
לגופו של עניין מדובר בצללית שחורה, שכשפתחתי את קופסת הגלוסי בהיתי בה כמה שניות ולא כל כך הבנתי מה אני אמורה לעשות עם צללית בודדת כזאת. אבל מיד התעשתתי, דיפטתי אותה בקלילות בעזרת סכין בלבד והנחתי בפלטה המגנטית שלי.
מאז היא משמשת אותי כשאני רוצה לעבור על קו האייליינר כדי לרכך או לחילופין להדגיש אותו, או כשבא לי "לעשן" את העין, ואני מחבבת אותה מאוד.


צללית





הבושם LOVERDOSE של דיזל הופיע בתקופה האחרונה בהגרלות שנערכו בבלוגים השונים. הייתי סקרנית לגביו ורציתי לחבב אותו בשל העיצוב היפה שלו, אבל לצערי זה לא קרה.
רשום שהוא תערובת של ליקריץ, פרח היסמין, וניל ותווי ריח עציים יבשים, והתוצאה היא ריח חזק ומתקתק מ-א-ו-ד שלא יכולתי לסבול, ומהרגע ששמתי אותו בבוקר במשרד רק חיכיתי כבר להגיע הביתה כדי להתקלח ולהוריד אותו ממני (מה שאומר אבל שיש לו עלי יופי של עמידות).


בושם





בנוסף הגיע גם המגזין של גלוסיבוקס:


מגזין


הרעיון עצמו נחמד, יחד עם הקופסה מגיעה חוברת קטנה ואסתטית עם כתבות שברובן רלוונטיות למוצרים שבקופסה, אבל התוצאה היא שנודף מזה ריח פרסומי חזק ביותר, למשל במגזין החודש יש כתבה על שירי מיימון ש"במקרה" היא גם הפרזנטורית של פנדורה.



וכרגיל, הגיעו גלויות מבצע:


גלויות




1. פנדורה, שהזכרתי אותה למעלה - חרוז מכסף סטרלינג/זכוכית מוראנו במתנה אם קונים צמיד, בתוקף עד ה-15.10.12
2. סאיטו - 25% הנחה על כל המוצרים, ואם מצרפים עוד חברה לקניה מקבלים גם קרם רגליים מתנה, בתוקף עד ה-15.10.12.
3. אמריקן לייזר-  1+1 מתנה על טיפולי הסרת שיער ו-10% הנחה נוספים, בתוקף עד ה-30.11.12 (דרך אגב לקופסת יוני צורפה גלוית הסרת שיער בלייזר של care, גלוסי, האם אתם מנסים לרמוז למנויות שלכם משהו?..)
4. סבון של פעם- 25 ש"ח מתנה בקניה מעל 100 ש"ח, בתוקף עד ה-31.12.12



בסך הכל הקופסה החודש הייתה חביבה למדי ועם מוצרים שימושיים שבכולם, מלבד קרם הידיים, הייתה לי זו הפעם הראשונה לנסותם.
וזה שלא זכיתי בצמיד? אני מאמינה ומקווה שעם הזמן (או לפחות עד קופסת ספטמבר) אצליח להתאושש מזה :)

Comments

  1. היי מנור,תודה על הסקירה.. לדעתי הם יכולים להתאמץ קצת יותר בקופסאות... בתור מישהי שאין לה מנוי, הם לא מצליחים למשוך אותי.. :(
    שבוע טוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. סורי מור, טעות בהקלדה בשם שלך :(

      Delete
    2. הי ואלרי,
      כשהמיזם עלה לאוויר בינואר ונסקר על ידי הבלוגריות שהוזמנו להשקה, רובן כתבו אז בסקירה שלהן, ואני מסכימה איתן בהחלט, שהמיזם לא בהכרח יתאים לכולן ואין ספק שכל אחת צריכה לעשות את השיקולים שלה אם להירשם אליו או לא.
      ברור שתמיד אפשר להתאמץ יותר וזה יהיה משמח מאוד, ויש לפעמים אפילו תחושה שהם כן מנסים להתעלות על עצמם, אבל כמו שרשמתי למעלה - זה לא תמיד מצליח וחבל.
      שבוע טוב גם לך :)

      Delete
  2. קופסא מדליקה :) אני מחכה כבר להתנסות במוצרים...בעיקר מענין אותי הקרם לחות.."תאי גזע ממקור צמחי"... מקווה שאני לא ארגיש כבדות..מוצר שאני זוכרת אותו שהוא עלי לאחר שאני שמה..מבחינתי זאת אינדיקציה שהוא לא מתאים לי וממש בא לי על הקרם לחות הזה.. מקווה שהוא יהיה מתאים.
    היום אני אשים עלי גם את הדיזל ...מקווה להיות מרוצה..

    סה"כ קופסא מדליקה

    ReplyDelete
    Replies
    1. הי יעלי, אכן קופסה שמורכבת ממוצרים שימושיים ואת צריכה לקחת בחשבון שהקרם ממש לא קליל (אם אני זוכרת נכון יש לך עור שמן?)ואולי גם לך כדאי לשים אותו בצד עד שהטמפרטורות יירדו מתחת ל- 20 מעלות..
      מחזיקה לך אצבעות עם הדיזל :)

      Delete
  3. איזה מצחיקה, הצלחת להתאושש כבר? האמת היא שאני ממש לא מבינה מה המהומה סביב הצמידים האלה והצ'ארמים המכוערים שלהם. אני מניחה שזה עניין של טעם וריח... אבל זה באמת נראה לי דבילי למשכן את הבית בשביל הצמיד הזה וחרוזים המעאפנים האלה...
    מסכימה איתך לגבי הבושם- ממש חזק ומתוק- זה ריח שיותר מתאים לחורף ולא לאוגוסט.
    בכל אופן הרומן (הקצר) שלי עם הגלוסי נגמר, ואני מחכה לראות מה לגלאם גורו יהיה להציע לנו :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני עדיין בשלבי התאוששות, לא קל... :)
      הצמידים והחרוזים דווקא חביבים לדעתי אבל לא מצדיקים את המחיר המופרז שלהם,
      וגם אני מחכה לראות סופסוף את המתחרה החדש - חבל שהם משיקים את הקופסה שלהם רק בדצמבר.

      Delete

Post a Comment