שיגרת טיפוח - חגי תשרי תשע"ג


אז הנה, חלפה לה עוד שנה, עוד קיץ ישראלי לח וחם מנשוא מסתיים ואנו נמצאים בפתחה של שנה עברית חדשה.
נקודת הזמן הזאת נראתה לי כמתאימה לכתוב פוסט שיגרת טיפוח חדש, המסכם את מה שהשתמשתי בו בחודשיים האחרונים ואמשיך להשתמש בערך עוד כחודש - חודשיים, עד שאעבור בהדרגה לטיפוח חורפי מלא.
הפוסט הקודם בנושא שיקף שיגרת טיפוח של שלהי האביב ותחילת הקיץ, אבל בקיץ עצמו (שבמדינתנו יכול לגלוש בשקט לספטמבר-אוקטובר) אני מחפשת מוצרים מרעננים וקלים אחרת התחושה של העור שלי הופכת בלתי נסבלת, ובהתחשב בעובדה שאני אוהבת להתאפר אז הפריימר, המייק אפ, הפודרה וכל שאר המוצרים חייבים מבחינתי "להתיישב" על עור נקי, רענן ומלוחח בקלילות.

זו הנבחרת הניקוי הטיפוח הנוכחית:

מוצרי הטיפוח שלי



את מוצרי Vichy, שהיא חברת קוסמטיקה דרמטולוגית הקיימת משנת 1931 ומוצריה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, רציתי לנסות תקופה ארוכה ואיכשהו תמיד הגעתי בסוף לסופר פארם וקניתי מוצרים אחרים, אבל כשראיתי פרסומים לגבי מבצע 1+1 אצלם מיהרתי לבית המרקחת הקרוב למקום מגוריי והצטיידתי סוף סוף במוצרים.
כולם מסדרת Normaderm המיועדת לעור מעורב - שמן כך שהיא "תפורה" עבורי לתקופה זו של השנה.

נתחיל מהג'ל לפנים Normaderm Deep Cleansing Purifying Gel שהוא היפואלרגני וללא סבון, אלכוהול ופארבן ומיועד לנקות, לטהר ולהרגיע העור.

Deep Cleansing Purifying Gel


אני בדרך כלל אוהבת סבוני ניקוי במרקם מוס, וכאן חרגתי ממנהגי ולא התאכזבתי. לג'ל יש ניחוח נעים והוא נותן תחושה רעננה מבלי לייבש את העור, ובונוס נוסף הוא ההצלחה שלו בהסרת איפור הפנים בזריזות, כך שאני לא נדרשת לשימוש בעוד תכשיר להסרת איפור מלבדו.
בנוסף מספיקה כמות קטנטנה ממנו כדי להשיג את הסרת האיפור וניקוי הפנים, מה שהופך אותו בכלל לחסכוני.




מי הפנים Normaderm Purifying pore-tightening lotion מיועדים לכווץ נקבוביות ולהשאיר את העור מטוהר, רך ולא מבריק.


Purifying pore-tightening lotion


עבורי שלב של ניקוי עם מי פנים הוא Must. כיום יש אינספור תכשירים שהם 2 ב- 1 (גם ניקוי וגם טיהור) או אפילו 3 ב- 1 (גם מסיר איפור, גם ניקוי וגם טיהור), אבל אני מתייחסת לזה כמו אל שמפו וקונדישנר באותו הבקבוק - פשוט לא נותן לי את תחושת הניקיון הטוטאלית שהשימוש בנפרד מייצר.
לכן זה שווה מבחינתי את העוד שלב שלוקח לי בדיוק 10 שניות כדי לקבל תחושה של ניקוי אמיתי.
מי הפנים של וישי אמנם מכילים אלכוהול, אבל לא ברמה שזה מפריע לי או יוצר גירוי כלשהו בעור, וגם כאן ההבטחות מתקיימות והעור שלי מרגיש אחריהם נקי, לא מיובש ומוכן להנחת קרם הלחות.





הפילינג Normaderm Unclogging Exfoliating Gel מועשר במיקרו חלקיקים העוזרים לפתוח את הנקבוביות, להחליק את הפגמים ולעדן את מרקם העור.


Unclogging Exfoliating Gel



הוא מיועד לשימוש בין 2-3 פעמים בשבוע לאחר ג'ל הניקוי ולפני מי הפנים ויש לו ניחוח נעים אבל גיליתי שהוא קצת "פרווה" לטעמי. אני אוהבת פילינג יותר משמעותי, כזה שמרגיש כמקרצף את הפנים כמו Gentle Refiner של קלרינס ו- Day Scrub Cream Rinse-Off Formula 7 של קליניק, ואילו במקרה של וישי הוא עדין ומלטף את העור ולא מרגיש לי כעושה את העבודה.




קרם הלחות Normaderm Tri-Activ Anti-imperfection Hydrating care מיועד לעור בעל נטייה לפגמים ומכיל שילוב של 3 חומצות "פילינג" - סליצילית, גליקולית וליפוהידרוקסית.

Tri-Activ Anti-imperfection Hydrating care


הוא מתיימר להשיג 3 מטרות:
1. החלקת מרקם העור על ידי צמצום נקבוביות מורחבות
2. ליחוח למשך 24 שעות
3. מתן אפקט מאט לאורך זמן.
אני אוהבת קרמים שמגיעים בבקבוקי משאבה כי זה הרבה יותר הגייני לדעתי, אבל בפעם הראשונה שפתחתי אותו קצת נבהלתי כי הקרם שיצא היה במרקם סמיך עד חמאתי משהו - בדיוק ההפך ממה שאני מחפשת לקיץ.
מרחתי אותו בכל זאת והופתעתי לטובה. על העור הוא נספג במהירות, מלחח היטב ועם זאת לא משאיר תחושה "כבדה", וגיליתי שהוא גם חוסך לי את הצורך בפריימר ומשפר את מראה המייק אפ - פשוט מצטיין!




בגזרת העיניים נשארתי נאמנה לאסתי לאודר עם Cooling Eye Illuminator מסדרת Idealist.


Cooling Eye Illuminator

מדובר בקרם עיניים "מאיר" עם גוון ומיועד להפחית את מראה הכהויות והנפיחות. ההנחה שלו כייפית כי השפופרת היא בעצם אפליקטור קרמי מצנן וגם כאן נשמרת ההגיינה.
הקרם נותן אור לאיזור שמתחת לעין בשל הגוון השימרי שלו, ומלחח את העור הדק והיבש שמתחת לעין היטב.
לגבי הפחתת כהויות - כבר הזכרתי בעבר שיש לי כהויות חזקות מתחת לעיניים ללא קשר לרמת העייפות שלי ורק קונסילר טוב עוזר לי לגביהן, ולגבי הפחתת הנפיחות אני לא יכולה להעיד כי פשוט אין לי.



לסיום רציתי להציג מוצר שנמצא אצלי בשימוש כבר שנים, נרכש כל פעם מחדש ובקיצור, נשבעתי לו אמונים.
מדובר ב- Anti-blemish solutions clearing concealer של קליניק:


Anti-blemish solutions clearing concealer


בגיל ההתבגרות סבלתי מאקנה והדבר היחיד שפתר את זה בסוף היה הרואקוטן, תרופה שיש בה סיכונים ותופעות לוואי, אבל מבחינתי התוצאה הסופית הייתה שווה את המחיר בתקופת הטיפול.
מה שכן עדיין פה ושם יכול להופיע, גם בגילי המופלג (34 עוד פחות מחודש...), פצעון סורר ומציק מסיבה זו או אחרת והתכשיר הזה מחסל אותו בקלילות.
מדובר במעין קונסילר נוזלי עם גוון שברגע שאני מרגישה משהו מתחיל להתפתח אני מיד מניחה טיפה קטנה, מטשטשת, וה"פושע" נעלם כעבור 24 שעות לכל היותר כלא היה!
חשוב לי שוב להדגיש שלא הייתי ממליצה עליו למקרים קשים, אבל לבעיות נקודתיות הוא מושלם.


עד כאן שיגרת הטיפוח הנוכחית, המשך עוד יבוא במהדורת הטיפוח החורפית.


מאחלת לכן חג שמח ושנה טובה, מטופחת ומתוקה!

Comments

  1. שנה טובה ונקייה! גילי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה גילי!
      וכמו שאני תמיד אומרת - האיפור הכי יפה בעולם לא יראה טוב על עור לא נקי ומטופח :)

      Delete
  2. טיפוח זה תמיד חשוב!
    את יודעת אם ניתן להשיג את המוצרים של וישי בסופרפארם /ניו פארם / אפריל/ המשביר?
    שנה טובה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אפילו חשוב מאוד :)
      למיטב ידיעתי מוצרי וישי נמכרים בבתי מרקחת פרטיים בלבד ולא ברשתות הפארם/קוסמטיקה שציינת,
      ושנה טובה ומתוקה גם לך!

      Delete
  3. אחלה פוסט - המוצרים של וישי מצויינים. לגבי התכשיר של קליניק, יבדק במהרה.
    שנה טובה לך יקירתי, כל שתבקשי לו יהי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אפרתוש!
      באמת מוצרים טובים במחירים סבירים (תמיד כדאי גם לחכות למבצעים שלהם, עכשיו למשל יש להם 80% הנחה על המוצר השני + קיט חביב של מוצרים מוקטנים בעלות של 20 ש"ח אם קונים מעל 200 ש"ח),
      והקליניק לגמרי מומלץ בחום, קוסם.
      שתהיה לך שנה נפלאה ומאושרת :)

      Delete
  4. איזה מעניין! אנסה ואקנה את מוצרי וישי. את עושה חשק לטפח אחותי! מקסים. ותודה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך, אחותי המהממת!
      ובמקרה שלך אני לא צריכה לעשות לך חשק לטפח, אצלנו זה בגנים :)

      Delete
  5. כל כך אוהבת את המוצרים שלי וישי, הם כמעט אף פעם לא אכזבו אותי. את קרם הלחות Tri-Activ Anti-imperfection Hydrating care היה לי בעבר והוא אכן מצוין לקיץ. כרגע יש לי את קרם הלחות גם כן מסדרת נורמדרם Anti-age שהוא אידיאלי עבורי, מעולה וכל מילה נוספת מיותרת. שאלה לגבי מי הפנים, האם הם באמת מכווצים נקבוביות והאם האפקט הוא לאורך זמן או שלא? אחלה פוסט !

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי לידיה,
      לי אישית מוצרי וישי משדרים אמינות ויש להם סדרות טיפוח מגוונות שמיועדות לסוגי ובעיות עור שונות - והמוצרים אכן מקיימים את ההבטחות.
      אבל גם וישי לצערי חוטאים לעיתים, כמו כל חברות הקוסמטיקה, בהבטחות לא מציאותיות, וההבטחה שלהם לגבי כיווץ נקבוביות היא בדיוק אחת כזאת...
      נקבוביות פעורות מאפיינות סוג עור שמן ולעיתים גם עור מעורב באיזור ה-T, ואין לידיעתי שום מוצר קוסמטי שיכול לכווץ/להעלים אותן.
      האפשרות היחידה שאני מכירה להתמודד עם נקבוביות פעורות היא רק על ידי כיסוי עם פריימר ומייק אפ טובים ונטולי שומן כמובן.
      כך שכשציינתי בפוסט שההבטחות מתקיימות, הכוונה הייתה להבטחות של "עור מטוהר, רך ולא מבריק" בלבד.

      ותודה רבה על הפרגון :)

      Delete
  6. תודה על הכנות :-) עוד דרך "להעלים" (הלוואי ויכולנו להעלים אותן) נקבוביות היא לאחר מריחת המייקאפ להשתמש בפאף ובמעט פודרה (עדיף נייטרלית שקפקפה) לטפוח בעדינות ולהפעיל לחץ קל על האזורים שיש בהם נקבוביות נראות לעין. שימוש במברשת פודרה הרבה פעמים עושה את ההיפך ומדגיש את הנקבוביות, הפאף מתאים יותר לדעתי. אפרופו כיווץ נקבוביות, יש דווקא כמה סרומים בשוק הקוסמטיקה והדרמוקוסמטיקה שעושים עבודה לא רעה בכלל בנדון. לפני שנים השתמשתי במים מיוחדים של שיסיידו (שאני לא יודעת אם עדיין נמצאים במגוון, וגם קניתי אותם במזרח הרחוק) שמכילים בתוכם איזושהי "אבקת פלאים" :-) שגם עשו עבודה מצויינת בכיווץ נקבוביות ועידונן. האמת, שכיום (זה מוזר כי זה אמור להיות להיפך עם ההתבגרות) אני סובלת פחות מהתופעה והנקבוביות שלי די מעודנות. יש לי חברה עם נקבוביות עצומות שחשבתי להמליץ לה בעקבות הפוסט שלך על מי הפנים של וישי אבל אחרי שענית לי פה, נראה שלא אמליץ לה עליהם. שוב תודה על הכנות :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה:)
      מי הפנים מאוד טובים אבל אני לא אוהבת שמבטיחים דברים שפשוט אי אפשר לקיים, ואני חושבת שכמעט כל חברת קוסמטיקה בשלב זה או אחר מתפתה לכך (הרי לכתוב את הסיסמאות הללו על גבי המוצר זה כל כך קל..)
      אכן פודרה גם יכולה לעזור, אני דרך אגב מתרחקת מהפאף כמו מאש - בשבילי רק מברשת, אבל כנראה שלנקבוביות אין ברירה אלא לחזור לפאף.
      בסרומים שמצליחים לכווץ נקבוביות לא נתקלתי ואם יש לך המלצה אז אשמח לשמוע, ובהחלט סיקרנת אותי עם המוצר של שיסיידו, מעניין אם זה משהו שאפשר עדיין להשיג איפשהו.

      Delete
  7. יש סרום טוב של חברת קריטה ושמו Ideal Controle Purifying serum ויש עוד אחד שהשתמשתי בו די מזמן והוא נעלם מהמדפים (של חנויות הטבע, רק שם ראיתי אותו ) של חברת Nature's Gate ושמו C for yourself Vitamin C texturizing serum מאוד אהבתי אותו בזמנו. הסרום החדש של וישי LiftActive Serum 10 גם עושה עבודה לא רעה למרות שהוא לא מיועד במיוחד לכיווץ נקבוביות, שמתי לב שבשימוש עקבי איתו הנקבוביות נראות מעודנות יותר, האיפור נשאר לאורך זמן ארוך יותר וגם אין צורך בשימוש בפריימר עימו כי הוא לדעתי כבר עושה את עבודת הפריימר. לגבי המוצר של שיסיידו, שנים שלא ראיתי אותו. בפעם האחרונה שהייתי במזרח (הונג קונג ומקאו, בסביבות 2004)הבאתי עימי איזה 7 בקבוקים מהפלא הזה. לפני כן, נתקלתי במוצר גם בפורטוגל (ב 1998 ומוקדם יותר ב1994 שוב במקאו אם זכרוני אינו מטעני). כיום, לא יודעת אם עדיין מייצרים אותו אבל אני יודעת שיש משהו דומה בסדרה התכולה(תכלכלה בהירה שמוכרים בארץ) אך לדעתי האפקט לא משתווה למוצר ההוא. בארץ מעולם לא ראיתי את הסדרה הספציפית שהיה לה מן צבע שנהב מעורב בלבן ולצערי אני גם לא זוכרת את שם הסדרה. אני אנסה לבדוק באתר האירופאי שלהם או האמריקאי. אעדכן אותך אם אתקל במוצר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על התשובה המקיפה והמושקעת!
      רשמתי לפני את ההמלצות שלך על קריטה ווישי, ואזכור לדגום אותם בהזדמנות הראשונה.
      חג שמח :)

      Delete

Post a Comment