Bonjour Bourjois


לפני כשבועיים הוזמנתי לאירוע של בורז'ואה, מותג איפור פריזאי שנחת בארצנו בשנה שעברה.
המותג נוסד בפריז בשנת 1863 (!) על ידי ג'וסף אלברט פונסין, שכשחקן חובב וקוסמטיקאי יצר בתחילת הדרך במיוחד עבור שחקני התאטרון בפריז מייק אפ סטיק ועפרונות שעווה במגוון צבעים.
מאז המותג המשיך והתפתח והשיק פודרה מאירה על בסיס אבקת אורז בשנת 1879 ופודרה דחוסה אפויה בשנת 1881, ואו-טו-טו 150 שנים אחרי בורז'ואה ממשיכה לגוון ולחדש - לא דבר של מה בכך בגילה המופלג ועוד הוכחה שזה ממש לא הגיל, זה התרגיל :)

גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

האירוע התקיים באווירה נעימה על גג מלון בתל אביב, ומעבר לנוף המדהים של העיר בשקיעה נהניתי גם מהנוף המקסים של הסטנדים של האיפור:

ממתקי בורז'ואה






מאפר הבית של בורז'ואה, יוסי אורי כהן, איפר את אחת הבנות ותוך כדי נתן טיפים ומידע על מוצרי החברה והנה הם לפניכן:

טיפים
  • מומלץ להתאפר בתאורה לבנה, אבל לבדוק את התוצאה הסופית באור צהוב
  • התאמת גוון מייק אפ כדאי לעשות מתחת לקו הלסת, ואם הוא מתמזג ונטמע בעור - סימן שזה הגוון שלך
  • קונסילר תמיד להתחיל להניח רחוק מהעין ובטפיחות עדינות על העור- זה עושה "ליפט" לעור ונותן לו אור ולחות (מדובר הרי באזור שקוע ואלמנט בהיר בעצם "מוציא" החוצה את העין)
  • כאשר רוכשים מסקרה חשוב להתאים את גודל המברשת למבנה העין, לבעלת עין קטנה ושקועה למשל לא תתאים מברשת גדולה ורחבה
  • לא מומלץ להשתמש בשפתונים עמידים שמייבשים את השפתיים ובדרך כלל מכילים סוג של עופרת רעילה.


מוצרים
  • ג'ל פנים - מוצר ניקוי המיועד לכל סוגי העור שממיס את האיפור והלכלוך שהצטבר עליו, מכיל תמצית מלפפונים שמקררת ומרגיעה את העור
  • מי פנים - ללא אלכוהול ובישום המאזנים את חומציות העור, ולדברי יוסי בימים חמים אין צורך לשים אחריהם קרם לחות אלא אפשר ישר לשים את אחד מהמייק אפים של בורז'ואה, המכילים כבר לחות בתוכם
  • 1,2,3 Perfect Foundation - מייק אפ חדש עם  SPF 10 המיועד לעור מעורב עד שמן ומכיל בתוכו 3 גווני תיקון לפגמי העור הנפוצים, צהוב לתיקון כהויות, סגול לאפרוריות וירוק לאדמומיות, וניתן לשלוט בדרגת הכיסוי שלו
  • Little Round Pot INTENSE eyeshadow- הצלליות המפורסמות של החברה בגרסת ה- INTENSE מתאפיינות בעמידות והיות ומורכבות מ- 87% פיגמנט ומעט מאוד טלק, מספיקה כמות מועטה של חומר לקבלת תוצאה. יוסי המליץ במיוחד על מספר 3 ו- 6.
  • Délice de soleil bronzing powder - ברונזר גרוס עם נצנצים טבעיים כך שהוא עדין ולא שימרי מדי
  • Healthy Balance unifying powder - פודרה עמידה ל- 10 שעות, מנטרלת ברק ובעלת מרקם רך וטבעי. על פי יוסי תמיד כדאי להניח פודרה עם מברשת מתאימה לקבלת התוצאה הטובה ביותר
  • Little Round Pot blush- הסמקים האפויים של בורז'ואה מכילים הרבה פיגמנטים מינרליים, מעט אבקה וללא פארבנים. היות ומברשת סומק טובה תאסוף את כמות החומר הנדרשת, ניתן להניחו ישירות על הפנים ולא צריך לנער חומר מהמברשת לפני כן
  • Sweet Kiss Naturel lipstick - שפתון גלוס 100% טבעי על בסיס חמאת שיאה ושעוות דבורים המלחח את השפתיים ופותר בעיית יובש במידה וקיימת.


וזה תיק האיפור העגלגל והחביב עם 3 המוצרים שקיבלנו:


מימין לשמאל-צללית, מסקרה וגלוס

Beauty'Full Volume Mascara מושקת בישראל החודש. מדובר במסקרה במרקם מוס בגוון שחור חזק שאינה עמידה במים והמברשת שלה שמנמנה עם סיבים בגודל אחיד, מה שאמור לאפשר לה תוך 2-3 משיחות בלבד לספק לריסים נפח קיצוני ולהפריד אותם ללא גושים.
מההתנסות שלי איתה הריסים שלי, שחשוב מראש להדגיש שהם ארוכים, פשוט נראו מעולה-מובחנים, מופרדים ובהחלט קיבלו נפח יפה וההסרה שלה בעזרת מסיר איפור טוב הייתה לי קלה מאוד.

Gloss effet 3D Max 8H יושק בישראל בחודש הבא (אוקטובר) ויגיע ב-8 גוונים פירותיים. זהו גלוס בעל 2 תועלות:
1. עמידות - גוון וברק למשך 8 שעות ללא צורך במריחה חוזרת
2. טיפוח - מועשר בתמצית רימונים העשירה בחומצה אלפא הידרוקסית שמחליקה ומחדשת את עור השפתיים.
אני קיבלתי את מספר 13 Orange fruity שהוא כתמתם קורלי ויש לו ריח מסטיקי מתקתק ואהבתי את הצבע החי והמשמח שהתקבל איתו על השפתיים. התחושה שלו היא דביקה כמו כל גלוס אחר, והיות ואני מתנהלת באוכל כמו תינוקת, משמע אוכלת כל 3 שעות בערך, הוא לא שרד עלי מעבר לכך.
לגבי סעיף הטיפוח - לאחר שימוש יומיומי מאז האירוע לא הרגשתי שעור השפתיים שלי חלק יותר מהרגיל או שהתחדש בצורה כלשהי.

Little Round Pot eyeshadow בגוון 02 הוא כחול טורקיזי מהמם. מהצלליות האפויות האלה, שמזוהות לדעתי עם החברה יותר מכל שאר מוצריה, רכשתי כבר כשהמותג נחת בארץ ואני מרוצה מהן מאוד (ממליצה במיוחד על מספר 54 ו-74). פיגמנטיות, קלות לשימוש, עמידות טובה ונעימות ויזואלית לעין - בדיוק התכונות האהובות עלי. 



האירוע כלל גם השקת 2 בשמים חדשים שיצאו לשוק.
אקדים ואומר שבושם נכנס לקטגורית מוצרי הטיפוח מבחינתי כמוצר חשוב אך לא חובה.
עבורי קרם גוף בניחוח נעים ודיאורדורנט טוב יעשו את העבודה ולכן, להבדיל מאיפור, בגזרה הזו אני לא מתהדרת באוסף בשמים גדול.
בן הזוג לעומת זאת מאוד אוהב בשמים (נו טוב, איפור זה לא אופציה מבחינתו) ויש לו הרבה, ולאור כך די ברור מי מאיתנו שמח יותר כאשר חזרתי הביתה עם 2 הבשמים החדשים - אחד לגבר ואחד לאישה:


ימין - ג'יימס בונד, שמאל - נינה ריצ'י



לרגל חגיגות 50 השנה לג'יימס בונד הושק הבושם JAMES BOND 007 שכל כולו הוא מחווה לדמות האלמותית, וככזה הוא מגיע בבקבוק זכוכית בצבע כחול כהה כשההשראה לעיצובו הייתה האקדח הייחודי של בונד. פקק הכסף בראש הבקבוק מסתובב וחושף את השפריצר של הבושם - גאדג'ט שבן הזוג בהחלט התפעל ממנו.

ג'יימס בונד

הניחוח הוא שילוב של ברגמונט עשיר בלבנדר, תווים תחתונים של עץ הארז, תפוח קריספי ו- sandalwood שיוצרים בושם גברי וארומטי ששנינו אהבנו מאוד.
בנושא העמידות לא נרשם משהו יוצא דופן והניחוח התפוגג לצערנו (כי הרי גם אני נהנית כשהוא מריח מעולה ולהפך...) לאחר מספר שעות.




בקבוק הבושם לאישה Mademoiselle Ricci מבית נינה ריצ'י הצליח להוציא ממני אנחת התפעלות כאשר שלפתי אותו מהקופסה, שגם היא מעוצבת מקסים בעיני, אלגנטי עם עיטור סרט מטאלי ורוד.

נינה ריצ'י

מדובר בבושם פרחוני -עצי המורכב מ:
ורד צינטיפולייה - מדגיש טעם של פטל
אגלנטין - ורד אדמדם, שושנה פראית עם דגש קל של עץ השקד
פינק לורל - זרי דפנה, פרחים בשרניים העוטפים את הניחוח
פלפל ורוד - ניחוח מתובל המעורר את נוכחות הפרחים על גווניהם השונים.

אני מאוד אוהבת בשמים פרחוניים, ולכן הבושם, עם הניחוח הפרחוני מתובל שלו קלע בדיוק להעדפה האישית שלי בנושא.


ואם אתן קוראות קבועות שלי אתן כבר יודעות שאני מאמינה גדולה בפרגון ובמתן נקודות מבט מגוונות, ולכן מצרפת עבורכן גם קישורים לפוסטים של בלוגריות שסיקרו את האירוע, ואם שכחתי מישהי אז היא מוזמנת להוסיף את הקישור שלה בתגובות:


 אז שלום לכם, בורז'ואה!

Comments

  1. איזה פוסט מושקע:-),היה כיף ושמחתי להכירך.
    תודה על הפרגון:-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי שירלי,
      כיף לשמוע שאהבת - חשוב לי תמיד להשקיע בפוסטים ולתת בהם את הערך המוסף שלי,
      ושמחתי מאוד גם להכיר אותך :)

      Delete
  2. היכן ניתן להשיג שפתונים של בורז'ואה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי,
      את מוצרי בורז'ואה ניתן להשיג בסטנדים שלהם ברשתות הסופר פארם והמשביר לצרכן,
      ואם רכישה דרך האינטרנט היא גם רלוונטית אז יש לך את השפתונים שלהם כאן למשל-
      http://www.echemist.co.uk/p-bourjois-sweet-kiss-lipcolour

      Delete

Post a Comment