Perfect benefit


כבר ציינתי בכמה ובכמה הזדמנויות בבלוג זה שיש 2 דברים המהווים "אמיתות מוחלטות" עבורי בתחום קניות האיפור:
1. ספורה היא רשת חנויות הקוסמטיקה האהובה עלי ביותר
2. בנפיט היא חברת האיפור האהובה עלי ביותר.

לגבי ספורה אני חושבת שזה די ברור למה, ואם זה לא אז אתן מוזמנות להיכנס לכאן ולכאן, אבל אולי תהיינה מביניכן אלה שתתהינה למה דווקא בנפיט?
הרי לא חסרות חברות איפור מעולות עם מגוון מוצרים עשיר ואפילו טוב יותר משל בנפיט.
אבל יש משהו בעיצוב המוצרים המתוק של בנפיט, באיך שהם מגישים אותם ללקוחה וכמובן גם באיכות שלהם, שפשוט גורם לי להתמכר אליהם וליפול פעם אחר פעם בהזמנת מוצרים מהאתר המהמם שלהם ששולח לישראל (לשמחתי הרבה) אמנם בעלות דמי משלוח מוגזמת, אבל לפחות ללא תקלות ותוך פרק זמן סביר.

לכן כשבנפיט התחילו עם טיזרים לגבי ערכות פנים, לחיים ושפתיים במהדורה מוגבלת, הרגשתי את הדגדוג המוכר באצבעות שאומר שאני עומדת לבצע הזמנה נוספת מהאתר שלהם.
וההזמנה בוצעה גם בוצעה.
ולאחר כשבועיים נחתו בסניף הדואר הקרוב לביתי הערכות המקסימות הללו והיה לי ברור שזמנן להפציע בבלוג יגיע, עכשיו זה הזמן ואני מתריעה שאתן עומדות לקרוא פוסט מתקתק מאוד:


למעלה - ערכת הפנים, למטה - ערכת הלחיים והשפתיים




*שימו לב שכדי לתת את מירב האינפורמציה על כל אחד מהמוצרים בקיטים, הוספתי לפני חוות דעתי   
 האישית גם את מה שכתוב על כל מוצר באתר הרשמי של בנפיט.



ערכת הפנים How To Look The Best At Everything :


How To Look The Best At Everything



מאוד מצא חן בעיני הקונספט של לקבל בערכה אחת את מוצרי הבסיס לפנים - פריימר,מייק אפ,
קונסילר ופודרה, ובעיקר כשמדובר במוצרי "הכוכב" של החברה.
יש לערכה הזאת 3 גרסאות, לגוון עור בהיר, בינוני וכהה.
הערכה שלי היא בגוון ה-light לעור בהיר ומכילה:
 

- The POREfessional
- Hello Flawless Oxygen Wow SPF 25 PA+++ in "Cheers To Me" Champagne
- Boi-ing in 01 and 02
- "Hello Flawless!" in "Me, Vain?" Champagne

- Mini powder brush


The POREfessional -
"Quickly minimize the appearance of pores & fine lines for smoother-than-smooth skin! Apply this silky, lightweight balm alone, under or over makeup. Translucent, oil-free formula complements all skintones and helps makeup stay put. Contains a Vitamin E derivative, known to protect skin from free radicals"

מוגדר כ- PRO balm to minimize the appearance of pores המיועד לצמצם נקבוביות ולהחליק קמטוטים ובכך לתת לעור מראה חלק ומשיי לפני הנחת המייק אפ או לשימוש בפני עצמו. לטענת החברה ניתן גם להניח אותו מעל המייק אפ - אישית לא הייתי ממליצה על כך (לוק "בוצי" הוא לא דבר חביב להסתכל עליו..).
הוא שקוף ונטול שומן ומהתנסותי איתו הוא אכן הופך את העור לחלק "כמו משי" ומשפר את מראה המייק אפ שמניחים מעליו. עם זאת קשה לי להעיד לגבי ההצלחה בצמצום הנקבוביות מכיוון שאני לא סובלת מהבעיה הזאת בצורה דרמטית.


Hello Flawless Oxygen Wow -
"Hello...it's flawless time! Our new oil-free brightening liquid foundation builds from light to medium coverage for a natural complexion you can believe in. It's you...just more luminous & healthy looking"

המייק אפ האחרון שבנפיט השיקה לפני כחצי שנה בקול תרועה רמה ומאוד רציתי לנסות כדי לדעת האם הבאזז שלו מוצדק. מדובר במייק אפ נוזלי המגיע ב- 10 גוונים, נטול שומן ובעל אפקט הבהרה למראה טבעי ומואר -והוא פשוט מעולה!
יש לו מרקם נוזלי דק יחסית אבל אני מצליחה להגיע איתו בקלות לרמת כיסוי בינונית לפחות ומבלי להרגיש שיש לי על העור חומר כבד מדי, הוא רווי בלחות, העמידות שלו מצוינת לאורך שעות ארוכות ואפילו כשהוא מתחיל לדהות המראה עדיין טוב ואני ממש אוהבת את העור הבריא והמואר שאני מקבלת איתו. בנוסף הוא מגיע עם SPF 25, שזה תמיד חשוב וטוב.
היות והגוון שקיבלתי בקיט, Champagne, מתאים לי במדויק, המוצר בגודלו המלא כבר עושה את דרכו אלי  בימים אלה ממש (כבר אמרתי כמה אני מודה על כך שהאתר שלהם שולח לישראל?), והייתכן שסוף סוף מצאתי את "הגביע הקדוש" שלי בתחום המייק אפים???


Boi-ing -
"This award-winning concealer camouflages dark circles, shadows and discoloration without creasing or fading. Even better…the industrial-strength formula is now available in FIVE shades, with a full range from light to deep. Now all gals can be imperfection-free"

קונסילר שמכונה industrial-strength, מה שבא להעיד על יכולת הכיסוי שלו של כהויות, אפרוריות ובעיות פיגמנטציה. קיבלתי בערכה את 2 הגוונים הבהירים מתוך ה- 5 שקיימים, כך שאני יכולה לשלב ולערבב ביניהם כדי להגיע לרמת הכיסוי הרצויה.


 "Hello Flawless!" -
"Say "hello" to flawless NEW packaging! Now in an improved magnetic-close compact, this famous powder cover-up glides on naturally sheer and layers beautifully for customized coverage. Perfect for any skin type, the silky formula comes with a newly designed brush AND a sponge for any degree of coverage you desire"

פודרה דחוסה בעלת SPF 15 שמגיעה ב- 9 גוונים שונים ויש לה מרקם שאכן מרגיש על העור כמו משי. היא יכולה לשמש גם כמייק אפ פודרה, עושה עבודה טובה בנטרול הברק שבעורי המעורב הוא די בלתי נמנע, ומסייעת מאוד לשיפור עמידות המייק אפ לאורך שעות רבות.





ערכת הלחיים והשפתיים Feelin' Dandy Lip & Cheek Kit:


Feelin' Dandy Lip & Cheek Kit


המורכבת מ:
- Posetint
- Dandelion
- High Beam
- Ultra Plush Dandelion
- Mini powder brush


הערכה הזאת זוכה אצלי לכינוי- "מלכת החמידות", פשוט יופי קומפקטי מרוכז בקופסה אחת מתוקה.
כמובן שמעבר לעובדת היותה מקסימה להפליא למראה, היא גם שימושית מאוד בשל ההרכב שלה -
 

Posetint -
"This kiss of see-through poppy-pink tint brightens cheeks & lips. Liquid-gel formula blends to just-picked perfection on all complexions and lasts for hours"

מכתים לחיים ושפתיים בגוון ורוד סוכריה עז, ומרקם הג'ל הנוזלי שלו מאפשר הנחה בעזרת האצבעות בלבד על הלחיים והשפתיים עד להטמעתו היטב בעור תוך הענקת ורדרדות בריאה. אני אוהבת להשתמש בו כשאני מכוונת למראה איפור יותר "בובתי" ומתקתק.
 
 
Dandelion -
"This sheer ballerina pink finishing powder with a subtle shimmer takes your complexion from dull to radiant in an instant! To perk up throughout the day, dust on cheeks or all over face"

מדובר בפודרה בצבע ורוד בהיר עם שימר עדין, ובשל עדינותה ניתן לבנות אותה כך שיכולה לשמש כסומק עדין על תפוחי הלחיים כולל מעל סומק קרמי או נוזלי כמו ה- Posetint, או כפודרה מאירה לכל הפנים בהנחה קלילה יותר.
 
 
High Beam -
"Our satiny pink liquid highlighter accents cheek & brow bones for a radiant glow. Use as a spot highlighter or delicately blend all over your complexion. Looks perfectly radiant on all skintones. It's the "supermodel in a bottle"

ההיילייטר המוצלח שסקרתי בחלק ב' של פוסט ההארות ואתן מוזמנות לקרוא עליו שם.
 
 
Ultra Plush Dandelion -
"Our new plush glosses glide on extra smooth and feel ahhh-mazingly silky & luxurious. The six irresistible shades, from sultry nudes to punchy pinks, come in soft-squeeze tubes with a custom tip designed for perfectly even application. Beauty bonus: They’re the perfect partners for our bestselling box o’ powders"

הגלוס הזה יצא במסגרת קו הגלוסים החדש של בנפיט שבעצם מקביל לפודרות בקופסה שלהם.
צבעו הורוד פנינתי עדין מאוד והוא מעצים את הגוון הורוד הטבעי של השפתיים שלי. היות ואני מעדיפה גלוסים על פני שפתונים ואני אוהבת את הגלוסים שלי עדינים מאוד - הוא בדיוק לטעמי, ועבר דרך קבע לתיק האיפור שלי כקישוט שימושי ביותר .
 
 
מבחינתי אלה שתי ערכות מוצלחות ביותר וכל המוצרים שבהם נמצאים בשימוש שוטף אצלי, וראוי לציין גם שמשתיהן ניתן לשלוף את מגשית הקרטון עם המוצרים ובכך בעצם להישאר עם קופסאות אחסון קומפקטיות ואסתטיות, עוד בונוס חביב.


 
אשמח לקרוא בתגובות האם התנסיתן במוצרי בנפיט ומה דעתכן עליהם,
 
והגרלת יום ההולדת שלי שעלתה בבלוג נמשכת עד ה- 10.10 כשאחד משני הפרסים בה הוא ערכה מקבילה לזו שסקרתי כאן, ה- Sugarlicious Lip & Cheek Kit, אז אם עדיין לא נרשמתן מהרו לעשות זאת,
 
 
חג שמח!
 

Comments

  1. היי נראה מעולה! בהחלט מוציא עיניים! אשמח אם תכתבי מחירים וכו. אגב, בנפיט שולחים לארץ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה לא רק נראה - זה גם באמת מעולה :)

      ערכת הפנים עולה 30$
      ערכת הלחיים והשפתיים עולה 28$,
      אבל הערכות כבר לא קיימות באתר בנפיט, אלא רק באתר של ספורה שלא שולח לישראל.

      בכל מקרה וכפי שציינתי בפוסט - האתר של בנפיט שולח לישראל,
      כאשר עבור הזמנה של עד 74$ מתווספים 18.95$ דמי משלוח,
      עבור הזמנה של 75$-124$ מתווספים 13.95$ דמי משלוח,
      ועבור הזמנה של 125$ ומעלה המשלוח הופך להיות חינם.
      חשוב לזכור שבהזמנה כוללת של 75$-300$ מתווסף במכס בישראל גם תשלום מע"מ של 17%.

      Delete
  2. איזה יופי של מוצרים!!!
    כשהם שולחים את החבילה לארץ, מופיע המחיר עליה? או שאפשר לקנות ב125$ ולקבל את המשלוח חינם, בלי להסתכן שהמכס יתפסו לי אותה?

    המון תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, אכן מוצרים מקסימים!
      למיטב זכרוני בנפיט רושמים את המחיר המלא של החבילה עליה, ובהחלט יש סיכוי טוב שהיא "תיתפס" במכס ואז יחול עליה התשלום הנוסף של 17% מע"מ...
      לכן אני אישית משתדלת לא לחרוג יותר מדי בהזמנות מהם מעל ה- 75$ שפטורים ממע"מ.

      Delete
  3. מהמם. הערכה השנייה - מה מחירה? די מושלמת. רוצה!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מהמם לגמרי :)
      מחיר ערכת הלחיים והשפתיים הוא 28$, ואת יכולה להזמין אותה דרך האתר של ספורה (שאמנם לא שולח לישראל אבל אפשר להיעזר בחברת שילוח - למרות שזה מייקר מאוד את עלות המשלוח הכוללת...)

      Delete
  4. מהמם!
    איך ידעת לבחור ערכה שתכיל את גוון המייקאפ שמתאים לך? או שהלכת ע עיוור? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה קורין!
      אין ספק שלקחתי כאן הימור, אבל השתמשתי במתאים גוון מייק אפ שיש לבנפיט באתר (זה הלינק - http://www.benefitcosmetics.com/brand/beautyschool/shadefinders/hello-flawless-oxygen-wow)
      והגעתי למסקנה שרוב הסיכויים ש-Champagne הוא אכן הגוון שלי, ככה שזה היה בעצם הימור מושכל :)

      Delete
  5. וואו, הבאת פה ממתקים משובחים לאללה :-) תמיד אהבתי להיסתכל ברשת על האריזות המדליקות של בנפיט, יש בהן משהו משמח, הצבעוניות הקולחת העיצוב הצעיר וההסברים המדוייקים כך שחלילה וחס לא נתעה בשימוש :-) עד כה התנסיתי בשני מוצרים של החברה הראשון הוא אחד שמופיע פה בפוסט POREfessional והשני powderflage שאני אוהבת במיוחד ומשתמשת בשימוש כמעט יומיומי. את ה POREfessional אהבתי בשימושים הראשונים ולאחר ממכן די ירד לי ממנו. הוא אמנם פריימר שמעצים את העמידות של כל מייק אפ שיונח מעליו וגם שומר על מראה מאט לאורך זמן אבל לגבי עניין הנקבוביות המצומצמות האפקט הוא זמני וקצר מאוד גם על מאופרות אחרות שאיפרתי וגם עלי (אמנם הנקבוביות שלי לא עצומות אבל בכל זאת דורשות כיווץ קל). באיזשהו שלב הצעתי אותו למכירה בקבוצת ההחלפות בפייס והוא נחטף כמן לחמניה חמה :-) כיום אני עם פריימר של סיסלי שאני מאוד מרוצה ממנו instant perfect שקניתי במבצע אז יצא יחסית שווה. מאוד מרוצה ממנו, מבטיח ומקיים את כל ההבטחות. תתחדשי ותיהני !

    ReplyDelete
    Replies
    1. הכי כיף ממתקים משובחים אך נטולי קלוריות :)
      האריזות של מוצרי בנפיט כל כך מתוקות!
      אני גם אוהבת את ההסברים שהם מצרפים למוצרים, וסרטוני ההדגמה באתר שלהם חביבים ביותר.
      the POREfessional הוא בהחלט פריימר נחמד, אבל מבין השניים אני מעדיפה את "that gal" (גם כתבתי עליו בפוסט סקירה הראשון שפירסמתי בבלוג).
      ה- powderflage היא פודרה חביבה לקיבוע הקונסילר, אבל מאז שהתחלתי להשתמש בקיט הקונסילר של בובי בראון שמכיל גם פודרה מקבעת, די נטשתי אותה.
      תדעי שאני אוהבת מאוד את ההמלצות שאת מוסיפה בתגובות שלך:),
      ובואי נאמר שהמלצה על סיסלי היא בהחלט מכובדת, אנסה את הפריימר הזה בהקדם.
      חג שמח!

      Delete
    2. אחלה :-) אני שמחה תמיד להמליץ על מה שעושה לי טוב גם לאחרים, שיהנו כולם:) אפרופו הפריימר של סיסלי, אני משתמשת בו גם כפריימר לעיניים והוא עושה עבודה מדהימה. אני יודעת שבד"כ זה לא הדבר האידיאלי לעשותו כי הוא לא יועד מלכתחילה לעיניים אך הפריימר הספציפי הזה לא מגרה כלל וכלל את האזור העדין והצלליות לא זזות לשעות ארוכות, מומלץ בחום ! הולכת עכשיו להציץ ב- "that gal"בפוסט הסקירה הראשון שלך :-) המשך חג שמח

      Delete
    3. כמו שרשמת, אכן תמיד מדגישים שמה שמתאים לעור הפנים אינו מתאים לאזור העיניים, ככה שאם הפריימר הזה הוא מולטי טאסקר ללא תופעות לוואי אז הוא בכלל שווה!
      מקווה שתאהבי את הסקירה :)

      Delete
  6. מצדיעה למי שיודעת להזמין מהרשת בלי לדגום, לקוע בול ולהיות מרוצה.

    לא רואה עצמי מזמינה מ.אפ שלא דגמתי\ גם לא פודרה. סומק כן אבל אחרי חרישה על פוסטים וסווצים. גם בשפתונים לא תמיד הצלחתי.

    ערכות יפות, יכולה להבין למה את אוהבת את בנפית גם הקנקן וגם תוכו מוצלחים, איך עוד לא הזמנתי את קורליסטה? לאל הפתרונים.

    אשר לספורה - בניו יורק ובפריז, יצאתי עם שקית קטנטנה, ביוון עם לא כלום - המחירים שם מרגיזים!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חייבת לציין שאני ממש לא הטיפוס המהמר, אבל כפי שעניתי לקורין 2 תגובות למעלה - ההימור כאן היה יחסית מושכל, וחוץ מזה אני כל כך אוהבת את מוצרי החברה הזאת שרק איתם אני מוכנה להימורים כאלה :)

      הערכות של בנפיט תמיד מקסימות, ועכשיו האתר שלהם מתחיל להתמלא בערכות לקראת החגים בארה"ב - ככה שיש כבר קיט אחד שנמצא גם הוא בדרך אלי, פשוט לא יכולתי להתאפק..

      אני חושבת שברגע ש"משחררים אותי לחופשי" בתוך חנות של ספורה, גם בסניף יקרן כמו זה של רודוס דרך אגב, התוצאות קשות (לכרטיס האשראי), אבל זו הנאה טהורה עבורי, ואיך אומרים? כל אחד וההנאות שלו :)

      Delete
  7. הערכות נהדרות- במיוחד אחרי שניסיתי אותן בלייב:)
    אמורה לצאת מזוודה עם כמה מוצרים קטנים של בנפיט שממש ממש בא לי עליה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. נהדרות עד מאוד! :)
      אני חושבת שהמזוודות הללו כבר קיימות באתר שלהם בכמה גרסאות, תראי כאן - http://www.benefitcosmetics.com/product/category/makeup/beautykits?start=0&limit=25&sort_by=ranking desc&viewall=1

      Delete
  8. פוסט נפלא! אני לגמריי איתך בחיבה לבנפיט, מאד נהנת מהמוצרים שלהם (יש לי לא מעט, האמת..) וגם נהנת לקבל את החבילות מהאתר שלהם, זה תמיד נראה מאד מפנק (וגם המגזין חביב :)
    הקיט של הפנים נשמע מאד מסקרן.. אני קצת מתלבטת על הגוון (בין הבהיר לבינוני..), איזה גוון את במאק?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      אני גם מרגישה, לשמחתי, שמוצרי בנפיט הולכים ותופסים יותר ויותר מקום על שידת האיפור שלי :)

      קיט הפנים פשוט מושלם,
      ולגבי ההתלבטות שלך אני חייבת להתוודות שלמרות שמוצרי מאק ככלל חביבים עלי מאוד (ובעיקר אלה שיוצאים בקולקציות המוגבלות), את המייק אפים שלהם אני לא כ"כ אוהבת (ניסיתי כמה וכמה סוגים בעבר) ולכן אין לי מושג מה הגוון שלי אצלם כיום..

      מה שאני כן יכולה לומר זה שלגוון ה- Champagne שמגיע בקיט הבהיר יש תת גוון צהבהב מ-ו-ב-ה-ק, בעוד שלגוון ה- Honey שמגיע בקיט הבינוני יש תת גוון צהוב מוזהב עמוק יותר.
      בכל מקרה ממליצה שתיעזרי גם בכלי של התאמת הגוון באתר בנפיט, הנה הלינק-
      http://www.benefitcosmetics.com/brand/beautyschool/shadefinders/hello-flawless-oxygen-wow?intid=b_beautyschool_lp_promo2

      Delete

Post a Comment