שיגרת טיפוח גוף - סתיו 2012


כשמדובר במוצרי טיפוח, הן של הפנים והן של הגוף, תמצאו אותי לרוב רוכשת סדרות.
בתחום טיפוח הפנים זה מקל עלי וחוסך את הצורך לוודא שאין התנגשות בין הרכיבים של הסרום וקרם הלחות למשל, ובתחום טיפוח הגוף אני אוהבת שכל המוצרים המשלימים זה את זה הם באותו הריח.
מבחינתי שגרת טיפוח גוף קבועה היא פשוט חובה, והסובבים אותי יודעים שאם יכולתי לגור בתוך מקלחת הייתי עושה את זה בשמחה - אין תחליף לתחושת הרעננות והניקיון שמקלחת טובה נותנת, ואם משלבים אותה עם מוצרי רחצה וטיפוח מפנקים וריחניים ההרגשה משתפרת עוד יותר.
וכשזה מגיע למוצרי טיפוח כולל של הגוף אני מרעננת כל כמה זמן ומזגזגת בין ל'אוקסיטן, ללין ואהבה, אבל איכשהו מוצאת את עצמי חוזרת תמיד למוצרים של סבון.

למה?
נתחיל מעיצוב החנויות היפה שלהם, שעושה לי אסוציאציות כפריות נעימות, נמשיך בשירות הטוב שתמיד קיבלתי בחנויות שלהם, וביקרתי בהרבה מהן (כולל לדוגמה זו שבמדרחוב kalverstraat באמסטרדם ושמעוצבת בדיוק כמו החנויות בארץ), ונסיים כמובן במוצרים האסתטיים שלהם בעלי הניחוחות המעולים - עוד לא נתקלתי בניחוח שלא לכל הפחות חיבבתי.
גם בגזרת המחירים התמחור בדרך כלל הוגן לדעתי ביחס לתמורה, תמיד יש מבצעים והנחות ובנוסף אני מוצאת את החברות במועדון הלקוחות שלהם כמשתלמת ביותר.



לאור כל זאת, כשהגיעה העת לפני מספר שבועות לחדש את מוצרי טיפוח הגוף שלי שמתי פעמיי לחנות של סבון, וזה מה שמסע הקניות שלי העלה בחכתו הפעם:


מימין לשמאל- שמן רחצה,פילינג גוף, קרם ידיים,קרם גוף


זוהי סדרה שנקראת Delicate Jasmine, והיא קולעת בדיוק לניחוחות הפרחוניים מתוקים שאני אוהבת.






שמן רחצה:


שמן רחצה



השם של המוצר הזה עלול להטעות. אמנם לא מדובר בסבון או ג'ל רחצה ולכן המרקם שלו יותר סמיך, אבל הוא לא שמנוני מדי ומקציף היטב עם ספוג רחצה, לא מכביד ומשאיר את העור נקי וריחני. גם צבע הטורקיז הצלול שלו (כמו של כל מוצרי הסדרה) מוסיף לאסתטיות שלו מבחינתי והופך אותו לקישוט מקסים במקלחת שלי.
שימו לב שסבון מוכרים משאבות לבקבוקים שלהם בנפרד, כאשר כל משאבה עולה מספר שקלים.

כמות- 500 מ"ל
מחיר- 66 ש"ח.






פילינג גוף:


פילינג גוף



באופן כללי אני יכולה להעיד שהפילינג גוף של סבון, לא משנה באיזה ניחוח, הוא אחד המוצלחים שניסיתי.
גרגירי הפילינג תופסים את מרבית נפח הצנצנת ולמעלה יש שכבה של שמן שבעת השימוש מערבבים יחד. אני משתמשת בו פעמיים בשבוע והתחושה לאחריו היא של ניקיון טוטאלי, כזה שמקבלים רק לאחר ביצוע scrub איכותי. 
אבל אני חייבת לסייג ולומר שהאריזה, למרות היותה אסתטית ביותר - אינה פרקטית בעליל. ואני מתכוונת לגדולה, כבדה ומסורבלת מאוד כך שלא רק שקשה להניח אותה על מתקן כלי הרחצה שתלוי אצלי במקלחת, אלא שבגלל משקלה היא גם בסכנת התרסקות מתמדת ולא נוח לפתוח ולהשתמש בה במהלך המקלחת. ולכן המלצה חמה למי שאחראי על עיצוב המוצר בחברה - להחליף את הצנצנת הזאת בהקדם האפשרי...

כמות- 600 גרם
מחיר- 105 ש"ח.






קרם גוף:


קרם גוף



לסבון יש מספר מרקמים של קרם לחות לגוף - קרם גוף קלאסי בבקבוק/צנצנת, סורבה, חמאת שיאה ובצורת תרסיס. אני מאוד אוהבת את הסורבה הקליל לתקופת הקיץ, אבל כשמתקרר והעור מתחיל להתייבש אני מעדיפה את מרקם הקרם הקלאסי בבקבוק.
הוא נספג במהירות תוך מתן הלחות הנדרשת והעור מרגיש רך וללא תחושת דביקות. בונוס נוסף חשוב מבחינתי הוא שבגלל אותה ספיגה מהירה ולא דביקה ניתן להתלבש לאחריו באופן מיידי.

כמות- 200 מ"ל
מחיר- 86 ש"ח.






קרם ידיים:



קרם ידיים




אחרון ובהחלט חביב הוא קרם הידיים, מוצר חובה לדעתי לכל אישה. אם יש 2 מקומות חשופים בגוף שתמיד יסגירו את גילנו האמיתי זה הצוואר וכפות הידיים, והיות ומדובר באזורים יבשים מטבעם שמתקמטים בקלות - אני מורחת עליהן קרם כבר שנים (הי, אם לא ניתן למנוע אז לפחות נעכב ככל האפשר, לא?)
מדובר בקרם ידיים שיוצא לי מדי פעם לקבל את ניחוח הוניל-לבנדר-פצ'ולי שלו בגודל מוקטן, בין אם דרך גלוסיבוקס, קיטים לחגים או כמתנה לחברות המועדון ביום ההולדת, והוא אהוב עלי מאוד.
הקרם הזה נספג בקלות, משאיר את הידיים מרוככות ונעימות וכבר אמרתי שריח מוצרי סדרת ה- Delicate Jasmine פשוט מוצלח מבחינתי?

כמות- 50 מ"ל
מחיר- 42 ש"ח.




ייאמר גם לזכות סבון שמוצרי הרחצה הם s.l.s & paraben free והקרמים הם paraben & mineral oil free, ועל השמן, הפילינג וקרם הגוף מופיעים גם תאריכי תפוגה מדויקים.


והערה אחרונה לסיום: להבדיל מתחום האיפור בו יש בישראל שליטה כמעט אבסולוטית של החברות מחו"ל, אני שמחה לראות שבתחום הטיפוח המצב הפוך ויש לנו חברות ישראליות מעולות ובעלות שם עולמי, וסבון היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך - לחלוטין גאווה ישראלית!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שימו לב שבמסגרת ההגרלה המסתיימת ביום חמישי הקרוב, 29.11, חלק מהפרס הוא גם קרם ידיים וקרם רגליים של סבון,
אז אם עדיין לא הצטרפתן- אתן מוזמנות להקליק כאן לפוסט ההגרלה ולהירשם אליה.

Comments