מצעד מאכזבי שנת 2012


אני תופסת את עצמי כאדם חיובי בבסיסו (סוג של מחשבה בוראת מציאות?...), ולאור זאת משתדלת לרוב להציג בבלוג מוצרים שניסיתי והייתי מרוצה מהם.
אבל לכל ישראלית ממוצעת חשוב גם לדעת מה לא לקנות, ולכן אני חושבת שכששאלתי בפוסט החצי שנה לבלוג על מה הייתן רוצות שאכתוב כאן, לא מפתיע שתשובה שחזרה על עצמה הייתה - על מוצרים שהתאכזבתי מהם.
אז לרגל סיום השנה האזרחית הקרב ובא שמכניס את כולנו למצב רוח של סיכומים, אני מציגה בפניכן פוסט לסיכום שנת 2012 שכולו אכזבה אחת גדולה.
המוצרים ברובם הם כאלה ששילבתי בפוסטים בעבר, ואולי לא קיבלו את תשומת הלב שמגיעה להם כי הופיעו לצד מוצרים מומלצים.
וכאן גם המקום שוב לסייג ולומר שבהחלט יכול להיות שמוצר שהיה מבחינתי אכזבה גדולה יהיה עבור אחרת הצלחה גדולה, ולכן הנכתב בפוסט זה משקף כתמיד את דעתי האישית בלבד.

שנתחיל?


הפילינג Normaderm Unclogging Exfoliating Gel מועשר במיקרו חלקיקים העוזרים לפתוח את הנקבוביות, להחליק את הפגמים ולעדן את מרקם העור.

Unclogging Exfoliating Gel


הוא מיועד לשימוש בין 2-3 פעמים בשבוע לאחר ג'ל הניקוי ולפני מי הפנים ויש לו ניחוח נעים אבל הוא קצת "פרווה" לטעמי. אני מעדיפה פילינג יותר משמעותי, כזה שממש נותן תחושת קרצוף לפנים כמו Gentle Refiner של קלרינס ו- Day Scrub Cream Rinse-Off Formula 7 של קליניק, ואילו במקרה של וישי הוא "מלטף" את העור בלבד ולכן לא הרגיש לי כפילינג אלא כסוג של סבון די עדין והוחלף עד מהרה בפילינג אחר.






 
לאינגלוט הקדשתי פוסט שלם ואני אוהבת מאוד את מרבית המוצרים שלהם, ואפילו הייתי מוכנה לסלוח על הנשורת הרבה שהפודרה והסומק אבן שלהם ייצרו לי כי הם היו מוצלחים.
פריימר הפנים Under Makeup Base שלהם לעומת זאת הוא עניין שונה לגמרי...
התנסיתי בו דרך מספר דוגמיות ולכן אין כאן תמונה שלו בגודל המלא (לחצו כאן כדי לראותו באתר החברה) -

משמאל - דוגמית פריימר הפנים של אינגלוט


אבל זה הספיק לי בכדי להגיע למסקנה שעבור העור שלי (מעורב) הוא ממש לא מתאים. זה פריימר במרקם ג'ל על בסיס סיליקוני ולאחר מספר שימושים בו צצו לי פצעונים. היות ואת תקופת הפצעונים שלי מסיבות הורמונליות עברתי די מזמן ואם הם מופיעים כיום זה נובע מסיבות קוסמטיות, הוא הפך להיות החשוד העיקרי וויתרתי עליו.
דרך אגב ולשם ההשוואה, יש לי את הפריימר של בנפיט the POREfessional (פריימר המיועד לצמצום הנקבוביות והחלקת העור, ובמקרה שלי מסייע בנטרול הברק באזור ה- T ובהארכת עמידות המייק אפ באופן מושלם) שגם הוא סיליקוני אך מעולם לא גרם לי לתופעת לוואי כזאת.







אין ספק ששנת 2012 עמדה בסימן מובהק של BB (לא הפוליטיקאי, הקרם), וממוצר שכלל לא ידעתי מהו מצאתי את עצמי מתנסה השנה במגוון ורסיות שלו, ששתיים מתוכן היו מאכזבות במיוחד:

ה- BB Cream של גרנייה הוא מוצר שבגרסתו המקורית (ושרכשתי בתחילת 2012) פשוט אינו מתאים לעור מעורב עד שמן.
הוא הכביד מאוד על העור שלי וגרם לי להזיע גם כשממש לא הייתי אמורה, לא ייצר עבורי שום אפקט של כיסוי עדין וקליל כמו שאני שואפת לקבל מ- BB Cream ובקיצור- נזנח די במהירות.


BB Cream של גרנייה


*גרנייה השיקו לפני מספר חודשים (אולי גם בשל חוסר שביעות הרצון מהגרסה המקורית שעלה ממשתמשות שונות) גרסה ייעודית של הקרם לעור מעורב - שמן שאני שומעת עליה מחמאות רבות, ולאחר שאתנסה בו אפרסם בבלוג חוות דעת עדכנית לגביו.







את ה- BB של אסתי לאודר רכשתי במסגרת אירוע המאפרים לאחר ציפייה ממושכת וסקרנות רבה שהוא עורר אצלי.


BB Cream של אסתי לאודר


הוא נקרא  BB Anti-Oxidant Beauty Benefit Creme, מהווה חלק מסדרת ה- Day Wear של אסתי לאודר ומגיע בכמות של 30 מ"ל ועם SPF 35.
נורא רציתי לאהוב אותו ובתקופת השימוש הראשונה בו אפילו שכנעתי את עצמי שהוא פשוט נהדר (הריח שלו לפחות בהחלט כזה!), אבל יש גבול לכל תעלול ולאחר תקופת התנסות ארוכה יותר יכולתי לומר שקודם נראיתי איתו אפרורית וחסרת חיות. אם לדוגמה המייק אפ של בנפיט Hello Flawless Oxygen Wow 
וה- BB Moisturizing cream של ספורה"האירו" לי את העור וגרמו לי לקבל מחמאות ולהרגיש רעננה - המוצר הזה עשה בדיוק ההפך ולא אגזים אם אומר שהיו כמה פעמים ששמתי אותו ונשאלתי אם אני מרגישה טוב ואם אני חולה..
מעבר לכך גם בגזרת הליחוח והעמידות לא בלטה התרשמות גבוהה - העור שלי לא הרגיש מספיק מלוחח איתו ולקח לו שעות מועטות כדי להתפוגג כלא היה, ובעקבות כל זאת נאלצנו לאכזבתי להיפרד.


 





למותג האיפור MALU WILZ נחשפתי לראשונה באירוע המאפרים שהתקיים בנובמבר 2012. זוהי חברת איפור גרמנית השייכת לקונצרן האיפור הגרמני ARTDECO והיבואנית שלהם בארץ היא ג'רנטיק, חברת קוסמטיקה צרפתית המתמחה בטיפול בבעיות עור.
האירוע עצמו היה מצוין והמאפר הראשי של מלו ווילז, ג'ובאני פסיליו, הדגים 3 מראות איפור ושילב בהם גם טכניקות איפור מעניינות וייחודיות, וכמובן שלא יכולתי להתאפק וביצעתי שם מספר רכישות.

אחת מהן הייתה של צלליות Perfect eye powder הנמכרות בעצם "בהרכבה". הכוונה היא שרוכשים אפליקטור ו- 2 צלליות בנפרד ואז מרכיבים את הצלליות בשני צידי האפליקטור, רעיון מקסים בבסיסו בעיני:



האפליקטור עם הצלליות


היו לי ציפיות גבוהות מהצלליות הללו היות ומדובר במותג איפור מקצועי, ולכן אתן רק יכולות לדמיין מה רבה הייתה אכזבתי שכאשר התאפרתי איתן בבוקר הפיגמנט שהתקבל על העפעף שלי היה חלש וחסר נוכחות, ולאחר שעות בודדות בלבד גיליתי בהצצה חטופה במראה שגם המעט שהיה זז ודהה בצורה מאוד לא מחמיאה עד כדי כמעט היעלמות טוטאלית..
בהתחשב גם בעובדה שמדובר במחיר גבוה יחסית עבור כמות קטנה של חומר (95 ש"ח עבור 0.8 גרם לצללית) ובכך שנדרשת רכישה בנוסף של האפליקטור (48 ש"ח), לצערי זו הייתה השקעה לחינם.

והנה סווטצ'ים המדגימים את הבעייתיות שתיארתי, עשיתי כמיטב יכולתי:


ימין - צללית מס' 95, שמאל - צללית מס' 59







מסקרה La Diva - For Dramatic Look נרכשה בסופר פארם במסגרת מבצע של מסקרה + מסיר איפור עיניים דו פאזי במחיר של 59.99 ₪ - מחיר משתלם לכל הדעות.

קרליין


היא מתיימרת, לפי החברה, להיות בעלת פורמולה בנוסחה מיוחדת המדגישה, מעבה ומאריכה כל ריס בנפרד.
יכול להיות שזה נכון אבל לי לא היה נוח לעבוד עם הידית המגושמת והמברשת העבה, שבגלל הגודל והמבנה שלה לוקחת המון חומר וזה מקשה את ההנחה על הריסים.
עם זה עוד הייתי יכולה להתמודד אבל העובדה שגם הפורמולה רטובה מאוד, כך שאחרי שמניחים את החומר על הריסים הוא פשוט לא התייבש במשך זמן ארוך וכל עפעוף ניקד לי את האזור מתחת לעין בשחור, סגרה לצערי הרב את הגולל עליה.







Beautifying eye lotion של ofra:


Beautifying eye lotion


לעפרה יש מוצרי איפור וטיפוח טובים מאוד. זה לא אחד מהם.
בעיקרון מדובר במים כחולים המתיימרים להפחית נפיחויות ולסייע במניעת היווצרותם של עיגולים שחורים מסביב לעיניים, להרגיע ולהחיות עיניים אדומות ולהסיר איפור (קל בלבד).
נתקלתי בהמון תהיות, פרשנויות והתלבטויות לגבי איך משתמשים במוצר הזה, ובסדנה למאפרות שהתקיימה מרכז ההדרכה של עפרה קוסמטיקס, ניצלתי את ההזדמנות לשאול אותם על מה מדובר.
הסבירו לי שמעבר להסרת איפור עיניים קל הוא מיועד גם לקוסמטיקאיות ומאפרות, שרוצות "להרגיע" את עיני הלקוחה במהלך הטיפול/לפני האיפור וכמובן גם לכל אחת שרוצה לעשות זאת לפני שהיא מתחילה להתאפר. לוקחים 2 פדים של צמר גפן ושמים עליהם את החומר, מומלץ להכניס אותם למקפיא לכמה דקות, ואז מוציאים, שוכבים ומניחים אותם על עיניים עצומות למשך 5-7 דקות.
אני מודה שמעולם לא הבנתי את הצורך במוצרים מסוג זה לשימוש אישי ומצאתי אותם בעיקר כטורדניים ומבזבזי זמן יקר, אלא אם אני בטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית וזה חלק ממהלך הטיפול.
השתמשתי בו בחודשים האחרונים ולא הבחנתי באיזושהי השפעה מקלה על היווצרותם של עיגולים שחורים מסביב לעיניים.
בנוסף כמסיר איפור עדין הוא לא היה לי מספיק טוב (התקשה גם עם איפור עיניים קליל של פריימר, צללית אחת ומסקרה), ככה שהמוצר הזה מאכזב מבחינתי.







בושם LOVERDOSE של דיזל התקבל כדוגמית (וטוב שכך) באחת מקופסאות גלוסיבוקס, ולמרות שבמרוצת השנה צברתי דרך גלוסיבוקס כמות מכובדת של דוגמיות בשמים שלא את כולם חיבבתי, זה היה הכי פחות מוצלח מבחינתי.


LOVERDOSE


הניחוח שלו מורכב מ:
תווים עליונים- מנדרינה וכוכב אניס פיקנטי,
תווי לב- תמצית מוגברת של ליקריץ בשילוב עלי יסמין, סמבוק וגרנדיה,
תווי בסיס- חליטת וניל מעורבבת עם אמבר ומחוזקת בליקריץ וניחוחות עציים.
שביחד אמורים להביא לניחוח חושני וחם במיוחד לפי הפרסומים השונים המופיעים לגביו.
עלי התקבל ריח חזק ומתקתק מאוד של האניס והליקריץ שלא יכולתי לסבול וממש הפריע לי, ומהרגע ששמתי אותו בבוקר רק חיכיתי כבר להגיע הביתה מהעבודה כדי להתקלח ולהוריד אותו ממני.





עד כאן מצעד מאכזבי שנת 2012 שלי.
אשמח אם תוסיפו בתגובותיכן לפוסט זה גם את ההתנסות האישית שלכן עם מוצרים מאכזבים,

וברוכה הבאה שנת 2013 עם כל המוצרים הטובים יותר (ופחות) שאת טומנת בחובך!

Comments

  1. דווקא המסקרה של קרליין נחשבת לאחד המוצרים הכי טובים שלי השנה! שזה רק אומר שכל אחת "מגיבה" אחרת למוצרים.
    מסכימה איתך לגבי הביבי של אסתי לאודר. גרוע ביותר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. כמו שרשמתי בתחילת הפוסט, אין ספק שאותו מוצר בדיוק יכול להיות כישלון מהדהד אצלי והצלחה מסחררת אצל מישהי אחרת, וזה גם היופי בעיני -
      בזכות השונות הזאת בין הצרכניות, יש מקום למגוון האדיר של החברות והמוצרים הקיימים בתחומי האיפור והטיפוח ולעולם לא יהיה לנו משעמם :)

      Delete
  2. יש לך עיניים נפוחות טבעי?
    אצלי, המים הכחולים הם מצוינים, כל פעם שאני משתמשת בהם, אני רואה שינוי מיידי .:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. התייחסתי ל- Beautifying eye lotion של עפרה בהיבט של מניעת היווצרות עיגולים שחורים מתחת לעיניים, בעיה ממנה אני סובלת קשות.
      היות ואין לי נפיחויות מתחת לעיניים (לפחות זה..) אני לא יכולה להעיד עליהם מהבחינה הזאת, ותודה על התייחסותך לכך - טוב לדעת שלפיתרון הבעיה הזאת המוצר אכן מסייע :)

      Delete
  3. גם אני והמסקרה לא הסתדרנו. היא פשוט לא עשתה דבר ממה שהיא הבטיחה. הדרמה היחידה שהיתה היא חוסר שביעות הרצון שלי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ליאנוש, פשוט קרעת אותי מצחוק עם משחק המילים!!!

      אני חייבת לציין שבמקרה של המסקרה הזאת הייתי בין הבלוגריות הראשונות שפרסמו סקירה שלה, ולאחר מכן, כשהתחלתי לקרוא סקירות מהללות של בלוגריות אחרות לגביה חשבתי שאולי אני פספסתי משהו.
      לכן אני שמחה לשמוע שאני לא לבד באכזבה שלי ממנה..

      Delete
  4. ממש מעצבן הקטע עם האפליקטור והצלליות (שעדיין לא באמת הבנתי מה שימושו למה זה טוב ולמה אנחנו צריכים את זה בחיינו).
    להכניס למקפיא לכמה דקות ואז להניח על העיניים לכמה דקות נשמע לי כמו בזבוז גדול של זמן. איפור בד"כ זה משהו שעושים חצי שעה גג ביומיום, אולי הוא יעיל יותר למאפרות?

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעצבן זה אפילו understatement - כי כשאני רוכשת מוצר ממותג יקר ומקצועי הציפיות שלי מראש גבוהות מהרגיל ולכן האכזבה הייתה גדולה מאוד.
      ההכנסה למקפיא (של ה- Beautifying eye lotion) אמורה להבנתי לייעל את תפקודו גם אם את משתמשת פרטית. אבל אין ספק שאם את קוסמטיקאית/מאפרת, לעשות את זה ללקוחה מייצר אצלה איזשהו אלמנט של "וואו", גם אם בפועל זה לא מוסיף לה כלום...

      Delete
  5. WOW כלכך הרבה אכעזבות, מרגיז.

    על ה BB של גרנייה לעור מעורב ממליצה בפה מלא, ניסיתי אותו אני וגם עלמה צעירה בעלת עור מעורב שמן ב T ומלבד הדלילות שצריך לשים לב אליה לשם הנחה, מוצלח, מכסה ועמידות סבירה.

    את ה BB של אסתי אהבתי, החל מהגוון שמדוייק לי, המשך בריח הנהדרת וכלה בתוצאה שנתנה לי אמון במ.אפ קליל לכיסוי.

    לה דיוה - יש לי הרושם שקיבלת מוצר פגום. אף אחת מן התכונות שציינת אינה תואמת את השתיים שיש ברשותי, שחור וירוק. אם היא עדין ברשותך, הייתי מבקשת להחליפה ונותנת צ'אנס נוסף, מסקרה מצויינת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי אפרת,
      בחיים לצערנו צריך להתמודד גם עם אכזבות, לפחות במקרה הזה הן מועטות יחסית לכמות האדירה של המוצרים שרכשתי והתנסיתי בהם במשך השנה :)

      ה- BB של גרניה לעור מעורב עד שמן מסקרן אותי מאוד ואנסה אותו בהקדם, אשמח לחוויה מתקנת עם החברה הזאת,
      ואני זוכרת שאהבת את ה- BB של אסתי לאודר אבל מבחינתי הוא היה כישלון גדול..

      לגבי המסקרה, היא לא עשתה רושם של פגומה (ריח או מרקם חריגים)וכבר מזמן מצאה את דרכה לפח האשפה, ולמרבה המזל יש מספיק מסקרות בשוק בשביל שאתגבר על האכזבה ממנה ואמשיך הלאה :)

      שתהיה לך שנה נהדרת!

      Delete
  6. דווקא מאוד אהבתי את ריח הבושם של דיזל - אולם הוא החזיק פחות מחצי יום...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שמי שאוהבת ניחוחות מתקתקים מאוד תתחבר אליו, ואילו מישהי כמוני שאוהבת בשמים בניחוחות פרחוניים מובהקים תמצא אותו כבד מדי...
      לגבי העמידות, כנראה שגם זה אינדיבידואלי וקשור לחומציות העור הטבעית, ואין לי גם ספק שזה שכל כך לא אהבתי אותו הפך אותי לרגישה יותר מהרגיל לגביו.

      Delete
  7. זה קורה לכולם... יש מוצרים שהופכים למאסט אצל אחת ושנואים על האחרת.
    מבין שלל המוצרים שהצגת, ניסיתי רק שניים שדי חיבבתי- את הBB של אסתי לאודר סימפטתי (יש טובים יותר, אבל סה"כ עבד עליי לא רע) ואת הבושם של דיזל שדי אהבתי (אבל אני חובבת ניחוחות מתוקים...)
    רק לאחרונה גיליתי שקרם שרכשתי מפריז גורם לי לפרוח... זה כ"כ מבאס!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי קורה לכולם, והשונות מאחת לאחרת נותנת מקום להמון מוצרים שונים שאפשר להתנסות בהם, אני בעד!
      מאוד מבאס הסיפור עם הקרם. לקנות מוצר, לבנות ציפיות ואז לא רק שהוא לא מוצלח, הוא גם עושה נזק??? את חייבת לספר על מי ומה מדובר, כדי שאדע להיזהר ממנו בגיחה הקרובה לחו"ל..

      Delete
  8. באיחור אפנתי (עכשיו אני משלימה פערים)-- ממש מבאס לראות את כל המוצרים האלה כאן!
    ל-BB קרמים למיניהם אני ממש לא התחברתי, כי אין שום היגיון להשתמש בהם כששמים פריימר, ולכן הם לא שימושיים עבורי...
    הכי התבאסתי לקרוא על האכזבה מהצלליות של מאלו, ממש מרגיש שחברה פלצנית עושה רעש וצלצולים ובסוף זה מה שמקבלים. מקווה שמיתר הרכישות (במידה שהיו) לא התאכזבת!
    אהה, וגם אני ממש לא אהבתי את הבושם של דיזל- מתוק בטירוף, הזכיר לי מאד את האנג'ל- זוכרת??? בושם שעושה בחילות מרוב מתיקות... קיבלתי אותו (את האנג'ל) במתנה כשהתגייסתי לצבא, ותודה לאל לאחותי שכל הזמן "העלימה" לי דברים שדאגה "להעלים" גם אותו :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. את מוזמנת להגיב אצלי מתי שבא לך, ובטח ובטח כשיש לך סיבה מוצדקת לחלוטין לאיחור האופנתי הפעם!

      אני זוכרת שסיפרת שה- BB לא מדברים אליך, אני דווקא אוהבת אותם מאוד ובקרוב יעלו בבלוג סקירות של כמה מוצלחים ביותר - אולי זה יגרום לך לשקול אותם מחדש?...

      אין מילים לתאר כמה התאכזבתי מהצלליות של מלו ווילז, אני בדרך כלל לא "נופלת" עם מוצרים בצורה כל כל כואבת :( , והדיזל אם אני מרשה לעצמי להיות בוטה, פשוט הסריח עלי.

      יפה שיש לך אחות "מעלימה", לי יש 2 שכבר הגיעו למצב שהן "מוצפות" במוצרים שאני מעבירה אליהן, כי אני משתעממת מהר ומאמינה גדולה בלפנות כל הזמן מקום לרכישות חדשות :)

      Delete
    2. כשיעלימו לך בגדים לפני שהספקת ללבוש אותם לא נראה לי שזה ייכנס להגדרת הפינוי מקום לרכישות חדשותת ..:)
      הסיבה שאני לא מתחברת ל-BB היא שאני לא מבינה איך משתמשים גם בפריימר וגם ב-BB ביחד. כי מצד אחד ה-BB הוא קרם לחות, ולכן הגיוני להניח אותו ישירות על העור, ומצד שני הוא גם סוג של מייקאפ, אז צריך להניח אותו ישירות על פריימר. ואם שמים פריימר שממלא נקבוביות לפני ה-BB אז חסמנו את הדרך לעור, והתפקיד של ה-BB כקרם לחות הלך קפוט, ואז מה, נשים קרם לחות מתחת לפריימר? זה יוצא כאילו שמנו שתי שכבות של לחות, וזה נראה לי יותר מדי... אז לא עדיף כבר פשוט לשים מייקאפ???
      שלא תביני לא נכון, אני מקנאה בבנות שיכולות לשים רק BB, פשוט עבורי פריימר הוא ממש הכרחי, ומדובר בשני מוצרים שמתנגשים...

      Delete
    3. אוקיי, עכשיו אני מבינה והאחיות שלי לא הגיעו לרמות כאלה, וטוב שכך :)
      מההתנסות המרובה שלי ב- BB בשנה האחרונה, אני יכולה להעיד שכל BB מתנהג אחרת. הכוונה היא שיש כאלה שאני מניחה מעל קרם לחות ויש כאלה שהם כל כך לחותיים שהם מייתרים את השימוש בקרם לחות לפני.
      מה שכן, כשאני שמה BB אני מוותרת על פריימר, כי המהות של BB טוב היא לחות + דמי מייק אפ שמסתיר פגמי עור בסיסיים ומאחד את העור + מקדם הגנה, ולכן לפריימר אין כל כך מקום כאן.
      אם את מרגישה שעבורך פריימר הוא must בשגרת האיפור, אז הוא אכן מוסיף עוד שלב ועדיף לוותר על BB.

      Delete
  9. בתור אחת שסבלה מאותה בעיה עם ה-BB של גרנייה, מצאתי שיטה להשתמש בו שאני מרוצה ממנה מאוד. בעבר הייתי מניחה אותו ללא פריימר וללא פודרה מעליו, וכן הוא היה נותן לעור מראה שומני ומרקם מאוד לא נעים. זה היה גם במהלך חודשי הקיץ, כך שאפקט ההזעה היה מוגבר עוד יותר. אבל לא רציתי לזרוק אותו או לתת לו לשבת, אז שיחקתי איתו קצת והגעתי לנוסחא שהיא מאוד מוצלחת עבורי: כיום אני משתמשת בו מעל לפריימר, ומעליו שמה פודרה שמנטרלת את כל הברק והשומניות. בשילוב עם העובדה שפחות לח בחוץ עכשיו, נוצר מראה מהמם, מאוד טבעי ושמזחיק מעמד כל היום. מקווה שתצליחי לגרום לו לעבוד גם עבורך :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה יופי של שיטה, תודה רבה על השיתוף!
      אני חייבת לספר לך אבל שבימים אלה ממש אני מנסה את ה- BB החדש שלהם לעור מעורב עד שמן, ואני כבר יכולה לומר שמדובר בהבדל של שמים וארץ והוא פשוט מעולה לעור שלי לעומת הקודם :)

      Delete

Post a Comment