גלוסיבוקס דצמבר - סיכום שנת 2012


קודם כל ולפני הכל - Happy new year!!!
כמי שמנהלת את חייה לפי לוח השנה האזרחי, אני אוהבת את ה- 1.1.
יש בתאריך הזה איזושהי תחושה של התחדשות והתחלה חדשה, של 12 חודשים מלאים הפתוחים לפני והכל יכול לקרות בהם. אותי זה מרגש.


וברוח סיכומי שנת 2012 ששורה עלי (רמז לפוסט עתידי?...), הגיע הזמן גם לסכם שנה של מיזם בשם גלוסיבוקס ולדבר על קופסת סיום השנה.
אני מנויה לשירות מתחילתו. נרשמתי אצלם עוד בסוף 2011 כדי לקבל מייל כשההרשמה נפתחת, ואכן ברגע שהם שלחו לי את המייל הצטרפתי (במחיר המקורי - 59.50 ש"ח) ומאז אני כל חודש מקבלת קופסה.
הקופסה הראשונה, ינואר 2012, הייתה מצוינת בעיני ויצרה רף ציפיות גבוה.
למי שלא זוכרת, היא כללה 7 מוצרים והנה גלוית ינואר 2012 עם המוצרים שקיבלתי:


גלוית ינואר 2012


ומי שעוקבת אחרי הפוסטים החודשיים שלי בנושא מאז שפתחתי את הבלוג יודעת שדי זגזגתי בדיעותיי מחודש לחודש (כפי שהקופסאות זיגזגו..), כי אחרי הפתיחה המבטיחה הזאת כל חודש צפה בעיה אחרת - העלאת דמי המנוי למצטרפות חדשות רק חודש לאחר ההשקה (בשל המעבר לחלוקה באמצעות שירות שליחים), התנהלות שירותית קלוקלת כלפי מנויות, חוסר הוגנות חד בין תכולת הקופסאות, מוצרים שחוזרים על עצמם בורסיות שונות (מישהי אמרה BB Cream?...) ועוד.
ואני מודה שהיה קשה מאוד לשמור על אובייקטיביות גם בעקבות הרחש השלילי שהלך וגבר בפייסבוק סביב המיזם.
יחד עם זאת חשוב לי לומר, כפי שכבר אמרתי לא פעם בעבר, שהקונספט נהדר בבסיסו בעיני ושלמרות שאני קניינית קוסמטיקה מאסיבית, מפעם לפעם בכל זאת היו מוצרים בגלוסיבוקס שהצליחו לחדש/להפתיע אותי. תוסיפו לזה גם את העובדה שנכון להיום אין עדיין אלטרנטיבה לשירות הזה בישראל (גלאם גורו, איפה אתם?...), ותבינו למה לא הצלחתי להביא את עצמי ללחוץ על כפתור ביטול המנוי גם בחודשים שהתאכזבתי מאוד, ולא משנה מאיזו סיבה.



את גלוסיבוקס דצמבר קיבלתי ללא תשלום לאחר המרת 1000 גלוסידוטס שצברתי, וכבעלת חולשה קשה לקנקנים נאים, אין ספק שהמארז החודש היה ייחודי בפני עצמו. קופסה כסופה מטאלית ובוהקת? בדיוק מסוג הדברים האהובים עלי:


קופסת דצמבר




הקופסה שלי הכילה 6 מוצרים:

קופסת דצמבר







גלוית דצמבר




3 מוצרים בגודל מלא-

שפתון קולור ריש של לוריאל מספר 408:


קולור ריש של לוריאל


השפתון מתואר כעשיר בלחות ושומר על השפתיים רכות וחלקות. כשהתחילו להופיע הספוילרים לגבי תכולת הקופסה בקבוצה בפייסבוק, השפתון הזה הופיע בכל הקופסאות וחוות הדעת עליו היו שליליות - צבע זקן, פיגמנט חלש ועוד.
לפני שאני מחווה את דעתי עליו, חשוב לומר ששפתונים הם לא הצד החזק שלי. אני תמיד אעדיף גלוס על פני שפתון, ולכן כדי ששפתון ייכנס אצלי לשימוש כלשהו הוא צריך להיות באמת מוצלח.
במבט ראשון אני יכולה להגדיר את השפתון הזה כ"מעניין". הוא נראה חום לא אטרקטיבי עם נצנצים, גוון שנראה כמיותר לחלוטין כשמתחשבים בהיצע הגוונים האדיר והיפה שקיים היום בשוק.
אבל... כשהנחתי אותו על השפתיים גיליתי שהוא מתקבל עלי בגוון שאין לי דרך לתאר אותו מלבד מעין סגלגל פרוסטי עם מעט ברק ונצנוץ רך שמחמיא לי מאוד, ואני את השפתון הזה מאמצת בשמחה.






עיפרון עיניים שחור עם נצנצים של קרליין:

עפרון עיניים של קרליין


ככלל אני חייבת לומר שאני לא מרבה להשתמש בעפרונות עיניים ותמיד אעדיף אייליינר ג'ל על פניהם. יחד עם זאת אין ספק שלמראה מטושטש/מעושן, עיפרון עיניים בצירוף מברשת טשטוש יכול להשיג תוצאה רכה ויפה.
העפרון הזה לא נופל מאחרים, טובים ויקרים יותר שניסיתי. מתקבל איתו צבע שחור חזק ויפה עם נצנוץ עדין בלבד, הוא מיטשטש היטב וללא שום קושי ובשורה התחתונה אהבתי את המוצר הזה, ויש עכשיו קופון של הסופר פארם לרכישה שלו ב- 24.99 ש"ח, שאני מתכננת לנצל.






ליפ באלם של Fresh Look:


ליפ באלם של Fresh Look


בתקופת החורף אני מכורה לשפתוני הלחות למיניהם (Labello, anyone?), ואני לא חושבת שיש אחת שתגיד שהתחושה של השפתיים המתייבשות והמתבקעות היא לא נוראית ביותר ולכן מוצרים כאלה הם תמיד שימושיים.

מזכירה לכן ש- Fresh Look היא חברת בת של אנה לוטן, וזה מה שהם מספרים על המוצר שלהם:
"קרם עשיר ומטפח לריכוך אינטסיבי של השפתיים. מכיל אוליגו-פפטיד המיטיב לקשור את הלחות לעור העדין של השפתיים ומעניק להם מראה מלא וחלק במיוחד בתוך זמן שימוש קצר. השמנים הפעילים בתכשיר (חמאת שיאה, שמן חוחובה, ופיטו-סקוואלאן) תורמים משמעותית לריכוך עור השפתיים ופועלים ביחד עם מינרלים קושרי לחות למניעת הווצרות סדקים  ויובש. נוגדי חמצון פעילים (ויטמינים E ו-C) שומרים על איכות השמנים הטבעיים בתכשיר.
הוראות שימוש: לפזר בעיסוי פעמיים ביום (או בהתאם לצורך) על פני השפתיים כולל האיזור המועד להווצרות קמטוטי הבעה שסביבן. הקרם מכין היטב את השפתיים למריחת שפתון".

הליפ באלם הזה מוצלח בהחלט. מרכך מאוד את השפתיים ועושה אותן נעימות ורכות, ואכן השפתון "ישב" טוב יותר כששמתי אותו מעל המוצר הזה, ואין ספק שיש כאן שיחוק מצד גלוסיבוקס כי זה מוצר שלא הייתי מתוודעת ורוכשת אותו בכוחות עצמי.





3 מוצרים בגודל מוקטן-

פוטו פיניש פריימר של סמאשבוקס:


פוטו פיניש פריימר של סמאשבוקס


מדובר באחד הפריימרים המהוללים שקיימים בשוק. הוא מיועד לשמש כבסיס לאיפור על ידי הענקת מראה עור אחיד וחלק, טשטוש נקבוביות וקמטוטים והגברת עמידות האיפור, מכיל תמצית זרעי ענבים ותה ירוק ומתאים לכל סוגי העור.
בעבר הרחוק רכשתי את הפריימר הזה בגודלו המלא וממש לא אהבתי את התחושה שלו על העור, מה שאומר שגם אם מוצר הוא מהולל, זה עדיין לא אומר שהוא טוב ספציפית בשבילך..
יחד עם זאת סקרן אותי לנסות אותו שוב ממרחק של כמה שנים, ולראות האם משהו אצלי השתנה.
מאוד מאוד שמחתי לגלות שזה אכן היה מקרה מסוג של "הגיל עושה את שלו", ונהניתי מהשימוש בפריימר שהפעם קיים את כל ההבטחות עבורי ויש סיכוי טוב שהוא יירכש בעתיד שוב בגודל מלא.






קרם לחות של סבוקאלם:


קרם לחות עשיר של סבוקאלם


חברת סבוקאלם היא שם דבר בתחום הטיפול בעור, וכאן מדובר בקרם עשיר בוויטמינים ובצמחים, להזנת העור ומניעת יובש. סבוקאלם מייעדים אותו לעור רגיל עד יבש ולאזורי היובש של עור מעורב (ולכן בעלות עור מעורב אמורות למרוח אותו רק על האזורים היבשים בפנים), ומציינים כי הוא גם היפואלרגני ונבדק לעור רגיש. 
במקרה שלי הקרם היה כבד מדי לעורי המעורב, למרות שבחורף הוא מראה קצת סימנים של יובש, לכן דוגמית הקרם עברה הסבה לשימוש כקרם לחות למרפקים, אחד האזורים היבשים ביותר בגוף.
דרך אגב לבעלות עור יבש מטבעו הייתי ממליצה עליו ללא התלבטות, בעיקר היות וצורפה החודש לקופסה גם גלוית רכישה עבורו במחיר אטרקטיבי (ראו בהמשך הפוסט).






תחליב גוף של אנג'ל:


תחליב גוף של אנג'ל


מדובר בתחליב גוף תואם לבושם הוותיק והמפורסם של טיירי מוגלר שהושק בשנת 1992. הבושם הינו בעל תערובת של תמציות עציות ואוריינטליות וכולל תווים מתוקים של הדרים, מלון, אפרסק ושזיף, תווי לב של וניל, עץ אלגם ופטצ'ולי.
בשתי מילים - לא אהבתי.
אני חושבת שזה מסוג הבשמים (ותחליב הגוף בהתאמה כמובן) שאו שאוהבים או שלא, אין אמצע, בשל הניחוח המתקתק והמאוד חזק ודומיננטי שלו.






בנוסף הגיע גם כדור מראות קטנטן, שאני מודה שבמבט ראשון כמעט והתפתיתי לעשות בו שימוש כמשחק עבור החתולה שלי כפי שטל פלג הראתה אצלה בבלוג, אבל אז החלטתי שיש לה מספיק צעצועים והכדור החמוד הזה הולך לצרור המפתחות שלי:


כדור מראות






החודש צורפו לקופסה 2 גלויות הטבה:


גלויות הטבה

  • קרם עשיר סבוקלם להזנת העור ולמניעת יובש ב- 59.99 ש"ח. בתוקף עד 15.2.2013
  • 500 ש"ח מתנה לקורס סטיילינג במכון אבני, הנפתח ב- 3.1.2013





והמגזין החודשי:


מגזין דצמבר

 
שהכיל טיפים קצרצרים להיערכות לקראת הסילבסטר (כמו חיטוב, שיער, איפור וכו'), מראה הסילבסטר של חברת קרליין, הורוסקופ שנתי וראיון עם יעל גולדמן, הפרזנטורית של סבוקאלם.




 
אז מה הלאה?בסקירת גלוסיבוקס נובמבר ציינתי שהלוואי וארצה להמשיך ולסקור את הקופסאות של 2013.
הקופסה החודש הייתה בסדר גמור מבחינתי. גלוסיבוקס מבטיחים בינואר קופסת יום הולדת שנה שניתן לצפות שתהיה חגיגית במיוחד, ואני מודה שאני סקרנית מאוד לקבל אותה ובאיזשהו מקום מקווה שאולי, אולי, זו תהיה הקופסה שתעמוד בסטנדרטים של מקבילתה מינואר 2012.
לכן אני נשארת איתם לחודש נוסף בתקווה שהאמרה "כגודל הציפיות, כך גם גודל האכזבות" לא תהיה נכונה הפעם.


לסיום אני מאחלת לכולכן שנת 2013 מאושרת, מלאת שמחות, הצלחות והפתעות טובות!

Comments

  1. הקופסא שלנו זהה וגם התגובות די מק מקבילות. קופסא טובה.
    הדבר היחיד שלא אהבתי הוא את הקופסא עצמה, נאמנה לורודות שלי :)
    אגב - העפרונות של קרליין במבצע - 20 שקלים האחד

    ReplyDelete
    Replies
    1. משיטוט בקבוצת הספויילרים בפייסבוק אני חושבת שמרבית הקופסאות הפעם היו עם תמהיל המוצרים הזה - לגמרי מוצלח, ואם רק אפשר היה להחליף את האנג'ל בקרם אחר אז הקופסה הייתה מושלמת מבחינתי.
      תודה על העדכון לגבי העפרונות, מחיר משתלם ביותר,
      ולגבי עיצוב הקופסה אכן דיעותנו הפוכות - אני רק מחכה לחודשים שגלוסי "שוברים שגרה" ושולחים קופסה בצבע אחר, ולפי הטיזר שראיתי גם קופסת ינואר לא הולכת להיות ורדרדה... :)

      Delete
  2. החבילה של דצמבר חביבה מאוד, ודי משתלמת.
    המוצר שסיקרן אותי יותר מהכל הוא הפריימר של סמאשבוקס, שלקח את החבילה צעד אחד מעבר מבחינתי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. חבילה חביבה מאוד, סוף סוף :)
      ולהכניס את הפריימר של סמאשבוקס זה צעד חכם, גם אם הוא בגודל מיניאטורי. כמו שאומרים - "העיקר הכוונה".

      Delete
  3. גם אני מאוד אהבתי את הקופסא שלי ואת השפתון. לדעתי הוא שפתון מקסים.. למרות שמוציאים את השפתון.. המראה לא מלבב הכהות הלא פוטוגנית עם הנצנצים....אבל על השפתיים הוא בהחלט מושלם.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שהמראה הראשוני של השפתון מטעה, וצריך לנסות אותו לפני שפוסלים אותו.
      בכל מקרה מחוות דעת שונות שקראתי עליו נראה שעל כל אחת הוא מתנהג אחרת, ואני שמחה לשמוע שגם את אהבת את השפתון ואת הקופסה :)

      Delete
  4. אני חושבת שקיבלת קופסה לא רעה בכלל. כל כך הצחיק אותי לראות שקיבלתן את קרם הגוף של אנג'ל אחרי התגובה הקודמת שכתבתי לך D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. קופסה לא רעה בכלל, ואפילו טובה :)
      אכן התגובה שלך התחברה בלי להתכוון אפילו וגם בעיני יש לאנג'ל ריח נוראי, אבל יש בנות שאוהבות אותו - כל אחת והטעם שלה.

      Delete

Post a Comment