את עפרה כבר הכרתן?


על חברת עפרה ומוצריה שמעתי רבות.
אבל היות והחנות ממוקמת במרכז ההדרכה שלהם בלוד ואפשרויות הרכישה הנוספות הן טלפונית/אינטרנטית, תקופה ארוכה זה נשאר מבחינתי בדיוק כך - בגדר שמועה.
אך כשלפני יותר משנה הם הוציאו פלטה מגנטית ייחודית של צלליות, ברונזר וסומק שנסקרה במספר בלוגים (ליחצו כדי לקרוא סקירה כזאת בבלוג There is beauty in all of usביקשתי במיוחד מהקוסמטיקאית שלי להזמין אותה עבורי והתמכרתי אליהם.
תוסיפו לזה גם את העובדה שלימודי האיפור איפשרו לי להצטרף החל מאמצע שנה שעברה למועדון הלקוחות שלהם ולהגיע אחת לחודש לכיתת אומן, ותבינו למה על שידת האיפור שלי התחילו להופיע המוצרים של עפרה.

גילוי נאות: המוצרים (חוץ מהמייק אפ המינרלי וה- Long Lasting Liquid Lipstic בגוון  LAGUNA BEACH) התקבלו לסקירה מהחברה.


כמה מילים על עפרה: 
בניגוד לשמה הישראלי בעליל, OFRA Cosmetics USA היא חברה אמריקאית הקיימת למעלה מ- 30 שנה ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח מקצועיים למכוני קוסמטיקה וספא, ומוצרי איפור מקצועי המשווקים לבתי-ספר לאיפור ברחבי העולם.
הם מצהירים כי מוצריהם לא נוסו על בעלי-חיים ואינם מכילים מרכיבים מהחי (רק מינרלים ותמציות צמחיות), וכי כל מוצרי האיפור מכילים ריכוז גבוה של פיגמנטים טהורים לאפקט מקסימלי ומותאמים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.
בנוסף, לדבריהם כל מוצרי האיפור לעיניים עמדו בבחינות במעבדות אופטמולוגיות, והינם מאושרים לשימוש גם לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.
מי שמייבאים את מוצרי עפרה לישראל הם חברת Mikaella Beauty.



החנות במרכז ההדרכה





החנות במרכז ההדרכה





החנות במרכז ההדרכה



לרגל שנת 2013 החברה הציגה מספר מוצרים מעניינים והנה הם כאן לפניכן.



מייק אפ מינרלי DERMA MINERALS:


DERMA MINERALS


מייקאפ המיועד לטיפול באקנה ומתאים לעור צעיר ושמן כמו גם לעור בוגר/רגיש הסובל מתופעות אקנה ופצעונים. הוא מועשר במינרלים טבעיים בלבד בשילוב אבקת פרחים, בעלת תכונות מלחחות ומרגיעות ותמצית פרופוליס לפעולת חיטוי אנטי דלקתית המונעת התפרצויות אקנה ומטפלת בפצעונים ובפגמי עור.
מוצע ב-6 גוונים:
Sahara  בז' לייט – לבהירות עור
Canyon בז' מדיום – לבהירות עם עור שזוף
Colorado בז' מדיום+ - לעור בגוון ביניים או שזוף קלות
Amazon בז' כהה – לעור בגוון זית שזוף
Nevada  גוון קוקה – לכהות עור
Rocky גוון קוקה+ – לכהות עור במיוחד וגם להצללות וחיטובי פנים.

ניצלתי את הגעתי למרכז ההדרכה לפני כחודש כדי להתנסות במייק אפ, וכמישהי שאוהבת מייק אפים נוזליים בעיקר, הוא בהחלט הפתיע לטובה.
הנחה קלילה שלו בעזרת כרית פודרה (שימו לב - מברשות נותנות תוצאה פחות מוצלחת עם המייק אפ הזה מכרית פודרה, מפתיע לא?) והפנים העייפות שלי מלקום מוקדם ביום שישי בבוקר נראו ערניות ובעלות מרקם וגוון אחיד.
וכמו עם כל מייק אפ מינרלי אל תצפו כאן לגימור זוהר אלא למראה מאט, אך לא מת.
מחיר:  238 ₪.






Makeup Fixer:


Makeup Fixer

את הפיקסר כבר הזכרתי בפוסט השני בטרילוגיית הצלליות, ואני רוצה להרחיב עליו עוד קצת.

לפי עפרה הוא משרת 2 מטרות עיקריות-
(1) בתום הנחת האיפור הוא יפעל כמסך שקוף המקבע את האיפור למקום.
(2) בהתזה הוא יפעל כמרענן פנים ויסייע בהדגשת הגוונים.


במסגרת כיתת אומן עם המאפרת חן צארום היא נתנה לנו כמה טיפים לשימוש בפיקסר -
  • מומלץ לרססו לפני הנחת קרם הלחות ושוב בסיום האיפור
  • אם תוך כדי איפור העיניים נוצר Fallout מסביבן שלכלך את העור/הקונסילר, מנקים בעדינות את המקום עם מגבון לח, מרססים ורק אז מניחים מחדש את הקונסילר/המייק אפ. הפיקסר מסייע במקרה זה ביצירה מחודשת של מראה עור אחיד וללא מעברים בין האזור שנוקה למייק אפ שכבר מונח מסביב על שאר הפנים.
המוצר הזה נהדר ובעל ריח ריחני משכר. הוא מרכך את עור הפנים וכל קרם לחות שנמרח מעליו נספג היטב, וניכר שהתוצאה הסופית של האיפור מתקבלת יפה יותר לאחריו.
מעבר לכך, גם הטיפ לגבי הריסוס לאחר ניקוי שאריות הצלליות פשוט עובד.

הטענה היחידה שלי כלפיו היא העיצוב המגושם והלא נוח, שמאלץ אותי להשאירו על שידת האיפור שלי בלבד. לדעתי עפרה צריכים לחשוב על גרסת "to go" שלו, משהו קומפקטי ונוח יותר.
מחיר: 99 ש"ח.






ספוגית הפלא:


ספוגית "ביצה" מתנפחת

כחלק מההתרחבות של Mikaella Beauty בישראל, הושק ליין אביזרים משלימים למוצרי האיפור והטיפוח. 
מתוכו קיבלתי להתנסות את את ספוגית הביצה המתנפחת, שעלותה 45 ש"ח.
אני מסייגת ואומרת שאני חסידה גדולה של מברשות, משתי סיבות עיקריות:
ספוגיות "שותות" חומר ולכן לא חסכוניות,
ותחזוקה שוטפת של ספוגיות מעיקה מבחינתי יותר מזו של מברשות (אני לא אוהבת לכבס ספוגיות במכונת הכביסה...).
לגופו של עניין, הספוגית הזאת נוחה לאחיזה ולשימוש בשל המבנה הארגוני שלה, שמסייע לה להגיע לזוויות בפנים שדורשות תשומת לב מיוחדת בעת הנחת המייק אפ כמו צידי האף. למי שאוהבת להשתמש בספוגיות להנחת המייק אפ שלה, היא יכולה להוות אופציה טובה וניתן להגיע איתה בקלות לגימור אחיד ויפה.

מוצרים נוספים מהליין הזה הם לדוגמה-
מכחול אייליינר תלת מישורי מדויק- 78 ש"ח
מעגל ריסים עם ידיות ארגונומיות וכרית סיליקון - 48 ש"ח
ספוגיות מייקאפ מתנפחות- סט 4 יח'- 17 ש"ח
פאף פוגר גדול עם כיס- 39 ש"ח
פינצטה לגבות בהשחזת לייזר- 80 ש"ח.


אביזרים משלימים, צילום - יח"צ








Absolute Cover Silk Peptide Foundation:


Absolute Cover

לפי עפרה, "זהו מייק-אפ נוזלי (נטול שומן – Oil Free) ועמיד במיוחד הוא גם נעים למגע וקל למריחה. המייק-אפ המיוחד הזה מכיל למעלה מ-50 מרכיבים שונים הכוללים בתוכם: פפטידים התורמים להאצת תהליך ייצור הקולגן בתאי העור, נוגדי חמצון המעניקים אפקט אנטי-אייג'ינג להאטת קצב הזדקנות העור, סיבי משי טהור המעניקים מראה עור חלק ורך למגע, מים טהורים שעברו תהליך זיקוק קפדני, חומרי ליחוח, חומרי הגנה טבעיים מקרינת שמש ועוד
מיד עם המריחה ניתן לחוש במגע המשי של החומר. הכיסוי הוא מושלם, העור רך וחלק, ומראה הפנים נהדר למשך שעות ארוכות. עור הפנים אינו מתייבש ולא מרגיש מתוח והמייק-אפ נשאר במקומו ולא נמרח או נמס בחום ולחות. לכן הינו מושלם לנשים בעלות סדר יום עמוס במיוחד, ואידאלי ביותר לאיפור לקראת אירועים".

המייק אפ מגיע ב- 5 גוונים ומחירו 178 ש"ח, ואני קיבלתי להתנסות את מספר 05, שהוא גוון כהה עבורי, ולכן ניסיתי אותו על שתי אחיותיי, שעורן כהה יותר.

הן תיארו אותו כנעים וקליל על העור, ושכבה דקה ממנו הצליחה לטשטש מעט פיגמנטציה. בנוסף הוא נתן להן מראה זוהר וגימור חי וקורן שאהבנו מאוד, ופידור מרפרף סייע לעמידות של כ- 7 שעות ללא הברקות.







שפתון:


שפתון מספר 204

גוון 204 מצטרף למשפחת השפתונים הקיימים של עפרה ומחירו 98 ש"ח.
עפרה מתארים אותו כבעל פורמולה עשירה בלחות עם נוגדי חמצון, וויטמין E וקרם הגנה טבעי המאפשרת מריחה קלה ומקנה לשפתון אפקט הגנה על השפתיים. שפתון עמיד בעל פיגמנט חזק ובולט שמתקבע באופן מושלם למראה זוהר של השפתיים.

אני אוהבת גלוסים יותר משפתונים, ובגוונים טבעיים ועדינים, כך שניתן להבין שלא התלהבתי מהשפתון בורוד החזק הזה במבט ראשון. אבל אני פה גם כדי "לפתוח את הראש" ולהתנסות, והוא נמרח אחר כבוד על שפתיי.
ובכן, מדובר בגוון חביב בהחלט המעניק לשפתיים "זריקת" צבע נאה ולא מוגזמת, אינו מייבש את השפתיים ולאחר אוכל ושתייה מתחיל לדהות בצורה הדרגתית ולשמחתי הרבה נכנס לשימוש שוטף אצלי. 



סווטצ':
שפתון מספר 204









Long Lasting Liquid Lipstic:

גוון SANTA MONICA

זוהי קולקציית שפתונים עמידים המאופיינת במרקם נוזלי עם ריכוז פיגמנט גבוה, ולדברי החברה בניגוד לשפתונים עמידים אחרים הוא אינו מייבש את השפתיים בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת.
נפתח בכך שבמבט ראשון הייתי בטוחה שזה גלוס. ואם מקשרים זאת למה שציינתי למעלה לגבי ההעדפות האישיות שלי בנושא, התאכזבתי בתחילה לגלות שזה עוד שפתון.

אבל הוא התגלה כהפתעה גדולה!
מדיף ניחוח וניל נעים, נמרח על השפתיים בקלילות בעזרת אפליקטור ספוגי נוח, מתקבע במהירות ללא תזוזות ודהיות ומפגין עמידות ראויה לציון לאורך שעות וגם לאחר סנדוויץ' ומספר כוסות קפה.
בדרך כלל שפתונים עמידים מגיעים עם תופעת לוואי של ייבוש השפתיים, בעיה שלא הופיעה לי כאן, אם כי במידה והשפתיים מיובשות מאוד הייתי ממליצה קודם כל לטפל בהם במוצרים לחותיים ורק אז להניח עליהן את השפתון הזה.
הגוון הספציפי שקיבלתי, SANTA MONICA, מתואר כורוד פוקסיה לוהט, והוא אכן כזה. בהמשך למה שכתבתי על שפתון מספר 204 כאן כבר בהחלט מדובר על גוון שלא הייתי מעזה לבחור לעצמי, כי הוא לגמרי shocking pink.


ולכן כשביקרתי בעפרה שוב לפני כשבועיים, רכשתי מהסדרה את גוון LAGUNA BEACH שקולע לטעמי בדיוק -


LAGUNA BEACH הגוון שלי!





סווטצ'ים:



ימין - SANTA MONICA, שמאל -LAGUNA BEACH


מחיר השפתון 104 ₪ ובשלב זה יש בקולקציה 5 גוונים וגוונים נוספים יושקו בקרוב.




אני חושבת שאם עפרה שואפים להכרה רחבה יותר בשוק הישראלי, הגיע הזמן שהם (או לצורך העניין מיקיילה ביוטי) יבחנו את נושא הנגישות, כי התחושה שלי היא שמדובר בחברה מקצועית טובה ביותר המציעה קשת יפה ומגוונת של מוצרי איפור שמתפספסת לצרכניות הקצה בשל חוסר הנגישות, וחבל.

בשלב זה ניתן לרכוש את מוצרי עפרה דרך קוסמטיקאיות, אתרי אינטרנט כמו ProShop או Beauty Shop ובהזמנה ישירה מהחנות בלוד (מגיעה עם שליח עד הבית) בטלפון: 08-9205945.

Comments

  1. ואו דווקא ה-SANTA MONICA זה בדיוק הטעם שלי P: וגם המרקם שלו נראה טוב.. מסכימה איתך לגמרי לגבי הנגישות של המוצרים..

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ויכוח לגבי המרקם המצוין של השפתונים הללו, אבל את לא מבינה איזה גוון עוצמתי ה-SANTA MONICA נותן - ניסיתי אותו במשרד ותגובות הזעזוע מהבנות שעובדות איתי נשמעו למרחוק.
      אפילו הבוסית שלי, שחובבת גוונים כאלה בדרך כלל, נבהלה...
      אבל על טעם וריח :)

      והעובדה שאי אפשר להיכנס לפארם או לחנות ייעודית בקניון כדי להתנסות במוצרים ולצאת "עם השקית ביד ומיד" מהווה מכשול, שחשוב שעפרה יפתרו אותו בהנחה שהם רוצים להתרחב.

      Delete
  2. הפיקסר הזה פשוט חלומי! באמת חבל שאין גרסה קטנה יותר שתאפשר לקחת אותו בתיק לרענון אבל אני מזגתי אותו לבקבוק קטן עם שפירצר (לא הכי יפה אבל פרקטי)

    ReplyDelete
    Replies
    1. חלומי זו בהחלט מילה מצוינת לתיאור הפיקסר, ואהבתי את רעיון ה- Do it yourself שלך (לפחות עד שהם ירימו את הכפפה וינפיקו גרסה מוקטנת?...),
      נראה לי שאאמץ אותו:)

      Delete
  3. יש להם מוצרים טובים אבל חבל באמת שהם פונים רק לקהל המקצועי ומפספסים טווח רחב יותר של לקוחות לא מקצועיות אבל כאלו שאוהבות איפור.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שצעד כמו הרחבת אופציות הרכישה ידרוש מעפרה "החלפת דיסקט" (איזה ביטוי ארכאי :)) רצינית - משיווק בעיקר דרך קוסמטיקאיות/מאפרות למכירה ישירה ללקוחות הקצה, ולא ברורה המוכנות שלהם לכך.
      ימים יגידו...

      Delete
  4. המוצרים מוצלחים מאוד, ובאמת אני מקווה שהם יפנו כמה משאבים לפרסום והכרה בקרב הקהל שאיננו מקצועי

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך, ובהחלט הגיע הזמן :)

      Delete

Post a Comment