שיגרת טיפוח פנים - אביב 2013


בחודשים האחרונים החלפתי את שיגרת הטיפוח מתוך תחושה שהעור שלי צריך שינוי שיותאם למזג האוויר ההפכפך שהיה כאן. אני לא חושבת שעד היום חוויתי כאלה תנודות מזג אוויר קיצוניות בישראל, כמו למשל שבוע  או אפילו יום שתחילתו גשם זלעפות וקור וסופו שרב בסגנון יולי-אוגוסט (רק שלפחות ללא הלחות).
אני רק מזכירה שיש לי עור "מורכב"- קרי רגיש יחסית, מעורב (ואקנתי בעברו הרחוק) שככל שמזג האוויר מתחמם הוא נוטה לכיוון השומניות ויחד עם זאת באזור הלחיים הוא די מיובש (שימו לב, מיובש, לא יבש), ולכן בתקופה המוזרה שעברה עלינו התמקדתי במוצרים ומרקמים קלילים ומרעננים שעדיין מלחחים היטב.



גילוי נאות: מוצרי סבוקלם ואסתי לאודר התקבלו לסקירה מהחברות


הנבחרת






Sebocalm סבון פנים לעור רגיש:

Sebocalm סבון פנים לעור רגיש






Sebocalm סבון פנים לעור רגיש

סבוקלם השיקו לאחרונה סבון פנים ייעודי לעור רגיש אדמומי ומגורה, שלדבריהם נטול סולפטים (SLS) או פארבנים (Paraben- free), היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. הוא מבוסס על רכיבי ניקוי המופקים מדגני תירס, אצות ים, קמומיל וקוקוס, שאמורים להיות בעלי השפעה מיטיבה על העור.
אני יכולה להעיד שהסבון נעים לשימוש, מסיר ביעילות איפור ומותיר את העור נינוח וללא תחושות של גירוי או יובש.
באותה נשימה אני חייבת לציין שהפריעה לי מאוד העובדה שלמרות שהשפופרת בגודל מכובד ומצוין עליה שהיא מכילה 150 מ"ל, בפועל ניתן לראות כי הנוזל עצמו ממלא אותה רק בכ- 2/3 מגודלה.







MAC Volcanic ash exfoliator:

MAC Volcanic ash exfoliator


הפילינג מאפר וולקני של מאק יצא בעבר הרחוק, אם זכרוני איננו מטעני, במארז צנצנת, ואין ספק שגרסת השפופרת הזאת עדיפה ונוחה יותר לשימוש.
בהנחה הראשונית על העור הגרגרים שלו גסים מאוד אבל במגע עם מים הם נמסים בהדרגה כך שנותרים לבסוף עם מרקם קרמי חלק ועדין יחסית, שנשטף מהפנים די בקלות.
שימו לב אבל שזה מוצר מלכלך ברמות שאין לתאר, כך שאצלי הוא נכנס לשימוש פעמיים בשבוע אך ורק תוך כדי המקלחת שמאפשרת לי לשטוף את השאריות שלו מפני בזריזות.
לאור זאת אני ממליצה עליו לאלה שאוהבות את הפילינג שלהן לא מאוד מחוספס ושלא חוששות מעיסה שחורה (אך אין ספק שלאחר הסרתה מותירה תחושה מרעננת) על הפנים.







Sebocalm מי פנים פילינג:

Sebocalm מי פנים פילינג






Sebocalm מי פנים פילינג

הנה מה שמסופר עליו באתר החברה:
אפקט הפילינג העדין של סבוקלם מי פנים, משלים את תהליך הניקוי של העור שלך ומעניק לך תחושת רעננות ועור נקי מעודפי שומן וברק. חומצות אלפא – הידרוקסי (AHA) מסירות תאי עור מתים ומעודדות חידוש תאי עור בריאים בתהליך פילינג עדין. מיצוי צמחים ייחודי מרגיע את העור ושומר עליו מזיהומים. ללא אלכוהול, סבוקלם מי פנים אינם מייבשים את העור ושומרים על הלחות הטבעית של עורך.
פעולות סבוקלם מי פנים:
  • אפקט הפילינג העדין – מסיר תאי עור מתים ומחדש את העור
  • מכווץ את הנקבוביות למראה חלק ואחיד
  • מרגיע את העור ושומר עליו מזיהומים
  • מסיר עודפי שומן ומונע ברק
  • ממריץ את מחזור הדם, מעודד את חידוש העור ומקנה לך מראה רענן וזוהר
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש


המוצר אכן מקיים את ההבטחות, מנקה ומשלים את פעולת הסבון, אבל מותיר לאחר השימוש מעין תחושת דביקות על העור שאמנם חולפת לאחר מספר שניות אך יוצרת מבחינתי עיכוב קל בהנחת הסרום/קרם הלחות שמונח אחריו. לי אישית גם חסרה כאן תחושת החיטוי שמייצרים מי פנים המכילים אלכוהול, ולכן אני חושבת שמי הפנים הללו יהיו אידאליים עבור אלה מכן שמעדיפות אותם עדינים.







Queen Helene, Mud Pack Masque with Natural English Clay:

Mud Pack Masque


המסיכה הזאת היא החריגה היחידה ממה שרשמתי בתחילת הפוסט, מכיוון שאני משתמשת בה פעם-פעמיים בשבוע בחצי השנה האחרונה ולא רק בחודשים האחרונים, והיא בדיוק מה שחיפשתי - מסיכת חימר מאסיבית (קרי ממש מרגישים איך היא "שולקת" את העור) שמשאירים על הפנים 15-20 דקות, ולאחר שמסירים אותה העור מרגיש נקי ונראה חי ורענן.
היא ניתנת לרכישה באתר iherb בעלות המגוחכת של 3.83$, ואם זו הקניה הראשונה שלכן מהאתר אז אתן יכולות להשתמש בקוד ההנחה שלי - VOV232.







:Chanel - Hydra Beauty Sérum
HYDRA BEAUTY SERUM

אוף. כמה רציתי לאהוב סרום שעולה לפני הנחות כ- 700 ש"ח ושייך לאחד ממותגי הקוסמטיקה הטובים ביותר בעולם...
מדובר בסרום לחויות, הגנה וזוהר, מתמצית פרח הקמליה שלפי החברה הוא בעל יתרונות ליחוח רבי עוצמה ומהווה נוגד חמצון המגן על העור מנזקי הסביבה, מעניק לחות עמוקה ומרקם עור פנים זוהר.

המרקם שלו נראה מבטיח והוא אכן קליל, לחותי, מרענן ונספג מיידית. אבל, וכאן מגיע אבל גדול - אצלי הוא גרם להופעת פצעונים שהעור שלי עדיין מתאושש מהם, כי לקח לי זמן להבין שהוא האשם בכך ולהפסיק להשתמש בו. 
איזו אכזבה!
מיותר לציין שהוא יועבר הלאה לקרובת משפחה מבוגרת יותר וללא עור רגיש.







Sebocalm אקטיב קרם לחות טיפולי:

Sebocalm אקטיב קרם לחות טיפולי

מוגדר כקרם "דל שומן" המכיל רכיבים טבעיים לספיחת עודפי שומן ולשמירה על מאזן הלחות בעור, ומרגיע עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות. 
הוא התאים לי בדיוק לתקופה האחרונה בה העור המעורב שלי הפך גם לדי אדמומי שלי כתוצאה מהחורף המייבש, נספג בעור בזריזות, נותן לו בדיוק את רמת הלחות הנדרשת מבלי להעיק ולהכביד ומקבל באהבה כל פריימר או מייק אפ שמניחים מעליו.
המינוס שלו הוא היותו נטול כל רמה של SPF, דבר שכיום, כבעלת עור בהיר ומנומש שכל חשיפה לשמש ללא מקדם הגנה מנמשת אותו עוד יותר אני לא יכולה לוותר עליו, ולכן מקפידה שהן לקרם הלחות והן למייק אפ שלי יהיה מקדם הגנה.







אסתי לאודר פיתחו סדרה מתקדמת לטיפול אנטי אייג'ינג בשם: Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle החדשה. "תכשירי לחות רבי עוצמה, המטפלים  בסימני ההזדקנות בעור באמצעות קומפלקס מהפכני  Tri-HA Cell Signaling™ - תערובת ייחודית של שלוש טכנולוגיות חומצה היאלורונית, המסייעת להשיב לאחור את סימני ההזדקנות הבולטים של העור באמצעות הגברת התקשורת בין התאים והתנעה מחודשת של פונקציות נוגדות הזדקנות אחרות. הייצור הטבעי של חומצה היאלורונית בעור מוגבר ב-182% תוך שלושה ימים בלבד ותאי עור בריאים מקבלים הוראה מהירה פי 7 לנדוד לאתר הנזק". 
ההבטחה היא שהעור ייראה חלק, רענן ופחות מקומט באופן דרמטי.
בסדרה 2 קרמי יום (לעור יבש ולעור רגיל/מעורב), ג'ל לחות נטול שומן, קרם לילה וקרם עיניים.
ניחוח הקרמים לשעות היום מורכב מתערובת של תווים רעננים ופרחוניים, בהם לימון, פריחת דובדבן ואדמונית. הקרמים לשעות הלילה משקיטים את החושים להלך רוח נינוח עם תווים עדינים של סחלב לבן, איריס סגול ווניל מטהיטי. 


מתוך הסדרה קיבלתי להתנסות את קרם העיניים Advanced Time Zone Reversing Line/Wrinkle המיועד לכל סוגי העור, מגן מפני אובדן לחות, מפחית קמטים וקמטוטים ומונע את הופעתם העתידית. 

Advanced Time Zone Reversing Line/Wrinkle


אם אתן זוכרות מפוסטי טיפוח קודמים, הבעיה היחידה שאני סובלת ממנה באזור העיניים היא כהויות חזקות ולא נפיחויות או קמטוטים, אבל בכל זאת התפתיתי להשתמש בו כי האריזה שלו לטעמי (צבע סגול לבנדר מרגיע? בדיוק בשבילי) והוא בעל ניחוח מצוין.
אז אני לא יכולה להעיד לגבי ההצלחות שלו בייעוד המקורי, אבל אני כן יכולה לומר שזה קרם סמיך שמספיקה טיפה ממנו כדי ללחח היטב את האזור היבש הזה (דבר חשוב אם לוקחים בחשבון את מחירו - 15 מ"ל ב- 320 ₪ לפני הנחות) והקונסילר ששמתי מעליו פשוט התקבל ונראה טוב יותר. בהחלט קרם שהייתי רוכשת בעצמי אם היה מיועד לטיפול גם בכהויות.



שיגרת הטיפוח שלי תעבור עכשיו עדכון ורענון לקראת הקיץ, אז צפו לפוסט חדש בנושא לכשנעמיק לתוך העונה החמה.

 

 

והאם עדיין לא הצטרפתן להגרלת יום ההולדת שנה לבלוג?


לחצו כאן למעבר לפוסט ההגרלה ועיקבו אחרי הנחיות ההרשמה, 

בהצלחה!

Comments

  1. פוסט כיפי יקירה! את סבון הפנים של סבוקלם אני מאוד רוצה לנסות ועכשיו הוא בהנחה אז בכלל נראה לי שיתאים לי לקיץ. אני דווקא מאוד מאוד אהבתי את מי הפנים פילינג שהיו עדינים מספיק אבל גם יעילים מבחינתי. חידושי מלאי בהחלט בקרוב - סקירה כיפית ומעניינת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על המחמאות בובה!
      הסבון קליל ומצוין, והיות וראיתי את עור הפנים שלך מקרוב ברור לי לגמרי שמי פנים עדינים כאלה הם אידאליים עבורך:)

      Delete
  2. כמו ששנטי אמרה- גם אני רוצה לנסות את סבון הפנים של סבוקאלם (יש לי קרם לחות שלהם שממש טוב לי).
    אני גם סקרנית לגבי ה"וולקאנו" של מאק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. המוצרים של סבוקלם ככלל מוצלחים לדעתי- בעיקר בשל היותם מותאמים מראש לאקלים הישראלי הקשה ולשמות שהוא עושה בעור הפנים שלנו, והמותג בהחלט מהווה גם סוג של "גאווה ישראלית".
      ואין ספק שה- Volcanic ash exfoliator של מאק הוא מוצר לא שגרתי שכל "תאבת טיפוח" אמיתית כמונו תסתקרן להתנסות בו!

      Delete
  3. מסקרן אותי הסבון של סבו קאלם. יש לי עור שבעבר היה שמן והיום הוא מעורב שמן ולפעמים רגיש ונראה לי לפי התיאור שלך שהסבון יכול להתאים לי. בסה"כ היו לי ניסיונות טובים עם מוצרי סבו קאלם, כך כשיסתיים הסבון פנים שלי אולי אלך על האופציה הזאת. אגב, בשעה טובה קיבלתי סוף סוף התראה על הפוסט למייל (ויה בלוגלאבין)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לפי התאור של סוג העור שלך, אני גם חושבת ששווה לך לזכור את סבון הפנים של סבוקלם בפעם הבאה שתצטרכי לחדש מלאי,
      ואיזה כיף לדעת שה- bloglovin עושה את העבודה :)

      Delete

Post a Comment