מוצר השנה 2013 והגרלה-לה-לה!


גילוי נאות 1 - אני אוהבת אירועים, החל מחתונות וכלה בהשקות
גילוי נאות 2 - לאירוע מוצר השנה קיבלתי הזמנה ממספר מנהלות יחסי ציבור שונות
גילוי נאות 3 - החלטתי ללכת לאירוע רק לאחר שוידאתי שחלק ממוצרי השנה משתייכים לקטגוריית הביוטי, ולכן האירוע רלוונטי לבלוג שלי.

היות וזאת הייתה הפעם הראשונה שלי שם לא ממש ידעתי למה לצפות, למרות שהיה לי ברור שמדובר באירוע רב משתתפים המתקיים בישראל ולא באנגליה, כך שהכנתי את עצמי נפשית מראש לצפיפות, דוחק ותורים. לצערי ההכנה התבררה כיותר ממוצדקת, וחבל היה לראות כיצד אירוע שאני מאמינה שהושקעו בו הרבה תכנון ומחשבה מוקדמים פשוט משתבש, וכתוצאה מכך יוצר ביקורת וכעס ברחבי הבלוגספירה.

אני חייבת לציין שבתכתובת מייל ובשיחה טלפונית שהיו לי לאחר האירוע עם לירן דוידוביץ, עוזר מנהל מותג Superbrands ומוצר השנה, הוא לקח אחריות על הנושא, התנצל על התחושות שנגרמו והבטיח שיופקו לקחים לשנה הבאה.
יחד עם זאת אישית אני מאמינה בלעשות את הדברים נכון על הפעם הראשונה, ואם אני יכולתי לחזות שיווצרו עומסים מבלי להיות חלק מצוות הפקת האירוע , וודאי שאני מצפה להיערכות בהתאם מאותו צוות ובטח ובטח בהתחשב בעובדה שזו לא הפעם הראשונה שהאירוע מתקיים...


אבל הפוסט הזה נכתב כדי לספר לכם על אותם מוצרי ביוטי שזכו בפרס,
ולכן במעבר חד, קודם כל ולפני הכל- מה זה בכלל מוצר השנה?
"פרסי מוצר השנה עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם.
פרסי מוצר השנה הינם פרסים בינלאומיים המוענקים למוצרים אשר בלטו בחדשנותם, כפי שנבחרים  על ידי צוות מומחים הכולל מומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה ועל ידי קהל הצרכנים הישראלי, לאחר מחקר צרכנים מקיף עם מעל 2,000 צרכנים מישראל.
ההמלצה של הצרכנים היא רבת עוצמה, והזכייה בפרס מוצר השנה משמשת כחותמת איכות עבור המוצר או השירות שנבחר.
מחקרים שערך מכון המחקר TNS מצאו ש-75% מהצרכנים בישראל מודעים ללוגו מוצר השנה, וכ-56% מעדיפים מוצרים שמזוהים כמוצר השנה.
פרסי מוצר השנה מחולקים ב-30 מדינות מעל 26 שנים, ובישראל התקיימה השנה התחרות זו השנה השמינית". 


אפשר אגב להסכים או לא להסכים עם מתודת הבחירה במוצרים, ועם העובדה שגם כאן השחקנים החזקים בשוק הם אלה שמצליחים לקדם יותר את מוצריהם ולהיבחר גם אם הם לא תמיד חדשניים, אבל לצורך העניין המוצרים שנבחרו בקטגוריית הביוטי אכן מוצלחים ובחלקם גם חדשניים לדעתי.








מוצרי הקוסמטיקה של השנה-
Even Better Eyes Dark Circle Corrector של קליניק
תכשיר לטיפול בעיגולים כהים מתחת לעיניים באמצעות קוקטייל מרכיבים ייחודי. התכשיר מאיר את איזור העיניים ומשפר את תשתית התמיכה בעור.

שפתוני צ’אבי סטיק של קליניק
שפתון שהוא גם עפרון, במיכל ייחודי, קל לשימוש, מטפח שפתיים רכות ויפות, מחליק בקלות על השפתיים ומותיר ברק טבעי וצבע טהור. 

שמן אליקסיר אולטים של קרסטס פריז  
שמן עיצוב רב תכליתי להזנה, לזוהר ולחיוניות השיער. מועשר בתרכובת של ארבעה שמנים יקרי ערך ורבי עוצמה, המתאימה לכל סוגי השיער.

 והם קיבלו גם את לוגו הזהב המוענק למוצרי יוקרה:






Sebocalm Innovation
תכשירי אנטי אייג’ינג לבעלות עור רגיש, המבוססים על חומרים פעילים מתקדמים (פפטידים), הגורמים לספיגה משופרת ולהגברת היעילות בטיפול בקמטים. 

Revlon ColorStay Makeup
למייק אפ החדש של רבלון יש פטנט רשום בטכנולוגיית העמידות, המעניק לעור כיסוי גוון מושלם במרקם קליל עד 24 שעות.


מוצרי הטיפוח של השנה-
סדרת רויטליפט לייזר X 3 של לוריאל פריז
סדרת תכשירים המציגים יעילות כמו טיפול בלייזר נגד קמטים הודות לפורמולה מועשרת בפרוקסילן, לפעילות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים: טיפול בקמטים, מתיחה ומיצוק.

סדרת Natural Care של ד"ר פישר
מגוון של תכשירים המשלבים תמציות צמחי מרפא ביחד עם מרכיבים מתקדמים, לטיפול בעור ובשיער.

סדרת טיפוח הציפורניים של לייף
מסירי לק ייחודיים עם ספוגית ועם משאבה, סדרת לקים המתייבשים במהירות וספריי לייבוש לק - רק מתיזים את הספרי והלק מתייבש.



4 מהמוצרים כבר נסקרו אצלי בבלוג בעבר, והנה הסקירות במרוכז-



קרם לחות (צילום יח"צ)

הקרם הינו בעל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים לפעילות האנטי אייג'ינג :
1. טיפול בקמטים- פורמולה המעושרת בנגזרת של חומצה היאלורונית החודרת ביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים.
2. מתיחה- הית ומכיל פרוקסילן, המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה עור מתוח יותר.
3. מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר.

הדבר הראשון שאנשי לוריאל התייחסו אליו בנוגע לקרם הזה הייתה העובדה שהוא נטול SPF, נקודה בעייתית ביותר עבור הלקוחה הישראלית. ההסבר שקיבלנו הוא שהקו המנחה כאן היה לא ליצור מצב של "תפסת מרובה לא תפסת", משמע המיקוד של הקרם הוא טיפול בהזדקנות העור ולכן הוא מלא במרכיבים למטרה הזאת. בנוסף העובדה שאין בו מסנני קרינה מאפשרת שימוש בו גם בלילה ולא רק ביום.

הקרם במילה אחת ולא מפתיעה, כבד. הפוך מהסרום מאותה הסדרה.
יש לו מרקם סמיך מאוד, לי הספיקה כמות קטנטנה כדי ללחח את כל הפנים והצוואר והשתמשתי בו בערב בלבד. אין ספק שבקיץ הוא היה נזנח לאחר שימוש אחד בלבד, אבל בעונת החורף המייבשת העור שלי ספג אותו באהבה. בכל מקרה אני חושבת שלנשים מעל גיל 40 ובעלות עור רגיל עד יבש הוא יתאים לשימוש שוטף.







Even better eyes

זהו קורקטור לטיפול בעיגולים הכהים מסביב לעיניים, וכבעלת כהויות חזקות ששתי להזדמנות להתנסות בו. 
 קליניק פיתחו את התכשיר בצירוף הבטחות מדודות ביותר, שעיקרן הוא -

  • טכנולוגית סיבים אופטיים שקופים הלוכדים את האור ומבהירים את הגוון הטבעי של העור ובכך גם את הכהויות
  • שיפור מראה הכהוית מתחת לעיניים עד ל- 30%.
השתמשתי בו במשך מספר שבועות לפחות פעם ביום, ואמנם לא ראיתי שיפור משמעותי בכהויות אבל אני יכולה להעיד שהוא מהווה הכנה נהדרת לקורקטור ולקונסילר של בובי בראון, ובזכותו אני צריכה להשתמש בפחות חומר.
בכל מקרה לתפיסתי צריך תמיד לגשת לתכשירים מסוג זה בזהירות מסוימת, כי במקרה של ה- Even better eyes למשל אי אפשר להתעלם מגורמים כמו חומרת ומקור הכהויות (כשהמקורות המרכזיים להן הם עייפות, דלקות, גיל וכמובן גנטיקה) כבעלי השפעה בלתי מובטלת על מידת הצלחת התכשיר בביצוע המשימה.
להבדיל מקרם העיניים, את התכשיר הזה מניחים ב- C הפנימי של העין, ויש לו צבע בז' בהיר כשל קונסילר ומרקם נוזלי קליל. קליניק ממליצים להשתמש בו בוקר וערב כשבשימוש קבוע לאחר 12 שבועות אמורים לראות את השיפור ברמת הכהות והשיפור יישמר כל עוד מקפידים להשתמש בו.
דרך אגב, השפופרת בעלת האפליקטור הייחודי והנוח שלו הזכירה לי בצורתה מאוד את האפליקטור של ה- Cooling Eye Illuminator של אסתי לאודר שכתבתי עליו בפוסט שיגרת הטיפוח הקודם, דבר הגיוני בהתחשב בעובדה שקליניק שייכים גם הם לתאגיד אסתי לאודר.







סבוקאלם

ה- BB של סבוקלם מגיע בשני גוונים, Natural ו- Beige, ומספק לפי החברה 3 תועלות מרכזיות:
כיסוי – מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק ואחיד. הקרם מיטיב להסוות הבדלי גוון, מבלי להבליט קמטוטים, ואינו משאיר ברק או שמנוניות על העור. הוא נצמד היטיב לעור הפנים ומותיר את אפקט הכיסוי לאורך זמן.
מיצוק – ממצק את העור, מעניק לו לחות, ומסייע בצמצום מראה הקמטים, בעזרת שילוב ייחודי של פפטידים מחומצת האמינו פרולין, עם נגזרת שמן דקלים. מכלול הרכיבים מעניק לעור מראה חלק ומוצק.
הגנה מהשמש – מעניק הגנה גבוהה ורחבה מפני קרני השמש UVA+UVB למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, המתבטאת בכתמים וקמטים. מועשר בויטמין E להגנה מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה.
המוצר מוגדר בבירור כמיועד לעור רגיל עד יבש, אבל לא פרט טכני פעוט כזה ימנע ממני לנסות אותו על עורי המעורב, וטוב שלא נתתי לו למנוע.

הוא נותן כיסוי מלא כשל מייק אפ לכל דבר ועניין, שזה אומר במקרה שלי כיסוי של הנמשים ואפילו כיסוי קליל של הכהויות מתחת לעיניים (למרות שלא מומלץ כמובן להפוך את זה להרגל, עבור העיניים יש להשתמש במוצרים ייעודים ונטולי SPF כמובן שמכביד על העור העדין הזה ללא צורך).
התחושה שלו על העור נעימה, והתחלתי להבריק איתו ללא פידור לאחר כ- 5 שעות, ולמרות זאת הוא לא נבלע בעור והמשיך להחזיק עליו מעמד יפה עוד כשעתיים. 
מתמר קליינהנדלר, מנהלת מותג סבוקלם, קיבלתי המלצה לנקות את הפנים היטב לאחר השימוש בו כדי להימנע מהופעה של פצעונים או שמנוניות על העור. 
לאור כל זאת אני מסייגת ואומרת שלמרות שבחורף, כשהעור שלי מתאפיין כרגיל באזור ה- T ועם נטייה קלה ליובש בשאר הפנים, הוא טוב לי, אך עם בוא הקיץ, כשאז העור שלי חוזר למעורב עם נטייה חזקה לשמן, הוא יהפוך לכבד מדי עבורי ולא אוכל לצערי להשתמש בו אלא רק להתקנא בבעלות העור הרגיל שלהן הוא ימשיך להתאים.







מספר 10 bountiful blush

שפתונים הם לא בראש רשימת מוצרי האיפור החביבים עלי, ואם כבר אעדיף גלוס. אני מקדימה ואומרת זאת כדי להסביר כמה חריגה העובדה שמתוך 12 מקומות בלבד במצעד כוכבי שנת 2012, שפתון בכל זאת הצליח לתפוס בו מקום.
הצ'אבי סטיק הוא שפתון עתיר לחות, המספק אודם טבעי של צבע, ברק וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות, ורכשתי את הדבר המתוק והשמנמן הזה עוד כשיצאה סדרת הגוונים המקורית ב- 2011.
כאשר קליניק הוסיפו לסדרה 10 גוונים לקראת סוף 2012 היה לי ברור שהגיע הזמן להרחיב את האוסף, ושמחתי מאוד כשהגיע אלי צ'אבי מספר 10. הוא שייך לסגנון צבעים שאני מעדיפה להניח, כזה שקרוב לגוון הטבעי של השפתיים שלי, מעצים אותו ומחמיא מאוד.
שימו לב שצ'אבי סטיק באותו גוון יראה שונה על כל משתמשת כתלות בגוון הטבעי של השפתיים שלה - אם השפתיים חיוורות מרבית גווני הצ'אבי סטיק ייראו עליהן במלוא עוצמתם, וככל שהשפתיים פיגמנטיות מטבען רובם ייראו עליהן כשקופים יותר.





ומתוך מוצרי הביוטי שזכו, קיבלתי את-
Even better eyes של קליניק
רויטליפט לייזר X3 - קרם יום של לוריאל
SeboCalm innovation BB Cream
ספריי לייבוש לק של לייף
Chubby stick של Clinique
מייק אפ ColorStay של רבלון (טראוול סייז)


שלל של ביוטי!


 
היות ואני רוצה שגם אחת מכן תהנה ממוצרי הביוטי של השנה,
אתן מוזמנות להירשם להגרלה במסגרתה הזוכה תקבל את שלל המוצרים הללו!

מה עושים כדי להשתתף בהגרלה?

יש להיכנס לתוסף ההגרלות המופיע כאן ולבצע דרכו פעולת חובה אחת בלבד-
1. השארת תגובה בפוסט זה עם מענה לשאלה ספציפית (השאלה מופיעה בתוך התוסף).

ואם תרצו תוכלו לבחור לבצע עוד פעולות רשות שתגדלנה את סיכויי הזכייה שלכן -
2. הצטרפות כעוקבת גלויה של הבלוג, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב
3. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג
4. שיתוף ההגרלה בדף הפייסבוק/בבלוג שלכן.



לאחר שתיכנסו לתוסף באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן, תקבלו את 4 הפעולות וההסברים כיצד לבצען ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/4, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:



a Rafflecopter giveaway


שימו לב:
- רק הרשמה דרך התוסף וקבלת האישור דרכו על ביצוע פעולת החובה תאפשר את השתתפותכן בהגרלה.
- ניתן להצטרף להגרלה החל מהיום (שלישי 18.6.13) ועד יום שישי ה- 28.6.13 כולל.
- שם הזוכה יפורסם בבלוג ואז גם אפנה אליה לכתובת המייל שהזינה בכניסה לתוסף ההגרלות. 
  במידה והזוכה לא תענה למייל תוך 48 שעות, אגריל זוכה אחרת.
- ההשתתפות בהגרלה מיועדת לתושבי/ות ישראל בלבד.

במקרה של שאלה או תקלה במהלך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי ישירות למייל-
mor.beauty2012@gmail.com


בהצלחה!

Comments

  1. כל אחד ואחד מהמוצרים מתחום הקוסמטיקה זכו וכמה מוצרים נוספים כמו ניקוי, מזון ועוד - הם בשימוש שוטף אצלי בבית ועל כן נהניתי מאוד לראות שנבחרו.

    אשר לקרם של לוריאל - נהניתי ממנו מאוד בחורף ועורי מעורב.

    ReplyDelete
  2. אני מאוהבת בצ'אבי סטיק של קליניק! כלכך נוח וכיף להשתמש בהם :)
    ניסית את המייבש לק? הוא באמת עובד??

    ReplyDelete
    Replies
    1. מודה ומתוודה שהיות ולקים זה לגמרי לא אהבה שלי (מקסימום תתפסי אותי בקיץ עם לק על ציפורניי הרגליים לאחר פדיקור) אני לא יכולה להעיד על יכולותיו של מייבש הלק.
      אבל כמובן שאשמח שמי שתזכה בהגרלה תעדכן כאן בהמשך לגבי התרשמותה מהמוצר :)

      Delete
  3. היי מור,
    לגבי מוצר מועדף- גם אני חלק מ"שגעת" הצ'אבי סטיק. בעיקר בגזרת ה"אינסטנט", הם פשוט מתוקים והצבעים משגעים.
    אפילו שבדרך כלל אני לא אוהבת לחדש שפתונים, במקרה של בצ'אסי זה כייף לקחת אותו בתיק ולחדש צ'יק צ'ק.

    ReplyDelete
  4. היי מור,
    אז מוצר השנה שלי ללא ספק זה המייבש לק- כן, אני מבנות הלק (שמחליפה צבע לפחות פעם בשבוע). בלי ספק השילוב של מסיר הלק במשאבה ומייבש הלק עשו לי את החיים הרבה יותר קלים.
    כל התהליך מהיר יותר, לא נשפך, לא מלכלך (ובעיקר לא מסריח את כל הבית בעוד ריחות של לק :))- ריח שהחצי פשוט אלרגי אליו.

    (חוץ מזה.. למי באמת יש זמן לעשות ציפורניים בבית יותר מ3/4 שעה ועוד בלי לזוז או לעשות משהו כדי שלא יזוז, יהיה חור וכו').

    אורטל

    ReplyDelete
  5. אני אאלץ לבחור בסדרת משולשי המדענייה של גד:) מאחר ולא יצא לי להתנסות באף אחד ממוצרי השנה בתחום הביוטי. אם אבחר בכלליות את מוצר השנה שלי- אבחר ב-BB (של גרנייה). כמי שלא נוהגת להשתמש במייקאפ, אני חושבת שהעור נראה אחיד יותר ועדיין התחושה נותרת קלילה.

    ReplyDelete
  6. הקולורסטיי של רבלון, כי יש לי עור שמן, מאוד, ואני גרה בשפלה, שזה אומר גם אחוזי לחות גבוהים, ניסתי כמה וכמה מייקאפים שעם כולם הברקתי מהר והמייקאפ נעלם כלא היה אחרי כמה שעות, אין יותר מבאס מזה.. עד שקראתי בפורום איפור וציור גוף בתפוז המון על המייקאפ של קולורסטיי, אז לקחתי את הצ'אנס וקניתי במחיר מאוד נוח, 80 ש"ח עם קופון ו..הוא מעולה! הוא נשאר על העור, לא נעלם, מאט לחלוטין, לא עובר לי לפלאפון כשאני מדברת בו (נשמע מטופש אבל באמת שזה הציק לי עם מייקאפים אחרים) ומתקבע ומתייבש מהר!
    (אין לי חשבון כאן, אז הגבתי כאנונימי ונרשמתי כ-ענבר, lintu79@walla.co.il).

    ReplyDelete
    Replies
    1. עכשיו הצלחתי לעשות משתמש גוגל, סורי על הבלאגן.

      Delete
  7. אני ממש אוהבת את הצ'אבי סטיק,הצבעים כיפיים וממש נוח להשתמש בהם.
    מתה לנסות את הסדרה החדשה שאומרים שאפילו יותר טובה :)

    ReplyDelete
  8. fine one one של בנפיט הוא מוצר מדהים! אני מתקמצנת עליו קצת כי קניתי אותו בחו"ל והוא עד כדי כך טוב ;)

    ReplyDelete
  9. היי מור,
    המוצר המועדף עלי הוא קרם סבוקלם, נותן כיסוי של מייק אפ ומאוד טוב לעור עדין, קניתי באילת:)
    וכמובן את השפתון צ'אבי שלא מייבש את השפתיים.

    ReplyDelete
  10. המועדף עליי הוא לגמרי הקולורסטיי שמציל אותי בימים ארוכים כשאני מתעוררת עם עור מזעזע והופך את היום לנסבל הרבה יותר... והוא בסך הכל נראה מעולה על העור

    ReplyDelete
  11. הכי אהוב עליי הוא הBB של סבוקלם, ניסיתי לא מעט וממנו אני הכי מרוצה :)

    ReplyDelete
  12. אחלה הגרלה!
    לא התנסיתי בכל מוצרי הקוסמטיקה שזכו בפרס מוצר השנה, אבל מבין המוצרים אהבתי במיוחד את סדרת רויטליפט של לוריאל, שממש גרמה לעור שלי להרגיש צעיר יותר!
    אשמח מאד להתנסות בכל המוצרים ולספר את דעתי עליהם :)
    בהצלחה!

    ReplyDelete
  13. לא התנסיתי בכל המוצרים, מאלו שכן "כולם היו בני", אבל הכי הוא ה-BB, לדעתי. מושלם לעור הפנים שלי ומכסה ממש טוב.

    ReplyDelete
  14. המוצר האהוב עליי מזוכי פרס "מוצר השנה " הוא -הצ'אבי סטיק של קליניק .אהבתי מאוד את הפיגמנט שלו שהוא עדין ,אהבתי במיוחד את המרקם שלו שהוא מלא לחות ...ואני גם חושבת שהאריזה שלו מעוצבת באופן מדליק ביותר :)
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    ReplyDelete
  15. מנצח בנוקאוט בשבילי הוא הקולורסטיי! כל מי שמשתמש במסיכות כחלק מהעבודה שלו(רופאים/ות למיניהם) חייב משהו שלא יירד תוך דקה וחצי מהשפשוף למסיכה.

    ReplyDelete
  16. המוצר האהוב עליי הוא.. הבחירה קשה אך אלך עם הביבי של סבוקלם. גם מקדם הגנה גבוה וגם מתאים לגוון העור שלי עם כיסוי בינוני מושלם.

    ReplyDelete
  17. ממש קשה להחליט אבל...האהוב עליי הוא כנראה ה...צ'אבי..לא, הקרם עיניים! או הסבוקלם בעצם?? טוב נלך על הצ'אבי בגלל שקליניק הפכו את הצ'אבי (שיצא לפני שנתיים) לקטגוריה בפני עצמה שכל חברה ממהרת לחקות- וקליניק היושם קודם וזה באמת מוצר עם עיצוב מתוק וגאוני ופורמולה מנצחת.

    ReplyDelete
  18. אני הכי אוהבת את המייק אפ של רבלון!
    אשמח להשתתף בהגרלה :)

    ReplyDelete
  19. המוצר האהוב עליי הוא המייקאפ של רבלון, אחד העמידים והטובים שפגשתי!

    ReplyDelete
  20. המוצר האהוב עלי הוא הביבי של סבוקלם, משתמשת בו כל יום, אני אפילו מעדיפה אותו על המייקאפ הילתמיקס של בורזואה.

    ReplyDelete
  21. היי מור,
    אשמח להשתתף בהגרלה :-)
    המוצר המועדף עליי הוא SeboCalm innovation BB Cream. אמנם עדיין לא התנסיתי בו אך מתיאור המוצר ומכל הביקורות שקראתי עליו נראה כי הוא באמת עושה את העבודה. קודם כל, הפרט החשוב לי ביותר בבחירת מוצרים הוא העובדה שהחברה אינה עושה ניסויים בבעלי חיים ואינה פוגעת בסביבה. ולגבי המוצר הספציפי הזה, נשמע כי הוא מאוד מוצלח ועומד בהבטחותיו- כיסוי מושלם של עור הפנים והסתרת פגמים, מיצוק העור והענקת לחות, וגם מספק הגנה טובה מפני השמש. אלה קריטריונים שמאוד חשובים לי במוצר מהסוג הזה ולכן בחרתי בו כמוצר המועדף :-)

    ReplyDelete
  22. המוצר האהוב עליי הספריי מייבש לק של לייף, קניתי אותו לאחר המלצות של חברות והוא מעולה. לא צריך כבר לפנות שעה בשבוע כדי להתעסק עם הלק סוף סוף :)

    ReplyDelete
  23. BB של סבוקלם..
    קיבלתי מתנה את מספר 2, והאמת שאני צריכה ברגיל את 1- אז זנחתי אותו...
    ואז....... יצאתי למילואים- ושם הפכתי לעגבניה, ולהפתעתי הרבה- הצבע החדש התאים לי..
    אז יצא ממש מגניב. הוא תכף נגמר, ואני ממש רוצה לרכוש אחד נוסף.

    ReplyDelete
  24. מוצר השנה המועדף עלי בתחום הקוסמטיקה הוא הצ'אבי סטיק של קליניק, לחותי, לא צועק מדי ומצד שני עם נוכחות. נעים למריחה ונראה מצויין :)

    ReplyDelete
  25. המוצר האהוב עלי הוא הצ'אבי סטיקס של קליניק - הוא קליל ונעים על השפתיים :)

    ReplyDelete
  26. המוצר האהוב עלי הוא הBB קרים של סבוקלם עוד לא השתמשתי בשלהם ואני כבר מתה לנסות אותו

    ReplyDelete
  27. אני מאוד אוהבת איפור, ומכיוון שדווקא במייקאפים למיניהם אני לא אוהבת להשתמש, אז המוצר האהוב עלי הוא הצ'אבי סטיק לשפתיים. עשיתי גם את כל השלבים להגרלה. אני עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com אך המייל שלי הוא inbalelihav@walla.com
    בהצלחה!!

    ReplyDelete
  28. ללא ספק הצ'אבי סטיק כבש אותי בסערה השנה

    ReplyDelete
  29. המוצר שהכי אהבתי הוא ה BB Cream של חברת רימל!

    ReplyDelete
  30. המוצר המועדף עלי הוא מייבש הלק, כי הוא החדשני ביותר בעיניי. כל שאר המוצרים - גם אם הם מצוינים, כבר מוכרים או לפחות דומים לאחרים.

    ReplyDelete
  31. כמי שנמצאת בחוסר שעות שינה תמידי המוצר שהכי אהבתי הוא האוון בטר אייז של קליניק- הצלה אמיתית כאשר חשוב לי להסוות את מצב העייפות.

    ReplyDelete
  32. המוצר המועדף עלי הוא ה- BB של סבוקלם. קליל על העור ולא מרגיש כמו מסיכה.

    ReplyDelete
  33. מכל המוצרים השתמשתי בצ'אבי סטיק וב-BB, שניהם מדהימים, אך ה-BB זוכה בחיבה מיוחדת בגלל היעילות שלו והקלילות שלו על העור.

    ReplyDelete
  34. היי מור, אני מעדיפה את הצ'אבי סטיק. טרם יצא לי לנסות את גרסתו המשופרת.

    ReplyDelete
  35. למרות שאני מאד אוהבת איפור וטיפוח, עדיין לא התנסיתי ב"מעלים עיגולים שחורים". אבל אני בטוח אנסה אותו גם כי קליניק הם מדהימים וגם כי כהויות מתחת לעיניים הן מנת חלקי בגילי המופלג...

    ReplyDelete
  36. הכי אהבתי את הצ'אבי סטיק.. אשמח לנסות את כולם.

    ReplyDelete
  37. היי מור,

    מתלבטת בין הצ'אבי סטיק לBB.
    הצ'אבי הוא כל מה שאני אוהבת בשפתון ליומיום - קליל, לא מאוד פיגמנטי ולחותי.
    BB - בתור משתמשת קבועה של BB ביומיום, אני מכורה!

    תודה על ההגרלה :)
    אפרת

    ReplyDelete
  38. המוצר המועדף עלי הוא even better eyes. כאחת שסובלת מעיגולים שחורים במקום עינים גם ביום טוב, הכהות מאוד מפריעה לי.הייתי שמחה לנסות גם את השפתון ששמעתי עליו רק דברים טובים.

    ReplyDelete
  39. התנסתי רק בBB של סבוקלם אומנם אהבתי אותו אך הצבע לא התאים לי כ"כ...העברתי אותו לאימי היקרה :)

    ReplyDelete
  40. אני ממש אוהבת את הBB של סבוקלם!
    לחורף הוא היה מדהים
    עכשיו בקיץ העור השמן לי לא בנוי להתמודד עם זה...
    אבל לכל בעלות העור היבש- מומלץ!

    ReplyDelete
  41. מוצר הביוטי האהוב עלי השנה הוא לגמרי הצ'אבי סטיק!
    יש לי אותו בגרסה הישנה והשקפקפה וגם בגרסת האינטנס החדשה והמשודרגת.
    לגמרי בעדו - בגלל הלחות, בגלל הגוון הטבעי, בגלל המריחה החלקה ובגלל האריזה הסופר נוחה. וכשחושבים על זה אני בכלל בעד המוצרים של קליניק. מוצלחיםם ברובם..

    תודה על ההגרלה:)
    אמונה

    ReplyDelete
  42. הBB- לגמרי! ניסיתי דוגמית שלו ול2 ארועים אחר כך הוא נתן לי כיסוי קרוב למייקאפ.
    צריכה לרכוש אחד... או לזכות בהגרלה :)

    ReplyDelete
  43. המוצר האהוב עליי הוא ללא ספק המייק אפ קולורסטיי של רבלון! :)

    ReplyDelete
  44. מוצר הביוטי המועדף עלי הוא מייק אפ ColorStay של Revlon בעבר הוא היה המייקאפ הקבוע שלי ונהנתי ממנו מאוד במיוחד בתקופה שסבלתי מפיגמנטציה, הוא סיפק כיסוי הולם ועם זאת לא נתן מראה מטוייח והעמידות שלו ללא רבב, מייקאפ נהדר.
    בהצלחה לכולן ! ותודה מור על ההגרלה :-) סופ"ש נעים ושבת שלום. לידיה.

    ReplyDelete
  45. ללא ספק הצ'אבי סטיק של קליניק! שילוב מצוין של לחות וצבע , לא הכי אוהבת שפתונים רגילים וגם לא ליפגלוסים וזה מוצר שמתאים לי בול

    ReplyDelete
  46. מוצר השנה שלי הוא ללא ספק- ה-fine one one של בנפיט.
    אמנם הייתי מעדיפה שהקונטורינג שלו היה קצת יותר אינטנסיבי, אבל הרעיון מעולה והצבע שנוצר על הלחיים פשוט מקסים.
    נתתי גם לחברה שלי אחד במתנה, והיא שמה אותו גם בלי איפור:]
    מייל שלי : ozila91@gmail.com

    ReplyDelete
  47. אני מתה על הצ'אבי סטיקס. הם פשוט מושלמים, נוחים לנשיאה בתיק, נוחים לשימוש וקלילים, ומגוון הצבעים משגע :)

    ReplyDelete
  48. המועדף עלי הוא הBB של סבוקלם. 3 ב-1 : קלאסי לעצלנים ;)

    ReplyDelete
  49. המוצר המועדף עליי הוא ללא ספק הצ'אבי סטיק. אני מאוד מתחברת לצורת המוצר, לגוונים העדינים ולאיכות של מוצרי קליניק בכלל ושל זה בפרט :) בהצלחה לכולן!! krolins@walla.co.il קרולין סרנו (karolin sarano)

    ReplyDelete
  50. אני רואה שאני בדעתן של רבות מהמגיבות. קולורסטיי של רבלון הוא המוצר שאני הכי סומכת עליו. בכל פעם שאני רוצה מראה מושלם שאני יודעת שלא יזוז שעות ארוכות אני ישר מושיטה אליו את היד :)

    ReplyDelete
  51. המוצר האהוב עליי הוא ללא ספק הצ'אבי של קליניק... הצבעים משגעים והמגע נעים ובעיקר הטבעיות שבה ניתן להניח אותו והמראה הלא מתאמץ שהוא נותן!

    ReplyDelete
  52. לדעתי BB של סבוקלם זה מוצר השנה!!
    מייקאפ עדין ולא גס מדי...כמו שאני אוהבת :)
    tamirss5@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. היי,
    אני מאוד אהבתי את הBB של סבוקלם. הוא נותן כיסוי טוב, קל למרוח אותו עם הידיים והוא לא נראה כבד על הפנים

    ReplyDelete