BB - Part 3


כשפרסמתי לפני מספר חודשים את הפוסט השני על ה- BB Cream (או במילים אחרות: "הטרנד שמסרב להיעלם ואפילו מתרחב לאותיות נוספות כמו CC ו - DD") התרעתי שרוב הסיכויים שיופיע גם פוסט שלישי בסדרה, והנה תורו הגיע ואפילו מוקדם משחשבתי.

השלישייה בחלק הזה נוזלית כולה ובשפופרות, ולאחר הניסיון שצברתי בעולם ה- BB אני יכולה להעיד שזו הצורה הנוחה והיעילה ביותר לשימוש במוצר זה- פשוט משום שמבחינתי הוא מהווה סוג של לחות עם גוון ועם עוד כמה תועלות (כמו מקדם הגנה) ולא מייק אפ, וככזה אני אוהבת להניח אותו כמו שאני מניחה קרם לחות, קרי בעזרת אצבעות נקיות ולא עם מברשת או ספוגית כפי שלרוב מניחים מייק אפ.

גילוי נאות: BB Cream של מאק התקבל לסקירה מהחברה



הקבוצה הנוכחית:

מימין לשמאל-לוריאל, קרליין, מאק







Nude magique BB Cream של לוריאל:

Nude magique BB Cream





Nude magique BB Cream

ה-BB הזה, להבדיל מחבריו לפוסט, מגיע בצבע לבנבן עם מעין גרגרים קטנים, שהן בעצם קפסולות מיקרו פיגמנט שבעת המריחה על העור משתנות ומתאימות את עצמן לגוון העור.

לפי לוריאל יש בו 5 תועלות:
- Flawless, ultra-light coverage
- Enhances natural complexion
- Evens skin tone
- 24 hour hydration
- SPF 12 and antioxidants.

הוא מגיע בשני גוונים ( light ו- medium) ומרקמו הדק מעניק כיסוי קלילי ביותר עד בלתי נראה, ובסך הכל חיבבתי את המוצר הזה מאוד - העור שלי נראה בזכותו טוב יותר, מלוחח אך לא מבריק או "מזיע", ונזקקתי לפידור קל רק לאחר מספר שעות.
הדבר היחיד שהפריע לי לגביו היה ה-12 SPF הנמוך יחסית למקביליו בקטגוריה, וכולנו יודעות שמול השמש הישראלית הקופחת SPF כזה לא ממש עומד בסטנדרטים. 








Perfect care BB Cream של קרליין:

Perfect care BB Cream





Perfect care BB Cream

לפי קרליין ה-BB שלהם מעניק תועלות ב- 2 רבדים:
לחות-
  • לחות מתמשכת לאורך כל היום
  • SPF 15
  • ויטמין E המגן מפני רדיקליים חופשיים
  • ויטמין C להבהרת כתמי עור
גוון-
  • פיגמנטים טהורים לטשטוש פגמים
  • הסתרת פגמי עור
  • מראה גוון עור אחיד באופן מיידי.

הוא קיים ב-2 גוונים - light ו- medium, ולמרות מרקמו הסמיך והעשיר  והעובדה שגוון ה- light התאים את עצמו היטב לעור שלי תוך מתן אותו כיסוי קליל שמאפיין את מרבית ה-BB, לאחר כשעה העור המעורב שלי נראה איתו לא טוב, מיובש וסדוק ולאור כך מצאתי את עצמי נאלצת להסירו מהפנים שלי בדחיפות.
וגם כאן יש SPF נמוך יחסית, דבר מפתיע בהתחשב בכך שמדובר במוצר של חברה ישראלית מובהקת שאמורה להיות מודעת לתנאי מזג האוויר ונזקי השמש בישראל.








PREP + PRIME BB Beauty Balm של מאק:

PREP + PRIME BB Beauty Balm





PREP + PRIME BB Beauty Balm

את ה- BB של מאק בגרסה המוצקה כבר סקרתי בפוסט הקודם, ושמחתי מאוד כשקיבלתי לידי את הגרסה הנוזלית שמאפשרת לי להשוות בין שניהם.
אז אם ה-BB המוצק שלהם יכול להתאים לסוג העור שלי אך ורק בעונה הקרה, ה- BB הנוזלי של מאק ילך איתי "יד ביד" לתוך הקץ הלח והמהביל וזה אומר הכל.
הוא מגיע ב- 3 גוונים, נטמע בעורי באופן מושלם, נעים ולא מכביד והעור נראה מואר וחלק יותר (אין כמו אשליות אופטיות!) ורק לאחר כ- 5 שעות הרגשתי צורך לפדר מעט כי התחלתי להבריק באזור ה-T. בנוסף סוף סוף יש פה BB עם 35 SPF מכובד שמאפשר לי להרגיש שהגנתי על העור מהשמש כמו שצריך.

לפי מאק:
Prep + Prime Beauty Balm is lightly tinted in a nearly sheer beige tone to work on an array of complexions, it creamily re-texturizes the skin and then goes on to excel at being a face primer with high everyday UVA/UVB SPF 35 defense 





סווטצ'ים של השלושה:

מימין לשמאל- קרליין, לוריאל, מאק







הנה גם אנקדוטה קטנה.
כשפתחתי לראשונה את ה-BB של לוריאל, המרקם שלו נראה לי מוכר.
לקחתי לידי את ה- BB של THE BODY SHOP שסקרתי בפוסט הראשון בנושא, והבנתי למה.
תראו בעצמכן את הגוון והמרקם של 2 המוצרים:

ימין - לוריאל, שמאל - THE BODY SHOP




רק לאחר שטשטשתי אותם מעט ניתן לראות שלוריאל מקבל גוון חום בהיר מאוד ו- THE BODY SHOP נשאר בלבנבנותו, כאשר בשני המקרים התוצאה הסופית על עור הפנים היא כמעט שקופה.
סווטצ'ים לאחר טשטוש:

ימין - לוריאל, שמאל - THE BODY SHOP



ואם אני מסכמת את 3 הפוסטים בסדרת ה- BB  עד כה, אז בשורה התחתונה כנראה שבסך הכל אין ממש חדש תחת פני השמש, אבל טוב שלפחות קיים תחתיה כזה מבחר!


Comments

  1. בהחלט אין חדש תחת השמש.
    הריח של הלוריאל נוראי וזה ממש חבל כי המוצר סביר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. את יודעת, תמיד אומרים את המשפט הזה כמשהו שלילי, ולפעמים זה דווקא יכול להיות בסדר גמור שאין חדש תחת פני השמש :)
      וסביר זו מילה טובה לתאר את ה- Nude magique BB Cream, אבל אני חייבת לציין שהריח לא הרגיש לי נוראי בכלל- על טעם וריח?...

      Delete
  2. אחלה פוסט! אני לא ממש מתחברת לטרנד הזה, פשוט בגלל שאני לא אוהבת להניח מוצרי צבע נוזליים על הפנים ביומיום (מעדיפה מייקאפ אבקתי או קונסילרים...). המוצר של מאק נשמע האמת הכי מעניין, וכמעט וקניתי את זה של לוריאל, אבל המחיר הראשוני שלו בארץ פשוט העלה לי את הסעיף, ולפי הסקירה שלך אני שמחה שלא התפתיתי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה, מחמאה כזאת ממך בהחלט גורמת לי לזרוח מנחת :)

      אני זוכרת שציינת באחד הפוסטים שלך שאת לא חובבת מייק אפים ביום יום, והמייק אפ המינרלי המצוין של גאיה למשל בהחלט מהווה תחליף ראוי לשכמותך.
      לגבי התימחור- נקודה כאובה כתמיד בגיזרת הקוסמטיקה ולכן אם כבר להשקיע את הכסף אז בהחלט עדיף לדעתי ב-BB של מאק.

      Delete
  3. דנה שיק שק שוקJune 2, 2013 at 12:02 PM

    יש לי את הbb של לוריאל ואני מאד מרוצה ממנו. ההגדרה והתיאור שלך קולעים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה לשמוע,
      ואין ספק שעם מגוון ה-BB שקיים כיום כל אחת יכולה למצוא את זה שיעשה אותה מרוצה!

      Delete
  4. באיזה גוון ה-BB של מאק?

    ReplyDelete
    Replies
    1. במקרה של מאק ובשונה מבשאר החברות, כאן אני דווקא בגוון הכהה ביותר מבין ה- 3 שקיימים: light plus

      Delete
  5. הביבי של לוריאל סיקרן אותי אבל אני בנתיים עם הגרנייה והמאק וטוב לי איתם :) קרליין נראה לי תמיד סמיך וכבד מדי ומהתיאור שלך אולי עדיף לוותר כי אנחנו בעלות עור דומה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. במוצרי בסיס אני תמיד בעד להיצמד לאלה ש"עושים עבורנו את העבודה", אבל כשישעמם ו/או כשהם יגמרו לך תדגמי את לוריאל ולגמרי תדלגי על קרליין :)

      Delete
  6. BB BB... אי אפשר לקבל מהם יותר מדי. המוצר אמנם לא מהמושכים ביותר אבל בהחלט מהשימושיים ביותר. היחיד שאינו מנוסה כאן זה הקרליין וממש לא עשית חשק לנסות. תודה שחסכת לי טירחה D=

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שצריך להתייחס למוצר הזה בדיוק כמו שהוא - לחות עם גוון, מקדם הגנה ואולי עוד כמה תועלות זניחות יחסית, ואז גם לא מתאכזבים.
      ושמחה שסייעתי לך בדילול ה-wish list, ממש לא התחברתי ל- BB של קרליין והוא מבחינתי בדיוק מהווה דוגמה ל-"כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבות"..

      Delete
  7. הBB של מאק נראה מושלם, אבל כשאני בבוקר ממהרת אני משתדלת להשתמש במה שיהיה לי הכי מהר, שזה מייקאפ מינרלי או פודרה עם כיסוי, בנתיים אני מסתפקת בBB של גרנייר שהתחלתי להשתמש בו יותר לאחרונה..

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעניין שמייק אפ מינרלי ופודרה נתפסים בעינייך כמהירים יותר להנחה מאשר BB, אצלי זה בדיוק ההפך :)
      לגבי ה-BB של גרנייה - הגרסה המקורית שהם הוציאו הייתה מאוד לא מוצלחת (בלשון המעטה) עבור העור שלי, אבל הגרסה לעור מעורב - שמן מעולה ואהבתי אותה מאוד.

      Delete
  8. המוצר שהכי מסקרן אותי הוא הbb של קרליין. אם העור שלי שומני הוא יוכל להתאים לי? מה דעתך?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תראי, לעור המעורב שלי בתחילת הקיץ הישראלי החם והלח הוא ממש לא עשה טוב,
      כך שלעור שומני במזג אוויר חורפי שגם כך מייבש את העור אני לא בטוחה שהוא יתאים. ממליצה לך להגיע לפארם עם קופסית קטנה ולבקש שישימו לך קצת ממנו כדי שתוכלי להתנסות בו יומיים שלושה ולראות איך הוא עבורך.
      ואשמח שגם תחזרי לכאן כדי לדווח :)

      Delete

Post a Comment