בא לי קצת fancy


המצב הכלכלי במדינתנו הקטנה לא מלהיב בלשון המעטה- הדלק שוב התייקר, המע"מ עלה, ומצד אחד אנחנו משלמים על אותם הדברים יותר כסף, כשמצד שני המשכורות של רובנו נשארו אותו הדבר- מה שבמילים פשוטות אומר שכוח הקנייה שלנו נשחק.
בזמנים כאלה כל אדם עושה את החישובים האישיים היכן לקצץ, כשאישית אני בוחרת לצמצם מאוד קניות של מוצרי מותרות אחרים כמו תכשיטים, תיקים ונעליים כדי שאוכל להמשיך ולקנות את האיפור שאני אוהבת, ואם נהיה יותר ספציפיים אז את האיפור בגזרת היוקרתי.

ברוח זו התחדשתי בתקופה האחרונה ב"יהלומים" מאותה הגזרה וכמה מהם תיכף תראו כאן, וחשוב לי להקדים ולומר שכל אחת מוזמנת לקחת מהפוסט את מה שמתאים עבורה - להחליט לתעדף סוגי רכישות כמוני, להתמקד ברכישת מוצר "יהלום" אחד, לחפש דיופים בחברות העממיות או רק להתרשם ו(אולי) לסמן משהו מהמוצרים לרכישה עתידית.

גילוי נאות - Chubby stick Intense של קליניק התקבל לסקירה מהחברה




very fancy!





אני מודה ממרומי שנות הניסיון שלי כצרכנית איפור שמעולם, עד לאחרונה, לא ניסיתי מייק אפ של שאנל. זה תמיד נראה לי רעיון "מושחת" לרכוש מוצר שמתכלה מהר כמו מייק אפ מאחת החברות היקרות ביותר, אבל Vitalumiere Aqua Ultra Light Skin Perfecting Make Up SFP 15 קיבל ביקורות חיוביות והרגשתי שאני חייבת לנסות אותו בעצמי למרות המחיר.

Vitalumiere

אז קודם כל לא סתם המוצר הזה מכיל את המילה Aqua בשמו- כשפתחתי אותו בפעם הראשונה וניסיתי להניחו על גב כף היד מבלי לנער קודם, זו הייתה טעות..
זרזיף של מים מהולים בצבע זרם לאורך כל היד שלי תוך שהוא מטפטף בדרך ומכתים לי את הבגד, ובואו נגיד שמאז כבר לא שכחתי לנער את המיכל היטב לפני שאני פותחת אותו כדי לייצב את הפורמולה.

ולאחר שהתגברתי על התקלה הזאת, אני יכולה להעיד שבקיץ מוצרי הבסיס האהובים עלי הופכים למכבידים עד כמעט בלתי נסבלים על העור המעורב שלי ואילו כאן בהחלט מדובר במייק אפ אידאלי לעונה החמה- כיסוי קליל ולא מעיק שנותן מראה טבעי, גימור מאט ועמידות סבירה של כ- 6 שעות לפני שהוא מתחיל לגלות סימני דהייה, ותוסיפו לזה גם את הריח הטוב, המארז הקומפקטי והנוח וההנחה המתבקשת והפשוטה שלו באמצעות האצבעות בלבד, ומצאתי זיווג ראוי ומוצלח מאוד לעור פני לקיץ הקרוב!





סווטצ':

Vitalumiere







עם חברת גרלן יש לי רומן ארוך שנים, והם תמיד מצליחים לרגש אותי עם עיצוב המוצרים היפהפה שלהם, ראו לדוגמה כאן וכאן, ו- 2 המוצרים שאציג פה הצליחו גם הם להוציא ממני אנחת התפעלות-

Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter - 02 Sunny Pink:

Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter - 02 Sunny Pink

אם נשים רגע בצד את הקנקן המקסים שלו עם המשאבה הנוחה, הולכת ומתגבשת אצלי התובנה שסמקים נוזליים הם הנוחים והקלים ביותר לשימוש והם גם קלילים יותר מהסמקים הקרמים למשל.
טיפה קטנטנה (והדגש הוא על קטנטנה- היות והוא שימרי מאוד) על האצבע, חיוך רחב לכיוון המראה שמאפשר לי לזהות במדויק את תפוחי הלחיים שלי והמיקום הנכון של הסומק עליהם, הנחה תוך טשטוש מהיר בטפיחות עם האצבעות וקיבלתי הסמקה בובתית, מתוקה וזוהרת בדיוק במידה הנכונה, והפלוס הגדול ביותר מבחינתי היא העובדה שהוא שורד עלי היטב ללא דהיות גם לאורך ימים שלמים וארוכים מאוד של כ- 12 שעות!
אין ספק שהשלב הבא יהיה לרכוש את הגוון השני של הסומק הזה, 03 Spicy Coral, ואפשר למצוא את שניהם באתר סטרוברי.





סווטצ':



Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter - 02 Sunny Pink


ונבהלתן מעוצמת הצבע המרוכז?
אז בואו תראו סווטצ' לאחר טשטוש:



Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter - 02 Sunny Pink





Precious Light Rejuvenating Illuminator נרכש בהשראת דנרה, לאחר שקראתי עליו בבלוג שלה והבנתי שמוצר פינוק שכזה הוא בדיוק מה שאני רוצה: 

Precious Light Rejuvenating Illuminator

למרות היותו בעל שימוש משולש בהגדרה- היילייטר, קורקטור ואפילו קונסילר (על האריזה שלו רשום שהוא מיועד לטשטוש קמטוטים, כהות ואדמומיות, ואפילו משמש נגד תהליכי הזדקנות- ממש קוסם!?) היה לי ברור שעקב הכהויות החזקות שלי שדורשות כיסוי מסיבי, אצלי הוא יתפקד כהיילייטר ובהיותו בעל אותה פורמולה פיגמנטית ועשירה כפי שדנרה ציינה, הוא בהחלט עושה זאת בהצטיינות.
אני אוהבת מאוד להאיר איתו את החלק החיצוני-עליון של עצם הלחי, עצם הגבה והרקות וכמובן שגם כאן כמו במוצרים אחרים בסגנון הזה דוגמת הטוש אקלה של איב סאן לורן, אריזת העט הופכת אותו נוח מאוד לשימוש ולנשיאה בתיק ממקום למקום.





סווטצ':

Precious Light Rejuvenating Illuminator







כל מכורה לאיפור תאמר לכן שיש סוג אחד או שניים של מוצרים שהם החולשה שלה. אלה שגורמים לה לפיק ברכיים כשהיא נתקלת במוצר חדש מהגזרה הזאת, ושכמעט תמיד יגרמו לה לשלוף למענו את כרטיס האשראי.
במקרה שלי זה סמקים והיילייטרים. 
ממש לא מוצרי שפתיים.

לאור זאת ניתן להבין כמה הופתעתי כשמצאתי את עצמי נכנסת למשביר לצרכן וקונה בשנית את מוצר השפתיים הבא, רק כדי שיהיה לי גיבוי כשהראשון ייגמר:

Baume in Love

ל Baume in Love-של לנקום נחשפתי במסגרת אותה השקת קולקציית אביב של החברה עליה כתבתי  כאן  ואני אתן קודם כל ללנקום לספר על המוצר הזה:

"The formula is filler-free and contains a transparent ultra-shiny oil that optimizes the transluscency of colors and adds shine to lips.
When the texture is applied, its high content of light oils delivers a very smooth, thin and glinding film on the lips that provides a comfortable, lightweight feeling for the customer.
Protective jelly enhances its adherence on the lips. This adherence combined with its barrier effect optimizes comfort and protection of the skin from its external environment by maintaining moisture levels within the lips.
Shea butter has a unique composition compared to other plant-derived oils: it provides a naturally moisturizing effect and leaves the lips feeling soft".


אתן כבר מכירות אותי מספיק כדי לדעת שאני בדרך כלל טיפוס של צבעים רגועים וטבעיים, ולכן כשהמאפר של לנקום הציע לי את הגוון הכתום-ורוד ניאוני מספר 120 Peach Melodie התגובה הראשונה שלי הייתה חרדה.
אבל הוא שכנע אותי לנסות בכל זאת, והפלא ופלא- הצבע שמתקבל על השפתיים, בגלל שמדובר במעין שפתון לחות, הוא בכלל שקפקף ועדין, והיופי בו הוא הצלחתו בהעצמת הצבע הורוד הטבעי של השפתיים שלי.
בנוסף וכמתבקש הוא גם לחותי מאוד ומעניק תחושה נעימה לשפתיים, מה שגורם לי לחדש אותו בהנאה לאורך היום.






סווטצ':

Baume in Love






ה- Chubby Sticks Moisturizing Lip Balm של קליניק מהווים לדעתי מעין קונצנזוס בעולם האיפור, וגם כתבתי על המוצר  בפוסט כוכבי שנת 2012 כך שאתן יכולות לנחש מה דעתי עליהם.
לאחרונה קליניק יצאו בגרסה משודרגת של המוצר , Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm המגיע ב- 8 גוונים מתוכם קיבלתי את  04 heftiest hibiscus והגוון הזה לגמרי חי ומושלם לקיץ.



Chubby Stick Intense

לפי קליניק-
"ארוז באותה אריזה צבעונית, דמוית עיפרון, הצ'אבי סטיק החדש הוא השילוב האידאלי בין שפתון לחות לכיסוי צבע אינטנסיבי יותר. כמות גדולה יותר של פיגמנטים מספקת צבע עז, בעוד שחמאות עשירות, שמנים ואנטי אוקסידנטים עוזרים להגן ולפנק את השפתיים עם לחות הנשארת לאורך זמן.

בנוסף לצבע העז, צ'אבי סטיק החדש מועשר בקוקטייל מרכיבים המזינים ומעשירים את השפתיים. ברגע שמורחים את השפתון, השפתיים מרגישות נינוחות. בשימוש לאורך זמן, מורגש שיפור משמעותי בלחות השפתיים, הפחתה בקמטים דקים באזור השפה ובהתבקעות השפתיים – ללא צורך להתפשר על מראה שפתיים עז יותר. מועשר בחמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו ושמן זרעי חוחובה, הנוסחה החדשה מעניקה מאגר של לחות באריזה צבעונית ומלוטשת. השפתיים מרגישות רכות, גמישות ומלאות צבע".


ואם לסכם אותו ב- 3 מילים?
כיף של מוצר! 
לחותי מאוד, מחמיא לשפתיים ונוח לשימוש (כל מוצר שפתיים שניתן להניח מבלי להביט במראה ולחשוש שמשהו "זז" מיד מקבל אצלי נקודות זכות) אם כי יש לזכור שדבר אחד עלול לבוא על חשבון אחר, ובמקרה של הצ'אבי המחיר תמורת הליחוח הגבוה התבטא אצלי בעמידות נמוכה מאוד- תוך פחות משעה נשאר ממנו על השפתיים שלי זיכרון בלבד.
בסיכומו של עניין ובשל יתרונותיו הרבים, גם ה- Intense, בדומה לאחיו הגדול, מצדיק לדעתי את הבאזז שהמוצר הזה יצר (כולל זכייה במוצר השנה 2013) ומתוך קשת הגוונים הרחבה שמוצעת בסדרה כל אחת יכולה למצוא את הגוון שיהיה לה המתאים והשימושי ביותר.


  





סווטצ':

Chubby Stick Intense



אני חושבת שה- Baume in Love וה-Chubby Stick Intense הם מוצרי שפתיים אידאליים לשכמותי, קרי אותן בנות שאוהבות "ללכת עם ולהרגיש (כמעט) בלי", בנוסף כמובן לערך המוסף של ליחוח וריכוך השפתיים, כך שאני מאוד נהנית לשלוף אותם מהתיק ולהשתמש בהם בתדירות גבוהה

ודרך אגב אם אתן כן משתייכות לגזרת חובבות מוצרי השפתיים, אני ממליצה לכן לבקר בפוסטים המצוינים שהתפרסמו לאחרונה בנושא, של שירי מ-  Beauty in Bloomושל פיצ'ה מ- All My Hobbies


מקווה שנהניתן מהפוסט ה"מגונדר" שלי ואשמח לקרוא בתגובות- מהו מוצר היהלום שלכן?

Comments

  1. ההיילייטר של גרךן נראה כל כך יוקרתי! אני צריכה לנסות אותו בהזדמנות :). והצ'אבי אינטנס החדשים פשוט אליפות! תתחדשי על כל הממתקים!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אצל גרלן המראה הוא לחלוטין חלק מהעניין, והסומק-היילייטר הזה פשוט מצוין ומהמם ביופיו.
      גם הצ'אבי הוא הצלחה אבל קליניק, להבדיל מגרלן, לא מצליחים לשדר לי בעיצוב המוצרים שלהם יוקרתיות, למרות שהם רחוקים מטווח התמחור העממי..
      ותודה יקירה!

      Delete
  2. איזה יופי של פוסט!! הכתיבה שלך כל כך רהוטה :) ממש בא לי צ'אבי אינטנס, אין מנוס מללכת לעשות סווטצ'ים בסופר פארם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו, תודה רבה על הפרגון והמחמאה, כיף לשמוע!
      ואין כמו סווטצ'ים כדי לקבל החלטה, הצ'אבי אינטנס מגיעים בגוונים מקסימים :)

      Delete
  3. תמיד תמיד תמיד כיף להתחדש בפינוקים כאלה במיוחד אם משיגים אותם במחירים שווים :)
    אהבתי ממש את כל הבחירות, תתחדשי מותק!
    המייק אפ הזה של שאנל אחד המשובחים ביותר, אני הרוסה עליו! מאוד דומה אגב לאינוויזיבל של לאודר, עשיתי פעם השוואה.
    הסומק הנוזלי הזה של גרלן הוא אחת היציאות הטובות שלהם, לי יש את הגוון הקורלי כתמתם. פיגמנט היסטרי. גם נראה לי שלא ייגמר לעולם.
    שמחה שאהבת את הטוש, הוא רב תכליתי משובח, גם קונסילר בשבילי וגם היילייטר. אטום לגמרי יחסית לכל האחרים שהם חצי שקופים.
    הבאלם של לנקום נפלא, אבל יקררר בשביל באלם... שווה במבצעים של ה- 50%.
    שמחה שהצ'אבי אינטנס בשעה טובה הגיעו כי הצ'אבי הרגיל לא בשבילי.. גוון 4 בהחלט מהמועדפים עלי.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין לי בכלל ספק שאהבת את הבחירות, הן הכי מ"בית מדרשך" LOL

      את ה- Invisible Fluid Makeup של אסתי לאודר עדיין לא ניסיתי, אבל השאנל מהווה סוג של שלמות בקטגוריית ה- "No makeup makeup".
      הגרלן בהחלט עושה רושם של "לא ייגמר לעולם" וטוב שכך, והתמזל מזלך שעבורך הטוש המקסים שלהם הוא רב שימושי :)
      הבאלם אכן מהווה פינוק יקר במיוחד, וב-ר-ו-ר שנקנה בשתי הפעמים רק כי היו מבצעים ומתנות שווים,
      וזה כבר בנוהל שלוקח זמן לחידושים להגיע לישראל, אני גם שמחה שהאינטנס נחתו אצלנו בסופו של דבר.

      Delete
  4. ממש פוסט נחמד! אבל יהיה נחמד אם תכתבי מחירים ..
    כמו עולה השאנל והצאבי? ואיפה קונים? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!

      לגבי המחירים,
      בארץ המייק אפ של שאנל עולה 350 ש"ח, והצ'אבי עולה 125 ש"ח לפני הנחות.
      את שאנל אני קונה בסופר פארם בקניון חולון, קחי אבל בחשבון שלא בכל סופר פארם יש סטנד שלהם, ולעומת זאת את קליניק תמצאי בכל הרשתות (סופר פארם, משביר לצרכן, אפריל).

      תמיד אפשר גם להזמין מאתרים מחו"ל (אם כי לא בטוח שיהיה דווקא את הגוון שתרצי), תראי למשל את שאנל בסטרוברי-
      http://il.strawberrynet.com/makeup/chanel/?LineId=15861#DETAIL

      Delete
  5. פוסט דליקטס! אני לאחרונה גם הולכת ומתאהבת בסמקים קרמים ונוזליים. הגימור שלהם כל כך טבעי ומתמזג עם העור. עכשיו שאלה קשורה לא קשורה בנוגע להיילייטרים/קונסילרים: את הקונסילר את נוהגת להניח לפני או אחרי המייקאפ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה דנה!
      קרמי ונוזלי זה לגמרי הכי הכי, וקלעת בול בתאור שלך לגבי הגימור הנוח של המרקמים הללו.

      לשאלתך, אני אוהבת להניח קודם כל את הקורקטור והקונסילר של בובי בראון, ורק אחר כך להמשיך עם המייק אפ- הסדר הזה פשוט נותן לי תמונה יותר נכונה ושלמה של המראה :)

      Delete
  6. תודה. גמני ככה. רציתי לשמוע דעה נוספת, מקצועית:)

    ReplyDelete
  7. בובה תתחדשי! מגיע לך!
    אהבתי את הצ'אבי החדשים (הגוון שהראת הוא זה שאני חושקת בו).
    אני כבר זמן מה חושבת לקנות את הסומק טרקוטה... שמחתי לקרוא את דעתך עליו.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מותק,
      ואני חושבת שתחושת ה"מגיע לי" היא בעייתית עבור חשבון הבנק של מכורה כמוני, כי די מהר התחושה הופכת ל"הכל ותמיד מגיע לי"...LOL
      הגוון של הצ'אבי פשוט מקסים וסומק הטרקוטה נהדר ומומלץ בחום!

      Delete
  8. אכן פוסט מגונדר! :)
    עוד לא ניסיתי את המייק אפ הזה של שאנל אלא גרסה קצת אחרת שלו: vita lumier. אני אנסה אותו בהזדמנות כי אני לא מפסיקה לשמוע עליו דברים טובים וגם בגלל שהאריזה באמת נראית סופר נוחה. יש לי את הטוש הארה הזה של גרלן ובדיוק כמוך משתמשת בו יותר להארות ופחות כמסתיר כהויות..הוא נהדר לנשיאה :) אני מחבבת מאוד את הצ'אבי אינטנס החדשים לאחר שהייתי קצת מאוכזבת מהגרסה הקודמת.
    תתחדשי על כל הרכישות השוות !

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      אחד היתרונות הגדולים אם לא הגדול ביותר הוא נוחות הנשיאה של המייק אפ הזה, ממש בגודל כף יד וההוכחה המושלמת לכך שממש לא צריך "קנקנים" גדולים וכבדים עבור מייק אפים נוזליים כמו שיש למרבית החברות.
      הטוש אכן נהדר להארות ולנשיאה וה- Chubby Stick Intense בהחלט מהווים גרסה משופרת, למרות שלהבדיל ממך די חיבבתי גם את הגרסה המקורית :)

      Delete

Post a Comment