שיגרת טיפוח (אמצע) קיץ 2013 - מאצבע ועד ראש


קיץ. בישראל. לא קל.
בחודשים יולי אוגוסט הלחות בתל אביב מטפסת גם עד לשיא של 90%. 
תקראו את זה שוב. תשעים. אחוז. זה לא אנושי.
לאור זאת לא מפתיע שבחודשים הללו המזגן והמקלחת הופכים לחבריי הטובים ביותר, והמחשבה על איפור מלא הופכת לקשה במיוחד.
לעומת זאת על גזרת הטיפוח אני לא מוותרת ולא מחפפת, ובקיץ היא הופכת למושקעת ומוקפדת עוד יותר אז קחו נשימה עמוקה והיכונו לפוסט ארוך מהרגיל.

גילוי נאות: מוצרי קלרינס, קליניק, אסתי לאודר, גרנייה ו-The wet brush התקבלו לסקירה מהחברות


מה יש לנו?







Gentle foaming cleanser של Clarins:

Gentle foaming cleanser






Gentle foaming cleanser

אני חושבת שאם יש חברת קוסמטיקה יחסית "מפוספסת" בבלוגספירה זו קלרינס. היות ומדובר בחברה יוקרתית ואיכותית ביותר ההסבר שאני יכולה למצוא לפספוס הזה הוא הנוכחות המועטה שלה במדיה, להבדיל ממתחרותיה שתמיד דואגות להישמר בתודעה שלנו, וחבל.
בתחום הטיפוח מדובר במוצרים מצוינים שמיטיבים עם העור, ובתחום האיפור יש להם קולקציות יפהפיות ומוצרים שיכולים להתחרות בכבוד בחברות דוגמת לנקום ואסתי לאודר.

המוס ניקוי הקרמי שכאן מיועד לעור מעורב עד שמן והוא אחד הטובים שניסיתי, ולמרות שהפעם קיבלתי אותו להתנסות רכשתי אותו בעצמי כבר מספר פעמים בעבר, ואם חובבת מוסים קלילים ומקציפים כמוני בכל זאת מרוצה מאוד ממרקם קרמי זה אומר הכל.
בתוך הקרם משולבים גרגרים שמעצימים את תחושת הניקוי של העור, הוא מסיר על הדרך בקלילות את כל איפור הפנים ומשאיר את העור רך, נינוח ולא מיובש.  
רק אזהרה אחת קטנה וחשובה לגביו. מכירות שרשום לפעמים על מוצרים "להימנע ממגע עם העיניים"? בדרך כלל אני לא לוקחת את זה ברצינות ולא ממש מקפידה, אבל אחרי שהמוס הזה נכנס לי פעם אחת בטעות לעיניים ותחושת צריבה נוראית התערבבה עם היסטריית עיוורון, אני מקפידה גם מקפידה על זה איתו.






ג'ל פילינג גרגרים לפנים של Dead sea mineral beauty:

ג'ל פילינג גרגרים

בפילינג הזה נתקלתי במהלך שיטוט בחנות של My Cosmetics במתחם הסינמה סיטי בראשל"צ. חיפשתי באותו זמן פילינג חדש לפנים ומוצרים שכתוב עליהם "ים המלח", תמיד מצליחים לעשות עלי רושם ראשוני טוב (ולא תמיד בצדק, דרך אגב).
כבר ציינתי לא פעם שלמרות חיבתי המופרזת לקוסמטיקה היוקרתית, אני תמיד שמחה למצוא מוצרים עממיים, שלא לומר זולים עד מאוד שעושים את העבודה כמו במקרה הזה (19.90 ש"ח).
המרקם שלו הוא ג'לטיני לחלוטין עם גרגרים מחוספסים שעושים היטב את עבודת ניקוי והסרת שכבת העור המת שאצלי התבטאה גם בצמצום כמות הראשים השחורים שעל האף. אני משתמשת בו פעמיים בשבוע וממשיכה לאחריו למסיכת החימר אותה סקרתי בפוסט הטיפוח הקודם כך שבסופו של התהליך העור נראה טוב יותר וכתוצאה מכך גם האיפור שמונח עליו מתקבל יפה יותר.

 





Tonique Douceur של Lancome:

Tonique Douceur

בפוסט הטיפוח הראשון שפרסמתי בבלוג סקרתי מי פנים אחרים של לנקום, ה- Tonique Eclat, וההבדל העיקרי ביניהם הוא שהנוכחי הוא Alcohol-free.
למרות שתמיד הצהרתי שאני אוהבת מי פנים המכילים אלכוהול בשל תחושת הצריבה הקלה והמחטאת שהם נותנים, ככל שאני מנסה יותר יותר מי פנים נטולי אלכוהול וכל עוד לא מתלווה אליהם תחושת דביקות בעור, אני דווקא מתחילה לחבב אותם מאוד.
למרות שמצוין על ה-Tonique Douceur שהם מיועדים לעור רגיל עד יבש, עבורי בעונה החמה מי הפנים הללו מסיימים יופי את תהליך ניקוי העור כשמצד אחד הם אינם מייבשים אותו ומצד שני גם לא משאירים את אותה הרגשת "רטיבות" לא נעימה, היות והם מתנדפים במהירה ומשאירים לי את העור מרוכך ומרוענן.






it's potent! brightening eye cream to fade dark circles,
של Benefit:

it's potent!

כשאני חושבת על חברת Benefit האסוציאציה הראשונית היא שלי היא איפור מקסים, צבעוני ומשמח. ממש לא מוצרי טיפוח.
אבל יש לחברה הנהדרת הזאת גם ליין טיפוח קטן ואיכותי, ובביקור האחרון באמסטרדם רכשתי בין השאר גם את קרם העיניים שלהם שמיועד לטשטש כהויות ולסייע בהחלקת קמטוטים, בשל תכולתו - קומפלקס פפטידים שמשיב את האלסטיות והמיצוק, ותמציות בוטניות מלחחות ותמצית עץ השסק המגנות על העור מפני רדיקלים חופשיים.
ובשורה התחתונה? יופי של קרם עיניים.
סמיך ועשיר במידה, נספג במהירות, מלחח היטב את העור הדק והעדין שסביב העיניים ומהווה בסיס טוב לקונסילר שאני מניחה מעליו.
עם זאת אני מרגישה כבר קצת כמו תקליט שבור באומרי שעדיין לא נמצא קרם העיניים שממש שיפר את מראה הכהויות שלי, וניסיתי כבר עשרות קרמים לאורך השנים, ולצערי גם הקרם הזה לא נבדל מהם.
הסיבה לכך היא שעם כל הרצון הטוב של חברות הקוסמטיקה למיניהן אי אפשר להתעלם מגורמים כמו חומרת ומקור הכהויות (כשהמקורות המרכזיים להן הם עייפות, דלקות, גיל וכמובן גנטיקה) כבעלי השפעה בלתי מובטלת על מידת הצלחת הקרם בטשטוש הכהויות.






(Dramatically Different Moisturizing Lotion + (DDML של קליניק:

Dramatically Different Moisturizing Lotion+

אני לא חושבת שיש מישהי בישראל שלא התנסתה בשלב זה או אחר בשיטת 3 השלבים של קליניק, הכוללת סבון פנים, מי פנים ולחות. כן גם אני בצעירותי נכנסתי בחיל ורעדה לסופר פארם (אז דיילות הקוסמטיקה נראו בעיני לפחות כ"סגניות של אלוהים") ונתתי לדיילת של קליניק בחלוק הלבן להתאים לי את 3 השלבים.
ולאחר שבגרתי והחכמתי ושיגרת הטיפוח שלי הלכה והשתכללה, נדדתי למחוזות אחרים (כשכיום כבר אני זאת שמכוונת את הדיילות למה שמתאים לעור שלי...).

עכשיו, 45 שנה לאחר שהתחליב הזה הושק, הוא עובר "מתיחת פנים" ומתווסף לו הפלוס, ובהשקה שנכחתי בה למדתי שיש לו 4 תועלות עיקריות:
חיזוק מחסום הלחות בעור, 
הגנה מפני נזקי הסביבה,
מראה עור זוהר, 
שמירה על עור רך וגמיש.

בנוסחה המשופרת שולבו מרכיבים העובדים עם העור בצורה אופטימלית:

Phytofix הוא תערובת של זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון העוזרים לחזק את מחסום העור, מעניקים גמישות ויכולת להתנגד ללחצים סביבתיים כדי להשיג מראה עור רענן.
Hyaluronic      Acid היתה בשימוש בדרמטולוגיה וברפואה לאורך שנים, יעילותה כמרכיב קושר-לחות הוכחה מחקרית. החומצה מיוצרת בגוף באופן טבעי ומסייעת לעור לשמר את הלחות.
גליצרין הוא מדלל ידוע המושך לחות אל העור. נחשב כ"היגרוסקופי" (מושך לחות מהאוויר), הוא סופג מים מהאוויר ולכן תורם להגברת כוח הלחות של Dramatically Different Moisturizing Lotion+ החדש.
Urea הוא מרכיב טבעי שהעור מייצר בתהליך  natural moisturizing factor (MNF). מרכיבי MNF מחקים תפקוד עור בריא.




השקת הקרם






השקת הקרם






השקת הקרם






השקת הקרם
הוא מגיע ב- 2 גרסאות, לעור רגיל עד יבש ולעור מעורב עד שמן, וגרסת הפלוס שקיבלתי להתנסות היא זו שעברה את מתיחת הפנים ומיועדת לעור רגיל עד יבש. להזכירכן יש לי עור מעורב.
בכל זאת הסתקרנתי לנסות אותו והשתמשתי בו בשבועות האחרונים במסגרת טיפוח הערב, בכמות מועטה יחסית ורק באזור הלחיים.
הספיגה שלו מהירה ונוח לי להניח אחריו מוצרים נוספים מבלי להשתהות, למרות שאני חייבת לציין שמבחינתי הוא מהווה עוד שלב שמסרבל את תהליך הטיפוח הלא קצר גם ככה שלי. תחשבו על זה:
סבון פנים,
מי פנים,
סרום,
קרם לחות לפנים,
וקרם עיניים.
תוסיפו לזה עוד פעמיים בשבוע גם את הפילינג והמסיכה שמשתלבים להם בתהליך, ותבינו למה כל מוצר נוסף מעמיס...

בכל מקרה לחובבות המותג והתחליב המיתולוגי שניחנו גם בסוג העור המתאים אני חושבת שזה יהיה אך טבעי לעבור לשימוש בגרסת הפלוס החדשה והמשופרת שלו, שגם היא אינה מבושמת ובהחלט ממלאה את ייעודה בריכוך העור והכנתו לקרם שמניחים מעליו.








Ultra-Matte rebalancing lotion של Clarins:

Ultra-Matte rebalancing lotion

"Refreshing lotion, with purifying Alpine Willow Herb, Linden and Lantana from Madagascar. Cleans, purifies and tightens pores for a clear, shine-free complexion.
Works at the source of oil production to help skin stay fresh and matte throughout the day".

אחד מהקרמים הנהדרים שניסיתי. פשוט כך.
להבדיל מהמוצר הקודם, הקרם הזה כאילו "נתפר" עבור העור המעורב שלי, הנוטה לשומני בקיץ, שקיבל אותו באהבה גדולה מאוד - מרקם נוזלי עד מיימי, קליל הנספג במהירות ובעל ניחוח נעים.
אני חושבת שלבעלות עור שמן הוא אידאלי, קרי מעניק לעור את הלחות הנדרשת מבלי להעמיס ולהכביד עליו בדרך, ובהיותו נטול מקדם הגנה מהווה גם הכנה מצוינת למוצר הבא אחריו- 






Super city block של Clinique:

Super city block

אני חושבת שכמו ה- DDML, גם קרם ההגנה הזה מהווה גם הוא מוצר דגל ידוע וותיק של קליניק.
Super City Block Oil-Free Daily Face Protector Broad Spectrum הוא בעל SPF40, מתאים לכל סוגי העור וניתן לשימוש לבד או כמעין פריימר לפני הנחת המייק אפ.
למען הגילוי הנאות אספר קודם כל שמוצרי הגנה מהשמש ככלל מעולם לא היו בראש מעייני. אני שייכת עוד לדור שבתקופת ילדותו ההורים חשבו שטוב מאוד להיות בשמש וכמה שיותר, וקרמי הגנה היו יותר ליופי מאשר לשימוש בפועל. באיזשהו מקום האמונה המאוד מטופשת הזאת הצליחה להשתרש אצלי וקרם הגנה מהשמש ביומיום מעולם לא שולב בשיגרת הטיפוח שלי.
ככל שהשנים עוברות והמודעות לנזקים והסכנות כתוצאה מחשיפה לשמש ללא הגנה עולה, אני אמנם מקפידה יותר ויותר על שימוש בקרמי לחות, BB, ובמייק אפים בעלי מקדם הגנה, אבל עדיין לא ממש במוצר ייעודי למטרה זו.

לכן כשקיבלתי את ה-  Super city block זו הייתה הזדמנות נהדרת לאלץ את עצמי לשלבו בשיגרת הבוקר שלי, ולמרות שעדיין קשה לי מאוד להתרגל לכך אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי בידיעה שאני פועלת כדי להגן על עורי.
בעיקרון הדחייה הבסיסית שלי ממוצרים אלה טמונה בהיותם בעלי מרקם סמיך מאוד שלי גם מרגיש שומני, ושלוקח לו זמן להיספג בעור, אם בכלל. המוצר הזה אינו נבדל מהם- בהנחה הראשונית מתקבלים תחושה ומראה של מסיכה שהונחה על העור, ורק לאחר כמה דקות הגוון נטמע לגמרי והוא מתחיל להיספג. ואז אני מתחילה להבריק כאילו אין מחר.
הפתרון שאני מוצאת לכך כל עוד אנחנו עמוק בתוך החום והלחות הוא שאם העור שלי במצב סביר אז אני רק מפדרת בקלילות באיזורים המבריקים ומדלגת על שלב המייק אפ באיפור הפנים, ואם נדרש כיסוי אז המייק אפ שיבוא מעליו יהיה מגזרת הקלילים יותר, כמו אלה של שאנל ואורבן דיקיי.
כך או כך כנראה שבגילי המתקדם ההבנה ש"חייבים" לשים מקדם הגנה כבר תמיד תהיה מתוך חובה ולא רצון.






חלק הכרחי משיגרת טיפוח תקינה הוא דאודורנט לאורך כל השנה בכלל ובקיץ בפרט, ובתקופה האחרונה אני מנסה את הדאודורנט הבא-
 - DEO INVISI COLORS   :Garnier של BLACK WHITE &

 - DEO INVISI COLORS   BLACK WHITE &

המיקוד של הדאודורנט הזה הוא ההגנה על הבגדים השחורים מסימנים לבנים, על הבגדים הלבנים מכתמים צהובים ועל הבגדים הצבעוניים מפני דהייה באזור בית השחי.
כדי להשיג את זה, Garnier שיתפו פעולה עם מומחי הטקסטיל ב- IFTH, המכון הצרפתי לטקסטיל וביגוד והתוצאה היא שהם:
  • פיתחו פורמולה על בסיס שונה, הוסיפו מים לבסיס הפורמולה ויצרו תחליב שיכול להכיל ולהמס את הרכיבים הפעילים נוגדי הזיעה באופן מיידי בכדי להגן על הבדים.
  • הבישום נבחר לאחר מבדק "מניעת הצהבה" קפדני ביותר. הפורמולה החדשה, למניעת סימנים/כתמים/דהייה מפחיתה את תהליך ההצטברות של חומר הדאודורנט על הבד והעור, והינה עדינה יותר על העור ועל הצבעים.
  • הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 5 יותר מטלק) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור עדין ורך למגע. 
הסדרה כוללת 2 מוצרים- באריזת רול-און ובאריזת ספריי, ומההתנסות שלי עם גרסת הספריי הוא אכן מקיים את הבטחת אי הכתמת הבגדים, למרות שאני מראש מסייגת ואומרת שבדרך כלל דאודורנטים שמכתימים הם אלה המגיעים באריזת רול און או סטיק.
בריסוס הראשוני יש לו ריח נהדר המתפוגג תוך זמן קצר והתחושה שהוא נותן מרעננת, דבר תמיד טוב בקיץ שלנו, ובסך הכל אני חושבת שמדובר בדאודורנט טוב במחיר הוגן שגם בדרך כלל ניתן למצוא בפארם במסגרת מבצעים שונים.


ואם מדברים על דאודורנט אז אי אפשר שלא לדבר על הסיבה שלשמה הוא קיים, נטרול הזיעה, והנה כמה עובדות בנושא:
  • מדי יום אנו מייצרות בממוצע ליטר אחד של זיעה
  •  פעילות ההזעה חיונית לתפקוד הסדיר של הגוף, היא מווסתת את טמפרטורת הגוף, מסלקת רעלים ועוד. 
  •  לזיעה, בצאתה מן הבלוטות, אין ריח. קיימת מעין תחושה רטובה, דביקה ולא נעימה. ריח הלוואי נובע מפירוק החומרים האורגניים המצויים בזיעה, באמצעות חיידקים השוכנים בקביעות על העור.
  • הזיעה היא הפרשה טבעית מהגוף, המורכבת בעיקר ממים ומלח.
  • הזיעה מתגברת לרוב במצבים קיצוניים כאשר אנו במתח, חולים, בפעילות מוגברת של ההורמונים כמו ימי המחזור ובפעילות פיזית מאומצת.
  • קיימים 2 סוגי דאודורנט: האחד מנטרל את ריח הזיעה על ידי בישום ומניעת פעילות בקטריאלית, ואילו השני מנטרל בעזרת שימוש בחומרים נגד הזעה, אנטי פירספרנט המווסתים את בלוטות הזיעה והפרשתם.
  • היום המגמה לשימוש בדאודורנטים המיטיבים עם העור ובריאים לנו שלהם סגולות ריפוי וספיחת נוזלים. 
  •  למשתמשות בבושם דומיננטי, כדאי להשתמש בדאודורנט עם ריח טבעי / של טלק. ואם בבושם בעל ריח נקי/ לימוני, ניתן להתאים את הדאודורנט או לרכוש דאודורנט עם ריח פרחוני או חזק.
  • בשימוש בדאודורנט ספריי, מומלץ לא להתיז קרוב מידי על מנת שלא ישאיר סימני רטיבות. דאודורנט סטיק מתאים למי שאוהבת תחושה יבשה יותר, דאודורנט רול מתאים למי שאוהבת תחושת קרירות לחות ואת הגאדג'ט עצמו. 

תכולת הספריי- 150 מ"ל מחיר: 25.21 ₪
תכולת הרול און-  50 מ"ל מחיר: 25.21 ₪







אני מודה שלמרות שהבלוג בן למעלה מ- 14 חודשים ותחומי העיסוק שלו הם איפור וטיפוח, תתקשו למצוא בו סקירות ב- 2 תחומי טיפוח: שיער ולקים.
הסיבה לכך היא שהשיער שלי אינו מעסיק אותי- למזלי בהיותו חלק ויחסית לא בעייתי אני משקיעה בו מינימום התעסקות, קרי חופפת עם שמפו וקונדישינר, מסרקת ונותנת לו להתייבש באוויר הפתוח והספר שלי פוגש אותי אולי פעמיים-שלוש בשנה, כשאני באה לחדש את הצבע השחור הטבעי שלי ולקצר קצוות שרופים ו/או מפוצלים,
ועולם הלקים תמיד שעמם אותי, אמנם אני מקפידה על מראה ציפורניים מסודר, נקי ומטופח אבל ההתעסקות במריחת לקים שונים ומשונים שמתקלפים תוך זמן קצר נראית לי טרחה נוראית, ובשל כך ציפורני הרגליים שלי פוגשות לק כמעט תמיד רק לאחר פדיקור ועל ציפורני הידיים בכלל אין מה לדבר.
עם זאת אחד הדברים שאני הכי נהנית מהם מאז שפתחתי את הבלוג היא ההזדמנות להתנסות במוצרים שלא בהכרח הייתי נחשפת אליהם לבד, ואלה הם 2 המקרים הבאים-

The wet brush:

The wet brush

בעבר השתמשתי במסרק אך ככל שהשיער שלי הלך והתארך הרגשתי שהמסרק הופך "אלים" מדי עבורו ובשלב מסוים עברתי למברשת. בכל מקרה התחושה של סירוק שיער רטוב היא שמאבדים הרבה שערות וכדי לא ליצור מתיחה של הקרקפת אני תמיד מתחילה את ההברשה מהקצוות ובהדרגה עולה כלפי מעלה.
בעיקרון שמחתי ללמוד כי השיער עשוי מחומר שנקרא קרטין, אותו חומר ממנו עשויות הציפורניים.  כפי שהציפורניים מתרככות לאחר אמבטיה חמה, כך גם השיער מתרכך והברשתו בצורה לא נכונה גורמת לקריעה, תלישה ושחיקה של השיער.
לדברי היצרן הסוד כאן הוא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית IntelliFlexTM. הסיבים דקים במיוחד אך חזקים מאוד, יודעים מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין, בריא וללא כאבים. הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה, קריעה ושבירה של השיער.
היא מיועדת לנשים עם כל סוגי השיער כולל הסובלות מנשירה מוגברת ועם שיער פגום כתוצאה מטיפולי חום (פן והחלקה) ושימוש בכימיקלים (צבע) שהשיער שלהן שביר במיוחד. היא גם מתאימה לשימוש גם עם פאות ותוספות שיער כי העדינות שלה מונעת תלישה של השערות היקרות והסיבים לא נתפסים בחיבור לשיער הראש.
אהבתי מאוד את העיצוב הארגונומי והנוח לאחיזה שלה שמאפשר לי שליטה מלאה בעוצמת ההברשה, והיות והתרגלתי להפעיל לחץ על מברשות קודמות בעת השימוש (והתוצאה הייתה כמובן מברשת עמוסה בשיער שנתלש מהקרקפת), לקח לי זמן להתרגל להברשה עימה, שמאלצת אותי להיות עדינה יותר עם השיער שלי- וטוב שכך.





 - סדרת לקים מבית אסתי לאודר:Pure Color
Pure Color

"אסתי לאודר, באמצעות טום פישו, המנהל הקריאטיבי של תחום האיפור בחברה, משיקה קולקציה של 7 לקים עמידים בסדרת Pure Color בגוונים המתרגמים את הפיתוי, היופי והפנטזיה של עיר האורות בשעת ליל. זוהי סדרה שתצבע לך את הציפורניים בפלטה דרמטית של גוונים, מרקמים וגימורים מסקרנים, המבטאת סגנון וגישה בוטחים עם צבע בעל עומק ואימפקט חסרי תקדים".

קיבלתי להתנסות את Love Bite, גוון אדום פוקסיה.
התגובה הראשונה כששלפתי אותו מהאריזה וראיתי את הצבע הייתה (ותסלחו לי מראש על הבוטות): OMG WTF!!! שאני אשים את זה על הציפורניים שלי???
אבל אני כאן כדי לנסות- יש אנשים שתורמים את גופם למדע לאחר מותם, ולכן אני יותר משמחה על האפשרות לתרום את גופי לבלוג בעודי בחיים :)

ומה גיליתי?
קודם כל שהצבע החזק והעמוק הזה אכן עז מדי לטעמי ואיכשהו מתחבר לי יותר לאווירה חורפית ואפרורית.
ואם בכל זאת אשים את זה בצד ואנסה להיות אובייקטיבית, מדובר בגוון בעל נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, כך שלמי שאוהבת לקים כאלה הוא בהחלט יתן מענה. הפורמולה שלו עשירה מאוד, דורשת מריחה מהירה ושתי שכבות ממנו יצרו מראה אטום שסדקים ראשונים החלו לבצבץ בו כעבור 3 ימים.
גם המברשת הייתה לי נוחה מאוד להנחה ובהתחשב בעובדה שמדובר בגוון "לא סלחן", קרי כזה שכל רעידה או תזוזה לא נכונה מיד משתקפות על הציפורן והעור שסביבה, אין ספק שזה פלוס גדול.

Pure Color Love Bite

והערת שוליים אחרונה לגביו. מדובר בלק שמחירו המלא הוא 91 ש"ח.
אז נכון שאסתי לאודר הוא מותג יוקרתי, ונכון שעיצוב הבקבוקון מושקע ומושך את העין, ונכון שמדובר בלק מצוין. אבל לשלם מחיר כזה על לק?
אולי אם את משתמשת בלקים בתדירות נמוכה, כמוני, אז שווה להשקיע באחד- שניים לקים בסגנון הזה. אך אם אני חושבת על המכורות ללקים שמשתמשות בהם יום יום ואוהבות לגוון ולהחליף בתדירות גבוהה?
זו כבר סוגיה אחרת. כתמיד משאירה לשיקולה האישית של כל אחת מכן.  




עד כאן שיגרת אמצע הקיץ שלי, מאצבע ועד ראש.
ומהי שיגרת הטיפוח שלכן?
האם היא התעדכנה בעקבות מזג האוויר הנוכחי?

Comments

  1. אני מאוד אוהבת את קלרינס, מעולם לא איכזבו אותי. גם הדאו' של גרנייה טובים.
    אחלה פוסט, מושקע ומעניין,

    שבת שלום,
    אסתי

    ReplyDelete
    Replies
    1. מניסיון, לכל מותג יש את סוג המוצרים שהוא "מככב" בהם,
      כאשר קלרינס וגרנייה טובים מאוד בתחום הטיפוח, כשהראשון הוא יוקרתי והשני הוא עממי וכל אחת יכולה לבחור מאצלם את מה שמתאים לה בהתאם לתקציב ולהעדפה האישית.

      ותודה רבה על הפרגון, כיף לדעת שההשקעה שלי בפוסט ניכרת :)

      Delete
  2. היי, כתבתי תגובה מושקעת וארוכה והיא נמחקה איכשהו....אנסה לשחזר מחדש את מה שכתבתי. עם Gentle foaming cleanser של קלרינס אני משתמשת כבר למעלה מחודש, מוצר מ ע ו ל ה ! אני מאוהבת בתכשיר הניקוי הזה, כל כך נעים להשתמש בו והוא מנקה את העור באופן מושלם ומכין אותו לספיגה מקסימלית של כל מה שבא לאחר תכשיר ניקוי, באמת אחד הטובים שניסיתי אבר ! (וניסיתי לא מעט תכשירים ב 43 שנותי). את תחליב הלחות לא ניסיתי אך מהתיאור שלך פה ומהמילים החמות עליו בטוח שאנסה אותו מתישהו, אנסה להשיג דוגמית. בכלל המוצרים של קלרינס אהובים עלי מאוד, גם האיפור נהדר (במיוחד המייקאפים, המסקרות והליפסטיקים ועוד כמה גודיז, בקיצור אוהבת:) את ה- Super city block של קליניק היטבת לתאר. זה תכשיר שמרגיש ממש כבד על העור שלי. היה לי אותו בעבר ומאוד לא אהבתי אותו עד כדי כך שיום אחד פשוט השלכתי אותו לפח. וכאן אני חייבת לספר על תכשיר הגנה מדהים שמתאים לדעתי מאוד לסוגי העור השמנים או שמנים מעורבים והתנסיתי בו בדוגמית השבוע עקב קניה שעשיתי באתר אינטרנטי של מוצרי איפור וטיפוח, אביזרי איפור ותכשיטים (makemeup.co.il שמנהלת שלי אגמי המקסימה שנתנה לי שרות מצוין) השם שלו Sunbrella Demi Make-Up SPF 36 של Holy Land Cosmetics מעולם לא נתקלתי בתכשיר הגנה שכזה שתפור לדעתי לכל סוגי העור השמנים מעורבים, מתמזג באופן מושלם בעור, עדין וקליל ואין בו שמץ שומניות, הוא מלחח את העור קלות ולדעתי גם יש לו אפקט פריימר - מושלם נקודה ! ולא, אין לי שום קשר עסקי עם שלי אגמי או עם חברת הולילנד אני פשוט אוהבת להמליץ על דברים שעושים לי טוב ומקווה שבתגובה הזאת עזרתי למישהו/י .
    מאוד נהנתי מהפוסט, כרגיל את משקיעה ורואים זאת. כייף להיות פה :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט מבאס לכתוב פעמיים וכל הכבוד שעשית את זה בכל זאת, אני מעריכה זאת מאוד.

      קלרינס נמצאים בשורה הראשונה של מותגי היוקרה עם מוצרים מצוינים גם לדעתי, קרם הלחות נפלא ויש להם מעת לעת במסגרת קולקציות מוגבלות "תכשיטי איפור" מהממים ביופיים.

      אכן מרבית קרמי ההגנה לוקים ב"מחלת הכובד" שהופכת אותם ללא נעימים על העור, לפחות בשלב ההנחה הראשונית, ואני מודה לך מאוד על ההמלצה - כל המלצה כזאת מניסיון אישי שמעשירה את הידע של הקוראות ושלי היא מבורכת מבחינתי.

      ושמחה כמובן תמיד לדעת שנהנית לקרוא ושאת אוהבת לבקר אצלי - אני נהניתי לכתוב :)

      Delete
  3. אני מאוד אוהבת את הטיפוח של קלרינס ושני המוצרים נשמעים מעולה ומתאים לי.
    נשמע לי כמעט לא אמיתי להשתעמם מלקים =D אבל אני לא שופטת..
    נהנתי לקרוא =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם את מתהדרת בעור שמן אז מוצרי קלרינס הללו ממש מתאימים בעבורו,
      ואני יכולה להבין איך שעמום מלקים נשמע לא אמיתי למכורות לנושא, אבל אולי טוב שכך בהתחשב בעובדה שבתחום הקוסמטיקה אין כמעט שום דבר מלבד לקים שמשעמם אותי ומונע ממני מלגהץ את כרטיס האשראי עד בלי די?...LOL
      ואיזה כיף שנהנית!

      Delete
  4. שגרה מבורכת אימצת לעצמך!
    המוצרים של קלרינס מעולים... לרוב משחק לי איתם.
    את הקרם של קליניק פחות אהבתי (חיצ'קן אותי).
    שיעמום מלקים!??! אני לא מדברת איתך.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, היא כמובן ממשיכה כל הזמן להשתנות ולהשתכלל- אני לא יכולה שיהיה משעמם ;)

      אני חושבת שקיים קונצנזוס לגבי איכות המוצרים של קלרינס, ולכן צורמת לי עוד יותר הנוכחות המצומצמת שלהם בבלוגספירה שלנו, מקווה שזה ישתנה...

      התחליב של קליניק בהחלט עלול לחצ'קן את סוג העור הלא מתאים וחבל שהם חידשו רק את הגרסה לעור רגיל עד יבש, הבנתי שהסיבה היא שהגרסה לעור מעורב עד שמן היא "צעירה" יחסית ולכן הם לא ראו צורך לעדכן גם אותה.

      וכן, כן, אני יודעת שאת מלכת הלקים הבלתי מעורערת וכל פעם שאני רואה את העיצובים וההשקעה שלך בציפורניים אני לחלוטין מורידה את הכובע, אבל זה פשוט לא נועד בשביל חסרת סבלנות שכמותי :)

      Delete
  5. אני ממש מסוקרנת עכשיו לגבי הרבה מהמוצרים. במיוחד קלרינס, אבל אני עם סבוני פנים פשוט מכלה ומעדיפה להשתמש במשהו שיותר נעים לכיס :)
    שגרה מהממת, מוצרים מדהימים וכרגיל סקירה נהדרת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שסבוני פנים מהווים את אחד מהמוצרים המתכלים ביותר,
      ממליצה לך פשוט לבדוק אותו באתרי האינטרנט השונים (עכשיו למשל הוא נמכר ב- 56 ש"ח בסטורברי, תראי - http://il.strawberrynet.com/skincare/clarins/gentle-foaming-cleanser-with-tamarind/159564/#DETAIL) או לעקוב אחרי מבצעים של קלרינס בסופר פארם - מדי פעם הסבון צץ במבצעים לא רעים בכלל,
      ותודה על המילים החמות, מחזירה אותן אליך בריבית דריבית מקסימה שכמותך! :)

      Delete
  6. משום מה, אף פעם לא התעניינתי מדי במוצרי קלרינס! הייתי לי תחושה שהם לא מתאימים לעור שמן, וסתם יקרים בלי סיבה... אבל בהחלט עשית חשק!! ינוסה בהקדם! :) בעיקר עשיו שיש לי קופון מלייפסטייל לקרם ג'ל לחות ב-119 ש"ח, שווה לדעתך?

    ReplyDelete
    Replies
    1. מה שאת כותבת זה בדיוק מה שהתכוונתי אליו כשרשמתי שהחברה הזאת מפוספסת.
      יש להם מוצרים איכותיים המתאימים לכל סוגי העור, ונכון שהמחירים הם לרוב לא עממיים, אבל אם הם "עושים את העבודה" אז לפעמים שווה לשלם קצת יותר.

      לשאלתך, אם את מתכוונת ל- HydraQuench Cream-Gel Normal to Combination Skin
      אז ניסיתי אותו בעבר וזה קרם לחות קליל ומצוין והמחיר מעולה, בסטרוברי הוא עולה לשם ההשוואה 198 ש"ח לפני הנחת נאמנות.
      יש גם את Multi-Active Day Correction Cream-Gel Normal to Combination Skin
      שמיועד לטיפול בקמטים ראשונים, אבל אותו לא ניסיתי כך שאני לא יכולה להעיד לגביו.

      Delete
  7. סקירה מצוינת ומהנה מאוד לקריאה!
    כמובן שאני מאוד אוהבת את הסבון מוס הירוק של קלרינס :-)
    את ה Ultra-Matte rebalancing lotion קיבלתי בדוגמית ממש מוקטנת כך שלא הספקתי לחוות דעה.
    הקרם עיניים של בנפיט נשמע נהדר והמברשת הרטובה הזו מסקרנת אותי מאוד.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה :)

      ה- Gentle foaming cleanser מצוין ואם יש לך עור מעורב-שמן אז ממליצה לך בחום על ה- Ultra-Matte rebalancing lotion.
      ליין הטיפוח של בנפיט אכן מפתיע לטובה, אני מנסה ממנו עוד כמה מוצרים שאסקור בהמשך, והמברשת נראתה לי בתחילה כמו גימיק נחמד- ששמחתי מאוד שהתגלה בפועל גם כגימיק מוצלח.

      Delete

Post a Comment