Glam Guru #4 – Summer of glam


בסוף שנת 2011 החלו להופיע פרסומים שונים בבלוגספירת הביוטי לגבי השקת שירות חדש בישראל - קופסה חודשית המכילה מספר מוצרים בגודל מלא ו/או מוקטן והמגיעה עד הבית.
מיד נרשמתי לקבלת עדכון כאשר השירות יתחיל, ואכן כשזה קרה עשיתי מנוי ובמשך 13 חודשים קיבלתי את קופסאות גלוסיבוקס.
את חוות הדעת שלי על כל קופסה ועל השירות בכלל פרסמתי מדי חודש מאז שפתחתי את הבלוג, ובינואר 2013, כשגלוסיבוקס ייקרו באופן שרירותי את מחיר המנוי ביטלתי אותו כשאני מודה שלכעס על ההתייקרות הצטרפה גם תחושת מיצוי כללית של הנושא.
לכן כשגלאם גורו השיקו לפני כחצי שנה את הקופסה הראשונה שלהם וקיבלתי על כך הודעה במייל בחרתי שלא לעשות מנוי, ועדכנתי אותם שבמידה וירצו אסקור את הקופסה עבור קוראות הבלוג.
ואמנם לקח חצי שנה אבל בסוף קופסה מספר 4 הגיעה גם אלי.

גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה מהחברה

בתור התחלה אני חושבת שההבדל הניכר ביותר בין הגלאם גורו לגלוסיבוקס הוא השירות.
מההתרשמות שלי מהפעילות שלהם בפייסבוק, גלאם גורו דואגים כל הזמן להיות "עם היד על הדופק", קשובים לרצונות ופניות הלקוחות ומבצעים תיקונים "תוך כדי תנועה". באותה נשימה אני גם לא שוכחת שהייתה להם שנה שלמה להתבונן מהצד בגלוסיבוקס ולהפיק לקחים בהתאמה.

ומה היה בקופסה?







גלוית המוצרים:













המארז:






הדבר הראשון שהבחנתי בו הייתה העובדה שמלבד עפרה, אני לא מכירה אף אחד מהמותגים שהיו במארז וזה כבר מצא חן בעיני, כי לתפיסתי מיזמי הקופסאות הללו אמורים בין השאר גם לחשוף אותי למותגים חדשים.









עיפרון לבן Medical White  של עפרה:

עיפרון לבן Medical White

בפוסט שפרסמתי על עפרונות עיניים ציינתי שכיום אני מעדיפה עפרונות בגוונים טבעיים יותר כמו ניוד או בז' לשימוש בקו המים, ועפרונות לבנים משמשים אותי בעיקר להארות.
העיפרון הזה לפי עפרה הינו- "עפרון חידוד עמיד במים שמתאים לאזורים העדינים ביותר של העין, בעל פיגמנט בולט וחזק,שנותר עמיד ונמרח בקלות 
הודות לפורמולה מיוחדת שפותחה על בסיס שעוות דבורים וסיליקוןלשרטוט קל ותיחום מדויק של העין. הגוון הלבן נטול עופרת ומתאים הן לאיפור והן לסימון אזורים רצויים בזמן השימוש במכונת לייזר ו- IPL".

לא ניסיתי קודם לכן עפרונות עיניים של עפרה, ומההתנסות שלי איתו מדובר בעיפרון שנדרש חימום שלו על גב כף היד טרם ההנחה וגם אז לא היה לי קל לעבוד איתו - המריחה אינה אחידה, לא קל לטשטש אותו אם רוצים להניח אותו להארות בעצם הגבה או ב- C הפנימי, ובקו המים הוא נעלם תוך זמן קצר.
אולי עבור השימוש הנוסף שלו, לסימון אזורים לטיפולי לייזר הוא מתאים יותר, אבל על כך אני לא יכולה להעיד.










Jasmine Natural Care perfume:

Jasmine Natural Care perfume

בושם על בסיס שמן בקיץ הישראלי?
Big no no מבחינתי.
בכל זאת ניסיתי אותו וייאמר לזכותו שהוא נספג בעור תוך שניות ספורות, לא משאיר כל תחושת שמנוניות ולעומת זאת הריח שלו נשאר על העור למשך שעות ארוכות. הריח שקיבלתי Queen Ester הזכיר לי מאוד אפטר שייב גברי מרענן, ריח שאני דווקא מחבבת מאוד גם עבורי ולכן הבושם הזה ייכנס אצלי לשימוש במינון נמוך בשל עוצמת הניחוח והעמידות הארוכה שלו.








Mandarin Moisturizing Shower Gel

ג'ל הרחצה בניחוח מנדרינה התגלה כמתאים מאוד לקיץ. מעבר להיותו נוזלי עד מיימי, במידה כזאת שכשהפכתי את השפופרת מעל ספוג הרחצה הכמות שיצאה ממנו הייתה גדולה מאוד עד שהספקתי להפוך אותו בזריזות בחזרה, הוא מקציף היטב, נותן תחושה של רעננות וניקיון ולא ייבש לי את העור.
הריח מצא חן בעיני ומכיוון שבסדרה הזאת קיימים 8 ניחוחות, אני בטוחה שכל אחת יכולה למצוא את זה שמתאים לה.








Pomegranate Body Cream

שנתחיל מהפלוס?
אין עוררין על כך שהקרם הזה הינו סמיך ועשיר כך שלאזורים היבשים מאוד בגוף כמו המרפקים והברכיים הוא עושה פלאים, מרכך ומשפר את המראה שלהם.
והמינוס? הריח, אוי הריח. אני מודה שמראש למוצרים אורגניים יש לרוב ניחוח מאוד מובחן ולא בהכרח נעים עבור מי שהתרגלה לניחוחות המבושמים שיש היום בשוק הטיפוח, אבל במקרה של ניחוח ה-Pomegranate, רימון, שכאן מצטרף מעין ריח לוואי סינתטי עד מאוד שלא נעלם במשך זמן רב,
ולכן בריח הזה המוצר אינו בשבילי והייתי שמחה לנסות אותו באחד מריחותיו האחרים דוגמת הלבנדר.







Senscience silk moisture shampoo for dry hair:

Senscience silk moisture shampoo

מתברר שהמותג הזה מיוצר במעבדות חברת שיסיידו, וזה מה שהם מספרים עליו:

"Hydrolyzed Silk Protein and Sweet Almond Extract protect and penetrate, replenishing moisture, softening and strengthening the hair.
Silk Moisture shampoo thoroughly cleanses and hydrates dry or damaged hair affected by thermal styling, chemical processing and environmental factors.
Silk Moisture conditioner softens dry, brittle or coarse hair... leaving it silky and manageable".

ההתנסות בו הייתה במקרה הזה באמצעות בן הזוג, שהתברך ברעמת שיער שופע אם כי יבש מעט, והוא חיבב אותו מאוד. מעבר לריח הנעים שהוא השאיר בשיער, השיער גם נראה והרגיש רך ומבריק יותר מהרגיל ויש סיכוי טוב שלמרות מחירו הגבוה (65 ש"ח עבור 300 מ"ל) הוא יירכש בגודל המלא.







EMERALD BAY Beaches & Cream:

EMERALD BAY Beaches & Cream


Double Shot Bronzer – כמות כפולה של ברונזר עושה את העבודה ויוצרת גוון חום כהה מיד לאחר השימוש במכונת השיזוף. 

אני חושבת שאם יש מוצרים שפחות מדברים אלי, הם בדיוק אלה שבגזרת המשזפים למיניהם. אני נמנית על עדת הלבנבנות, ולמרות שמהבחינה הזאת בורכתי גנטית וכשאני משתזפת אני מקבלת בקלות גוון חום יפה מבלי להישרף, אני בוחרת להיחשף לשמש מעט ככל האפשר וגם מוצרים שמחקים שיזוף הם ממש לא בשבילי.
לכן לאחר שהבנתי במה מדובר, השקית הועברה אחר כבוד לאחותי הקטנה והשזופה עד מאוד.







גלוית הטבה:


אישית לי תמיד יש חשש מההצעות של גיליוני עיתונים מתנה כי בתחושה שלי ברגע שאתה אצלם במאגר הם לעולם ימשיכו לנסות ולהציע לך לעשות מנוי, ולכן אם יש מישהי שמימשה את הגלויה הזאת אשמח שתשתף מניסיונה בתגובות כאן למטה.





בשורה התחתונה יש כאן לדעתי קופסה חביבה ביותר.

מעבר לגיוון המרענן של נרתיק שימושי ולא קופסה סטנדרטית, גם תמהיל, גודל וכמות המוצרים הינו מכובד, ותמיד חשוב לקחת בחשבון שלא כל המוצרים בהכרח יקלעו לטעמכן האישי אבל זו הזדמנות להכיר ולהתנסות וכדאי לשמור על ראש פתוח.
ובכל מקרה כל עוד הגלאם גורו ימשיכו להקפיד על מתן שירות מכבד ומכובד למנויות שלהן, לדעתי חצי מהעבודה הם כבר עשו!


לחצו לדף הפייסבוק של הגלאם גורו, שימו לב שמתקיימת בו כרגע גם הגרלה


סקירות של בלוגריות נוספות:

ואתן מוזמנות כמובן להוסיף בתגובות את חוות דעתכן על הגלאם גורו בכלל וקופסת החודש בפרט,
וקישור אם גם כתבתן סקירה עליה בבלוג שלכן.

Comments

  1. יופי של קופסא! עכשיו חזרתי ממניקור-פדיקור ורכשתי את קרם הידיים מהסדרה הריחנית בריח ורדים מעולה (12 ש"ח)
    את לא הראשונה שהעירה על הריח של הבי וול, בגרסא השנייה של הלוונדר זה לא היה כך...
    תודה על האזכור יקירתי, ומקווה לראותך בקרוב :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה שנטי!
      אני מניחה שאת מתכוונת לקרם הידיים של Sun Francisco Soap Company בריח Rose? הוא אכן עושה רושם טוב מאוד.
      אני רק יכולה לקוות שהריחות האחרים בסדרה של Simply Be Well Organics מוצלחים יותר,
      ושמחתי מאוד לאזכר :)

      Delete

Post a Comment