סיגמוש


עוד לפני שפתחתי את הבלוג שלי וככל שנכנסתי יותר ויותר עמוק לקריאת בלוגי ביוטי, נחשפתי למותג המברשות Sigma.
קראתי את הפרגונים, המחמאות וחוות הדעת הטובות, והמשכתי הלאה.
שלא תבינו אותי לא נכון - לתפיסתי אתן יכולות להיות הבעלים של מוצרי האיפור הכי איכותיים שיש, אבל אם אין לכן מברשות מקצועיות שמתאימות להם עשיתן רק חצי עבודה.
המשכתי הלאה פשוט כי כבר היו לי המון מברשות מקצועיות ואיכותיות אחרות, והעדפתי לגהץ את האשראי שלי על עוד מוצרי איפור ולא על מברשות.
רצה הגורל (או המזל?) ולאחרונה סיגמא עשו מבצע הנחות משתלם ביותר, החלטתי שהגיע הזמן לראות על מה המהומה והפור נפל על סט מברשות פנים שנקרא SYNTHETIC KABUKI KIT 4 BRUSHES, ההזמנה יצאה לדרך ונאספה מהדואר לאחר כ- 8 ימים.



SYNTHETIC KABUKI KIT 4 BRUSHES







SYNTHETIC KABUKI KIT 4 BRUSHES







הסט:

SYNTHETIC KABUKI KIT 4 BRUSHES



לפני שאני "צוללת" מברשת מברשת, אציין שהמשותף לארבעתן הוא:
  • נוחות ידית האחיזה 
  • רכות הסיבים הסינתטיים
אין דברים כאלה.
פשוט תענוג צרוף להשתמש בהן, ואני חושבת שלמרות שיש כיום בשוק יופי של מברשות איפור זולות מבית ביוטיקייר ו-WOW למשל, כאן יש סט מברשות בעלות (כולל משלוח) של כ- 300 ש"ח, משמע 75 ש"ח למברשת, מחיר סביר ביותר עבור התמורה שמקבלים.




F80:

Flat Kabuki

Flat Kabuki: Application of liquid or cream products to flat areas of the face such as the forehead and cheeks
מברשת קבוקי שטוחת ראש ודחוסה המיועדת להנחת מוצרים נוזליים וקרמיים, המתאימה עבור המייק אפים הנוזליים שלי בכלל והסמיכים יותר בפרט, כי עבור מייק אפ דליל מאוד כמו Vitalumiere Aqua Ultra Light Skin Perfecting Make Up של שאנל למשל ההנחה האידאלית היא עם האצבעות ולא עם מברשת שנוטה להשאיר סימני מריחה.
מהר מאוד היא הפכה לחביבה החדשה שלי ואני מוצאת את עצמי מניחה איתה גם BB Cream סמיכים יחסית כמו  Naked skin beauty balm broad spectrum spf20 -Urban Decay ו- BB Cream - Actively Correcting and Beautifying with SPF 50 PA+++ של Kiehl's .







F82:

Round Kabuki

Round Kabuki: Blend mineral products onto the skin
עם המברשת הזאת עשיתי כמה ניסיונות, והמסקנה שלי היא שהיא מושלמת עבור מוצרים נוזליים וקרמיים, ובראשם מייק אפים במרקם cream to powder.
באיזשהו מקום היא הזכירה לי את מברשת הכוכב שלי, Full Coverage Face Brush של בובי בראון, שלא חשבתי שמסוגלת לקום לה מתחרה. ובכן, בואו נאמר שקמה לה סוג של מתחרה.
הכוכבת של בובי מתמודדת עם כל מרקמי המייק אפים ועושה עבודה מופלאה ולכן היא מבחינתי שילוב של ה- F80 עם ה- F82. בהתחשב בעובדה שהמברשת של בובי בראון עולה 270 ש"ח לפני הנחת מאפר, משמע כמעט כמו מחיר הסט של סיגמא כולו, תעשו אתן את החשבון.







F84:

Angled Kabuki

Angled Kabuki: Buff cream blush or bronzer onto the skin
ה- Angled Kabuki היא פשוט קוסמת.
בשל המבנה שלה היא מומחית בהנחת ברונזרים, ולמרות שההמלצה היא להשתמש בה עבור המוצרים הקרמים שבחבורה, לא התאפקתי וניסיתי אותה גם עם הברונזרים המוצקים שלי, והתוצאה הייתה מצוינת.
עבור הנחת סמקים היא גם התגלתה כמוצלחת החל מהרגע שהגעתי לאופן האחיזה הנכון עבורי (נדרשת איתה מידה מסוימת של אימון, כי יד לא מיומנת עלולה ליצור "כתמים" של צבע בשל מבנה הסיבים הצפוף והדחוס שלה), ואני מצליחה ליצור עימה מראה לחיים מדויק ומחוטב כהלכה.







F86:

Tapered Kabuki

Tapered Kabuki: Apply cream and liquid foundations onto the harder to reach contours of the face
עם המברשת המחודדת, מודה ומתוודה, ממש לא היה ברור לי בהתחלה מה לעשות.
ואז צפיתי בכמה וכמה סרטונים, קראתי כמה וכמה ביקורות, ופשוט התחלתי "לשחק" איתה.
היא מתאימה להנחת מוצרים קרמיים שונים, ובשל הצורה הייחודית שלה ניתן להגיע איתה בקלות רבה למקומות קשים יחסית לאיפור (כמו צידי האף ומתחת לעיניים) בפרט ולחטב ולהצליל איתה את הפנים בכלל. בנוסף גם היילייטרים למיניהם ימצאו בה פרטנרית טובה ביותר להארת עצם האף ואזור הרקות.





עכשיו אני יכולה להבין את כל המהללות ואף להצטרף אליהן ואני חושבת שהסט הזה מתאים הן למתאפרת מתחילה שזקוקה למברשות בסיס איכותיות, הן למתאפרת וותיקה שרוצה להעשיר ו/או לשדרג את אוסף מברשות הבסיס שלה והן למאפרת שמברשות נמצאות אצלה בשימוש יומיומי ונזקקת לכמה מברשות מכל סוג.
מבחינתי השלב הבא הוא להזמין את סט העיניים ,SYNTHETIC PRECISION KIT 5 BRUSHES ושימו לב שבאתר סיגמא יש כל חודש 10% הנחה בהזנת קוד בשלב ה- checkout, החודש הקוד הוא
MNSF2013




ומכל הסרטונים שראיתי על המברשות הכי אהבתי את של המתוקה הזאת (למרות שהיא לא שטפה את המברשות לפני...), קצר וקולע!

Comments

  1. איך ה-F80 בהשוואה לאקספרט ולבאפינג של ריל טכניקס?

    ReplyDelete
    Replies
    1. כשרכשתי את ה- Buffing Brush וה- Expert Face Brush של Real Techniques by Samantha Chapman בשנה שעברה הייתי בטוחה שאין טובות מהן להנחת מוצרים נוזליים וקרמים, עד שפגשתי את הסט הזה של סיגמא שבראשו ה- F80 המעולה.
      בשורה התחתונה יש מבחר אדיר של מותגים טובים בטווח רחב של מחירים, אבל אני בהחלט חושבת שאם הייתי מתחילה עם סיגמא הייתי מוותרת על רכישת המברשות של Real Techniques - הגימור שאני מגיעה אליו עם המברשות של סיגמא הוא פשוט מושלם.

      Delete
  2. רכשתי במבצע המיוחד שהיה בסיגמא בבלאק פריידי רק שתי מברשות ואחרי שקיבלתי אותן והתחלתי להשתמש התחרטתי שלא רכשתי יותר. אחת מהן היא ה F -80 שהיא פשוט מצוינת לכל סוגי המייק אפ והשניה ה P88 שהיא נהדרת עבורי להנחת קונסילר. ה F84 הזו בויש ליסט עוד מאז..לא מבינה למה התלבטתי עליה בזמנו...
    תתחדשי על הכל! זו נראית רכישה משתלמת ביותר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. המברשות של סיגמא פשוט טובות. נקודה.
      נכון שכמו בכל ליין כל כך עשיר וגדול הגיוני שתהיינה מברשות טובות יותר ופחות ושימושיות יותר ופחות, אבל בשורה התחתונה מוצרי החברה הזאת מוצלחים ודי מהווים "הימור בטוח" :)

      Delete

Post a Comment