Pro, לגמרי Pro-Shop

רכישת קוסמטיקה דרך האינטרנט היא דבר שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, ואני מכירה כבר כמה וכמה בנות שרוכשות את הקוסמטיקה שלהן (כמעט) רק דרך האינטרנט.
אבל חלק הארי בתחום שמור לאתרים חו"לים, בעיקר כאלה מאנגליה ומארה"ב, ולכן כשצץ אתר ישראלי שמציע מוצרים טובים במחירים הוגנים זו בהחלט סיבה לפרגן, וכשקיבלתי פניה מ- Leaders לשתף פעולה עם ProShop בצורה יצירתית במסגרתה ניתנה לי האפשרות לגלוש באתר, לבחור 3 מוצרים ואותם להזמין ולקבל לביתי, שמחתי להיענות בחיוב. 

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה מהחברה

קודם כל, מה זה בכלל ProShop?
אהבתי את ההסבר והאג'נדה שלהם והנה הם לפניכן:

"היום, שם המשחק הוא צריכה נבונה ומושכלת.
זו הדרך היחידה לקניית מוצרים איכותיים ולא להישאר עם "חור בארנק".
הרגילו אותנו לחשוב כי זה מקובל לעבוד מתוך השאיפה "להשאיר את הראש מעל המים".
אלא שהיום אנחנו מבינים כי ניתן להישאר גם עם רווח. פרושופ היא תוצר של תפיסה זו.
פרושופ היא חנות אינטרנט, שהוקמה למאפרים על ידי מאפרים ושמה לה כמטרה למכור מוצרי איפור וקוסמטיקה מהאיכותיים ביותר, במחירים הוגנים, כך שאיפור כלה, חותנת או דוגמנית, במוצרי החברות הגדולות והאיכותיות תיהיה גם רווחית ולא רק סיפוק מקצועי.
בפרושופ תמצאו מגוון מותגים מקצועיים , הנחה קבועה לחברי מועדון, בלוג מקצועי ובו כתבות, מאמרים מקצועיים, סרטוני הדרכה ועוד.. והכל בחינם".



ומה שחר גפני, מבעלות האתר, מספרת עליו בבלוג שלה?
"אם הייתי צריכה לתאר את פרושופ הייתי אומרת שהוא מעין הצצה אל תוך תיק האיפור של אשר (כהן) ושלי. אנו מעמידים למכירה אך ורק מוצרים שהשתמשנו בהם והתגלו להיות מוצרים מנצחים, כאלה שמעולם לא אכזבו והעניקו תמורה הולמת למחיר שלהם.
בין המותגים הנמכרים באתר :TEMPTU , תיקי איפור IGA, עדה לזורגן, OFRA cosmetics ,MIS.C, מוצרים נבחרים ממותגים כגון אסתי לאודר ועוד.
בנוסף נוצר קו מוצרים משלים תחת שם המותג Proshop במטרה לאפשר רכישה של מוצרים איכותיים ומקצועיים במחירים שווים לכל נפש.
האמת שבעיני פרושופ היא קצת יותר מזה, פרושופ היא הדרך שלי להרוות את הצמא, שלי ושל כל מי שיחפוץ בכך. אני רוצה להזמין אתכם להיות חלק מתהליך הלמידה הזה, אם יש לכם שאלה, תהייה או רצון לגלות יותר בכל הקשור לתחום היופי אנו נשמח לעזור ולעשות סדר בבלאגן. צרו עימנו קשר, שאלו את שאלתכם, אתגרו אותנו ואנו נעשה ככל שנוכל על מנת לסייע".


מה הזמנתי?

הממתקים מפרושופ


ומילה (טוב נו, פסקה) על השימוש באתר:
כדי לראות את מחירי המוצרים נרשמים אליו בהליך פשוט ומהיר ויש מועדוני לקוחות שונים עם הטבות מגוונות.
אפשרויות חיפוש המוצרים בו הינן נוחות ואינטואיטיביות, ואתן יכולות להבין שכל אתר שהרקע שלו הוא לבן ונקי יחסית יתחבב עלי מיידית (אהם, אהם, שמתן לב במקרה לרקע שבחרתי לבלוג שלי למשל?).
הפתק לאיסוף המוצרים מהדואר אגב, נחת אצלי בתיבה תוך 4 ימים מביצוע ההזמנה.





מברשת 555 עגולה גדולה סינתטית לטשטוש:

מברשת 555 

אני אוהבת מברשות טשטושים ואני חושבת שאוסף מברשות איפור אינו יכול להיות שלם ללא לפחות מברשת אחת כזאת (וזה נאמר על ידי מישהי שמחזיקה, נכון לעכשיו, 6 מברשות טשטושים שונות).
פרושופ השיקו קולקציית מברשות איפור סינתטיות (ברובו) שבחלקן מזכירות לי במראה מאוד, שלא לומר דיופ מושלם, את מברשות סיגמא ואני בחרתי לנצל את ההזדמנות ולצרף עוד מברשת טשטושים לאוסף.

המברשת הזאת מקיימת את ההבטחה שלה לביצוע "טשטוש צלליות ויצירת מעברי גוונים הרמוניים" והיא התחבבה עלי במהירות, בעיקר כשאני מטשטשת מעבר בין 2 גוונים עם גוון שלישי המחבר ביניהם.
גם אורכה, 14 ס"מ בלבד, הופך אותה אידאלית לנשיאה בתיק האיפור שתראו בהמשך.







את מערכת היחסים עם המוצר הבא, סומק מינרלי אפוי ROSEBUD, התחלתי ברגל שמאל.
למה?
תראו את התמונה, ולא, זאת לא תמונת ה"אחרי" של דיפוט (depotting - תהליך הוצאת מוצר איפור מאריזתו המקורית והעברתו, ברוב המקרים, לפלטה מגנטית), זאת תמונת ה"לפני":

סומק מינרלי אפוי ROSEBUD

מדובר בסומק מבית mis.c, מותג איפור אינטרנטי מקצועי (כך לפי ProShop) שלאור המיתוג הזה ניתן להבין מדוע ציפיתי לקבל יותר מאשר גודט (מוצר ללא מארז) שמתפרק בכוחות עצמו מאריזתו...
פניתי לשחר גפני, וזו הייתה תגובתה:
"במקרים כאלה אנחנו מציעים לבחירת הלקוח כל אופציה שהחוק דורש ויותר מזה. או זיכוי, או החזר כספי או החלפה של המוצר בזהה או אחר באותו סכום. במידה ומדובר בהחלפה יש צורך בקבלת המוצר הפגום חזרה ואנחנו שולחים מעטפה מבוילת ומסודרת, כך שההוצאה אינה על הלקוח. לצערי אין לנו שליטה על הייצור של מותגים שהם לא פרושופ, אך אנו לוקחים אחריות מלאה ומעניקים שירות על כל מה שנמכר דרכנו".


אני בחרתי, בשל חוסר היכולת שלי לדחות סיפוקים כשזה מגיע לאיפור, שלא להחזיר את הפגום ולקבל אחר במקומו אלא לנסות להדביק אותו בחזרה בעצמי, וגם במקרה הזה הדבק הכל יכול, super glue, לא אכזב ותוך פחות מדקה הסדר שב על כנו.
ולאור זאת חשוב לי לומר ל- ProShop שנדרשת הקפדה על נושא בקרת האיכות מול יצרניי המוצרים, כי כמות גדולה יותר של דבק עוד בפס הייצור פשוט הייתה מונעת את הדיפוט הלא מתוכנן הזה.
אגב לגבי מי שאורז ושולח דווקא יש לי רק מחמאות- האריזה הייתה כל כך טובה שכפי שראיתן הסומק עצמו הגיע שלם וללא סדקים למרות ההיפרדות.


סומק מינרלי אפוי ROSEBUD

הגוון הספציפי ROSEBUD התגלה בפועל כהיילייטר מוצלח יותר מאשר סומק, כי למרות שאני בהירה יחסית כל ניסיון להסמיק איתו את תפוחי הלחיים לא צלח ונשארתי חיוורת.
כשהשתמשתי בו להארות לעומת זאת התוצאה הייתה יפה ומחמיאה מאוד, היות ומתקבל גוון ורוד בהיר ועדין ולכן הוא הוסב אחר כבוד לתפקיד זה ומשמש בו מאז בהצלחה מרובה.
יש בליין הסמקים הללו עוד כמה גוונים מלבבים, אתן יכולות להתרשם מהם בלחיצה כאן.







תיק איפור דגם LOLA של IGA:

תיק איפור דגם LOLA

IGA הם ראשי התיבות של שם המאפרת בעלת ליין תיקי ומזוודות איפור, ענבר גור אריה.
התיקים שלה הפכו שם נרדף לאיכות עבור מאפרים מקצועיים, והיות ואני תמיד מחפשת את אותו תיק איפור שיכיל מוצרים בסיסיים הבחירה במוצר הזה הייתה מבחינתי אך טבעית.
בתפסני המברשות שבראש התיק אני מאחסנת 5 מברשות מוקטנות, והתיק עצמו מכיל את המייק אפ, קונסילר, פודרה, סומק, מסקרה וגלוס שבהם אני משתמשת באותו זמן, והוא מתאים בצורה מושלמת לתיק הצד עימו אני הולכת לעבודה.
מוצלח, שימושי ובנוסף גם אסתטי לעין - מה עוד בחורה יכולה לבקש?
מידות התיק:
אורך: 15 ס"מ
עומק: 9 ס"מ
גובה: 8 ס"מ.






אני חושבת שאתר פרושופ נותן מענה הן למאפרות והן למתאפרות עם מגוון מוצרים וללא המגבלה הטורדנית של 75$ שקיימת כאשר אנו רוכשות מאתרים מחו"ל (להזכירכן, רכישת קוסמטיקה בסכום של 75$-325$ תגרור תשלום נוסף של 18% מע"מ, ורכישה גבוהה מ- 325$ כבר תחויב לא רק במע"מ אלא גם במס קניה ובמכס).
בנוסף, הידיעה שבמקרים של תקלות כמו זו שאני חוויתי יש כתובת כאן בישראל לפנות אליה ולקבל שירות מהיר מרגיעה מאוד, ולאור כל זאת האתר מהווה אופציה טובה לקניית קוסמטיקה באינטרנט.

ועד ה- 3.9.13 יש להם גם מבצעי הנחות מיוחדים לקראת ראש השנה, מומלץ לבקר ולהתרשם:

Comments

  1. סקירה נהדרת של האתר והמוצרים. גם אני התנסיתי במברשות, סמקים והתיקים של גור אריה . יש לי גם את שלך ועוד כמה -כולם מצויינים. סהכ האתר הזה נחמד מאוד, יש בו מבחר יפה של מוצרים ובמחירים סבירים בהחלט. עדיין אני קונה גם ואולי אף יותר באתרים חו"ליים שהמחירים בהם זולים יותר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון!

      אם אני לא טועה לענבר גור אריה יש ליין של תיקים בלבד. מה שכן ראיתי בעבר דוכן שלה ביריד מאפרים בו היא מכרה חלק מתיקי האיפור עם מוצרי איפור של חברות אחרות בפנים, ואולי מכאן נובע הבלבול.

      אין ספק שכצרכניות חכמות תמיד כדאי להשוות ולקנות היכן שמשתלם יותר עבורנו, בין אם בארץ או בחו"ל, והיתרון הנוסף של פרושופ מלבד המחירים הוא שיש בו מותגים ייחודיים (פרושופ ו- mis.c למשל) או כאלה שקשה להשיגם באתרים אחרים (דוגמת עפרה קוסמטיקס).

      Delete

Post a Comment