מוצר השנה 2014 שלי - תחום הטיפוח והיופי

על מוצר השנה כתבתי לראשונה בשנה שעברה, אתן יכולות לקרוא את הפוסט כאןכאשר בעיקרון מדובר על תחרות שבסופה מוכרזים מוצרים שנבחרו כמובילים בתחומם ובלטו בחדשנותם.

"כיצד מתבצעת הבחירה?
בכל שנה, בוחרים הצרכנים בישראל מי יהיו מוצרי השנה מקרב אלפי המוצרים והשירותים החדשניים שהושקו בישראל. 
הדירוג והבחירה נעשים באמצעות מחקר צרכנים גדול והמקיף מסוגו, שעורך מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 2,000 צרכנים ישראליים."





וכאשר נחת אצלי בתיבה מייל המזמין אותי להמליץ לכן על אחד מהמוצרים שזכו בתחום הטיפוח והיופי, לא היה לי ספק במי מהם אבחר:

המוצרים הזוכים בתחום הטיפוח והיופי


יכולות לנחש?.....




אני בטוחה שלא יפתיע אתכן שהבחירה שלי היא ה- DEAD SEA Osmoter Concentrate Radiance and Moisture Boosting Serum:

סרום Osmoter


הרי הקדשתי לסרום המופלא הזה לפני מספר חודשים פוסט שלם בעקבות ההשקה שלו בארץ, אתן מוזמנות לקרוא גם את הפוסט המלא כאן, ואלה הם גם עיקרי הדברים:

"סרום אוסומוטר המבוסס על טכנולוגיית המינרלים החשובה ביותר שיצאה ממעבדות AHAVAתמצית מרוכזת זו של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום שהוכחו כמסייעים לתפקודו האופטימלי של העור. עם מריחת המוצר על פני עור הפנים, התוכן המינרלי המאוזן של ה-Osmoter מפעיל את התהליך התאי הקרוי "משאבה אוסמוטית" אשר מעצים את האפידרמיס בהגברה עדינה של רמות הליחוח וההזנה עד למראה רווי וצעיר.
להשלמת הנוסחה, מדעני AHAVA הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי המופק במרוקו, ותמצית של אצות חומות  בשם Laminaria Digitalעל מנת לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור.
טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור. 
הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות- מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה.
התוצאה הניכרת לעין בעור היא:
  • לחות מיידית- משפר את פעולתם של ה-Aquaporin-3, חלבונים המווסתים את זרימת המים בתא. חלבוני האקוופורין מושפעים לרעה מתהליך ההזדקנות, חשיפה לקרינת UV וגורמים סביבתיים אחרים. ואולם, כאשר חל שיפור בזרימת המים בתא, העור מרגיש רווי מאוד וגמיש.
  • זוהרטעינה מחדש של הפונקציות התאיות של העור, לוחמה בנזק הנגרם מתהליך ההזדקנות הטבעי ומהמתקפות היומיומיות של המרכיבים הסביבתיים העלולים לייבש את העור ולעמעם את זוהרו.
  • צלילות העור- משפר את ניקוז הרעלים הטבעי של העור. באמצעות "רכיבה" על תאי הרעלנים, העור מסוגל להחזיר טוב יותר את קרני העור, מה שמעניק לו צחות מוגברת ומראה צעיר יותר".


אז לאחר שימוש של מספר חודשים (הספקתי גם להצטייד באחד נוסף לפני שטסתי), אני יכולה להעיד שאני אוהבת קודם כל את אריזת המשאבה הנוחה שאני תמיד מעדיפה כשזה מגיע למוצרי טיפוח בהם נדרשת היגיינה מרבית, וגיליתי שהספיקה לי לחיצה אחת כדי לכסות את כל הפנים, ולחיצה נוספת עבור אזור הצוואר. 
מהניחוח שמתואר כשילוב של "יסמין, ילנג-ילנג, ורד ונגיעה של מנטה" התרשמתי כנעים ומרגיע מאוד, והוא כזה שגם מתנדף באלגנטיות לאחר זמן קצר ואינו מעיק.
המרקם שלו נוזלי, נספג במהירות בעור ובכך מאפשר לי להמשיך ברצף הפעולות של קרם לחות, פריימר, מייק אפ וכו' מבלי להתמהמה. נקודות יובש שצצו לי לפני כן באזור הלחיים והודגשו עם הנחת המייק אפ פשוט נעלמו עם השימוש בו, והעור שלי נראה טוב יותר, מלוחח יותר וכתוצאה מכך זקוק בזכות הסרום לכמות פחותה משמעותית של קרם לחות, והיות והוא מחליק את העור יכולתי אפילו לוותר במקרים מסויימים על הפריימר.

סרום Osmoter



בשורה התחתונה, למי שמעוניינת לרענן או לשדרג את שיגרת הטיפוח שלה הסרום החדשני של AHAVA יהווה אופציה מצויינת, והעובדה שגם מדובר בחברה ישראלית היא הדובדבן שבקצפת של המוצר הזה לטעמי!

Comments

  1. וואו כמה אני אוהבת את חברת אהבה!!! המוצרים שלהם ביוטיוב

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני איתך- יש להם מוצרים מעולים, ואני אוהבת את זה שהם דואגים להתרענן ולחדש מדי פעם, ככה אני לא משתעממת מהם.
      ואכן יש סקירות מוצרים שלהם ב- YouTube, מספיק לרשום בחיפוש Ahava Dead Sea ומקבלים שפע של תוצאות :)

      Delete
  2. ללא ספק מוצר השנה !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה לדעת שיש הסכמה בעניין ;)

      Delete

Post a Comment