שיגרה?

במהלך השנה שעברה, כשתוכנית המעבר לחו"ל החלה קורמת עור וגידים, המחשבה העיקרית שטרדה את מנוחתי לא הייתה איך אשתלב במדינה, תרבות, שפה ועבודה חדשה או איך אתמודד עם הריחוק מהמשפחה והחברים, אלא כמו כל בלוגרית מחויבת- איך אמשיך לקיים ולתחזק בלוג שמתמקד בעולמות האיפור והטיפוח המתעדכנים חדשות לבקרים, ועוד כשהקוראות שלי בעצם מתגוררות ביבשת שונה ובלוגריות הביוטי האחרות ממשיכות לקבל מוצרים חדשים לסקירה ולהשתתף באינספור אירועי השקות מעניינים בישראל.
ובסופו של דבר הגעתי לשתי תובנות עיקריות:
  1. היות והבלוג מעולם לא התבסס אך ורק על מוצרים שהתקבלו לסקירה, ובהתחשב בעובדה שכמעט כל המותגים שמכורת איפור ישראלית יכולה לפנטז עליהם (ואז לנסות ולהזמין באינטרנט) נמצאים כיום במרחק הליכה ממני, אני יכולה להמשיך ולכתוב בעיקר על מוצרים מעניינים שקניתי בעצמי.
  2. שם הבלוג- Mor(e) Beauty אינו מחייב כתיבה על מוצרי קוסמטיקה בלבד, אני חיה עכשיו בעיר ובמדינה ש- Beauty הוא חלק אינטגרלי ממנה ומספיק לשוטט אפילו קצת בברצלונה כדי להבין כמה יופי יש כאן בכל פינה, יופי שאין לי ספק שתמיד יהיה לכן מעניין לקרוא גם עליו.

אז בפוסט הזה, שמתפרסם 3 חודשים לאחר שהגעתי לעיר (הזמן טס כשנהנים...), אני רוצה לשתף אתכן בשגרת האיפור היומיומית שגיבשתי לעצמי בזמן האחרון, למרות שדי מצחיק אותי לכתוב את המילה שיגרה כשמה שאני חווה מאז נחיתתי בברצלונה הוא בערך הכל חוץ משיגרה.


נבחרת (לא) שגרתית!


גילוי נאות: המסקרות של קרליין ופופה התקבלו לסקירה מהחברות

ואגב רק אחרי שהנחתי את כל המוצרים יחד לצילום המשותף שמתי לב כמה שיגרת האיפור שלי השתנתה כאן והפכה מגוונת יותר, דבר שמשמח אותי מאוד ומחזק יותר את התחושה שאני נמצאת דווקא בתקופה מיוחדת בחיי של שבירת שיגרה.


ומה ב"שיגרה" הנוכחית?


the POREfessional: agent zero shine
Benefit

the POREfessional: agent zero shine


לאחר תקופה ממושכת בה הפריימר the POREfessional היווה את אחד ממוצרי הכוכב של חברת בנפיט, הם החליטו שהגיע הזמן לרכב על גלי ההצלחה שלו והשיקו פודרה בתפזורת, שאמורה להוות מוצר משלים לפריימר:

"Why we love it!

Operation shine control!
The POREfessional: agent zero shine instantly minimizes shine and helps smooth the look of pores. Our invisible shine-control powder joins you in your top secret mission for smoother-than-smooth skin. Pores and shine don’t stand a chance! Just twist, tap & sweep to look fresh-faced, without a trace! 
For maximum POREfection, wear over the POREfessionalprimer".


כדי להשתמש בה מוציאים את הפקק העליון, מסובבים את סוגר הבטיחות ושופכים לפקק מעט מהפודרה, והפקק התחתון נשלף החוצה וממנו מגיחה מברשת בעזרתה מניחים את הפודרה על הפנים, דבר שהופך אותה נוחה לנשיאה בתיק ומיד מבדיל אותה לטובה מפודרות אחרות בתפזורת הארוזות לרוב במיכלים עגולים שממש לא מומלץ להוציא מהבית (אלא אם חשקה נפשכן בתאונת פודרה בתיק :))




the POREfessional: agent zero shine


הפודרה נרכשה אמנם רק בשבוע שעבר אבל לפני כן גם ביקרתי מספר פעמים בספורה וניסיתי אותה, כך שכבר גיבשתי עליה דיעה בשלב זה. בעיקרון הייעוד שלה הוא מניעת ברק, בו היא עומדת בכבוד, והחלקת העור על ידי צמצום מראה הנקבוביות הפעורות, בעיה שממנה כבר ציינתי בעבר שאני לא סובלת, היא שקפקפה ומשתלבת לי היטב הן עם מייק אפים והן עם BB Cream ונותנת גימור מאט ולא כבד או מקומח ואני מאוד מרוצה ממנה.
כפי שציינתי גם בעבר, את מוצרי בנפיט אני חושבת שתמיד כדאי להזמין מהאתר הרישמי של החברה למרות מחיר דמי המשלוח הגבוה יחסית לישראל, בעיקר כדי להימנע מעוגמת נפש של קבלת מוצרים שעלולים להיות מזוייפים בהזמנתם מאתרים אחרים.







Le blush creme
No. 69 Intonation
Chanel


Le blush creme


כמכורת איפור "רצינית" אני כמעט ומתביישת להודות שזה בערך מוצר האיפור השלישי שיש לי משאנל, כי איכשהו תמיד יהיו מוצרי חברות יוקרה אחרות שאעדיף קודם כמו דיור, ג'יבנשי ואיב סאן לורן, אבל על הסומק הזה ידעתי שאני לא מוותרת. 
הוא משתייך לקולקציית האביב של החברה, שחלון התצוגה שלה בכלבו קורטה אינגלז שבכיכר קטלוניה שבה את ליבי:


שלמות אביבית לפי שאנל


הסומק הזה יפהפה. נקודה.
גוון ורוד - אדמדם חי, רענן ואביבי במרקם קרם משיי המושלם למריחה על תפוחי הלחיים בעזרת כריות האצבעות, מסוג המוצרים שמשדרגים לי את המראה במינימום זמן ומאמץ - בדיוק כמו שאני אוהבת!
שימו לב רק שזה מסוג המקרים בהם A little goes a long way, מספיק "ללטף" את החומר כדי לקבל כמות מספקת להנחה על הפנים.
ואגב, אני שילמתי עליו 32 יורו שהם כ- 155 ש"ח, לעומת מחירו בארץ שהוא 250 ש"ח ולכן ההמלצה שלי היא לרכוש סומק קרם של שאנל באתר סטרוברי למשל, למרות שגוון מספר 69 עליו כתבתי הוא במהדורה מוגבלת ולא בטוח שיגיע לאתר, כך שלשיקולכן.







Bronzing Primer
Base lissante soleil
Bourjois


Bronzing Primer




הברונזר מוס של בורז'ואה הוא הגרסה העממית ל-Soleil Tan De Chanel שאותו סקרתי כאן, ולמרות הדעות החלוקות שהיו לגבי ה- Bronzing Primer של בורז'ואה ברשת (כמו כאן למשל) אני חיבבתי אותו מאוד. החל מהריח המתוק והממכר שלו (דבר אגב שגם רשום על המכסה) וכלה בהנחה והטשטוש הקלילים שלו שמחממים את המראה הכללי של הפנים, ולדעתי הוא מהווה תחליף נמוך תקציב משתלם לזה של שאנל.






Silver drops
Kiko

Silver drops


במסגרת הרומן המתפתח שלי עם קיקו, היה לי ברור שהדבר החמוד הזה ועוד במחיר של 3.40 יורו חוזר איתי הביתה.
ניעור קל של הנוזל עם הנצנצים, הנחה של טיפה מהטפטפת על הרקה וטשטוש הטיפה וקיבלתי מראה זוהר משודרג בכלום מאמץ.
כמו לגבי כל מוצר מנצנץ אחר גם כאן ההמלצה שלי תהיה להשתמש בזהירות מרבית כדי שהפנים לא ייראו כמו כדור דיסקו, ואם ממננים את המוצר הזה בכמות הנכונה בהחלט ניתן להשתמש בו ביום יום ולא רק בערבי בילוי במועדונים חשוכים..








Eyeshadow primer potion
Original
Urban Decay


Eyeshadow primer potion


על פריימר העיניים של אורבן דיקיי קראתי בעבר רבות ונפלאות, אבל היות והייתי נאמנה רוב הזמן ל- shadow insurance של too faced, לא טרחתי להתאמץ ולרכוש אותו. לכן כשהדוגמיות הללו הגיעו עם ה- NAKED 3 המהממת בפני עצמה, מיד התחלתי לנסות אותן, ולמרות שכמעט אף פעם אני לא סוקרת דוגמיות בבלוג שלי, כאן אני אחרוג ממנהגי כי זה רק עניין של זמן עד שאקנה אותו בגודל מלא.
ובמילה אחת? מצוין.
בין אם בגרסת ה- Original המקורית והשקופה שמתמקדת בקיבוע הצלליות שמעליה, ה- Eden הניודית שמבטיחה אפקט הבהרה של אזור העיניים ומניעת "קריסת" הצלליות, ה- Sin השימרית שמתחייבת למנוע דהייה וכניסת הצלליות לקמטוטים או ה- Anti Aging הגימיקית שבנוסף להארכת עמידות הצלליות אמורה גם לשפר את מראה הקמטוטים, כולן מצוינות ועושות את העבודה שהן מתחייבות לה. 
ומילה כללית על פריימר עיניים - בדיוק כמו פריימר לפנים, תפקידו הוא ליצור "קנבס מושלם" לעבודה והנחתו על העפעף לפני הצלליות תעמיק את הפיגמנט שלהן ותמנע שקיעה לקמטוטים שבעפעף ודהייה לאחר חלוף מספר שעות ולכן אני מפצירה בכן לאמץ לכן פריימר עיניים כלשהו, מבטיחה שלא תבינו איך התאפרתן בלעדיו לפני כן.






La Diva mascara
גוון כחול אלקטריק
Careline


La Diva mascara


את La Diva בגרסתה השחורה כבר סקרתי כשרכשתי אותה בעבר, ואם תקראו את הסקירה כאן, תבינו למה לא ממש שמחתי לקבל לסקירה את הגרסה הכחולה ולכן גם לקח לי זמן רב בכלל לפתוח אותה ולהתחיל להתנסות בה.
אבל בכל זאת החלטתי לתת לה הזדמנות נוספת בתקווה שאולי הגוון כחול אלקטריק יבטל את הבעיות שהיו עם הגוון השחור והבטחות החברה לעיבוי, הארכת והדגשת הריסים בשילוב עם מברשת ארגונומית ונוסחה ייחודית תתקיימנה הפעם במלואן.
ובכן, לאחר תקופת שימוש צר לי לומר שלא הבחנתי בשינוי בין הגרסאות. מעבר לגוון הכחול הלא מרשים שמתקבל על הריסים, העיצוב החיצוני המגושם והלא נוח שלה נותר בעינו, והפורמולה עודנה רטובה מידי לטעמי ויוצרת ממש "הכבדה" של החומר על הריסים וכתוצר נלווה גם הידבקויות שלהן לקבוצות. כנראה שאני והמסקרה הזאת בכל צבע שהוא פשוט לא נועדנו להיות.






Vamp mascara
No. 100
Pupa 


Vamp mascara


המסקרה של פופה מיועדת להענקת נפח דרמטי לריסים ויצירת מראה ריסים מובנים, ואני קיבלתי איתה בזכות מבנה המברשת הנוח מראה "ריסי עכביש" כמו שאני אוהבת, קרי ריסים מופרדים אחד אחד, מובחנים ומרשימים מאוד. תוסיפו לזה גם עמידות יפה לאורך ימי עבודה ארוכים והסרה קלה בסופם שלא גורמת לנשירת ריסים, ותבינו למה כמובן שהמסקרה המוצלחת הזו הוטמעה בהנאה בשיגרה היומיומית שלי.







Eyeliner gel
No. 77
Inglot

Eyeliner gel


על האייליינר השחור של אינגלוט שמעתי מחמאות מפה ועד הודעה חדשה, אבל בשתי חנויות אינגלוט שהיו בישראל הוא תמיד היה חסר במלאי, ולכן בהזדמנות הראשונה נכנסתי לחנות שלהם בקניון La Maquinista שבפאתי ברצלונה וכמובן ששם היה ממנו בשפע והוא נרכש מיד.
ומה אגיד ומה אומר?
ניסיתי אייליינרים רבים במרקם ג'ל לאורך השנים, אבל רק כשהשתמשתי בזה הבנתי את המשמעות של מושלם בקטגוריית האייליינרים ג'ל.
מריחה קלה ונוחה, קו שחור חזק ומרשים העמיד למשך 12 שעות (שזה המקסימום שאני ניסיתי) ללא תזוזות או דהיות, בקיצור, כל מה שבחורה יכולה לבקש מאייליינר. 
ואני לא יודעת אם החנות של אינגלוט בדיזינגוף סנטר עדיין קיימת ואם יש להם את האייליינר הזה במלאי, אבל אם התשובה לשתי השאלות היא כן, אז אל תחשבו פעמיים. ואם התשובה היא לא - תתחילו לחפש חברה שנוסעת לחו"ל ויכולה לקנות לכן אותו או אפילו יותר טוב - תרכשו אותו בעצמכן בפעם הבאה שאתן בחו"ל.




עד כאן שיגרת האיפור הנוכחית שלי, אתן מוזמנות לחלוק בתגובות את מוצרי השיגרה שלכן ואם ניסיתן איזה מהמוצרים שכתבתי עליהן אז להוסיף גם את התרשמותכן האישית ממנו.
ולאור מבחר המוצרים האינסופי שסובב אותי בימים אלה אני רק יכולה להבטיח ששגרות עדכניות לא תאחרנה להגיע!

Comments

  1. רק אני התאכזבתי מאיילינר של אינגלוט? משום מה הוא נמרח לי. אפילו השתמשתי איתו עם שילוב של מקבע אילינר של אלף שאמור להפוך כל איליינר לעמיד מפני הכל אבל האיילינר בשלו :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. התגובה שלך רק מוכיחה את מה שאני תמיד אומרת כשזה מגיע לתחום הקוסמטיקה: מוצר שיהיה ה- Holy Grail של מישהי אחת עלול להיות האכזבה של מישהי אחרת...

      בכל מקרה את המקבע של e.l.f אני לא מכירה, מניחה שהתכוונת אליו? http://www.eyeslipsface.com/studio/eyes/eyeliner/eye_primer_and_liner_sealer
      ולמרות שאני מחבבת מאוד את e.l.f אולי שווה לך "להוציא את התותחים הכבדים" ולנסות להניח את האייליינר של אינגלוט מעל פריימר עיניים כמו אלה של too faced או urban decay, ולראות אם זה עושה את השינוי לטובה.

      Delete
  2. תודה על הפוסט
    שיהיה לך המון בהצלחה במעבר!

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה רבה,
      והמון תודה- אני עובדת יום יום על זה שהמעבר ימשיך ויהיה מוצלח :)

      Delete
  3. ציינת פה כמה מוצרים מאוד מסקרנים, במיוחד הסילבר דרופס של קיקו עושים לי עיניים. יש גם בזהוב?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני הכי אוהבת מוצרים כמו ה- Silver drops, קומפקטים כאלה שעושים את העבודה ובמחיר מצחיק ;)
      ולשאלתך, מלבד הגוון הכסוף שאני רכשתי היה עוד גוון- ורדרד מהמם, אבל לצערי לא ראיתי גם במוזהב...

      Delete

Post a Comment