Mix & Glow

שלום, אני מור ואני מכורה (בעיקר) למוצרי הארה.
זהו, הודיתי בהתמכרות ויש האומרים שזה חצי הדרך לגמילה, לא?
אז במקרה הזה נראה לי שממש, אבל ממש לא...
אני אוהבת היילייטרים בכל הצורות, הגדלים, המינים ובעיקר בכל השילובים ואני לא צופה גמילה מהם בעתיד הנראה לעין, אז בואו תכירו את הממתקים החדשים שהצטרפו לי לגזרה הזאת לאחרונה, כולם בגרסת אבן הפעם:


שלישייה מוארת






למותג  Yves Rocher נחשפתי לראשונה בזכות הבלוג של Edenable אבל רק כשהגעתי לברצלונה לפני חודשיים וחצי ונתקלתי בחנויות שלהם בכל מקום העניין שלי גדל, ונפתח לו רומן שכרגע כבר הפך למחייב בעזרת כרטיס חברת מועדון שלהם המקנה לי המון הנחות ומבצעים שווים ברשת שמראש מתומחרת כאן במחירים הוגנים ביותר:

כרטיס חבר המועדון של Yves Rocher



מהמוצרים שניסיתי עד עכשיו התרשמתי כי בהחלט מדובר במותג מצוין בעל מוצרים איכותיים, ומעבר לשלל מוצרי הטיפוח שלהם שמתחילים להצטבר אצלי, נרכשה גם פודרת ההארה היפה הזאת:


Face powder collector
01 Teinte universelle
Yves Rocher

Face powder collector



יש לה נצנוץ עדין ביותר, ואני אוהבת להשתמש בה כטאצ' הסופי לאיפור, קרי לאחר שכבר סיימתי להתאפר אני מרפרפת בעזרתה על כל הפנים עד לאזור הצוואר, ומקבלת גימור יפה ולא מקומח.
קשה לראות את זה מהתמונה אבל הטבעת הפרח היא בגוון בהיר יותר מהמסגרת שסביבה, כך שאני גם יכולה לשלב ולאזן בין 2 הגוונים בהתאם למראה שאני רוצה להשיג- מואר יותר או פחות.




Face powder collector

שימו לב גם שלפי כל הפרסומים Yves Rocher עושים את דרכם ארצה באמצעות קסטרו והצפי הוא לפתיחת חנויות בארץ בהמשך השנה, מסקרן יהיה לראות אם וכמה יהיו פערי מחירים של המוצרים בין אירופה לישראל.






Flormar פתחו לראשונה חנות בישראל לפני מספר חודשים ולא הספקתי לבקר בה לפני שעזבתי את הארץ, ולכן המפגש הראשון שלי עם חנויות המותג היה רק כשהגעתי לברצלונה.
ידעתי מהפרסומים ברשת שמדובר בחברת קוסמטיקה שנוסדה באיטליה ב- 1970 וכיום נמצאת בבעלות תאגיד הטיפוח הצרפתי Yves Rocher (שמות לב איך הדברים בפוסט הזה מתחברים? :)) ואיש עסקים טורקי יהודי שמוצריה מיוצרים במפעל בטורקיה שבבעלותו, והיא מוכוונת לייצור מוצרים טובים במחירים שווים לכל נפש.
הרושם הראשוני שלי?
מדובר במותג חביב ונגיש ביותר, בעל היצע גדול מאוד של מוצרים מכל רחבי קשת האיפור והטיפוח, ואני לאט לאט מתנסה בעוד ועוד מוצרים שלהם, כאשר כאן אני רוצה להכיר לכן את המוצר הבא:


Deluxe multi effect powder
No. 214
Flormar



Deluxe multi effect powder


זוהי פודרה צבעונית ופרחונית המשלבת גם סומק-ברונזר-והיילייטר יפים במיוחד, ואני בחרתי את מספר 214 ששילוב הגוונים בה הכי מצא חן בעיניי מתוך שלוש הגרסאות שהיו בחנות.
אמנם המבנה שלה מקשה קצת על איסוף של כל אחד מהצבעים בנפרד עם מברשת, אבל זה שווה לי את המאמץ כי התוצאה שמתקבלת היא מוצלחת ואת ההיילייטר האפרסקי אני בכל מקרה מעדיפה לקחת עם האצבע ולהאיר בעזרתו נקודתית את הפנים.
מבחינתי זה המוצר המושלם לשאת איתי בתיק לאורך היום ולהשתמש בו לחידוש ורענון האיפור בדיוק בשל העובדה שהוא משלב 4 מוצרים באחד:



Deluxe multi effect powder

והאם אתן כבר ביקרתן בחנות Flormar בארץ? 
אשמח שתשתפו מה הייתה ההתרשמות שלכן מהמותג, ומה קניתן ממנו?





Loud night bronzer
01 Supple satin honey
Kiko

Loud night bronzer


אחח קיקו.
מודה ומתוודה שבפוסט קודם שפטתי אתכם לחומרה ומאז כבר הספקתי לשנות את דעתי ולחתום קבע אצלכם בחנויות. אמנם לא הכל מושלם אבל אני בהחלט רואה אותנו מבססים מערכת יחסים ארוכת טווח!

ובמסגרת השינוי הצטרף לשידתי המוצר הזה, שהוא אמנם יותר ברונזר מאשר היילייטר, אבל בכל זאת נכנס לפוסט היות ומדובר בברונזר עדין מאוד, בחלקו העליון מאט ובחלקו התחתון שימרי עדין, כשמשולבות בו הטבעות מוארות פנינתיות וכתמתמות המאפשרות שימוש בו במגוון דרכים:

Loud night bronzer


גיליתי שהנחתו כברונזר מתחת לעצמות הלחיים בשילוב עם ההטבעות המוארות יוצר מראה מחוטב ומואר לפנים, ואם נוסיף את האריזה היפהפיה שלו והמחיר המצחיק ששילמתי עליו (8 יורו) במסגרת תקופת הסיילים שהייתה כאן בחודש וחצי האחרונים, אני מרגישה שעשיתי עסקה משתלמת ביותר.



שיהיה לכן המשך שבוע מוצלח ומואר!







Comments

  1. המוצר של פלומר מדהים! מכל ההייליטרים, אני עדיין חושבת שבנפיט ומאק מייצרים את הטובים ביותר...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ה- Deluxe multi effect powder שלהם מדהימה בהחלט, ואני אישית גם תמיד אוהבת להיות מופתעת לטובה ממותגים חדשים עבורי...
      לגבי עליונות בנפיט ומאק בתחום ההיילייטרים אמנם אין מקום לויכוח, אבל באותה נשימה- כיף לדגום עוד חברות :)

      Delete

Post a Comment