A perfect 3some

לאחר שסיימתי למפות ואז לבקר בכל סניפי Sephora שברחבי ברצלונה בהנאה רבה, הגיע הזמן להתרחב ולגלות חנויות נוספות, וב- 2 מהקניונים שכבר הזכרתי בפוסט השופינג בברצלונה קיימת חנות בשם Primor שבתוכה קיים יצוג של מותגי איפור מעניינים ואהובים עלי מאוד - בראש ובראשונה theBalm, ותחת תת החנות beautik ניתן למצוא שם גם את  Essence ,NYX, Sleek Catrice ,Wet N Wild ומברשות של Real Techniques ו- Eco Tools (ואגב, האין זה סימלי ששמי הוא חלק משם חנות שכזאת??)

חנות PRIMOR בקניון Gran Via 2


אבל אתן יודעות מה אומרים על כגודל הציפיות?
ובכן, הביקור בסניף שבקניון Mare Magnum היה מאכזב מאוד. כל הסטנדים של הרשתות שציינתי מעלה היו מוזנחים, מלוכלכים וחצי ריקים, וכמעט כל המוצרים בסטנד של theBalm היו פתוחים ומשומשים! בקיצור- מה שאני מגדירה כ"הזנחה פושעת" שגרמה לי להסתובב בחנות בייאוש ולצאת ממנה בידיים ריקות ותוך מלמולים כעוסים לעצמי על כך שלא ייתכן שייגרם לי עוול שכזה! ממש כמו לראות את הארץ המובטחת ולא (לרצות) להיכנס אליה.

הביקור בסניף שבקניון Gran Via 2 לעומת זאת היווה סוג של חוויה מתקנת כי הסטנדים היו עמוסים מכל טוב, לעומת הסטנד של theBalm שהיה אמנם מסודר אבל חצי ריק. אך... פניה מהוססת למוכרת בשאלה האם יש צפי לחידוש המלאי הניבה מצידה שליפת סלסלה מלאת סחורה חדשה שעכשיו הגיעה ועדיין לא סודרה בסטנד, קריאות צהלה מצידי, ורכישה מיידית של השלישייה המושלמת הבאה:

A perfect 3some



על חברת theBalm, שהוקמה על ידי Marissa Shipman ומתאפיינת בעיצובי מוצר מרהיבים המושפעים מתרבות הפופ ומווינטאג’ pin-up girls של שנות ה-60, כבר העליתי פוסט בעבר בו גם ציינתי את אחת מהשלישייה המושלמת הזאת כמוצר חובה, ואמנם לקח לי זמן לצרף אותה לאוסף אבל אומרים ש: Good things come to those who wait, וזה בהחלט מקרה כזה.


Mary-Lou Manizer

Mary-Lou Manizer



Mary-Lou Manizer


היילייטר - שימר מהמם ביופיו בעל פיגמנט עוצמתי שמשדרג אוטומטית כל מראה איפור בשל העובדה שהוא נותן הברקה הרמונית וייחודית. ניתן "לשחק" עם המינונים שלו ובכך גם לעבור איתו מאיפור יום עם הארות עדינות לאיפור ערב עם הארות מובחנות. ההנחה שלו תהיה במקומות הגבוהים בפנים - עצמות הלחיים, גשר האף, קשת קופידון (האזור מעל השפה העליונה) ובמרכז הסנטר, ואם תרצו הוא גם משמש כצללית נהדרת, הן על העפעף כולו או רק כהארה ב- C הפנימי של העין ובעצם הגבה.
הגימור שלו סאטני ונעים ומאז רכישתו הפך לשימושי והחביב עלי מכל האחרים שיש לי בקטגוריה שלו.

Mary-Lou Manizer






Betty-Lou Manizer

Betty-Lou Manizer



Betty-Lou Manizer


Betty, אחותה של Mary, היא ברונזר - שימר מבריק שמספיק מעבר עדין עם מברשת רחבה ורכה עליו כדי לקבל כמות חומר מכובדת שבהנחה על הפנים תיתן מראה שזוף וזוהר ללא מאמץ.
כאן זה המקום להזכיר שברונזר הוא מוצר איפור בגוון חום שיש לו 2 מטרות:

1.חימום המראה הכללי של האיפור –  מתן מעין מראה של נגיעת שמש או שיזוף קל באמצעות נגיעות של ברונזר באזורים הגבוהים של הפנים שמשתזפים בשמש בדרך כלל, קרי עצמות הלחיים, מצח, גשר האף והסנטר.
2.חיטוב והצללות –  ניתן ליצור חיטוב של הפנים, לתת אשליה של עצמות לחיים גבוהות, אשליה של מצח צר יותר לבעלות מצח רחב,  אשליה של אף צר יותר או קטן יותר וכו' על ידי הנחת הברונזר: מתחת לעצמות הלחיים מפעמון האוזן ועד אמצע הלחי, במצח לאורך קו השיער ובמסגרת הלסת ובצידי האף.
ברונזרים כמו Betty-Lou Manizer שייכים לקטגוריה הראשונה, קרי מחממים את המראה באותם מקומות גבוהים בפנים שבהם השמש "תכה" ותשזף אתכן, לעומת ברונזרים מאטים המתאימים לקטגוריה השנייה של ביצוע הצללות וחיטוב של מבנה הפנים (כמו hoola של בנפיט).

שימוש נוסף של Betty, כמו של Mary, הוא כצללית חומה המשתלבת בהרמוניה עם איפור עיניים שתבחרו.

Betty-Lou Manizer






Cindy-Lou Manizer


Cindy-Lou Manizer



Cindy-Lou Manizer


הצלע השלישית והחדשה בחבורה, Cindy-Lou Manizer, מהווה לה תוספת נאה ואפילו מתבקשת.
בגוון אפרסקי-ורוד עם נגיעות מוזהבות, המוצר היפיפה הזה משמש כהיילייטר - סומק, ואני אוהבת להניח אותו ברפרוף עדין מ-א-ו-ד מעל סומק קרמי בגוון תואם.
הסווטצ' שלו שתיכף תראו מטעה מאוד, ומה שבתאורה מלאכותית כמעט ואינו נראה הופך בתאורה טבעית למוצר הארה מקסים ומחמיא, כשהכל כמובן תלוי במינון שלוקחים ממנו.
גם Cindy, כאחיותיה, יכולה כמובן לשמש כצללית חביבה לאיפור מהיר של העפעף לבדה או בשילוב עם צלליות נוספות.

Cindy-Lou Manizer




סווטצ'ים:

מימין לשמאל: Cindy, Betty, Mary








ומילה לגבי המחיר.
אני שילמתי על כל אחד מהשלושה 12.75 יורו, שהם כ- 60 ש"ח, ובנוסף היה מבצע ב-Primor של מוצר רביעי במתנה כך שהוספתי עוד מוצר של החברה המצוינת הזה לאוסף באותה הזדמנות, תצטרכו להמשיך ולעקוב בפוסטים הבאים כדי לגלות מהו...
אתן תוכלנה למצוא את השלישייה המושלמת הזאת באתר כמו feelunique שם מחירו המלא של כל אחד מהם הוא 20.80 יורו, 
וגם אתר theBalm עצמו שולח לישראל שם מחיר כל אחד מהם הוא 24$- הבעיה כרגיל היא דמי המשלוח שהם בגובה 25$.
אני חושבת שפערי המחירים הם לא קטנים ומשאירה לשיקולכן את ההחלטה האם זה משתלם או לא בהיבט העלות, ויכולה רק להעיד שבהיבט התועלת מדובר על שלישיית מוצרים איכותית ונהדרת שמשמחת אותי מחדש בכל שימוש בה.




מאחלת לכן מברצלונה חג פסח אביבי ושמח!

ברצלונה- הנוף מפיסגת הר Tibidabo

Comments

  1. אני מאוד אוהבת את האריזות של the balm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ואין ספק שכאן זה מסוג המקרים שהקנקן (המהמם) בהחלט גם מעיד על תוכנו :)
      חג שמח!

      Delete
  2. Replies
    1. יש על מה למות, זאת חברה כייפית עם מוצרים שווים!
      וחג שמח גם לך יקירה :)

      Delete

Post a Comment