Completely and utterly NAKED

הרבה לפני שפתחתי את הבלוג שלי נהגתי לקרוא בשקיקה בלוגי ביוטי של בלוגריות מישראל ומהעולם, וכשנחשפתי דרכן לפלטת הצלליות שאין לי מילה אחרת כדי לתאר אותה מלבד אייקונית, הלא היא NAKED, וקניתי אותה פחות או יותר במקביל לפתיחת הבלוג - החלטתי שיש מספיק סקירות שלה בבלוגספירה ולא הרגשתי צורך להוסיף גם את שלי.
וכך קרה גם עם NAKED 2.
ואז הגיעה NAKED 3, אותה רכשתי בספורה בערך שבוע אחרי שהגעתי לברצלונה והפעם החלטתי שלמרות הבלוגספירה הרוויה כרגיל בסקירות שלה אני דווקא כן רוצה להצטרף לחגיגה:


3 הפלטות, התמונה מאתר Urban Decay


אז הנה ה"שנקל" שלי על הפלטה.

אם תשאלו אותי מה לדעתי גרם להצלחה המסחררת של סדרת פלטות ה-NAKED, הרי יש מותגי איפור רבים וטובים שייצרו פלטות צלליות איכותיות שמעולם לא שמעתן עליהן, התשובה שלי תהיה- שיווק נכון ברשת שגרר באזז מעבר לכל דמיון והוכיח שוב את כוחו של האינטרנט בכלל ובלוגריות בפרט.
גם העובדה שכל הזמן נוצרים חוסרים, בין אם אמיתיים או יזומים, של 3 הפלטות במלאי לא מזיק כמובן לחיזוק התחושה של "אני חייבת, חייבת, חייבת את הפלטה הזאת לפני שהיא תיגמר".

סדרת NAKED שייכת למותג האיפור המצוין Urban Decay שראה כי טוב וממשיך "לחלוב את הפרה" הזאת (לשמחת כל מכורת איפור באשר היא) עד תומה. יש בליין, מלבד הצלליות כמובן- כולל פלטת NAKED BASICS אותה סקרתי כאן, גם מייק אפ מעולה שאותו כבר סקרתי כאן, BB Cream שאותו סקרתי כאן, פודרות, פלטת ברונזר-סומק-היילייטר, עפרונות עיניים, שפתונים וגלוסים. 
כשהחלו שמועות ברחבי הרשת על הגעת פלטה שלישית בסדרה (שוב, דרך מעולה ליצור באזז), אני מודה שהייתי סקפטית בסגנון של "מה כבר אפשר לחדש"?
ובכן מסתבר שתמיד אפשר לחדש, ולהבדיל משתי הפלטות הקודמות כאן הדגש הוא על גוונים ורודים וטאופים שניתן להגדירם על סקלת ה- Rose Gold ושממש במקרה אהובים עלי מאוד!


NAKED 3






NAKED 3





הצלליות מגיעות בקופסת פח בגוון ורוד עם ריקועים והכיתוב NAKED 3 בתבליט מוזהב, ומצורפות אליה דוגמיות של פריימר העיניים המצוין של המותג אותו כבר סקרתי כאן ועם מברשת דו צדדית.
אני חייבת לציין שוב שאריזות נאות תמיד שובות את ליבי, ולהבדיל מאריזת הקטיפה שמהווה מגנט אבק של NAKED הראשונה ואריזת הפח המשעממת של NAKED 2, כאן מאוד אהבתי את המראה החיצוני שלה.


NAKED 3






NAKED 3



יש בפלטה 12 צלליות כאשר 4 הן במרקם מאט (Strange, Limit, Nooner, Darkside) וכל השאר פיגמנטיות עד מלאות נצנצים ולהבדיל מביקורות אחרות שקראתי על הפלטה בהן התמהיל הזה נתפס כשלילי, מבחינתי הוא דווקא מצוין. כי למרות שעבודה עם צלליות פיגמנטיות דורשת משנה זהירות וקצת יותר מאמץ, וכמובן שבמקרים כאלה מומלץ בחום להתחיל עם איפור העיניים ורק אחר כך לנקות את ה- fallout של הצלליות מהפנים ולהמשיך עם איפור הבסיס, והדבר נכון במקרה הזה בעיקר עבור הצלליות Dust ו- Buzz המנצנצות עד מאוד, התוצאה המתקבלת תהיה מרשימה ונוכחת יותר מזו שבאיפור עם צלליות מאט בלבד.



NAKED 3





הצלליות בפלטה:




burnout            dust             strange    










trick                      buzz                 limit











factory                    liar                 nooner











blackheart                 darkside               mugshot    





המברשת:

מברשת דו צדדית


אנסח את זה ככה- כל אני מתאפרת בנוחות של ביתי, עם שלל המברשות שלי, המברשת הזאת אינה שימושית מבחינתי. בנסיעה בה אקח את הפלטה איתי, המברשת הדו צדדית תעשה עבודה מספיק טובה כדי לחסוך לי לקיחת מברשות הנחת צלליות נוספות.



ולא תקבלו ממני בפוסט הזה המלצה חד משמעית האם לרכוש או לוותר על NAKED 3, פשוט משום שאני חושבת שכל מקרה לגופו, קרי כל אחת צריכה לבדוק את אוסף הצלליות שלה ולהחליט האם הפלטה הזאת תשלים/תוסיף/תעשיר לה אותו. במקרה שלי לפחות היא העשירה לי את האוסף ואני נהנית ממנה מאוד.


את הפלטה ניתן לרכוש:
באתר BeautyBay במחיר 45.80 יורו
באתרים hqhair lookfantastic שם היא נמכרת ביחד עם הפריימר עיניים המהולל של המותג, במחיר 65.20 יורו.

ואני מפנה אתכן בנוסף-
לפוסט המקסים של שירי מהבלוג Beauty in Bloom,
ולסרטון של אמילי נואל: 


Comments

  1. יש לי את הנייקד הראשונה, והבנתי שבינה לבין השנייה אין כמעט הבדל. את השלישית אני כנראה אשבר ואקנה בסוף גם. אבל אני עדיין מתלבטת בינה ובין הפלטה של לוראק, והפלטה של ג'ייד.
    אני רק מקווה שאצליח להתאפק ולא לקנות את כולן... :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שקיים הבדל בין NAKED ל- NAKED 2. בראשונה שולטים צבעים "חמים" יותר והשנייה נוטה ל"חורפיות", משמע עם צבעים "קרים" יותר.
      לגבי ההתלבטות בין NAKED 3 ל- LORAC, קראתי כאן סקירה מצוינת של האחרונה בבלוג של נטלי שיכולה אולי לסייע לך להחליט - http://natismakeup.blogspot.com.es/2014/02/lorac-pro.html , ועם כל הכבוד לג'ייד, ויש כבוד, אני לא חושבת שהפלטות שלהם עומדות בשורה אחת עם NAKED ו- LORAC...
      בכל מקרה לרכוש את כולן זה תמיד הפיתרון הכי טוב (גם אם לא הפיתרון הכי חסכוני :))

      Delete
    2. אז ככה - היתרון הגדול של ג'ייד, הוא שזאת חברה שלא מנסה על בע"ח. החסרון הוא - שאני ממש לא בטוחה שהפלטה שלהם עוד זמינה לקנייה... לגבי איכות - אין לי שום דרך להשוות, אבל מהנסיון שלי עם ג'ייד - ובלי להשוות, אני מאמינה שזאת פלטה איכותית שיהיה לי כיף להשתמש בה.
      מה שלא יהיה - אני בפירוש, אבל בפירוש לא צריכה עוד פלטת איפור!! :-) :-)

      Delete
    3. אחדד אם כך את דעתי- אני חושבת שלג'ייד יש מוצרים טובים בפני עצמם ובתמחור הוגן, ואין ספק שאם הם לא מנסים על בע"ח אז זה יתרון גדול מאוד. אבל היות ואני כן השתמשתי בצלליות של 2 החברות ויכולה להשוות מניסיוני, אני לא חושבת שהאיכות והתוצאה של ג'ייד מול Urban Decay משתוות.
      אבל בכל מקרה את יודעת מה אומרים על טעם וריח...

      Delete
  2. ממש הגיע הזמן! נהדרת!

    ReplyDelete

Post a Comment