טעימות של MAC

מאק ממשיכים ומשגרים קולקציות חדשות לאוויר העולם ללא הפסקה, ואני משתדלת להספיק ולדגום מהן את הדברים שנראים לי המיוחדים והשימושיים לי ביותר. לעיתים הבחירה היא קשה, אני רוצה הכל אבל יש מסגרת תקציב וחשבון בנק ספרדי שאינו מאפשר כניסה למינוס (דרך חיים חדשה ובריאה כלכלית יותר עבורי, אגב) ולכן אלה הם הכוכבים שלי שנבחרו בפינצטה מתוך שלוש מהקולקציות שהושקו בתקופה האחרונה.



מקולקציית A Fantasy of Flowers
Stereo Rose

לפני קצת יותר מחודשיים, מאק השיקו קולקציה מינרלית עשירה שנקראה   A Fantasy of Flowers וחולקה לשתיים, הורודה והירוקה.
בכל אחת מתתי הקולקציה יכולתן למצוא צלליות, פיגמנטים, אייליינר, שפתונים, גלוסים, סמקים, לקים, מברשות וכמובן גם את ה-Mineralize Skinfinish המוכרת שלהם, כשאני בחרתי את זאת שהושקה במסגרת הקולקציה הורודה ונקראה Stereo Rose (אגב, הגוון הזה בגרסה מעט שונה כבר הושק לפני כשנה בקולקציה מינרלית אחרת של החברה):


Stereo Rose


הגוון שלה הוא מעין ברונז'-נחושת אפרסקי חם, וככזו היא מהווה עבורי מוצר הארה מושלם כשאני שואפת להשיג הארות עדינות ורכות יותר, כמו למשל במראה איפור יומיומי:

Stereo Rose






מקולקציית Proenza Schouler
סומק אומברה בגוון ocean city

מודה ומתוודה- עד כמה שהידע שלי בעולם האיפור הוא רחב ומעמיק, כך הידע שלי העולם האופנה הוא מועט ושיטחי. לכן כשהתחילו ה"זמזומים" על השקת קולקציית איפור משותפת למאק עם בית האופנה Proenza Schouler לא ממש הבנתי ממה ההתלהבות, עד שראיתי את האימג'ים של הקולקציה...


תמונת יח"צ



אוקיי.
כאן כבר הייתי מעוניינת :)

אז Proenza Schouler הוא מותג אופנה ניו יורקי שנוסד בשנת 2002 על ידי המעצבים Jack McCollough ו- Lazaro Hernandez. שמו הוא בעצם חיבור 2 שמות הנעורים של אימותיהן של המעצבים. למרות שהם פעילים כבר למעלה מעשור והקולקציות שלהם נמכרות בחנויות כמו Barneys ו-Bergdorf Goodman, את חנות המותג הרישמית הראשונה הם פתחו רק ב- 2012, בניו יורק כמובן.
מתוך הקולקציה המרשימה שהם השיקו עם מאק רציתי בערך הכל, אבל הפור נפל לבסוף על 
סומק האומברה בגוון ocean city היפהפיה, מוצר שהרשים אותי בעיצובו מבפנים ומבחוץ, כיאה לכזה המעוצב בשיתוף עם 2 המעצבים המוכשרים הללו:


ocean city


תאור הגוון הטוב ביותר של הסומק הזה יהיה Coral orange ombre into beige, ומעבר להיותו באמת אחד היפים שראיתי עד היום הגוון שלו ניתן לבנייה ומספק מראה מחמיא מאוד.
אני חושבת שקולקציות מסוג Proenza Schouler מייצרות מוצרי אספנות לכל דבר ועניין ובשל העובדה שסומק אבן הוא מוצר עם תאריך תפוגה רחוק מאוד, אין לי ספק שהשימוש שלי בפריט האספנות הזה יהיה קמצני ביותר.






ועכשיו אני מגיעה לקולקציה הכוכבת של הפוסט לדעתי, כי אם מדברים על עיצוב מרהיב אז היא המנצחת ובגדול. קולקציית Alluring Aquatic:

תמונת יח"צ


מאק הצליחו ליצור שורה של מוצרים באריזות טורקיז מטאליות בגימור עם מרקם של טיפות מים, מה שגורם לי לשוב וללטף אותן בהתלהבות:

Alluring Aquatic


מהקולקציה הזאת ליקטתי לי 3 מוצרים שמאוד רציתי, למרות שבשמחה הייתי חוזרת הביתה עם רובה.
בחרתי את השפתון Goddess Of The Sea, גוון סגול עמוק שאינו אופייני לי (אני בחורה של שפתונים עדינים- ורדרדים לרוב) אבל התחשק לי קצת "לשבור שגרה" והוא במרקם Cremesheen האהוב עלי.

כשהגעתי למאק היה לי מסומן כבר מראש דווקא הסומק השני מהקולקציה, Sea Me, Hear Me, בגוון ורוד-בז'י, שהתגלה במציאות ככהה ממה שחשבתי ובשל כך פחות מתאים לעורי הבהיר, ולכן הבחירה נפלה בסוף על הסומק Seduced at Sea שהוא בגוון שזיפי עדין ומקסים ובמרקם ה- Extra Dimension המוצלח והנוח לשימוש. 

וגולת הכותרת היא מברשת מספר 127, שאם הייתן מאלצות אותי לרכוש רק מוצר אחד מהקולקציה היא הייתה הבחירה (למרות שדווקא היא מגיעה ללא טיפות המים שמייחדות את הקולקציה). מה אגיד ומה אומר על המברשת הזאת? צידה האחד מברשת שטוחה להנחת מייק אפ, צידה השני מברשת פלאפית לסומק, הו השלמות!!!
אז נכון שיש לי כבר המון מברשות ונכון ששילמתי עליה מחיר שערורייתי של 40 יורו, אבל לא אכפת לי. היא מושלמת והיא שלי!

מברשת מספר 127






ואם לא די בכך, מאק השיקה ממש עכשיו קולקציה נוספת בשיתוף עם דיסני בשם MALEFICENT:

תמונת יח"צ






תמונת יח"צ



הנה סרטון של Tiffany, שקיבלה לסקירה מוצרים מקולקציות MALEFICENT ו- Alluring Aquatic, 
כן כן, יש נשים ברות מזל:











ואל חשש, במאק כבר מבשלים עבורנו שלל קולקציות נוספות, כשאותי מסקרנות בעיקר השתיים הבאות:
MAC Kelly & Sharon Osbourne Collection שתושק או-טו-טו באתר האינטרנט של מאק ובהדרגה בעולם, תוכלו לקרוא עליה בהרחבה בבלוג של לבנת - 

שרון אוסבורן, התמונה נלקחה מכאן




קלי אוסבורן, התמונה נלקחה מכאן






ולקראת סתיו 2014 יתקיים שיתוף הפעולה הבא, קולקציה שלמה בהשראתה של מארג' לציון 25 שנות קיום לסימפסונס -

תמונת יח"צ


לסיכום אני פונה מכאן (ולא בפעם הראשונה) בתחינה נרגשת למאק: רווחו את השקות הקולקציות, אני פשוט לא מספיקה לחסוך עבור כולן!!!




ואם עדיין לא נרשמתם להגרלת השנתיים שמתקיימת עכשיו בבלוג -
זה הזמן לעשות זאת,

Comments

  1. אני מכורה למאק! וכל הקולקציות היפייפיות האלה לא עושות טוב עם החשבון בנק :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. לפחות זו התמכרות כייפית, ומאק כבר ממזמן הבינו שכל מה שהם צריכים לעשות כדי להזין אותה הוא להמשיך ולהנפיק לנו עוד ועוד קולקציות ;)

      Delete
  2. הכל נראה כל כך טוב !

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי, וכאן בדיוק טמונה הדילמה- במה בוחרים??? ;)

      Delete

Post a Comment