!Piacere di conoscerti di nuovo, Kiko

בפוסט שפרסמתי לפני למעלה מ-3 חודשים ובו סקרתי לראשונה מוצר של Kiko, מברשת דו צדדית, הדגשתי שלא ממש התחברתי למותג האיפור האיטלקי ממילאנו, ולא הבנתי מה ההתלהבות הגדולה ממנו. מאז חלפו להם ימים שימשיים רבים בברצלונה, ביקוריי בחנויות המותג הפזורות ברחבי העיר הלכו וגברו, פרסמתי כבר 2 פוסטים נוספים עם סקירת מוצרים שלהם, ומפה לשם מצאתי את עצמי עם כמות מוצרים מצטברת של החברה והגיע הזמן לשתף אתכן, ומכאן גם נובעת כותרת הפוסט באיטלקית שמשמעותה "נעים להכיר מחדש, קיקו".

חנות קיקו ברובע הגותי





הרכישות:


ממתקי קיקו






Long lasting stick #36

Long lasting stick #36


כאשר העליתי את התהייה בדף הפייסבוק של הבלוג לגבי מה מומלץ לנסות מקיקו, התשובה שחזרה על עצמה הייתה- צלליות הקרם בסטיק. ובכן, בצדק.
מדובר על צללית נוחה לשימוש, רכה, פיגמנטית ומחמיאה מאוד, ואני מודה שהסווטצ'תי בחנות את כולן אחת אחת ומתוך המגוון הרחב של הגוונים המהממים בחרתי להתחיל עם מספר 36 המקסימה, שהיד נשלחת אליה מאז קנייתה שוב ושוב.
מחירה 6.90 יורו (שהם כ- 33 ש"ח), וכפי שתראו לאורך הפוסט נושא המחירים המצחיקים של קיקו לעומת התמורה הטובה יחזור על עצמו עוד הרבה. 



סווטצ':


Long lasting stick #36






Smoky definer eye brush # 212

Smoky definer eye brush # 212





Smoky definer eye brush # 212


מברשת משיער טבעי שנועדה לתיחומים מדויקים והיא בדיוק מה שחסר לי באוסף מברשות העיניים. הצורה שלה מאפשרת עבודה נוחה וקלה, היא אוספת את כמות הצללית הנדרשת ואני מרגישה שבמחיר של 9.90 יורו עשיתי עסקה מצוינת.





לא סתם מופיעים בפוסט הזה 2 סמקים קרמיים. סוג המוצר הזה הופך בתקופה האחרונה לאהוב עלי מאוד ואני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להפריך את המיתוס לפיו סמקים קרמים הם קשים לשימוש. זה בדיוק להפך- גם למתאפרת מתחילה הייתי נותנת להתנסות בסומק קרמי, המאפשר הנחה בקלילות ובטפיחות עדינות ועם אצבעות בלבד שמסייעות להטמיע אותו בלחיים.

Velvet touch- creamy stick blush # 05

Velvet touch- creamy stick blush # 05


קחו לדוגמה את הסומק הזה- חיוך רחב, הטבעת שני עיגולים על שני תפוחי הלחיים ואז טשטוש עדין בטפיחות עם כרית האצבע וזהו. קיבלת הסמקה יפה, במקרה הזה גם עם נצנוץ עדין, ואפשר להמשיך הלאה.
אני חייבת לציין שהעיצוב והסגנון של ה- Velvet touch creamy stick blush (שמחירו 7.90 יורו) מזכיר לי את זה של The Multiple המפורסם של NARS, שהוא סומק, צללית ושפתון קרם בסטיק, ושעולה להבדיל 43 (!) יורו...



סווטצ':

Velvet touch- creamy stick blush # 05



סווטצ' לאחר טשטוש:


Velvet touch- creamy stick blush # 05







Kiko גם הולכת בדרכה של MAC, ומנפיקה קולקציות עונתיות במהדורות מוגבלות שאמנם לא משתוות למאק בתדירות ובגדלים אבל מורכבות ממוצרים יפים ומוצלחים, ושוב- במחירים שווים לכל כיס.
הסומק סטיק הבא הופיע באחת מהקולקציות האחרונות הללו:

Velvet stick blush # 03 Absolute mauve


Velvet stick blush # 03 Absolute mauve



מכיוון שקניתי אותו בתקופת ה-Rebajas הוא עלה לי במחיר מצחיק של 3.90 יורו והוא מסוג הסמקים שאני משתמשת בהם כשאני רוצה להשיג מראה מאופר אך שנראה סופר טבעי, כזה של- "אני? אני בכלל לא התאפרתי היום. זה המראה הטבעי שלי כשאני קמה מהמיטה בבוקר".
גם הוא מיטשטש נפלא, והעמידות שלו על העור במידה ולא חיזקתי אותו עם סומק אבן מעל היא של כ- 7 שעות, לאחריהן הוא דוהה ונעלם ללא השארת כתמים או סימנים מיותרים.



סווטצ':

Velvet stick blush # 03 Absolute mauve



סווטצ' לאחר טשטוש:


Velvet stick blush # 03 Absolute mauve








 Cleansing eyes & lips


Cleansing eyes & lips


כמו שאני תמיד בחיפוש אחרי המייק אפ המושלם, כך גם תמיד נמשך אצלי החיפוש אחרי מסיר איפור העיניים המושלם, ומבחינתי כל מסיר איפור שמאפשר לי הסרה הן מאזור העיניים הרגיש והן מאזור השפתיים העדין הוא כזה ששווה בדיקה מקרוב, ובטח ובטח אם הוא במחיר של 5.90 יורו כמו זה של קיקו.
מאז שהתחלתי להשתמש באייליינר ג'ל המושלם של אינגלוט, שעמידות יוצאת דופן היא אחד מיתרונותיו הבולטים, ההסרה שלו הייתה משימה לא פשוטה- עד שהגיע Cleansing eyes & lips של קיקו. הוא דו-פאזי כך שלאחר ניעורו והנחתו על צמר גפן אני מצמידה אותו לעפעף למספר שניות וכל איפור העין פשוט נמס בקלילות, ללא צריבות, "עננים" וצורך בשפשופים "אלימים".
החיסרון היחיד שמצאתי בו היא שהוא שמנוני, אבל זו שמנוניות קלה שעוברת אם מנקים אותה עם מעט מים ולכן היא נסלחת מבחינתי.






Brush cleanser


Brush cleanser


אחח. ניקוי מברשות האיפור.
מטלה ש(כמעט) כל מכורות האיפור לא מאוד מחבבות בלשון המעטה, אך נאלצות לבצע אותה באופן תדיר מטעמי היגיינה ו/או מתוקף העובדה הפשוטה שלנסות להתאפר בצללית בגוון ירוק למשל עם מברשת עיניים שטבלה קודם בצללית בגוון ורוד תיצור תקלת איפור לא נעימה לעין (תרתי משמע...). הריטואל המוכר והמייגע של עמידה עם 10-20 ואף 30 מברשות מעל הכיור, חפיפתן והנחתן לייבוש הוא אמנם בלתי נמנע, אך מוצר דוגמת מנקה מברשות בא להפחית את תדירותו במידת האפשר.
הרעיון הוא לרסס מהנוזל על שיער המברשת ואז להבריש אותה בעדינות מצד לצד על טישו או נייר מגבת עד שהיא תתנקה.
הניקיון הוא לא ברמת החפיפה שפירטתי קודם כמובן, וגם הוא יכול להיות מייגע- תנסו פעם לנקות ככה מברשת מייק אפ ותראו כמה טישויים מלוכלכים תזרקו לפח... יחד עם זאת במקרים כמו מברשות הצלליות הקטנות הוא מועיל וזריז ביותר, ומנקה המברשות של קיקו שעלותו היא 5.90 יורו עושה עבודה מצוינת. 






ואם אתן מהעוקבות הוותיקות של הבלוג וודאי מפתיע אתכן לראות כאן גם לק, הרי לא פעם הכרזתי שהמוצר הזה פחות מדבר אלי, אבל כשקיקו אפשרו לי לבחור לק במתנה מהמגוון האדיר שלהם ברכישה מעל 20 יורו, בחרתי גם בחרתי את הלק הבא:


Quick dry # 858 Metallic rosy taupe

Quick dry # 858 Metallic rosy taupe


גוון טאופ מטאלי מהמם, שלמרות היותו מ-ל-א בנצנצים עדיין לא מתקבל כקיטשי, 2 שכבות עם מברשת נוחה להפליא שאפילו מאותגרת לקים כמוני הצליחה לקבל באמצעותה מראה אחיד ויפה, ייבוש מהיר כמובטח ועמידות יפה של 4 ימים ללא התקלפויות וצ'יפים. 
לדעתי זוהי תחילתו של רומן מתמשך ביני לבין הלקים של קיקו, ובהתחשב גם בעובדה שיש בסדרת ה-Quick dry שישים (!) גוונים שונים ויפיפים ומחירו של לק הוא 3.90 יורו, עתידנו נראה ורוד (או אדום, או סגול, או כסוף או...)!

Quick dry # 858 Metallic rosy taupe



סווטצ':


התמונה לקוחה מאתר KIKO




אז אתן יכולות להבין שיש לי אהבה חדשה שנקראת קיקו,
והתחושה שלי אומרת שמוצריה יהפכו להיות אורחים קבועים בבלוג, כי עם כזה מגוון ועם כאלה מחירים- תגידו לי איך אפשר אחרת?

Comments

  1. פוסט נהדר! אני מאוהבת בקיקו לחלוטין והמוצרים שלהם פשוט מעולים. יש לי אוסך מכובד גם כן ואמשיך לטפח אותו ולהוסיף לו 'חברים'. בביקור שלי בברצלונה לא אפספס את המותג :P אגב, הפוסטים שלך ממש עוזרים לי לתכנן את מסלול השופינג שלי בעיר ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, מקסימה!
      תמשיכי לטפח בכיף את האוסף מקיקו , זה לגמרי משתלם,
      ואיזה משמח לדעת שאני מסייעת לביצוע שופינג מוצלח בברצלונה, לא שזה כזה קשה בעיר הנהדרת ועמוסת החנויות המעולות הזאת :)

      Delete
  2. פוסט מקסים יקירתי ♡
    אישית אני מאוד אוהבת את מוצרי קיקו.. ועכשיו המלצת לי על עוד! איזה כיף :)
    תתחדשי ותהני מהם ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה על הפרגון,
      ואני כמובן שמחה מאוד שמצאת את ההמלצות שלי מועילות :)

      Delete

Post a Comment