חצי שנה!!!

16.12.2013
נחיתה בשדה התעופה El Prat בברצלונה בשעה 10:30.
זוג + חתולה פרסית אחת.
שלושתנו הלומים מהלילה הלבן והעמוס שעבר עלינו, ושנינו עדיין לא מעכלים את העובדה שאין לנו כרטיס טיסה חזרה לישראל.
ולמרות זאת כבר בשעה 18:00, אחרי שהתמקמנו במלון המקסים הזה:

  1. Villa Emilia




  1. דיוה כבר מרגישה בנוח Villa Emilia




לא התמהמתי והגעתי למקום הקדוש לכל מכורת איפור אמיתית באשר היא:









לסניף שממוקם ליד הכיכר הנהדרת הזאת:

Plaza de Cataluña




Plaza de Cataluña




ואם אני מסתכלת אחורה על 6 החודשים שעברו, קרו בהם כל כך הרבה דברים!



הספקתי בזמן שיא למצוא דירה מתוקה ברובע הגותי המיוחד:

Barri Gòtic




לאכול אוכל טעים להפליא ובמחירים מצחיקים:

במסעדת Tosca




במסעדת Ciudad Condal




במסעדת Brunch & Cake




לראות לראשונה בחיי את מסי משחק באצטדיון Camp Nou:

קבוצת Barça





לטייל במקומות מקסימים בתוך ברצלונה:


Sagrada Família




Museu Nacional d'Art de Catalunya




Casa Batlló




 Arc de Triomf




Parque de la Ciudadela




 Parc Güell




Castell de Montjuïc




Tibidabo




Tibidabo




חוף הים




ברחוב Via Laietana




בשכונת Gracia 




ומחוץ לברצלונה:

Montserrat




Montserrat




Girona




Girona




Girona




Palma de Mallorca




Palma de Mallorca




  Milano



ואני חושבת שיותר מהכל בשלב זה אני אסירת תודה. לעצמי.
על שהעזתי להתעלם מכל הקולות שדיברו נגד ביצוע מעבר כזה ועוד בגיל מאוחר יחסית ולקום ולעשות מעשה.
וחצי שנה בדיוק אחרי אני יכולה לומר שאני מגשימה את החלום שלי לחיות באירופה, למרות כל הקשיים האובייקטיביים שכוללים הסתגלות למדינה חדשה, תרבות שונה ושפה אחרת ולמרות רגעי המשבר והגעגועים למשפחה ולחברים בארץ, כי הטוב עולה על הקשה עשרות מונים,
ואני מאחלת לכל אחת ואחד מכם לזכות ולהגשים לפחות חלום אחד גדול בחייכם!

אשמח שתספרו בתגובות לפוסט גם על החלומות שלכם, בין אם כבר התגשמו או שעוד ממתינים להתממש,
ומודה לכם על הבחירה להמשיך וללוות אותי ואת הבלוג שלי מחוץ לגבולות ישראל.

ועוד תוספת קטנה שפשוט מתבקשת בפוסט הזה, כי יאיר גרבוז מתאר את התחושה שלי לגבי ברצלונה במדויק בספרו "פריז תל- אביב" -
"לאהוב עיר זה לא רק להתפעל ממנה ולא רק ליהנות מהשהייה בה, זה גם להתגעגע אליה כשאתה רחוק ממנה. 
ואולי בעיקר להתגעגע בכאב כשאתה שוהה בה".

שלכם,
מור



Comments

  1. אני הכי בעד להגשים חלומות! וכל הכבוד לך שהמשכת לתחזק את הבלוג גם מרחוק :) אני משתדלת תמיד לפעול להגשמת החלומות שלי- וזה אכן קורה :) עם הרבה רצון אמונה והתמדה- הכל יכול לקרות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על המילים החמות, ואני מסכימה איתך שהבסיס הוא רצון, אמונה בצדקת הדרך והתמדה- עד להגשמת החלום!
      מאחלת לך שהחלומות שלך ימשיכו להתגשם :)

      Delete
  2. אני מאוד נהנית לקרוא את הפוסטים שלך על ספרד! אני קצת מאוהבת בברצלונה ולגמרי לוקחת אותה בחשבון כמקום מגורים, אז תמשיכי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, ואני כבר לגמרי מאוהבת בברצלונה וחושבת שזה מקום מדהים לגור בו.
      הוספתי עכשיו ציטטה בסוף הפוסט שפשוט מתארת באופן מושלם את מה שאני מרגישה כלפי העיר הזאת,
      את מוזמנת להציץ..

      Delete
  3. היי מור, הייתי בברצלונה כתיירת במשך שבוע ואני חייבת לומר שהיא פשוט מדהימה!!! נורא נהנינו בה, אני והחברות שלי, ואני מקנאה ומעריצה אותך על האומץ שהיה לכם לעבור לארץ אחרת!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי קטיה, עברו כבר 4 חודשים מאז פרסום הפוסט הזה והאהבה וההתפעלות שלי מברצלונה רק הולכות וגוברות מיום ליום :) זאת עיר שלא רוצים לעזוב אותה.
      ותודה רבה על הפרגון, כמו שכבר כתבתי כמה פעמים בבלוג- אם יש חלום שלא מרפה אז צריך לעשות הכל כדי להגשים אותו, חיים רק פעם אחת!

      Delete

Post a Comment