התחדשויות- חלק ג', Garnier, Kyrey, Max Factor

סבב ההתחדשויות שלי ממשיך (אם עדיין לא קראתן על ההתחדשויות הקודמות זה הזמן) ובחלק השלישי אציג בפניכן 3 מוצרי בסיס שניסיתי לאחרונה, כל אחד מהם שונה ומיוחד בפני עצמו.
אני מזכירה שמוצרי בסיס אהובים עלי מאוד ואני תמיד מוצאת את עצמי רוכשת עוד ועוד סוגים מהם, כי אם בעבר היה קיים רק מוצר בסיס אחד, המייק אפ, היום יש כל כך הרבה אפשרויות ובכל כך הרבה מרקמים וגימורים, שאיך אפשר להישאר נאמנה לאחד בלבד?

שלישייה מסקרנת




Garnier Miracle Skin Cream


Garnier Miracle Skin Cream


כשהצמד חמד הזה קרץ לי מהדוכן של גרנייה בקורטה אינגלז ידעתי שלא אוכל להתעלם. אז על מי המיסלר נדבר עוד רבות בפוסט עתידי, ועכשיו נתמקד בקרם הפנים.

Garnier Miracle Skin Cream


המוצר הזה, שהוא בעל פורמולה המכילה 7 מרכיבים פעילים, נוצר במטרה למחוק בשימוש מיידי סימני עייפות ובשימוש רציף לאורך זמן גם לטשטש סימני הזדקנות והוא מתואר כהיברדי - שילוב של טיפוח עור עם מייק אפ, שמלחח, מתקן ומסתיר והתוצאה היא מראה עור חלק, אחיד ומואר.
כשמוציאים את החומר מהשפופרת הוא לבן לחלוטין ומכיל מיקרו קפסולות בלתי נראות בעלות פיגמנטים מתקנים. ברגע שהחומר בא במגע עם העור המיקרו קפסולות מופעלות והצבע הלבן משתנה בהתאם לגוון העור שעליו הוא מונח ו"מאמץ" אותו. יחד עם זאת להבנתי לבעלות עור בהיר מאוד המוצר הזה לא יתאים כלל ויתקבל עליהן גוון חומר כהה.
לשמחתי את גוון העור שלי הקרם הזה "אימץ" היטב, והוא מתקבל עלי טבעי עם גימור משיי ומואר. אני חושבת שברגע שמוצר מצליח להאיר את העור אז מתבקש שניראה פחות עייפים ולכן ההבטחה למחיקת סימני עייפות מתקיימת. לגבי טשטוש סימני הזדקנות אני כבר יותר סקפטית, ואני גם לא נאמנה באופן יומיומי למוצר בסיס אחד, כך שאני לא משתמשת בו באופן רציף ולא אוכל להעיד על העמידה בהבטחה הזאת.
אבל ללא ספק מדובר כאן בגימיק משמח עבור חובבות הקוסמטיקה, ואם אומרים לי שתמורת 9.35 יורו ארוויח תועלות כמו מחיקת סימני עייפות והזדקנות ונותנים לי במתנה מי מיסלר, למה שאסרב?



סווטצ':

Garnier Miracle Skin Cream



סווטצ' לאחר מעט טשטוש על העור:

Garnier Miracle Skin Cream


אגב יש בסדרה הזאת גם קרם עיניים בשם Miracle skin cream eyes שהדעות לגביו חלוקות, כך שאם מישהי מכן ניסתה אותו אשמח לקרוא על כך בתיבת התגובות למטה.





Kyrey CC Cream


Kyrey CC Cream


בשם Kyrey נתקלתי לראשונה כשנכנסתי לסניף של Consum, שזו רשת סופרים ספרדית, וכמובן נמשכתי אוטומטית לאגף הקוסמטיקה שלו. מתברר שזה מותג הבית שלהם ויש להם הכל- החל מטיפוח השיער ועד צלליות, ומה שתפס לי את העין היה ה- CC Cream שלפניכן. הוא מבטיח את הדברים הבאים:
האחדת גוון העור
מתן לחות
תיקון פגמים
הארה
מיצוק
הגנה מהשמש עם SPF35.

ובכן, התאהבתי.
נתחיל מזה שאני פריקית של ריחות כשמדובר במוצרי פנים, ולקרם הזה יש ריח מדהים. מסוג הריחות העדינים שעושים טוב על הנשמה מבלי להעיק או להטריד את האף.
מעבר לכך בהנחה קלילה וזריזה אני מקבלת מראה עור אחיד, בריא ומואר, כשאני מזכירה שלא מדובר במייק אפ כך שאין כאן כיסוי מלא או אפילו בינוני, אבל בימים של עצלות הוא פשוט אידאלי.
מי היה מאמין שדווקא בתוך סופרמרקט יימצא לו ה- CC Cream המושלם עבורי? כיף שיש כאלה הפתעות בחיים.



סווטצ':

Kyrey CC Cream





Max Factor Whipped Creme Foundation



Max Factor Whipped Creme Foundation


והנה הגענו למייק אפ. ועוד אחד שרציתי לנסות ה-מ-ו-ן זמן, אבל למי היתה גישה למקס פקטור בישראל...?
מדובר על מייק אפ במרקם של מעין מוס מוקצף המגיע בצנצנת זכוכית מאוד לא נוחה ולא סטרילית, אבל לאור הביצועים הנדירים שלו אני מוכנה להעלים עין.
שלמות. הנחתי אותו עם האצבעות, עם מברשת קבוקי, עם מברשת סיגמא F80, עם מברשת Expert של RealTechniques והתוצאה תמיד מוצלחת להפליא.
כיסוי בינוני-מלא, כזה שנמצא בשליטתי וניתן לבנייה כמו שאני אוהבת, מרקם רך ונעים שמתקבע במהירות וגימור חלק ומאט. עם פידור מעל הוא גילה עמידות יפה, ללא דהיות או התחמצנות, של כ-9 שעות שכללו גם שהות בשמש.

Max Factor Whipped Creme Foundation



סווטצ':

Max Factor Whipped Creme Foundation





Kyrey Esponja Maquillaje Blender


Kyrey Esponja Maquillaje Blender




Kyrey Esponja Maquillaje Blender


במילה אחת? לא.
בשתי מילים? ממש לא.
הנה, גם אני עשיתי את הטעות של להתקמצן ולא קניתי את הביוטי בלנדר המקורית והיקרה כי חשבתי שזה יהיה חיקוי חביב בשבריר מהמחיר, והבנתי על בשרי (תרתי משמע) שזה לא.
בעיקרון הספוגיות הללו אמורות לסייע בהנחת מוצרי פנים נוזליים וקרמיים, ולצערי החיקוי שלפניכן פשוט לא עושה את העבודה. הספוגית של Kyrey דחוסה מדי, המבנה שלה אינו נוח לשימוש, הביצועים שלה עלובים ביותר והיא נסדקה לאחר שימושים בודדים.
דוגמה קלאסית לכך שלפעמים בכל זאת המשפט המעצבן "מה שזול עולה ביוקר" פשוט נכון, וזה רק אומר שעוד מעט תקראו בבלוג על החוויה האישית שלי עם הביוטי בלנדר המקורית כי היא מסקרנת אותי מאוד בשלב זה.





שיהיה לכן חג שמח 
ושנה טובה ומתוקה!

Comments

  1. התחדשויות כיפיות, באסה שעדיין ברוב המקרים - קונה בזול זורק חצי.. כשמדובר בחיקויים בעיקר :-) חג שמח אהובה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה. ולגמרי למדתי את הלקח כאן, זה לא יקרה שוב ;)
      חג שמח ושנה טובה גם לך, מהממת אחת!

      Delete
  2. אווו תתחדשי :)
    סקרנת אותי לגבי ה-CC. ולגבי ביוטיבלנדר, דווקא יצא לי לקנות בארץ כמה ספוגיות שהן חיקוי, כולן היו דיי זולות ועושות עבודה מצוינת בשבילי. אז כנראה שכמו כל דבר זה תלוי מותג, מבאס שנפלת דווקא על ספוגית לא מוצלחת :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!
      ה- Kyrey CC Cream ממש מיוחד ומוצלח, אם את מגיעה לספרד בשלב כלשהו אני ממליצה שתרשמי לך לנסות אותו.
      לגבי הספוגית- ממה שראיתי ושמעתי עד כה, בלוגריות ויוטיובריות בחו"ל שניסו כל מיני חיקויים תמיד התאכזבו מהן, אני שמחה לשמוע שאצלך ההתנסויות דווקא היו מוצלחות.
      חג שמח!

      Delete

Post a Comment