Read my lips

אם אני מעבירה מבט בוחן על אוסף האיפור שלי, אז יש לי לא מעט מוצרי שפתיים. יחד עם זאת בחיפוש בבלוג תמצאו פוסטים בודדים שסוקרים אותם. למה? כי אני אוהבת יותר לרכוש ולסקור מוצרי פנים, ובעיקר סמקים, ברונזרים והיילייטרים. לכן נראה לי שהגיע הזמן לאזן קצת את המצב עם פוסט שפתיים מורחב, שיציג בפניכן כמה מההתחדשויות האחרונות שלי בתחום.






שפתונים






Bourjois
Rouge Edition Velvet

Rouge edition Velvet




Rouge edition Velvet


Bourjois השיקו את סדרת השפתונים הנוזליים Rouge Edition Velvet השנה, ומדובר בעצם בשילוב של שפתון וסטיין, כזה שצובע את השפתיים היטב ומגלה עמידות ממושכת. הגימור שלו הוא מאט והתחושה על השפתיים הייתה לי נעימה ולא מכבידה.
חשוב לתת לו להתקבע ולא לצפות להניח אותו ומיד לאחר מכן לאכול ולשתות, אני מבטיחה שאם תתנו לו את הזמן (20 דקות לערך, מההתנסות שלי) הוא יגמול לכן בעמידות מצוינת מול נוזלים ועמידות סבירה לאחר ארוחות.
חסרונו הגדול מבחינתי הוא הריח הכימיקלי העז שנודף ממנו, ובתור מישהי שהדבר הראשון שהיא עושה בבחינת מוצר חדש הוא לרחרח אותו (כן כן, אפילו פודרות!) לי זה פחות נעים. עם זאת דקה אחרי ההנחה אני כבר לא מבחינה בריח כך שזה חיסרון שאני מוכנה להשלים איתו לעומת התמורה הטובה שהוא נותן.




סווטצ' 02 Frambourjoise

Rouge edition Velvet






Sephora
Rouge infusion Lip Stain

Rouge infusion




Rouge infusion


שפתון סטיין נוזלי מבית ספורה בגוון אדמדם סגלגל, שקיבלתי מתנה במסגרת רכישה שביצעתי בחנות. היו לי ממנו ציפיות רבות בעיקר בשל העובדה שמוצרים שניסיתי עד כה מבית היוצר של ספורה תמיד היו מוצלחים.
אבל במקרה הזה נרשמה אכזבה מהמרקם הנוזלי מדי, מה שגורר קושי בהתקבעות החומר על השפתיים, וגם הגוון מתקבל כהה מדי לטעמי.
לספורה יש מגוון רחב של מוצרי שפתיים מעניינים ומוצלחים, תראו כאן, ולאור כך אני לא מוצאת טעם להתפשר על מוצר בינוני יחסי דוגמת זה.




סווטצ' 10 Red essence

Rouge infusion






Etnia
LABIAL ROUGE
Red rouge #6

Red rouge




Red rouge


למותג הקוסמטיקה הספרדי Etnia הקדשתי פוסט שלם, ומאז אני ממשיכה לרכוש מהם מוצרים וכל פעם מופתעת מחדש איך במחירים כל כך נמוכים אני מקבלת מוצרים מעולים.
תעזבו את העובדה שסדרת השפתונים החדשה שלהם מגיעה באריזה האדומה ההורסת הזאת, ושהפקק נסגר עם מגנט (מודה שישבתי עם השפתון וכמו ילדה סגרתי ופתחתי אותו בהתלהבות עשרות פעמים רק כדי לראות אותו מתמגנט כל פעם מחדש :)), בשורה התחתונה מדובר בגוון אדמדם עדין ויפהפה, קרמי, נעים ומחמיא ביותר ובעל עמידות יפה של מספר שעות ללא אוכל. לאחר ארוחה עדיין נשארה ממנו הכתמה יפה על השפתיים.
הוא קיים ב-6 גוונים ומחירו הוא 6.90 יורו, שזה כ- 33 ש"ח, וכמו שאתן מבינות אני מרוצה וממליצה עליו בחום- בביקור הבא שלכן בברצלונה תוסיפו אותו לרשימת הקניות.




סווטצ' גוון #6

Red rouge






Kiko
Shine lust Lip tint

Shine lust Lip tint




Shine lust Lip tint


לקיקו יש מבחר גדול מאוד של מוצרי שפתיים, ומעבר לכך הם אוהבים כל הזמן לרענן ולשדרג אותו כך שקחו בחשבון שאם קניתן מוצר שפתיים שאהבתן במיוחד, בהחלט יתכן שכשתנסו לרכוש אותו שוב לאחר מספר חודשים- הוא כבר לא יהיה. וזה מה שקרה לי עם הסטיין הזה. ריח נעים, עמידות מצוינת, גוון מהמם של "הרגע אכלתי ארטיק קרח בטעם אבטיח שהכתים לי את השפתיים", ו... אין אותו יותר. לזכות קיקו ייאמר שהם השיקו גוונים דומים, אבל האכזבה שבלדעת שאותו ספציפית אין יותר היא גדולה.




סווטצ'

Shine lust Lip tint






Kiko
kiss balm

kiss balm




kiss balm


אחרי שהנחתי על השפתיים שפתונים וסטיינים שונים ורבים, הגיע הזמן גם קצת ללחח אותן עם שפתון באלם ורדרד מקסים ושימרי, גם הוא מבית היוצר של קיקו. kiss balm משאיר את השפתיים רכות ונעימות וכמובן שבאלם כמו באלם משמעותו אפס בעמידות, אבל היות והוא כזה מפנק לשפתיים והאריזה שלו כל כך יפה ממש לא אכפת לי לשלוף אותו מהתיק ולחדש אותו באופן מתמיד.




סווטצ' 104 Passion fruit

kiss balm






Too Faced
Borderline

Borderline


כשזה מגיע לעפרונות שפתיים אני חושבת שמדובר במוצר הכי נדיר בשידת האיפור שלי. כמישהי שרוכשת פחות שפתונים (יחסית לשאר מוצרי האיפור) הגיוני שארכוש בהתאמה גם פחות עפרונות לשפתיים, אבל כשראיתי את העיפרון של Too Faced הרגשתי שמצאתי את המענה לתפילותיי.
מדובר בתוחם לחותי ושקוף לחלוטין , כך שאין סיכוי להגזים ולחרוג איתו מקו השפתיים האמיתי ובכך ליצור להן מראה לא טבעי, ובאותה נשימה הוא מונע היטב את ה"דימום" של השפתון מחוץ מגבולות השפתיים ושומר אותו בתוכן.
עבור מי שמשתמשת בתוחם כדי למלא את השפתיים ובכך להגביר את גוון ועמידות השפתון שהיא מניחה מעליו תוחם כזה אינו רלוונטי, אבל עבור מי שכמוני, רק רוצה סיוע ביצירת גבולות בלי טעויות, הוא יהיה מוצלח מאוד.




Borderline




Borderline



העוקבות אחרי דף הפייסבוק של הבלוג (ומי שעדיין לא עוקבת מוזמנת לעשות זאת כאן) כבר מעודכנות בכך שאני נמצאת במהלכה של חופשה בארגנטינה, ואחד הדברים שקורים לי בבואנוס איירס הוא רכישה אובססיבית של שפתוני קייט מוס לרימל, כך שפוסט שפתיים נוסף בבלוג בוודאי לא יאחר לבוא! 



Comments

  1. פוסט מוצלח ומעניין כרגיל :) אני מאוד אוהבת שפתונים על אף השפתיים הקטנות שלי, בדר"כ אני נמשכת לגווני ניוד ורדרדים ומאובים למיניהם. הצלחתן לעניין אותי באתניה עד מאוד, ודרך אגב - עפרון השפתיים השקוף של קיקו - אליפות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון!
      יש "משחקים" שאפשר לעשות עם תוחמים ושפתונים בגוונים שונים כדי לתת לשפתיים אשליה שהן גדולות יותר ממה שהן באמת, כך שאל תאבדי תקווה ;) וגם אני מהנמשכות בדרך כלל לגוונים הורדרדים, אני מוצאת אותם מחמיאים וקלים להנחה.
      Etnia הם מותג מעולה עם מבחר גדול, לחשוב שקיים עוד ליין שלם של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף שלא התחלתי לבדוק- אני סקרנית!
      ואני שמחה על ההמלצה שלך על העיפרון של קיקו, הוא ייבדק בהקדם האפשרי :)

      Delete
  2. אחלה פוסט! זה מצחיק אותי שה-02 של בורנז'וואה כל פעם נראה שונה. הייתי איתו באירוע ובתמונות של הפלאפון יצא בגוון א, בתמונות שהצלם צילם בגוון ב ועל היד מצטלם לי בגוון ג.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! וזה ממש נכון לגבי ה- Frambourjoise של בורז'ואה. ראיתי סווטצ'ים שונים והוא מתקבל אחרת.
      כנראה שגוון העור והתאורה משפיעים במקרה שלו באופן דרמטי..

      Delete

Post a Comment