Kate Moss for Rimmel London

בפוסט השפתונים שפרסמתי לפני כחודש "הזהרתי" שהפוסט הזה יגיע, ובכן הוא הגיע.
ומוזר.
כי בהתחשב בעובדה שמותג הקוסמטיקה Rimmel הוא מהוותיקים בשוק (ידעתם שהוא קיים מאז 1834???), מוזר לי שזוהי הופעת הבכורה שלו בבלוג. אם אני מנסה לחשוב למה, אני מניחה שהסיבה העיקרית היא שלא ממש מצאתי משהו לרכוש שם שריגש אותי. כי ככה בדרך כלל מתחיל לו רומן שלי עם מותג קוסמטיקה:
מוצר שמקבל ביקורות חיוביות חוזרות ונשנות ברשת,
או קמפיין פרסום מוצלח במיוחד,
או הצגה אטרקטיבית בסטנד בחנות.
ועם רימל אף אחד מהדברים הללו לא קרה. שלא תבינו אותי לא נכון- עם השפע שקיים היום יש לצערי עוד הרבה מותגים שלא מקבלים ייצוג בבלוג, אבל עם רימל זה מוזר לי במיוחד כי לתפיסתי מדובר במותג עממי יציב ומצליח ביותר.
אז אולי הסנונית הראשונה תהיה השפתונים הבאים? ימים יגידו.

מותגי קוסמטיקה אוהבים לחבור וליצור שיתופי פעולה עם נשים יפות. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שאנחנו עוסקים ביופי. עם זאת במקרה של קייט מוס מדובר בדמות לא פשוטה. החל מהרזון שלא מפסיקים לדון בו לאורך עשורים, המשך בהתמכרות לסמים קשים וכלה ביופי שיכול לעיתים להחשב כשנוי במחלוקת.
על שיתוף הפעולה הזה שמעתי לאורך תקופה ארוכה אבל רק כשהתחלתי להיתקל בשפתונים הללו בסניפי Farmacity הפרוסים בכל פינה ברחבי בואנוס איירס (ואם אתן לא יודעות שהייתי בארגנטינה לפני כחודש זה אומר שאתן עדיין לא עוקבות אחרי דף הפייסבוק של הבלוג, שברגעים אלה ממש גם מתקיימת בו הגרלה שווה, אז תקפצו לבקר) הגעתי למסקנה שאני רוצה. וכמה שיותר.


צילום יח"צ




אבל בסוף "הסתפקתי" רק בארבעה:


הרביעייה




גוון מספר 01

# 01


זה לא סוד שהטעם שלי בשפתונים תמיד היה גוונים רגועים וסולידיים ככל האפשר. השפתון האדום Riri Woo שקניתי מהקולקציה של מאק עם ריהאנה נותר בודד בגזרת הגוונים הבולטים עד שהצטרף אליו השפתון שלפניכן, אדום בורגנדי עמוק ועז שמפגין נוכחות בלתי מבוטלת.
שפתונים בגוונים הללו אינם סלחניים, וחייבים להיות מונחים על שפתיים חלקות וללא פגמים (יובש, קילופים ושאר בעיות מיד יתחדדו עם גוון כזה), כמו גם בשיתוף עם עיפרון תוחם שמסייע למסגר את השפתיים ומונע מהגוון לפלוש מחוץ לאותה מסגרת שיצרתן.
אני אוהבת להכין את השפתיים עם ה- Prep + Prime Lip Base, גם הוא של מאק, ולתחום עם Borderline השקוף של Too Faced
השפתון קרמי, נמרח בקלות על השפתיים ונדרשת בדיוק שכבה אחת כדי להגיע לאפקט ה- "ווה ווה בום" (שמתקבל איתו בצורה נפלאה!), אבל כשניסיתי להניח אותו מבלי לשים קודם את ה- Prep + Prime Lip Base, מיד נוצרה תחושת הכיווץ המעצבנת בשפתיים.
רעה חולה של שפתונים אדומים באשר הם?






גוון מספר 05

# 05


הו, השלמות.
גוון ורוד עמוק מהמם, מריחה רכה וקלה, מרקם קרמי ונעים- מה עוד בחורה יכולה לבקש? הגימור שלו הוא על גבול הגלוסי שזה מבחינתי, כחובבת גלוסים יותר משפתונים, הופך אותו למוצר מנצח. בתחום העמידות, כמו גם שלושת האחרים, לא מצאתי משהו יוצא דופן, קרי הוא מתפוגג מהשפתיים בהדרגה לאחר אוכל ושתייה כמו כל שפתון אחר.
בכל אופן הדבר הבאמת שלילי היחיד שיש לי לומר על מספר 05 הוא איך זה שלא קניתי לפחות עוד 3 ממנו לגיבוי...





גוון מספר 16

# 16


את הגוון ורוד בייבי הזה לא יכולתי להתאפק מלרכוש. וכשאני אומרת ורוד בייבי אז תאמינו לי שזה אחד מהורודים ביותר שנתקלתי בהם, מבריק מאוד, והיות והוא לא אטום אני מוצאת שקשה לי להגיע איתו לכיסוי מלא.
על השפתיים הוא מרגיש, כמו קודמו, קרמי ורך מאוד, ואיך שלא תהפכו את זה- מראה טבעי לא ניתן לקבל עם גוון כזה וחשוב לקחת את זה בחשבון כי מבחינתי זה הופך אותו ללא מאוד שימושי עבורי אלא רק במקרים מיוחדים.





גוון מספר 26

# 26


שפתונים ניודים.
אין לי דרך אחרת לתאר אותם מלבד כ"מלכודת דבש". ולמה? כי על פניו הם מפתים מאוד. הרי ניוד הוא גוון טבעי ונעים לעין, שנראה, נ-ר-א-ה, קל ופשוט להנחה.
אבל כאן בדיוק טמונה המלכודת- הגוון הזה מסובך להנחה בדיוק כמו השפתונים האדומים, אם לא יותר. היות וניוד "בולע" את הגוון הטבעי של השפתיים וממש "מוחק" אותו, קל מאוד לקבל איתו מראה לא טבעי עד מזויף, שלי אישית הוא קצת קשה לעיכול.
השפתון הניודי הספציפי הזה הוא קרמי ביותר ולא מאוד עמיד יש לציין, מתקבל על השפתיים שלי כמעין חום בהיר ומבריק עד שקפקף שבהתחלה נרתעתי ממנו, אבל אני מרגישה שלאט לאט הוא מתחיל למצוא חן בעיניי יותר, וכשאני מניחה אותו הוא משתלב לי היטב איפור עיניים חזק שיוצר איזון בפנים.
החיסרון הבולט שלו הוא הנטייה שלו להבליט את הקמטוטים שיש על השפתיים, ולכן אני מעדיפה לשלב אותו עם גלוס בהיר עד שקוף שמיד מחליק ומעלים את אותם קמטוטים.



סווטצ'ים:

מלמעלה למטה- 01, 05, 16, 26




השמועות אומרות שרימל נמצאים בשלבי עזיבה של ישראל ואם זה אכן כך אז חבל, כי לדעתי כל מותג איפור שנכנס לשוק הישראלי (הדל יחסית לשוק העולמי) הוא מבורך, וכל מותג איפור ש"אוסף את חפציו" ונוטש אותו לאחר תקופה הוא הפסד לכל חובבת איפור ישראלית.


אני משאירה אתכן עם הסרטון הבא, מסתבר שהתחביב לאסוף את השפתונים הללו הוא לא רק שלי!
וחומר למחשבה בהקשר לסרטון הזה- חברות הקוסמטיקה נוטות להשיק מוצרים זהים לחלוטין באריזות שונות, כך שלמשל שפתון של רימל בגוון מסויים שתקנה מישהי בארה"ב יהיה ארוז וימוספר אחרת מזה באותו גוון בדיוק שתקנה מישהי בארגנטינה לצורך העניין. 
למה? לחברות הקוסמטיקה הפתרונים.







ואם עדיין לא עשיתן זאת,
אל תשכחו להירשם להגרלה שמתקיימת עכשיו בבלוג,

Comments

  1. פוסט מעולה! אני מתה על השפתונים האלה, חבל שהם בשלבי עזיבה של הארץ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון!
      זו לחלוטין קולקציית שפתונים שווה, ולגבי נטישת ישראל - מזל שיש עדיין אתרים ששולחים רימל לארץ, כמו Feelunique לדוגמה: http://www.feelunique.com/p/Rimmel-Kate-Lasting-Finish-Lipstick

      Delete
  2. אני "נאלצתי" לקנות אותם על עוור ברשת ורק אח"כ עשדו עליה במקרה הצליח לי, לשתינו חיבה למספר 1 בהחלט מוצלח. לאחרונה מוכרים פה 5 ב 10 מה שעורר בקבוצה תהיה שמה הם עושים כבר ירידה בחזרה. האמת שכל עוד יש את אסוס אין דאגה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף זה כשקניות "על עיוור" מצליחות בסוף! וגוון מספר 1 מהמם בעוצמתו.
      ואני חוששת שהשמועות מבוססות ומצד אחד חבל, אבל מצד שני כל עוד יש את אתרים ששולחים לארץ אז זה לפחות מהווה נחמה..

      Delete
  3. רימל והשפתונים שלהם זה פשוט הצלחה! הם גם זולים וגם עושים עבודה מעולה :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי. ואני ממש מתפלאת על עצמי שרק לאחרונה "גיליתי" אותם!

      Delete
  4. מאיפה באה להם לראש העזיבה כשלא קניתי את גוון מס' 5 עדיין?! חוצפה. אבל הוא באמת משגע ועשית לי חשק.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממש חבל, אבל הנה לך סיבה טובה לקפוץ ליעד בחו"ל שמוכר רימל ;)

      Delete

Post a Comment