Urban Velvet

האכזבה הגדולה ביותר שלי מהנסיעה לארגנטינה לפני כחודשיים הייתה השופינג. כי הוא בקושי היה.
אני מניחה שהתרגלתי לשפע הבלתי נגמר שקיים סביבי בברצלונה, ובואנוס איירס פשוט לא עמדה בסטנדרטים הגבוהים שברצלונה מציבה.
לכן כשנתקלתי באחד הקניונים בבואנוס איירס בדוכן איפור של חברת Urban Velvet נעצרתי מיד. הדוכן היה מעוצב בצורה אטרקטיבית והיו עליו שפע של מוצרי איפור ועוד ממותג שאני לא מכירה, ואתן יודעות שלאחר שנים של התעסקות בתחום האיפור כבר קשה לרגש או להפתיע אותי, אז ברור שהעניין דרש התעמקות רצינית.
חשוב להקדים ולהדגיש שהאיפור בארגנטינה יקר יחסית, אני מניחה שזה נובע משילוב של עלויות ייבוא, היצע דל ודי מיושן וביקוש נמוך.


 Urban Velvet- Abasto Shopping *התמונה מאתר החברה



גיליתי ש- Urban Velvet הוא מותג ארגנטינאי לחלוטין שניתן להשיגו בארגנטינה בלבד ובבואנוס איירס יש לו 3 נקודות מכירה, כך שהמוצרים שתראו בפוסט זה לא נמצאים לצערי בהישג ידיכן אבל אני רוצה בכל זאת לספר לכן עליהן גם כדי להעשיר ולגוון קצת את הבלוג במוצרים ייחודים, וגם כי היי, מי יודע, אולי כן תגיעו לביקור בבואנוס איירס בעתיד, תזכרו שראיתן את המותג הזה בבלוג שלי ותדעו מה מומלץ ממנו? הכל יכול להיות.




Urban Velvet



החברה מציעה מארז של 5 ממוצריה הנקרא Basic Kit, והיות והוא נראה לי פונקציונלי ביותר החלטתי לרכוש אותו, כאשר הפודרה, הקונסילר והסומק נתונים לבחירה וההתאמה האישית של כל קונה:

Basic Kit




Basic Kit





Velvet Skin

Velvet Skin


זהו פריימר לפנים שמתיימר להשיג מספר מטרות:
  • האחדת מרקם העור ותיקון פגמים
  • מתן אפקט קטיפתי
  • מצמצם מראה נקבוביות וקמטוטים ומפחית ברק 
  • מקל על הנחת המייק אפ
  • מאריך את עמידות המייק אפ
היות ולא הכרתי את המותג הציפיות שלי לא היו גבוהות, ולכן כשהפריימר עמד בכל בכל ההבטחות המפורטת מעלה, ההפתעה הייתה נעימה אפילו יותר.
המרקם שלו חמאתי ורך והוא נספג במהירות בעור תוך מתן אותו אפקט קטיפתי שהופך את הנחת המייק אפ מעליו לקלה ואחידה. המייק אפ נראה טוב יותר והעמידות שלו התארכה בכשלוש שעות יותר מכאשר לא השתמשתי בפריימר.
מחיר הוא כ- 24 יורו (היות ושער ההמרה מפזו, המטבע הארגנטינאי, ליורו משתנה מדי יום, קשה לי לציין מחיר מדויק לחלוטין) והבעיה היחידה היא שלא קניתי גיבוי ממנו כך שאני מוצאת את עצמי משתמשת בו בקמצנות רבה.





Fix it


Fix it


קונסילר קרמי בגוון N6 שלצערי מטעה מאוד. הצבע שלו הוא חום כהה אבל בהנחה על העור הוא כאילו "מתמוסס" לתוכו ונעלם. למרות שהעמסתי שכבה על גבי שכבה, את הכהויות שלי הוא אפילו לא הצליח "לדגדג" ולומר שהוא נתן כיסוי קליל יהיה פרגון גדול מדי.
בנוסף הוא סובל מריח נוראי. אדגיש שוב: נ-ו-ר-א-י. קשה לי אפילו להגדיר, ונכון שברגע שהוא על העור אז הריח נעלם, אבל אני אישית לא מסוגלת להתמודד עם מוצרים קוסמטיים, הן של טיפוח והן של איפור, שיש להם ריח רע.
מחירו כ- 15 יורו והוא ללא ספק מוצר מיותר ולא מומלץ משום בחינה.

Fix it






Piece of cake


Piece of cake




Piece of cake


החברה מגדירה את הפודרה הזאת כמקבעת וסופחת שומנים תוך שמירה על הברק הטבעי של העור, ואני בחרתי במתכוון בטון N3 הכהה משל העור שלי כדי להשתמש בה דווקא כברונזר לביצוע הצללות וכאן, להבדיל מהקונסילר, מדובר בהצלחה מסחררת.
הגוון החום בהיר ומאט שלה נותן הצללות עדינות ומושלמות, כאלה שמספיקות משיחות מברשת בודדות מתחת לעצמות הלחיים כדי לקבלן. רק בשל כך אני מוכנה להתייחס בסלחנות לכך שהיא סובלת מ- Fallout רב יחסית, דבר שתקף גם לשאר מוצרי האיפור שתראו בהמשך הפוסט.



סווטצ':

Piece of cake

מחירה כ- 18 יורו.





Chic cheek


Chic cheek




Chic cheek


כל חובבת איפור מנוסה נמצאת בחיפוש תמידי אחרי הסומק המושלם. זה שייתן לה את אותה הסמקה יפה ובריאה, בעלת נוכחות אך לא מוגזמת כמובן, ושלא יידרש מאמץ גדול מדי כדי להשיג אותה.
לאורך השנים נתקלתי בסמקים בודדים שענו על הדרישות הללו, הבולט שבהם הוא  CORALista היפהפה של benefit, ולכן אתן יכולות להבין כמה הופתעתי שגיליתי שגם הסומק שכאן בגוון FLOW עומד בסטנדרטים הללו. הוא ורדרד עם מעט שימר, קל להנחה, ניתן לבנייה וכל כך מחמיא!



סווטצ':


Chic cheek



מחירו כ- 11 יורו ומיד לאחר הצילומים לפוסט הזה הוא הועבר ל- Z-PALLETE שלי ונכנס לשימוש תכוף.





Ultra Mist


Ultra Mist




זוכרות את מה שכתבתי למעלה לגבי הרגישות לריחות? אז כאן מדובר על המקרה ההפוך: מוצר בעל ניחוח נעים ומרענן שאני לא יכולה להפסיק לרחרח- ובוודאי שנהנית כל כך מלרסס אותו על פני. 
גילוי נאות: אני אוהבת ספריים מקבעים. הם תמיד נותנים לי תחושה של "סגירה" לתהליך האיפור ובחודשים האחרונים הייתי נאמנה לזה של Urban Decay. אבל גם כאן מדובר במוצר מנצח, כי עם כל הכבוד לניחוח הנפלא, בסופו של דבר יש לו מטרה מאוד ספציפית שהיא לקבע את האיפור, ולשמחתי הוא עושה זאת בהצלחה מרובה. השילוב שלו עם הפריימר שימר את האיפור שלי גם בימים ארוכים, כאלה שהחלו בשבע בבוקר והסתיימו בשש בערב, ואגב אני לא מתעלמת מהעובדה שאני נמצאת כעת בעיצומו של חורף אירופאי ק-ר ויבש ולכן יהיה מסקרן מאוד לבחון אותו בקיץ, כשכבר מעורבים חום, לחות וזיעה מאתגרים...
בנוסף Urban Velvet ממליצים להשתמש בו כדי לרסס וללחח את מברשת איפור העיניים לפני השימוש בצלליות פיגמנט (אבקתיות) ובכך להעצים ולקבע את הגוון שלהן על העפעף.
מחיר Ultra Mist הוא כ- 19 יורו מוצדקים בהחלט.


ומחיר ה-Basic Kit כולו הוא כ- 74 יורו, משתלם ביותר מבחינתי עבור 5 מוצרים בגודל מלא, גם אם אחד מהם לא מוצלח.





אבל ברור שלא יכולתי להסתפק רק ב-Basic Kit, ולכן נרכשו גם 3 צלליות של המותג הנקראות Eye Candy

Eye Candy


ימין- Ginger
אמצע- Cinnamon
שמאל- Darjeeling

וואו. איזו הפתעה מדהימה ציפתה לי עם הצלליות האלה! אם נשים בצד את ה- Fallout הבעייתי, מדובר בצלליות "חמאתיות" בעלות פיגמנט יוצא דופן, מיוחד בעוצמתו וביופיו ויותר מזה- הן שמרו על הצבע שלהן לאורך כל היום, בלי לדהות או לזוז כלל וכלל.
עכשיו רק נותר לי ללכת לפינה ולהתייפח בשקט בחושך על איך לא קניתי עוד מהן...



סווטצ'ים:

Eye Candy


מחיר כל צללית כ- 8 יורו,
הפלטה ניתנה במתנה עבור רכישתן ואני חייבת לציין שהיא דווקא לא מוצלחת ולאור זאת הצלליות עברו גם הן יחד עם הסומק (שאגב יכול כמובן לשמש גם הוא כצללית לכל דבר ועניין) אחר כבוד ל-Z-PALLETE ראויה.




כמה שאני אוהבת תיקי איפור.
בכל הזדמנות אני מוסיפה עוד, ומעת לעת גם מעבירה הלאה כשהכמויות כבר הופכות למוגזמות, וללא ספק Urban Velvet קלעו "בול" לטעמי עם שפע של תיקי איפור יפים וצבעוניים. מכל המבחר התמקדתי בתיק החמוד שלפניכן, קומפקטי, פונקציונלי לנסיעות קצרות ובעל מבנה נוח כשל ארנק


תיק איפור


הוא מחולק ל-3 כאשר בצד ימין ובצד שמאל יש ריצ'רצ'ים ובמרכז יש תאים שיכולים להכיל גם מברשות איפור:

תיק איפור




מחירו כ- 17 יורו, ואני חייבת לציין שהוא נקנה בעיקר כי רציתי מזכרת מהסוג הזה של המותג, אחרת לא הייתי משלמת קרוב ל- 80 ש"ח על תיק איפור שכיום הרי ניתן לקבל כמתנה במרבית חברות הקוסמטיקה כאשר רוכשים ממוצרי איפור שלהן.




ואם הייתי צריכה לבחור ולהמליץ לכן על מוצר אחד בלבד מהפוסט הזה אני חושבת שלא הייתי מסוגלת. זה מבחינתי מסכם הכל- יש כאן מותג עם מוצרים מוצלחים, שלמרבה הצער נמכרים רק בדרום אמריקה, רק בארגנטינה ורק בבואנוס איירס... אז הנה לכן כבר סיבה אחת טובה להגיע לשם!

Comments

  1. Replies
    1. תודה רבה, אין כמו התחדשויות איפור :)

      Delete
  2. נראה מעולה, תודה על הפוסט!

    ReplyDelete
  3. אני דווקא שמחה שכתבת, אותי תמיד מעניין לקרוא על משהו חדש, גם אם הוא לא נמצא בהישג יד... פשוט בגלל הסקרנות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפידבק! מי כמוך יודעת כמה התלבטויות יש לנו כבלוגריות על מה לכתוב ועד כמה זה רלוונטי ומעניין עבור הקוראות :)

      Delete

Post a Comment