Lightscapade

לא הספקתי למצמץ וכבר אנו בפתחו של חודש פברואר, הקור והאפרוריות החורפית עדיין איתנו, וכל יציאה מהבית כרוכה בלוגיסטיקה של עטיית שכבות כדי לשמור על חום הגוף.
עור הפנים לא מצליח כמובן לחמוק גם הוא מכל היובש שמתלווה אל הקור וזוהי שעתם היפה של הקרמים העשירים והמלחחים. אני מרגישה באופן כללי שבתקופה הזאת של השנה העור שלי נראה עמום ועייף, ולכן האיפור דורש ממני יותר השקעה מאשר בקיץ כדי להשיג את אפקט החיות והזוהר.
ומה טוב יותר להוספת זוהר לעור מאשר המוצר שקיים בדיוק לשם כך, הרי הוא ההיילייטר?
בשלב זה בקיומו של הבלוג (3 שנים בחודש מאי הקרוב!) תוכלו למצוא בו פוסטים רבים על היילייטרים, ליחצו כאן כדי לעיין בהם, כך שלא ארחיב על אופן השימוש במוצר הזה, רק אציין שזה לרוב יהיה המוצר בעל העיצוב המרהיב ביותר ובדרך כלל מספיקה כמות קטנטנה ממנו כדי לשדרג כל מראה איפור שתיצרו.

בזמן האחרון התחדשתי בשלושה מוצרי הארה כל כך יפים שזה פשוט הכרחי מבחינתי להציג לכן אותם יחד בפוסט אחד, ואני מתריעה מראש על סכנת סינוור!


מסנוור!!!






Mac- Lightscapade Mineralize Skinfinish

Lightscapade


מאק השיקו לאחרונה קולקציה בשם Lightness of Being שמתוכה חמדתי את הפודרה המינרלית היפהפיה הזאת. עם הטבעה מיוחדת של מעין צמות, הגוון Lightscapade הוא אפרסקי מוזהב עם נגיעות של סגול לבנדר והטקסטורה היא פודרתית ורכה, כזו שקל להניח ולעבד אל תוך העור.
אני חושבת שהרבה מאוד זמן לא התרשמתי כל כך ממוצר של מאק, והדבר המעניין לגביה הוא שמדובר במחזור של גוון מאחת הקולקציות הקודמות, לא ברור לי איך פספסתי את היופי הזה בפעם שעברה!
במקביל אליה, אגב, הושק גוון Perfect Topping הורדרד מוזהב ונדרש ממני איפוק מקסימלי שלא לרכוש גם אותו.
Lightscapade מגיע באריזה החדשה של הפודרות המינרליות, אז מצד אחד חסרה לי מראה, אבל מצד שני האריזה הכל כך אסתטית ובעלת הסגירה המתמגנטת הנוחה קנתה אותי לגמרי. 



Lightscapade




סווטצ':

Lightscapade






Bobbi Brown- Pink Glow Highlight Powder

Pink Glow


הפודרה Pink Glow הושקה במסגרת קולקציית החגים של בובי בראון, ומיד כשראיתי את האימג'ים ברחבי האינטרנט ידעתי שהיא תהיה שלי. מרקם Cream to powder חמאתי, גוון ורוד-לבן מטאלי בהטבעה שמזכירה לי טטריס, פשוט פריט אספנות.
כאב הלב היחיד שלי לגביה הוא שכל רפרוף עליה עם המברשת כאילו "פוצע" את המרקם המושלם שלה, אבל היא נותנת הארה כל כך יפה על עצמות הלחיים שאני לא יכולה להתאפק מלפצוע אותה שוב ושוב.
כולי תקווה שבובי בראון ישיקו אותה מחדש בקולקציות עתידיות, רק אם אפשר באריזה שונה כי למרות שלכאורה מדובר באריזה מרשימה בעלת אותה צורה מרובעת של ה- Shimmer Bricks המהוללים של החברה, לי היא מרגישה מסורבלת ודי סטנדרטית וממש "עושה עוול" למוצר המדהים ששוכן בתוכה.



Pink Glow




Pink Glow




סווטצ':


Pink Glow






Sleek - Precious Metals Highlighting Palette

Precious Metals


בואו נדבר על הפתעות טובות.
Sleek MakeUP היא חברת איפור בריטית שמייצרת ומוכרת מוצרי איפור מצוינים במחירים שווים לכל נפש. הם הופיעו בעבר בבלוג כשסקרתי את אחת מפלטות הצלליות שלהם, ואני מרגישה שבתקופה האחרונה הם עושים מאמץ מיוחד לבלוט, ופלטת ה- Precious Metals המפתיעה היא דרך מצוינת לעשות זאת.
מדובר בפלטה קומפקטית המגיעה באריזה מטאלית מקסימה ומכילה בתוכה 3 היילייטרים קרמיים ואחד פודרתי.

Precious Metals


לפי החברה,
Platinum הלבנה מיועדת לביצוע הארות ב-C הפנימי של העין ועל עצם הגבה,
Royal gold המוזהבת מיועדת להארה של גשר האף,
Renaissance gold הפנינתית מיועדת להארה של "קשת קופידון" (החלק שמחבר בין קצה האף לשפה העליונה),
Antique bronze הפודרתית מיועדת להארות של עצמות הלחיים.

בפועל אפשר להשתמש בכל אחת מארבעתן להארות באיזה אזור בפנים שחשקה נפשיכן, וניתן גם להשתמש בהן כצלליות לכל דבר ועניין.
ואחזור שוב על משהו שכבר ציינתי לא פעם ולא פעמיים בעבר- אין מה לחשוש ממוצרים קרמיים. הם נוחים לשימוש היות ולא הכרחית עבורן מברשת אלא ניתן להיעזר באצבעות בלבד, קלים מאוד לעבודה והטמעה בעור ונותנים אפקט מרשים.




סווטצ'ים:


מימין לשמאל: Platinum, Royal gold, Antique bronze, Renaissance gold


הפלטה ניתנת לרכישה באתר Sleek ואני שילמתי עבורה בחנות Primor בברצלונה 11.99 יורו. מחיר מצחיק עבור התמורה שמקבלים - פלטה מעוצבת, קומפקטית ושימושית, מומלצת בחום!



ואשמח שתשתפו בתגובות- מהם מוצרי ההארה האהובים עליכן? האם התנסיתן במרקמים שונים שלהם?

Comments

  1. ההילייטר של בובי אחד היפים והמוצלחים לדעתי. פוסט זוהר!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pink Glow מהממת, כל פעם שאני פותחת אותה נמתח לי חיוך מאוזן לאוזן :)
      וזו מטרת הפוסט הנוכחי- לזהור!

      Delete
  2. היי, אני מאד נהנית מהסקירות שלך, בגלל שמתקבל מהן איזשהו ערך מוסף שקשה לי להסביר - כנראה שהידע וההתמקצעות שלך בתחום מורגשים בפוסטים, לעומת בלוגים אחרים שאין בהם את הפן הזה.
    הייתי ממש שמחה אם היית עושה סדרת פוסטים של back to basics, לדעתי סדרה כזו שתכתב על ידך יכולה להיות מאד מועילה... או שכבר כתבת ולא ראיתי? בכל אופן, פוסט מצויין!

    ReplyDelete
    Replies
    1. קודם כל המון תודה. הפרגון שלך מקסים בעיניי, מסוג הדברים שנותנים "דלק" להמשיך ולהניע את הבלוג קדימה אחרי שהוא קיים כבר לא מעט זמן.
      להמשיך ללמוד ולצמוח בתחום המופלא הזה של ביוטי מסב לי אושר רב, ואין דבר חשוב ויקר יותר מבחינתי מלדעת שזה ניכר ועובר הלאה לקוראות.
      לגבי בקשתך, הייתי שמחה אם תוכלי לחדד אותה- האם את מתכוונת לפוסטים על מוצרי איפור בסיס? או לאיפור בסיסי ופשוט ליום יום?
      וקפצתי לבקר בבלוג שלך, הוא מקסים! הכתיבה שלך קולחת וכל כך אמיתית, רק תמשיכי :)
      https://themakeupquest.wordpress.com/

      Delete
  3. לא שמתי לב שאני מקשרת לבלוג כשאני מגיבה :P תודה על המחמאות.
    הכוונה שלי היתה שאשמח לקרוא אצלך פוסטים שחוזרים לבסיס בכל הנוגע למוצרי איפור והאופן שצריך להשתמש בהם. לי לדוגמא יש ממש ליקוי למידה בכל מה שקשור לסומק ואייליינר... באופן מפתיע לא מצאתי מקום באינטרנט שמסביר מספיק מפורט כדי שהאסימון יפול אצלי סוף סוף. ואני מאמינה שכמעט לכל אחת יש איזה מוצר איפור שנופל אצלה בקטגוריה של סימן שאלה ושלא באמת יודעים איך להשתמש כמו שצריך... היה נחמד לקרוא אצלך סדרה כזו של פוסטים "בסיסיים", אולי בצירוף המלצות למוצרים קלים ונוחים לשימוש, כי נדמה לי שאת יכולה להוסיף המון בנושאים האלו - או שכבר יש אצלך ולא ראיתי? אם כן אשמח להפנייה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה, כשמגיע מגיע!

      ועכשיו הבנתי את כוונתך. עקרונית אני כותבת מעת לעת פוסטים שמתמקדים במוצרים ספציפיים (כמו הפוסט הנוכחי שמתמקד בהיילייטרים) ומכילים גם טיפים לשימוש בהם, אבל הקונספט שאת מבקשת בהחלט מעניין ונותן לי חומר למחשבה הלאה ;)
      בינתיים מפנה אותך לאחד הפוסטים הראשונים שהופיעו בבלוג ומתמקד בסמקים, מקווה שיסייע:
      http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_06.html

      Delete
  4. פוסט שכולו יופי ההיליטרים או השימרים פשוט מדהימים אחדיותר מהמם מהשני אהבתי את הפלטה שרכשת של סליק ובובי בראון ובכלל אהבתי חשקה נפשי בשימר אחד את מקסימה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ואני מודה שפוסטים על היילייטרים הם האהובים עלי ביותר לכתיבה וצילום, אסתטיקה זוהרת במיטבה ;)

      Delete

Post a Comment