Ready to blush- Part 1

מתבשלים אצלי לא מעט פוסטים לתקופה הקרובה, והרגשתי שאני מתחילה קצת להתפזר מרוב רעיונות. אז עשיתי את מה שכל אספן אוהב לעשות, שזה להתבונן באוסף שלו, במקרה שלי באיפור- ושמתי לב לקו אחד מנחה והוא שיש לי המון סמקים חדשים ויפים שאני רוצה להכיר לכן.
מוכנות?
אקדים רק ואומר שחלקם הם מהדורה מוגבלת וחלקם אינם ניתנים להשגה בישראל, אבל כבר ציינתי בעבר שהעובדה שאני חיה בחו"ל מייחדת את הבלוג ופותחת בפני מצד אחד קשת של אפשרויות רכישה ובפניכן מצד שני קשת של רעיונות לרכישות בביקור הבא שלכן מחוץ לגבולות ישראל, אז נראה לי שזה מצב משתלם, או לפחות מסקרן, עבור כולנו.

כל הסמקים שתכירו כאן היו עמידים עלי לאורך שעות ארוכות (7-8 בממוצע), וחשוב לי לציין שכלל אני מוצאת את מוצרי האיפור עמידים על העור שלי לאורך שעות, ומוצר איפור צריך להיות גרוע מאוד כדי שייעלם מעל פני לאחר זמן קצר.
אני מניחה שהדבר הוא גם נגזרת של העובדה שאני תמיד מתחילה את האיפור עם פריימר, ממשיכה עם פודרה מקבעת ומסיימת עם פיקס ספריי, שיגרת איפור שאני ממליצה לכולן לאמץ.

מוכנות? כי זה עומד להיות פוסט ארוך במיוחד הפעם :)




סמקים!!!




Flormar- Smooth'n blush cream cheek color 
SB03 Peach satin


Smooth'n blush cream cheek color


לחברת פלורמר יש לא מעט מוצרים טובים, אבל משום מה אני מוצאת את עצמי נכנסת לחנויות שלהם ברחבי ברצלונה מעת לעת, עושה סיבוב ויוצאת בידיים ריקות ב- 99% מהפעמים. דבר שלא קורה לי בקיקו או באתניה.
כשנכנסתי וראיתי תצוגה שכללה את המוצר הזה, נשמתי לרווחה. סוף סוף אוכל לקנות משהו חדש אצלם!
מדובר בסומק נוזלי, אחד מהמעולים שנתקלתי בקטגוריה הזאת. יש לו פיגמנט עז כך שמספיקה טיפה ממנו לכל לחי והמרקם שלו קרמי ורך- מה שהופך את ההטמעה שלו בעור לקלה וזריזה.
הגוון הורוד אדמדם הזה שבה את ליבי ואני מוצאת את עצמי מושיטה אליו את ידי פעם אחר פעם, למרות שבכמות המכובדת של 20 מ"ל בה הוא מגיע לא נראה לי שקיים סיכון שהוא יסתיים אי פעם.



Smooth'n blush cream cheek color




סווטצ':


Smooth'n blush cream cheek color




Laline- Let's blush
Bubblegum pink


Let's blush


את סמקי הקרם של ללין רציתי לנסות מאז שקראתי על ההשקה שלהם, וניצלתי את הביקור האחרון בארץ כדי לרכוש את הסומק הבא, בגוון Bubblegum pink.
הוא קומפקטי ביותר ובנוסף ניתן להניח אותו בקלילות עם האצבעות ללא מברשת, שני דברים שהופכים אותו לאידאלי לנסיעות. המרקם הקרמי שלו נוח לעבודה ואל תתנו לגוון העז והמרוכז שבפן להטעות אתכן- בפועל הגוון הורדרד שמתקבל על הלחיים נותן הסמקה יפה וחיה. לעתים, כשמתחשק לי להוסיף לו מעט ברק, אני מניחה מעליו את הסומק הבא שתראו. 




Let's blush


סווטצ':


Let's blush



Benefit- Rockateur


Rockateur


ה- Rockateur הוא דווקא סומק לא חדש אצלי אבל איכשהו מעולם לא קיבל במה בבלוג והיות ומגיע לו אני מנצלת את ההזדמנות. הדבר הראשון שתבחינו בו כשתפתחו את הסומק הזה הוא הריח המתקתק שאני אוהבת מאוד.
לאחר מכן תתפעלו מההטבעה היפהפה שעליו, ולבסוף תעריכו את הגוון הורוד מוזהב שנראה מקסים על הלחיים, בין אם לבדו או משולב עם סומק קרמי מתחתיו. אין לי הסבר לגבי היכולת הנדירה של הסומק הזה להחמיא בכל צורה ושילוב שתניחו אותו, אבל זה פשוט עובד.
רק אסייג ואומר שלדעתי לבעלות גווני עור כהיים יותר הוא פחות יתאים כסומק בלבד אלא דווקא כהיילייטר.




Rockateur



סווטצ':


Rockateur



MeMeMe- Blush me
Coral


Blush me




Blush me


MeMeMe היא חברת איפור עממית בריטית, בעלת מוצרים מעוצבים ומוקפדים להפליא. וכשמדובר על הסומק הזה (אחד מה- Best sellers של החברה) אי אפשר להתעלם מהדמיון הבוטה בעיצוב האריזה לסמקים בקופסה של Benefit, שבגרסתם הקודמת היו נפתחים בדיוק כך. אז זו לא הפתעה שחברות הקוסמטיקה מעתיקות זו מזו ללא בושה (דוגמה נוספת לכך תראו מיד), אבל לי זה עדיין מעט צורם.
בכל אופן מדובר בסומק בגוון קורלי קלאסי עם שימר מינימלי, שעל הלחיים מתבטא בצורה מחמיאה ביותר. אני אוהבת מאוד סמקים שמספיק רפרוף מהיר עליהם עם המברשת כדי לאסוף מספיק חומר להנחה בפעם אחת, וזה בדיוק המקרה שכאן.
לבעלות עור בהיר מאוד אני ממליצה לוותר על גוון קורלי מובחן כמו של הסומק הזה, כי למרבה הצער עליכן הוא יתקבל כתמי מדי.





Blush me



סווטצ':


Blush me





H&M- Blushers pinks
כשראיתי בפעם הראשונה את הסומק בצורת לב הזה (הולם מאוד את רוח ה-Valentine's day), שפשפתי את העיניים מספר פעמים כדי לוודא שאני רואה נכונה.


Blushers pinks



למי מכן שזה לא "קפץ" מיד כשראיתן את התמונה- מדובר בדיופ כמעט מושלם לסומק של Too Faced- 

Sweethearts Perfect Flush Blush בגוון Candy Glowרק ששל Too Faced עולה 30 יורו, ושל H&M עולה 5 יורו...

Blushers pinks


הוא מורכב מ-3 גוונים ומכיל שימר עדין, כאשר ערבוב של שלושתם עם המברשת יוצר על הלחיים סומק שימרי עדין בגוון ורדרד-קורלי יפהפיה. 
והתמורה שמתקבלת במקרה הזה לכסף היא מעל ומעבר- מדובר בכמות ענקית של 8.9 גרם, מה שהופך את הסומק הזה למוצר מנצח מבחינתי.

Blushers pinks



סווטצ':


Blushers pinks



למיטב ידיעתי H&M לא מחזיקים בחנויות בישראל את קולקציית האיפור של הרשת (תקנו אותי אם אני טועה) וזה חבל מאוד כי יש להם יופי של מוצרים.





MAC- Powder blush 
Rocky horror picture show collection
Crazed imagination


Rocky horror picture show


מכל הקולקציה שיצאה במסגרת המחווה של מאק לסרט, הפריט שהכי קרץ לי היה הסומק הזה. כשנכנסתי לחנות של מאק והסווטצ'תי אותו על גב כף היד התאכזבתי נורא- פיגמנט חלש עד עלוב ביותר. המוכרת ראתה את האכזבה והמליצה לי להניח אותו על הלחיים וראו איזה פלא- כאן כבר מתקבל גוון שזיפי ורדרד עדין ומחמיא, מעט שימרי וניתן לבנייה בהדרגה.
לראייה אבל כמה גרוע הוא מתבטא בסווטצ'- לא משנה כמה ניסיתי, זה היה בלתי אפשרי לצלם סווטצ' ראוי שלו, ולכן אני מפנה אתכן ללינק הזה, שם מצאתי את הסווטצ' הקרוב ביותר למציאות.




Rocky horror picture show


אני חושבת שזה סומק מושלם בעיקר לאותן בנות שחוששות מלשים סומק ולקבל את "מראה הליצן", כי פשוט אי אפשר לטעות איתו.
לצערי בשל היותו חלק מקולקציה מדובר בסומק במהדורה מוגבלת, אבל אל תאבדנה תקווה- מאק ידועים כאוהבים למחזר גוונים בקולקציות השונות, רק תדאגו לעקוב אחרי האתר שלהם מפעם לפעם ולראות מה חדש ומי יודע? אולי הוא יצוץ שוב.





MAC- Mineralize blush
Lightness of being collection
Please yourself


Lightness of being


כבר סקרתי החודש את ההיילייטר המיוחד ביופיו מהקולקציה הזאת, ועכשיו מגיע תורו של הסומק. פשוט יצירה. אני נהנית לפתוח ולהתבונן בו לפעמים, ככה סתם, אפילו בלי לשים אותו. אספנית איפור, כבר אמרנו?
זהו סומק מינרלי בגוון ורוד עם נגיעות של גוון שזיפי, ע-מ-ו-ס בשימר, כשלמרבה ההפתעה (והשמחה) ללחיים זה מיתרגם כסומק מאיר ומחמיא. כאן אבל, להבדיל מהסומק הקודם, צריך לעבוד בעדינות מרבית כדי לא להגיע איתו למראה ה"ליצני". 
ואם לסכם אותו במילה אחת? מהמם.




Lightness of being



סווטצ':


Lightness of being





KIKO- Mosaic blush
Generation Next collection
01 Inspiration rose coral


Generation Next 


קיקו הולכים בדרכם של מאק, ולא מפסיקים להשיק קולקציות עשירות במוצרים מסקרנים ומוצלחים. להבדיל ממאק הם מוכרים אותם במחירים שווים לכל נפש, הסומק שלפניכן לדוגמה עלה 11.90 יורו.

בואו תתרשמו לרגע ממוצרי הקולקציה Generation Next:


*התמונה לקוחה מאתר החברה*


קיקו לחלוטין שיחקו אותה הפעם.
מדובר בקולקציה איכותית ומוצלחת, מוצרים יפהפיים באריזות אסתטיות ומוקפדות, ושוב- הכל במחירים הגיוניים לחלוטין.


Generation Next 


בחרתי בגוון הסומק הזה (מתוך 4 שקיימים בקולקציה) כי הוא הרשים אותו כמוזאיקה עדינה של זהוב-ורוד-קורלי מיוחד, ובשילוב על המברשת משיג את אותה הסמקה קלילה שאני אוהבת. יחד עם זאת על גוון עור כהה יותר משלי הוא לא יבלוט, ולכן הייתי ממליצה לשזופות ולכהות העור מביניכן על אחד מגווני הסומק החזקים יותר שבקולקציה.



סווטצ':


Generation Next 



ועד כאן נבחרת הסמקים המרועננת שלי, אבל...

אם שאלתן את עצמכן למה הפוסט הזה נקרא Ready to blush- Part 1, אז זה בשל העובדה שיהיה גם Part 2, בו תוצג פלטת סמקים רעננה, מעניינת ומפתיעה מאוד.
נתראה בקרוב!



Comments

  1. פוסט מעולה!
    אני חייבת להודות שאני אישית דווקא אוהבת שיש לבנפיט ולטו פייסד דיופים. מבאס אותי שמוצרים יפים נמכרים במחירים מאוד גבוהים, אז דווקא כיף שאולי יש תחלופה הולמת ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון :)
      ושלא תביני אותי לא נכון, דיופים איכותים וזולים של החומר עצמו הם לגמרי מתנה לדעתי, רק הייתי רוצה שזה לא יהיה כל כך שקוף מבחינת האריזות ה(כמעט) זהות לחלוטין- כאילו, לפחות תנסו לשנות במשהו ;)

      Delete
  2. מור, את לא מאכזבת כרגיל ;-) אני ממש לא בן אדם של סמקים כי יש לי אדמומיות וורדרדות קבועה בפנים ובלחיים אבל לגמרי גרמת לי לרצות מספר סמקים מהפוסט. סקירה נהדרת, עכשיו בא לי עוד איפור :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה, נעים מאוד לדעת שאהבת!
      בעיקרון הפיתרון לאדמומיות בפנים הוא פריימר ייעודי ומעליו מייק אפ וקונסילר שינטרלו אותה, ואז זה מאפשר לך להניח על הלחיים איזה גוון סומק שמחמיא לך ביותר.
      ואגב אם למרות זאת את עדיין חוששת שזה ידגיש אותה אז ברונזר (לא עם תת גוון אדמדם כמובן:)) תמיד יכול להוות חלופה שרק "תחמם" את הפנים ותוסיף להם עומק.
      ואין מה לעשות, בתור קוראת בעצמי של בלוגים רבים- בלוגים של איפור לעולם יעוררו חשק לקנות עוד מהמבחר האינסופי שקיים ;)

      Delete
  3. אני זוממת על הרוקטור זמן רב למרות שכל קשר ביני לבין סמקים הוא מקרי בהחלט. עשית לי עוד יותר חשק

    ReplyDelete
    Replies
    1. אוי הוא מושלם, אל תוותרי עליו בביקור הבא שלך בספורה!

      Delete
  4. פוסט נהדר!!! אני מתה על הרוקאטור והסומק קרם של פלוראמר!! מוצלחים ביותר

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ו- 2 הסמקים הללו שונים זה מזה אבל מעולים כל אחד בדרכו, כיף שיש כזה מבחר ומגוון ;)

      Delete
  5. סמקים זו בהחלט אהבה, ולך בהחלט יש אוסף משגע! נהנתי לקרוא את הפוסט המקסים הזה

    ReplyDelete
    Replies
    1. המון תודה על המחמאות, השתדלתי ליצור אוסף מגוון והיד עוד נטויה- חכי לראות את הפוסט הבא... :)

      Delete

Post a Comment