!We live in a Digital World

במהלך החודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר 2014 הרשת הוצפה באינספור אימג'ים וסרטונים שסקרו את המוצרים והקיטים שהושקו במיוחד לכבוד החגים. כבר הצגתי בפוסט קודם כמה מהרכישות שלי מההשקות הללו, אבל יש רכישה אחת מיוחדת שלא אפריז אם אומר שלהשיג אותה "עלה לי בבריאות".
ראיתי אותו לראשונה בסרטון המתנות לכריסטמס של ויויאנה המקסימה (דקה 4:40 בסרטון):






ומאותו הרגע ידעתי שאני רוצה אותו, דחוף. 
בתוך אריזת קרטון אסטתית להפליא טמונה קופסת פלסטיק מעוצבת עם חמישה עפרונות שפתיים של NARS. שלמות בהתגלמותה.



 Digital World


 Digital World


אבל כפי שאמרתי, הדרך להשיג אותו הייתה לא קלה.
הגעתי לאירוע כריסטמס בסניף ספורה שבכיכר קטלוניה במסגרתו היה 20%-25% הנחה על ה-כ-ל, ובתמימותי חשבתי שהנה תיכף המארז הזה יהיה שלי. ועוד בהנחה! אז זהו, שלא.



לקראת כריסטמס בספורה 4.12.14


בסטנד של נארס הוא היה בתצוגה אך פנייה למאפרת שלהם הניבה מיד את התשובה המצערת "Agotado", משמע "אזל מהמלאי". אבל תוך כדי שאני שואלת אותה אני שומעת בחצי אוזן שמישהי נוספת שואלת מאפרת אחרת שלהם גם כן את אותה השאלה, ולהבדיל מקבלת את התשובה "רק רגע, אני בודקת לך"! מיד קפצתי לכיוונה וביקשתי שתבדוק גם לי, וכמו תמיד חוקי מרפי עובדים- מסתבר שנותר מארז אחד אחרון ומכיוון שהלקוחה האחרת ביקשה אותו ממנה שניה לפני, היא זאת שקיבלה אותו!!!
היה לא קל לעכל את ההחמצה.
בימים שלאחר מכן נכנסתי לסניפים אחרים של ספורה בברצלונה ובכולם אותה התשובה- A-g-o-t-a-d-o...
כבר ויתרתי עליו, ואז שבוע אחרי נכנסתי שוב לסניף בקטלוניה לחפש משהו אחר ושם, בסטנד של נארס, היה מונח לו המארז. אחד. יחיד. בודד.
מי שלא ראה את הנחישות שלי באותו הרגע לא ראה נחישות מימיו. זינקתי עליו, חטפתי אותו ורצתי לקופה. אז קיבלתי "רק" 10% הנחה הפעם אבל מה אכפת לי. זה שלי.


 Digital World




 Digital World




יש בו 5 עפרונות שפתיים:


 Digital World


2 מסדרת Velvet Matte Lip Pencil שהם בגימור מאט אך קרמי ומתוארים כבעלי עמידות גבוהה במיוחד, ואני מצאתי שלמרות שההנחה שלהם על השפתיים היא קלה והמגע הראשוני הוא קרמי, התחושה שמתקבלת לאחר מספר דקות היא של חומר דק ומעט יבש, כך שאני מניחה מעליהם גלוס.
בהיבט של עמידות הם אמנם שרדו כוס קפה ומים אבל למרות ההבטחה לעמידות גבוהה מהרגיל לאחר ארוחת הצהריים נותר מהם זכר קל בלבד. 
ההסרה שלהם קלה מאוד, ניגוב זריז עם מגבון לח והם אינם.


ימין-Cruella שמאל-Iberico



Cruella (נמצא בליין הקבוע) אדום ארגמן מהמם אך לא סלחן, משמע מחייב הנחת עיפרון שפתיים לפני ונתפס מעט לפגמים קיימים בשפתיים, דוגמת יובש, לכן אני מניחה לפניו את Prep + Prime Lip Base של MAC.


Iberico הוא גוון כתום קורלי, כזה שלא הייתי קונה ביוזמתי אבל על השפתיים מתקבל גוון מחמיא ומיוחד, כזה שמספיק איתו איפור עיניים קליל כי הוא תופס את הבמה.


ימין-Cruella שמאל-Iberico



סווטצ'ים:

למעלה-Cruella למטה-Iberico






3 מסדרת Satin Lip Pencil שהם בגימור משיי ולחותי, וכמה שזה נכון. מרקם רך וחמאתי, נעים כל כך על השפתיים- כמו שאני אוהבת. מבחינת העמידות גיליתי לאחר מספר שעות שהם "מתעכלים" לתוך השפתיים שלי ומתפוגגים לאיטם, ולמרבה ההפתעה הנסיונות להסיר אותם לחלוטין באופן יזום היו ממש קשים! נדרשתי לצמר גפן ספוג במסיר איפור כדי להצליח וגם אז זה לקח זמן.

ימין-Yu אמצע-Descanso שמאל-Torres del paine


Yu (נמצא בליין הקבוע) ורוד עז, בוהק וחי, שנראה למרחוק ומשמש אותי בעיקר בשעות הערב.
Descanso הוא גוון ניודי מפתיע לטובה, כי במקרה שלי הוא לא "מוחק" את השפתיים אלא מוסיף להן מימד יפה של עומק, והוא שולב בשיגרת האיפור היומיומית.
Torres del paine הוא קורלי שקפקף וכמעט גלוסי במרקמו והיה הפחות מחמיא מבין החמישה עלי, כי אם חשבתי ש- Cruella מדגיש יובש בשפתיים גיליתי ש- Torres del paine מדגיש אותם פי כמה. בינתיים הוא הונח בצד וינוסה מחדש לכשהשפתיים שלי תתאוששנה ממזג האוויר הקר ותחזורנה לעצמן.


ימין-Yu אמצע-Descanso שמאל-Torres del paine




סווטצ'ים:


למעלה-Yu אמצע-Descanso למטה-Torres del paine


ההנחה של 5 השפתונים נוחה להפליא, העובדה שמדובר במבנה של עיפרון הופכת את ביצוע תיחום השפתיים ומילויין לפשוטה וקלילה ביותר.

הבאים בתור ב- Wish list שלי מנארס הם Audacious Lipsticks, אותם שפתונים מהממים בסגירה מתמגנטת. אני רק צריכה להתגבר מנטלית על העובדה שכל אחד מהם עולה 30 יורו (ויש 40 גוונים בסדרה, למקרה שתהיתן), והרכישה תתחיל.
אם התנסיתן במוצרי שפתיים של נארס ותרצו לשתף, אשמח לקרוא על כך בתגובות!

Comments

  1. אוף אני מקנאה! ^_^ תתחדשי בובההההההההההההה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!
      ואני דוגלת בגישה של "אל תקנאי, פשוט תקני" ;) נכון שאי אפשר להשיג יותר את המארז הספציפי הזה, אבל שווה לעקוב באתרים השונים שמוכרים NARS כי הניסיון לימד אותי שמפעם לפעם הם משיקים מארזים חדשים ושווים.

      Delete
  2. אוי הcruella מהמם! תתחדשי!

    ReplyDelete

Post a Comment