Modern Kiko

כשראיתי את האימג'ים של הקולקציה האחרונה של קיקו, Modern Tribes, הופתעתי. ולמה, אתן שואלות? כי לא חשבתי שאפשר לרגש אותי בשלב זה ברמה שהקולקציה הספציפית הזאת ריגשה אותי.


תקדישו את 15 השניות הבאות לצפייה בסרטון הקולקציה ואני חושבת שתבינו את ההתרגשות:






Modern Tribes משגעת בעיצובה, אם כי ניתן להתווכח על הפרקטיות- חלק מהמוצרים מגיעים באריזות עץ כבדות, לא כאלה שיהיה נוח לשאת אל מחוץ לבית:


 Modern Tribes - התמונה לקוחה מאתר החברה


כהרגלי רציתי את כולה. אבל אני כבר יודעת שבעתיד הלא רחוק ולמרבה השמחה קיקו ישיקו עוד קולקציה (ואחריה עוד קולקציה, ועוד קולקציה...), ולכן הפגנתי איפוק מקסימלי ודגמתי ממנה פריטים בודדים.


Modern Tribes






SUNPROOF POWDER FOUNDATION SPF 15
יש לי המון מייק אפים. המון. כמעט כולם נוזליים, ותיכף תראו בהמשך הפוסט הזה עוד אחד. אבל אני תמיד נמצאת בחיפוש אחר מוצרים נוחים לשימוש ואני מודה שעד היום הניסיונות שלי עם מייק אפ פודרה היו לא מוצלחים. כיסוי מינימלי עד בלתי נראה, ייבוש העור ועמידות נמוכה אם למנות כמה מה"רעות החולות" של מוצרים מסוג זה.
כשראיתי שבמסגרת הקולקציה הושק גם מייק אפ פודרה, באריזה מקסימה לטעמי, הרגשתי רצון לתת לסוג המוצר הזה צ'אנס נוסף, והוא נרכש בגוון מספר 201 Natural. 


SUNPROOF POWDER FOUNDATION SPF 15



SUNPROOF POWDER FOUNDATION SPF 15


בשימוש הראשוני מיד הבנתי שזהו לא מייק אפ המתאים ל"ימי עור רעים". הכיסוי שמתקבל איתו, בין אם בהנחה עם מברשת רחבה ואוורירית או עם הספוגית המצורפת, הוא נמוך מאוד, ולמרות שמראה העור נראה אחיד יותר בזכותו עדיין רואים את העור.
מצד שני הוא אינו מייבש כלל ואם אני משלבת אותו עם מייק אפ נוזלי מתחת נוצר כיסוי יפה ומלא עם עמידות לאורך שעות ארוכות, כך שאני ממליצה על המוצר הזה אם העור שלכן במצב טוב ואתן רוצות בסיס מינימלי למראה טבעי או אם יש לכן מייק אפ נוזלי אהוב אך לא עמיד שאתן רוצות לקבע.


SUNPROOF POWDER FOUNDATION SPF 15





FREE SPIRIT LIPS & CHEEKS
גוון מספר 05
אני "סאקרית" של מוצרים שמציעים לי משהו חדשני, ולכן הסתקרנתי מאוד לגבי המוצר הספציפי הזה מהקולקציה. עיפרון ג'מבו שמתאים לשימוש גם כסומק וגם כשפתון? בואו נראה.

FREE SPIRIT LIPS & CHEEKS


אז המוצר הזה מוצלח מעל ומעבר למה שציפיתי.
בגוון ורוד עתיק יפהפה, כסומק אני מנקדת אותו על תפוחי הלחיים ומטשטשת בזריזות בעזרת כריות האצבעות לקבלת מראה סמוק ומחמיא עד מאוד.
וכשפתון? כאן מתגלה השיחוק הגדול של המוצר הזה. רך, קל ונעים להנחה ובעל עמידות יוצאת דופן. מעבר לכך שהוא שרד אוכל ושתייה, הוא גם נשאר על השפתיים לאחר טיפול אצל השיננית, שלהזכירכן כרוך בהתעסקות ארוכה ומייגעת עם הפה, כולל מים שמשפריצים לכל עבר ועוד כמה דברים בלתי נעימים שנוזלים מהפה...
FREE SPIRIT LIPS & CHEEKS מומלץ בחום, ומגיע עם תג מחיר הוגן של 8.90 יורו ועם מחדד תואם.


FREE SPIRIT LIPS & CHEEKS



FREE SPIRIT LIPS & CHEEKS





ROLLER SCENTS SET
מארז של 3 בשמים ברולר ופאוץ' לנשיאה שלהם.
כל אחד משלושת הבשמים הללו נמכר גם בנפרד, אבל מארז השלישייה משתלם ביותר מבחינת התמחור ולכן העדפתי לרכוש אותו.


ROLLER SCENTS SET



ROLLER SCENTS SET



3 הניחוחות הם:
Ritual- ברגמוט ויסמין


Ritual



Essential- ורדים ודובדבן


Essential



Tribal- וניל ומאסק


Tribal


אם אתן עוקבות אחרי הבלוג כבר תקופה ארוכה אני בטוחה ששמתן לב שישנם כמה סוגי מוצרים שמופיעים בו לעתים נדירות, ובראשם לקים ובשמים. זה לא נובע מהעובדה שאני לא אוהבת אותם כמובן, אלא מכך שהם פשוט פחות מעניינים אותי ולכן אוסף הלקים ובשמים שלי הוא מצומצם בהשוואה לאוסף מוצרי האיפור והטיפוח לפנים ולגוף.
יחד עם זאת כשראיתי את המארז הזה לא יכולתי להתנגד גם בשל הריחות הנעימים של שלושתם וגם בשל הפרקטיות שלהם, שלא לדבר על המחיר האטרקטיבי- 19.90 יורו.




השקה נוספת של קיקו בזמן האחרון היא המייק אפ Liquid Skin Second Skin Foundation.

Liquid Skin Second Skin Foundation



Liquid Skin Second Skin Foundation


המייק אפ הזה מזכיר לי בצורתו החיצונית את DIORSKIN NUDE AIR SERUMשניהם ארוזים בבקבוק זכוכית שקוף עם פיפטה, אבל אני לא יכולה להשוות בין הביצועים כי עדיין לא ניסיתי את של דיור.


Liquid Skin Second Skin Foundation


Liquid Skin Second Skin Foundation מגיע בקשת נדיבה של 14 גוונים ועם שפע של הבטחות המסבירות מדוע הוא מתפקד כמו "עור שני": חומצה היאלורונית המלחחת את העור, ויטמין סי ורסברטרול השומרים על גמישותו וקראטין למגע רך.
עם כל ההבטחות הללו ניתן להבין מדוע הציפיות שלי היו בשמיים ורציתי מאוד לנסות אותו.
ובכן, זה אמנם לא מקרה של "כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבות", אבל ניסיתי מייק אפים טובים ממנו. המרקם שלו נוזלי ודליל עד מיימי, ניתן להגיע איתו לכיסוי בינוני ויש לו עמידות סבירה, אם כי לאחר כמה שעות נוצר לי כתם קטן ומכוער בין הגבות שנובע מתזוזה של החומר, דבר שלא קורה לי למשל עם CC CREAM CUSHION SYSTEM המדהים, גם הוא של קיקו.
בואו נאמר שעכשיו אני כבר מאוד סקרנית לנסות את DIORSKIN NUDE AIR SERUM, ולו רק לשם ההשוואה.





מברשת Face 109


Face 109


יחד עם Liquid Skin Second Skin Foundation הושקה גם מברשת Face 109 התואמת, שהייחוד שלה הוא במבנה- במרכזה יש ספוגית צינורית המוקפת בשיער, ואת המייק אפ מטפטפים על הספוגית ואז מניחים על הפנים בתנועות מריחה.
כמובן שהייתי חייבת לרכוש אותה כי זו פעם ראשונה שאני נתקלת במברשת כזאת, וההנחה של המייק אפ איתה מאוד נוחה, אבל! לנקות אותה? כמעט משימה בלתי אפשרית כי השערות מקשות את הגישה לספוגית. כמו שנאמר: Be careful what you wish for...


אגב לאחר תקופה ארוכה בה לא ממש הבנתי איך לחברה כמו קיקו אין כרטיס מועדון לקוחות הם סוף סוף השיקו אותו, וברוח הקידמה הוא קיים כאפליקציה בסלולר ומעניק יופי של מבצעים, הנחות וצבירת נקודות ללקוחות נאמנות, ככה שאם עד כה עוד שכנעתי את עצמי לפעמים לא לקנות כי אין הנחת מועדון, עכשיו גם התירוץ הזה כבר לא תקף ואני מוצאת עצמי נכנסת אליהם בתדירות גבוהה יותר ויותר.  



ואם עדיין לא נרשמתן ל- Giveaway שלוש השנים בבלוג, זה הזמן:

הפרס לזוכה במקום הראשון, לחצו כאן למעבר לפוסט ה- Giveaway 



חג שבועות שמח!

Comments

  1. השפתון/סומק נשמע מעניין! עוד שבועיים איטליה.. אוכל לדגום! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לך!
      ממליצה לעבור על כל רשומות קיקו בבלוג שלי כדי להכין Wish list :)
      http://mor-e-beauty.blogspot.com.es/search/label/KIKO
      והם הוציאו עכשיו גם ליין מוצרי הגנה מהשמש במחירים מעולים, שווה לך לבדוק אותם כשתהיי בחנות.

      Delete
  2. קיקו שולח ארצה ? תודה על סקירה מעניינת ומיוחדת

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, ולמרבה הצער האתר שלהם לא שולח לישראל...
      הלוואי והם יבינו בהקדם שכדאי לפתוח סניפים בארץ- יהיה קהל ענק למוצרים שלהם :)

      Delete

Post a Comment