ZOEVA Rose golden vol. 2 brush set

Zoeva הוא מותג גרמני שנוסד בשנת 2008 על ידי Zoe Boikou. השם Zoeva נוצר משילוב השם הפרטי (שביוונית משמעותו "חיים") עם המילה Eva, חווה- האישה הראשונה. על המברשות שלהם שמעתי במשך תקופה ארוכה ברחבי הרשת ואיכשהו בכל פעם שהגעתי לנקודה בה רציתי להזמין אותן או שהן אזלו מהמלאי באתר או שצץ משהו אחר שחשקתי בו יותר. בסופו של דבר הגיע הרגע, בוצעה ההזמנה ותוך מספר ימים ניגשתי לסניף הדואר כדי לאסוף אותן.
בספרד יש אתר חביב בשם Maquillalia שמכיל שפע של מותגי איפור מעניינים ו- Zoeva הוא אחד מהם, וממנו ביצעתי את ההזמנה.
לישראל אתן יכולות להזמין את המברשות מהאתר של Zoeva עצמו ובעיקרון גם מאתר Beauty Bay, אם כי בחיפוש שביצעתי לא נמצאים שם כרגע מוצרים של Zoeva.

תהיתי לא מעט איזה סט להזמין, והיה לי ברור אגב שבהזמנה הראשונה שלי מהמותג הזה אני רוצה להתנסות בסט ולא במברשות בודדות, וההתלבטות העיקרית הייתה בין הסט היפהפה Bamboo vol. 2 לבין Rose golden vol. 2. האחרון נבחר משום שיש בו בו יותר מברשות עיניים מפנים, עובדה שעונה לי על צורך כרגע, אבל אין לי ספק שבהמשך גם סט ה- Bamboo יצטרף לאוסף שלי.


Rose golden vol. 2




Rose golden vol. 2




המברשות הורודות מוזהבות מגיעות בתוך נרתיק מקסים, גדול ומרווח בצבעים תואמים. 

Rose golden vol. 2





Rose golden vol. 2




Rose golden vol. 2




Buffer brush #104

Buffer brush #104




Buffer brush #104


מברשת קבוקי בעלת ראש שטוח ודחוס שמזכירה לי מאוד את ה- F80 של Sigma, אם כי שטח הפנים של ה-Buffer brush מעט רחב יותר. גם היא, כמו ה- F80, מיועדת להנחת מוצרים נוזליים וקרמיים, והמבנה שלה מאפשר הנחה והטמעה שלהם בעור באופן אידאלי וללא השארת סימני מריחה. אני אוחזת בידית שלה כפי שאוחזים בעיפרון (משמע ממש בקצה הידית בחלק הקרוב לשערות) כדי לקבל מקסימום שליטה במברשת ובכך להפיק ממנה את הביצועים הטובים ביותר.




Luxe cheek finish brush #126

Luxe cheek finish brush #126




Luxe cheek finish brush #126


מברשת סומק לכאורה סטנדרטית, אבל בהחלט מפתיעה ביכולות שלה. היא רכה ונעימה להפליא, כמו גם כל שאר המברשות בסט, קל מאוד לאסוף איתה את הכמות הרצויה של הסומק ואז למקם את החומר בדיוק במקום המתאים על הלחיים. אני תמיד נמצאת בחיפוש אחרי מברשות סומק טובות, וה- Luxe cheek finish brush עונה על הציפיות שלי. אגב לקחתי אותה איתי לחופשה האחרונה שלי (כמו גם את כל שאר הסט) והיא שימשה לי גם כמברשת מצוינת הן לברונזר ל"חימום" והן לפידור כל הפנים.




Luxe face paint brush #109

Luxe face paint brush #109




Luxe face paint brush #109


המברשת הזאת היא הסיבה המרכזית לעובדה שרכשתי את הסט. עד לשבוע שעבר, בו רכשתי את 
Tahiti Bronzing Powder - Laguna של NARS המגיע עם  Ita Brush המפורסמת, לא הייתה לי מברשת מסוג זה באוסף. והכוונה היא למברשת דקה ושטוחה מאוד המתאימה לביצוע הצללות. מאז שקיבלתי את הסט אני מוצאת את עצמי משתמשת ב- Luxe face paint brush שוב ושוב, בטח לאור העובדה שיש לי עכשיו שפע של ערכות Contour & Highlight שאני נהנית לשחק איתן ושממש דורשות מברשות כאלה.




Luxe smoky shader brush #234

Luxe smoky shader brush #234




Luxe smoky shader brush #234


מברשת סטנדרטית לחלוטין להנחת צלליות, נוחה מאוד לשימוש ואוספת את הצללית מהפן ללא כל מאמץ מיוחד. כמו עם כל המברשות שיש לי מסוג זה אני מניחה את החומר על גבי העפעף (לאחר שהנחתי עליו פריימר עיניים) בטפיחות ולא בתנועות מריחה- זה אמנם לוקח טיפה יותר זמן אבל בסופו של דבר מתקבל מראה רווי יותר של הצללית על העפעף ויש פחות Fall out.




Luxe crease brush #228

Luxe crease brush #228




Luxe crease brush #228


מברשת לביצוע טשטושים ומעברי צבע על גבי העפעף, שונה מאלה שכבר ברשותי, הן באורך השערות והן בנפח שלהן, ומצאתי אותה קלה מאוד לשימוש. היא מתאימה לי בדיוק לאזור ה"בננה" אבל שימו לב שיש לי שטח עפעף רחב יחסית, אני חושבת שלבעלות עפעף קטן ו/או שקוע היא פחות תתאים ולהן הייתי ממליצה על מברשת 226 של MAC הדחוסה וה"מהודקת" יותר.




Smudger brush #226

Smudger brush #226




Smudger brush #226


מברשת לביצוע תיחומים לאורך קו הריסים, אחת הטובות שניסיתי. היכולת שלי להגיע איתה לרמת דיוק היא גבוהה מאוד בשל המבנה שלה. קשה להסביר את זה במילים אבל לרוב עם מברשות מסוג זה התקשיתי מאוד ליצור קו תיחום מדויק ולא גס, ואילו עם ה- Smudger הפעולה הזאת הפכה לפשוטה ביותר.




Brow line brush #322

Brow line brush #322




Brow line brush #322


המברשת הזאת נועדה, כפי ששמה מסגיר, למילוי ותיחום הגבות. כבר ציינתי בפוסטים קודמים שהתברכתי בגבות עבות ומלאות באופן טבעי, ועד לפני מספר חודשים לא השתמשתי בעקביות בשום מוצר גבות עד שגיליתי את Gimme brow המעולה של Benefit המגיע עם מברשת מובנית.
לכן ה- Brow line brush הוסבה אצלי לאחר כבוד לביצוע תיחומים בקו הריסים, חדים יותר מאלה שאני עושה עם ה- Smudger, ומההתרשמות שלי ממנה נוח מאוד לדייק איתה כך שגם לייעוד המקורי שלה היא תהיה טובה מאוד עבור מי שכן ממלאת ותוחמת את גבותיה.




Wing liner brush #317

Wing liner brush #317




Wing liner brush #317


ההפתעה הנעימה ביותר של הסט מבחינתי זו המברשת הנהדרת הזאת. גילוי נאות: אני יודעת לצייר אייליינר היטב, אבל אני ממש לא אוהבת. הרבה פעמים אין לי זמן/סבלנות/חשק להתעסק עם זה והעדיפות שלי תמיד תהיה לעיפרון עיניים במקום.
אבל אז הגיעה המברשת הזאת והפכה את הנחת האייליינר ג'ל לכל כך מהירה, ואת שרטוט הכנף לכל כך קל, שאסתכן ואומר שמלאכת הנחת האייליינר הופכת לעיתים קרובות אפילו למהנה (!). בהחלט לא ציפיתי לכך ממנה ואני מאוהבת.



מחירו של הסט 65 יורו, לא זול אבל הגיוני עבור 8 מברשות איכותיות ונרתיק איפור, ולאחר גם מספר חפיפות בהן לא הייתה כל נשירה אפשר להבין למה המברשות של החברה הזאת נחשבות לשם דבר בעולם האיפור. אני מחכה בכיליון עיניים להזדמנות להתחדש בסט נוסף!

Comments