!essence haul

כמי שחיה כבר למעלה משנה וחצי בברצלונה אבל ממשיכה לכתוב את הבלוג שלה בעברית ולהיות חברה בקבוצות איפור ישראליות בפייסבוק, לא יכולתי שלא לחייך חיוך קטן כשלפני כמה חודשים נכנסה סוף סוף חברת essence לישראל.
הרעש ברשת, ההתרגשות, השמחה (ובמקביל, כי בכל זאת יש איזון בעולם, גם זלזול) היו חזקים מאוד. ולמה חיוך קטן, אתן שואלות? כי ישראליות שאוהבות איפור חיות בתחושת קיפוח תמידית. מותגים רבים שהם שם דבר בעולם אינם מגיעים לישראל, ואלה שכבר כן "עושים עלייה" לא תמיד משווקים בארץ את כלל המוצרים שהם מוכרים בשאר העולם. ואם זה לא מספיק אז הם גם קובעים תמחור מופרז למוצריהם ללא הצדקה (ומצטערת, התירוץ של "עלויות שינוע גבוהות למזרח התיכון" אינו קביל מבחינתי).
לכן כשראיתי ש- essence מגיעים לארץ עם מגוון מוצריהם ובתמחור דומה לשאר העולם, יצא לו אותו חיוך קטן. סוף סוף קצת הוגנות עבור הלקוחה הישראלית.

essence שייכת לחברת cosnova Beauty, שהשיקה את המותג בגרמניה בשנת 2002. שנתיים לאחר מכן, ב- 2004, השיקה החברה גם את המותג CATRICE. כיום cosnova Beauty מגלגלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ- 279,000,000 יורו, ואין לי ספק שהכניסה שלה לישראל עם essence תתרום להעלאת המספרים הללו.
מעניין לציין שמבחינת מיתוג essence מוכוון יותר לנערות (ומכאן גם הזלזול, הלא מוצדק, מצד חלק מהלקוחות שהתייחסתי אליו קודם)- העיצובים צעירים ומתקתקים מאוד ואילו CATRICE מוכוון לקהל הבוגר. אבל אני למשל, שכבר מזמן לא משתייכת לקבוצת הגיל של הנערות, מוצאת את עצמי קונה יותר דווקא מ- essence בעוד שלסטנד המרשים של CATRICE אני נמשכת פחות. נערה בליבי לנצח אולי...?
בכל אופן, במסגרת הרעש ברשת קראתי לא מעט ביקורות על כך שבשל העובדה שאין דיילות ליד הסטנדים של essence בסופר פארם, מוצרי האיפור החדשים לחלוטין נפתחים ללא רחמים על ידי חלק מהלקוחות, שללא בושה מנסות אותם ואז מחזירות למקום.
אני יכולה לספר שגם בברצלונה, בה מוצרי החברה נמכרים בלא מעט רשתות קוסמטיקה שונות, אין דיילת ייעודית ליד הסטנדים שלהם אבל יש טסטרים לכל המוצרים ולכן רק במקרים בודדים נתקלתי בהשחתה כזאת של מוצרים חדשים (מעשה ידי תיירים?...). אני חושבת שצריך סוג יוצא דופן של חוצפה וחוסר התחשבות בזולת כדי להפוך על דעת עצמך מוצר חדש לטסטר, ומקווה שבסופר פארם ימצאו את הדרך למגר את התופעה.

לאחרונה גיליתי שהצטברו לי מספר מוצרים של החברה, ורציתי לשתף אתכן בהם בפוסט מרוכז, אז זה הזמן להתרווח במקומכן, לקרוא ולהתרשם:


essence 


Lash base mascara


Lash base mascara





Lash base mascara


כשהתחלתי להיתקל במוצרים מהסוג הזה בהיתי בהם בחוסר הבנה. למה שמישהי תרצה לשים בסיס גם על הריסים? הרי גם ככה תהליך האיפור המלא אינו קצר, הוא מתחיל בניקוי והנחת לחויות, ממשיך בפריימר ובהנחת כל שאר מוצרי הבסיס, הצללות, הארות, איפור הגבות, איפור העיניים שמתחיל גם הוא כמובן עם פריימר, שפתיים ולקינוח איזה ספריי מקבע. אז עכשיו להוסיף גם פריימר לריסים??? אבל כרגיל, הסקרנות האיפורית שטבועה בי גברה על העצלנות, והחלטתי שאם כבר אני מנסה מוצר שנראה לי כל כך מיותר, אז לפחות ארכוש אותו ביורואים בודדים כדי שלא יכאב הלב אחר כך לזרוק אותו אם הוא יתברר ככישלון.
וגזר הדין? אמנם לא כישלון נחרץ אבל גם לא אטרקציה גדולה. הנחתי אותו על הריסים ומיד לאחר מכן, לפי ההנחיות, הנחתי את המסקרה ו... לא ראיתי איזשהו הבדל משמעותי, לא במראה ולא בעמידות. תרשו לי לסווג את המוצר הזה כגימיק ותו לא.





Lash and brow gel mascara


Lash and brow gel mascara





Lash and brow gel mascara



בעבר דילגתי לחלוטין על איפור הגבות, מתוך האמונה שלגבות עבות ומלאות יחסית כשלי אין בכך צורך. אבל מאז שהיכרתי את Gimme brow של Benefit וראיתי איך מוצר כל כך פשוט עושה הבדל כזה דרמטי במראה שלי, אני לא מוותרת על כך. ולכן אני כל הזמן נמצאת בחיפוש תמידי אחרי מוצרים טובים נוספים שיעשו גם הם את ההבדל במינימום זמן.
ה- Lash and brow gel mascara מיועדת אמנם גם לריסים, אבל עם כל הכבוד ובהמשך למה שציינתי קודם, יש גבול לכמה אני מוכנה להתעסק איתם, ולכן אצלי היא משמשת רק עבור הגבות.
זהו ג'ל שקוף שמברשת המסקרה הקשיחה שמגיעה עימו מאפשרת הנחה אופטימלית שלו על הגבות. במבחן התוצאה אהבתי מאוד את המראה שמתקבל איתה. כמה סירוקים עדינים של הגבות וכל שערה סוררת מיד שבה למקומה והגבות נראות מסודרות ומלאות. גם שהות של מספר שעות בשמש ובחום לא השפיעה לרעה ולא נצפו נזילות או מראה מיוזע. בקיצור, המוצר הזה אומץ בחום לשגרת האיפור השוטפת שלי.





אחת הסיבות שאני נמשכת שוב ושוב לסטנד של essence היא הקולקציות המתוקות שהם משיקים. קולקציית brit-tea היא דוגמה טובה לכך, הסומק היפהפה ממנה כבר נסקר בפוסט אחר, ליחצו כאן כדי לקרוא עליו, ועכשיו הגיע תורם של 2 מוצרים נוספים שרכשתי מהקולקציה.

brit-tea illuminating base


brit-tea illuminating base


בפוסט הקודם בו דיברתי על פריימרים, סקרתי גם את Le blanc de Chanel, וציינתי שמדובר בפריימר מאיר, כזה ששאנל מגדירים אותו כ- base. ובכן, המוצר שלפניכן עובד על אותו עיקרון בשבריר מהמחיר. יש לו גוון ורדרד מבריק ולהבדיל מהשאנל הוא נוזלי מאוד. הוא נטמע בעור תוך שניות ומשאיר אותו מואר בצורה טבעית מאוד לטעמי. לכן אני אוהבת להשתמש בו לבד, מבלי להניח מייק אפ מעליו, למרות שבהחלט ניתן להמשיך ולהניח מעל מייק אפ ואת כל שאר מוצרי האיפור. כאן המקום לציין שלמרבה הצער לבעלות עור שמן מוצרים מהסוג הזה פחות יתאימו כי המראה שיתקבל עליכן יהיה מיוזע במקום מואר.
ואת הטרנד החם עכשיו בעולם האיפור ,Strobing, ניתן ליישם גם בעזרת הפריימרים המאירים הנוזליים הללו.
לא יודעות מה זה Strobing? הנה סרטון חביב של Amelia Liana שמדגים את הטכניקה:







brit-tea duo highlighter pencil


brit-tea duo highlighter pencil





brit-tea duo highlighter pencil


עיפרון הארה דו צדדי, הצד הלבן משמש להארת ה- C הפנימי של העין והצד הוורדרד משמש להארת עצם הגבה. אני אוהבת מאוד את העובדה שלמרות שמדובר בעיפרון, הפורמולה עצמה רכה יחסית וקל מאוד לעבד את החומר ולטשטש אותו על העור כך שלא נשארים עם כתם כמו שעלול לקרות עם מוצרים כאלה.






את 2 המוצרים הבאים כבר לא ניתן לדעתי להשיג היות והקולקציה נחטפה מהמדפים. בעוד שמאק השיקו קולקציית Cinderella משלהם, במחירים של מאק כמובן, essence השיקו גרסה משלהם, צנועה יותר בכמות המוצרים ובמחירם כמובן. את פלטת הצלליות של הקולקציה קיבלה זוכה אחת מאושרת במסגרת ה- Giveaway האחרון שערכתי, אבל את 2 המוצרים הבאים הצלחתי למצוא רק לפני כשבועיים בסניף של רשת Clarel בשכונת ה- Raval. נכנסתי לשם לגמרי במקרה ומודה שהלסת שלי נפלה כשראיתי אותם מונחים להם בנחת בסטנד של essence, כאילו לא ביליתי חודשים בחיפוש אחריהם בכל מקום אפשרי עד שהתייאשתי. מיד חטפתי אותם ואני כאן כדי לספר לכן מה הפסדתן...

Cinderella highlighter powder #01 The glass slipper


Cinderella highlighter powder #01 The glass slipper





Cinderella highlighter powder #01 The glass slipper


היילייטר מקסים בהטבעת פרחים עדינה שעל העור מתקבל כגוון כסוף קר שעל עצמות הלחיים מעניק הארה בדיוק כמו שאני אוהבת- נוכחת אך לא צעקנית או מוגזמת, מבריקה אך לא מיוזעת ובשורה התחתונה, מחמיאה. אני חייבת לציין שבניגוד למוצר המעולה שבתוכה, האריזה עצמה מרגישה לי מאוד זולה ולא מושקעת- ניגוד ש- essence יכלו בקלות לפתור עם קצת יותר מחשבה. בכל זאת מוצר מקולקציה של דיסני...





Cinderella blush #01 So this is love
הכוכב האמיתי מבחינתי של הקולקציה הזאת, ולו רק בשל האריזה המלבבת שלו:


Cinderella blush #01 So this is love





Cinderella blush #01 So this is love





Cinderella blush #01 So this is love


הוא מגיע בדיוק כמו הסמקים של theBalm, משמע באריזת קרטון מלבנית קומפקטית עם סגירה מגנטית, רק ללא מראה בפנים (אבל בהתחשב בעובדה שהסמקים של theBalm עולים 22$ ואילו הסומק הזה עלה 5 יורו, אני מוכנה לקבל את העדר המראה).
כשפותחים אותו מתגלה סומק בגוון ורוד אפרסקי עם מעט שימר שנותן ללחיים מראה סמוק טבעי ועדין. אני חושבת ש- essence לחלוטין "שיחקו אותה" עם הסומק הזה ואני מוצאת את עצמי מושיטה את היד אליו שוב ושוב, כי הוא משתלב לי בכל מראה איפור בצורה מושלמת. גם בגזרת העמידות הוא מהמצטיינים והגוון המקורי שלו שורד על העור לאורך כל היום.


אני מאמינה שמוצרי essence ימשיכו לצוץ בבלוג פשוט כי מגיע להם, ואפשר כבר לספר שהפוסט הבא יהיה גם הוא haul של מותג אהוב עלי במיוחד, יכולות לנחש איזה...? 


Comments