מבושמת

אני מעריכה מאוד בלוגריות מהתחום שלי, תחום הביוטי, שמצליחות להיות ורסטיליות בפוסטים שלהן. ולמה הכוונה? המילה ביוטי כוללת בתוכה כל כך הרבה תתי נושאים- איפור, טיפוח פנים, טיפוח גוף, טיפוח שיער, לקים, בישום. לכן בלוגרית שמצליחה לכסות באופן עיקבי את כולם היא סופר וומן מבחינתי, כי כמות הזמן שנדרשת כדי לבחון לעומק כל מוצר ומוצר היא רבה מדי, לפחות בעבורי, כך שהבלוג שלי מתמקד בעיקר באיפור והנושאים האחרים "מגיחים" להם מעת לעת אך לצערי לא באופן מתמיד.
הנושא שמגיח הפעם, כפי שניתן להבין מכותרת הפוסט, הוא הבישום, בו אני לרוב מגוונת מעט מאוד כי כשאני מוצאת ניחוח אהוב אני נוטה להיצמד אליו לאורך זמן ולא מרגישה צורך לנסות ניחוחות חדשים. אבל לאחרונה הצטרפו לאוסף שלי 3 בשמים שלתחושתי ראויים לשיתוף, בואו ותכירו אותם.

גילוי נאות: Halloween Tatto התקבל לסקירה



מבושמת!





Carolina Herrera

Carolina Herrera




Carolina Herrera


הבושם הזה שבה אותי קודם כל בזכות המראה החיצוני שלו. בקבוק זכוכית כבד ומעוגל, עטוף בעור אדום עם הלוגו CH לכל רוחבו ותליון המשתלשל מהפקק, גם הוא עם האותיות CH. 
הופתעתי אגב לגלות שהמותג Carolina Herrera משתייך לתאגיד Puig הספרדי שממוקם, איך לא, בברצלונה, ומאגד תחתיו מותגי על דוגמת Nina Ricci ,Paco RabanneJean Paul Gaultier, PradaValentino.


Carolina Herrera


מדובר על בושם פרחוני - אוריינטלי כאשר התו העליון הוא פירותי ולימוני, התו האמצעי הוא שילוב של ורד בולגרי, יסמין, פריחת תפוז וקינמון ותו הבסיס הוא שילוב של סנדלווד (אלמוג), ארז, קשמיר, פטצ'ולי, אמבר ומוסק.
אתן יכולות להבין מעושר המרכיבים שלו שלא מדובר על בושם קליל אלא על כזה שיש לו נוכחות לא מבוטלת, ועלי הוא מתקבל כחמצמץ ועמוק עם עמידות יוצאת דופן- הניחוח שלו ממשיך איתי לאורך כל היום ומתפוגג רק במסגרת המקלחת בערב.





Halloween Tatto

Halloween Tatto




Halloween Tatto


והנה שוב מגיע הקשר הספרדי! הבושם משתייך לבית del Pozo, בית אופנה ספרדי שהוקם (במדריד הפעם) על ידי Jesús del Pozo בשנת 1974 והחל משנת 1992 נכנס גם לתחום הבישום.

Halloween Tatto


גם כאן מדובר בבושם בעל מראה חיצוני מעוגל ואסתטי עד מאוד, שמהווה עבורי קישוט לשולחן האיפור. הוא פרחוני פירותי והתווים המרכיבים אותו הם של שושנה טבעית המשתלבת עם ניחוחות של פינה קולדהאגס טרי ופלפל אדוםמוסקזרעי טונקה מתוקים וסנדלווד.
ביחד מתקבל ניחוח נעים ורענן מאוד, כזה שגורם לי לרחרח את עצמי בהנאה מרובה. לצערי העמידות שלו עלי אינה ממושכת ולאחר מספר שעות הוא מתפוגג ואני צריכה לחדש אותו. הפתרון שמצאתי הוא למלא ממנו במיכל ייעודי לנשיאה בתיק, כמו זה שנמכר בספורה:

איחסון לבושם




איחסון לבושם


מחיר הבושם הוא 199 ש"ח לכמות של 100 מ"ל, וקיימת לו גם גרסה גברית.





Jo Malone
Wood Sage & Sea Salt Cologne

Jo Malone




Jo Malone


המותג Jo Malone נוסד בלונדון בשנת 1994 ואני מודה שעד שלא צפיתי בסרטונים של יו טיובריות ביוטי בריטיות המהללות אותו לא ידעתי על קיומו. כשגיליתי שיש לו חנות בוטיק בברצלונה שמחתי על ההזדמנות להתנסות בו וכשנפתחה מעין חנות בתוך חנות שלו בדיוטי פרי של שדה התעופה של ברצלונה כבר הבנתי שלא אוכל לחמוק מרכישה ממנו.
ולמה לחמוק? כי המחירים של המותג הזה יקרים בצורה שערורייתית, ולא רק שהם לא מתנצלים על כך אלא הם אפילו גאים במיתוג הכל כך יוקרתי שלו. הבנתי אגב שבקרוב המותג יגיע לישראל, מסקרן יהיה לראות את התמחור שינתן לו בארץ הקודש...

המותג מחלק את הבשמים שהוא מנפק לפי הניחוח הדומיננטי שלהם- פרי הדר, פרחוני, פירותי, מתובל, פרחוני קליל, ועצי. אני בחרתי בשלב הראשון "ללכת על בטוח" ולרכוש את אחד הבשמים המפורסמים ביותר שלהם, ה- Wood Sage & Sea Salt.

Jo Malone


הניחוח ייחודי מאוד וכשמריחים אותו אכן מרגישים היטב את העובדה שמדובר בבושם עצי ומלוח, ממש לא הסגנון הרגיל שלי אבל בהחלט שינוי מרענן. אם אנסה לחדד את הניחוח אז זה איך שמריחים אחרי שמבלים את היום על שפת הים, במובן החיובי כמובן.
אבל גם כאן גיליתי שלמרות ההבטחות העמידות שלו עלי אינה ארוכה במיוחד, 3-4 שעות והוא מתפוגג, ובהתחשב בעובדה שכמות של 30 מ"ל עלתה 48 יורו זה ללא ספק מאכזב.
גם עיצוב הבקבוק, לפחות של ה- 30 מ"ל, פשוט מאוד ולא מרשים לטעמי. הבשמים שלהם נמכרים גם בכמות של 100 מ"ל ו- 125 מ"ל, ושם כבר יש בקבוק בעיצוב מעט יותר ייחודי.

ראוי להזכיר של-Jo Malone יש גימיק חביב, האפשרות לשלב בין הניחוחות שהם מציעים ובכך לקבל ניחוח חדש. עדיין לא ניסיתי בעצמי אבל זה בהחלט משהו שנרשם ב- To do list שלי!


Comments