In theBalm of your hand

בחודשיים האחרונים היו טיוב מפוצץ, מ-פ-ו-צ-ץ, בסרטונים הסוקרים את הקיטים לחגים של החברות השונות. לתחושתי השנה הן גם לקחו על עצמן את המשימה ברצינות יתרה והנפיקו כל אחת לכל הפחות 3 קיטים, מה שיוצר מבחר אדיר וחגיגה לעיניים עבור כל חובבת איפור (אם כי לא כל כך חגיגה לארנק שלנו כמובן).
זה לא סוד שאני שייכת לאסכולה הישנה של הרוכשות, משמע תמיד אעדיף להיכנס לחנות, לראות את המוצר בעיניים, לעשות סווטצ'ים, לנסות אותו על הפנים ורק אז לרכוש. קניות באינטרנט לעולם לא מסבות לי את אותה ההנאה. לכן אני גם ממתינה בינתיים לראות מה מהקיטים לחגים יגיע מספורה בארה"ב לספורה בספרד, למרבה הצער הם מגיעים לכאן באיחור, אם בכלל.
אבל כשראיתי את הסרטון הבא של אמילי נואל היה לי ברור שכאן לא תהיה דחיית סיפוקים, והפלטה לחגים In theBalm of your hand של theBalm הוזמנה מיד:







הזמנתי אותה מאתר Unified Cosmetics בעלות כוללת משתלמת ביותר של 35.39$ והיא הגיעה תוך 10 ימים, ארוזה היטב וללא פגע.

ונתחיל מהקנקן. theBalm הוא מותג שמצטיין באריזות קרטון קשיחות ומעוצבות, עם איורים שתמיד יש בהם איזושהי פואנטה או סוג של קריצה. אני מעריכה מאוד מותגים מסוג זה, שגם בלי לראות את שם המותג מיד אדע לפי האריזה במי מדובר.
בתוך פלטה מלבנית ומאורכת יש מעין אריזת "מחווה" מקסימה שמרכזת בתוכה מבחר ממוצרי הכוכב שלהם, מה שהופך אותה כמובן ל:
מוצר אספנות,
מוצר רב שימושי,
מוצר אידאלי לנסיעות.
ובנות, היא מושלמת. מתוך הצפת הפלטות והקיטים ברשת ומכונות השיווק המשומנות של חברות הקוסמטיקה, ששולחות את מוצריהן לסקירה ליו טיובריות אמריקאיות ובריטיות בעיקר ו/או מזמינות אותן להשקות מפוארות וחלומיות, נדמה שהפלטה הזאת נבלעת ולא מקבלת את מקומה הראוי וחבל. כי לטעמי היא מהמוצלחות ביותר שהושקו.


In theBalm of your hand




In theBalm of your hand




In theBalm of your hand




In theBalm of your hand


אז מה בפלטה?
השורה הראשונה מכילה את:
Hot mama
צללית/סומק אפרסקית וזוהרת בעלת פיגמנט נהדר שמיטשטשת בקלילות, בין אם על העפעף או על הלחי.

Instain- Argyle
סומק מסדרת הסמקים העמידים של theBalm, כשהגוון הזה הוא ורוד בייבי מתוק ומאט לחלוטין. הנחה שלו ומעליו את Hot mama יוצרת מראה סמוק מהמם ביותר!

CabanaBoy
צללית/סומק בגוון ורוד סגלגל מיוחד שהפתיע אותי מאוד כי זה ממש לא גוון הסומק שאני נמשכת אליו, וגיליתי שהוא מחמיא ביותר על הלחיים, וודאי וודאי שעל העפעף.

Bahama mama
הברונזר המפורסם של המותג, גוון מושלם לביצוע הצללות היות והוא בעל תת גוון אפרפר ומאט לחלוטין.


סווטצ'ים:

In theBalm of your hand





הצלליות מסדרת Shady lady ידועות בפיגמנט המופלא שלהם, ובפלטה הזאת שולבו שני צבעים מהממים ביופיים.
Shady lady- Insane jane הוא אפור נחושת מטאלי ומהווה גוון צללית מהייחודיים שנתקלתי בהם.

Shady lady- Mischevious marissa הוא חום ברונזה מטאלי שמשתלב בכל מראה איפור עיניים ונותן לו את אותו טאצ' זוהר.

Sexy הוא גוון מפלטת הצלליות Nude tude המוכרת של theBalm (שכבר נסקרה בבלוג, ליחצו כאן כדי לקרוא), סגול שזיף עמוק וכהה מאוד והיא בגימור מאט. מכל הפלטה זו הצללית עליה הייתי מוותרת, והייתי שמחה אם היו שמים במקומה את גוון Stand-offish או Silly המקסימים, אבל היי, You can't have it all...

Balm jovi היא פלטה נוספת מוכרת של המותג ומתוכה שולבה כאן צללית Leadzeppelin, ירוק מעט שימרי שמשתלב היטב באיפור עיניים מעושן.

Mary-lou manizer הוא היילייטר הקאלט של theBalm, ואין מכורת איפור אמיתית שלא מחזיקה אותו ברשותה. מרקם רך כמו חמאה, הברקה מושלמת שבימים עצלים אני משתמשת בה גם להארת העפעף במקום צללית, בקיצור, מוצר חובה שכבר נסקר באופן מקיף בבלוג, ליחצו כאן כדי לקרוא.


סווטצ'ים:


In theBalm of your hand





אהבתי מאוד שאת החלק של השפתיים מיקמו תחת "דלת" נפרדת, וכך אין סכנה לערבוב בין מוצרי האבקה לבין המוצרים הקרמיים.
How about them APPLES? - Caramel
סטיין ללחיים/שפתיים בגוון אפרסקי עדין עד שקפקף שלשפתיים מוסיף מעט גוון, אבל על הלחיים הוא בלתי נראה כמעט.

TheBalm girls- Mia moore
שפתון בגוון אדום מחמיא, נוח מאוד להנחה על השפתיים ואינו מייבש אותן כלל וכלל. 


סווטצ'ים:


In theBalm of your hand



עבורי הפלטה הזאת היוותה עסקה משתלמת ביותר מכיוון שיש לי מתוכה בגודל מלא רק את Mary-lou manizer, ואני חושבת שאם יש פלטת חגים אחת בלבד שאתן רוצות לרכוש אז זו צריכה להיות זאת- מקבלים כאן גם טעימה יפה ממוצרי המותג וגם תמחור הוגן ביותר!


In theBalm of your hand



Comments

  1. מור נראה מהמם!אני אהבתי את הסרטון שלה ממש וחשקתי בפלטה הזו. יש ברשותי מספר סמקים ושימרים ופלטת צלליות שלהם ובגלל שזה בעצם אוסף כזה מאמינה שאוותר. אבל גם אני מאוהבת במותג הזה. איכות מדהימה ומחירים הוגנים

    ReplyDelete
    Replies
    1. סרטון הסקירה שלה מצוין והיא תמיד משדרת אמינות לדעתי, ככה שכשהיא ממליצה על משהו הוא מיד נרשם אצלי ב- Wish list.
      theBalm הוא אכן מותג אהוב במיוחד, אבל אני בהחלט מסכימה שאם כבר יש לך כמה מהמוצרים שלו אז הפלטה לא הכרחית. מבחינתי יש לה פשוט גם ערך כמוצר אספנות, ולכן לא יכולתי לוותר עליה :)

      Delete
  2. ואו איזה פיגמנט יפה יש לצלליות האלה ממש אהבתי, לא שמעתי על החברה הזו וזה רק אומר ששווה לבדוק דברים חדשים שיכולים לשדרג את ה איפור

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש להן פיגמנט מעולה, ואני שמחה לדעת שהפוסט שלי חשף אותך לחברה חדשה ועוד לאחת מצוינת כמו theBalm!

      Delete
  3. לא אשקר, ואודה באשמה, כי היא בהחלט היתה בראש הווישליסט שלי , אך הנושא קצת נזנח, ולא נראה לי שארכוש. בכללי נראית מצויינת, ואני אוהבת מאוד את המוצרים של דה באלם! לאחותי יש מבחר רחב של מוצריהם, כולל סמקים שונים וכמה פאלטות צלליות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש כזה היצע גדול של סטים, פלטות וקיטים השנה מחברות הקוסמטיקה השונות, שאני יכולה להבין למה היא עלולה ללכת לאיבוד ביניהם ולהיזנח... אבל מבחינתי In theBalm of your hand כזאת מוצלחת שאני שמחה שלא ויתרתי ושרכשתי אותה :)

      Delete
  4. פלטה מגניבה לגמרי! יש פה גוונים שדיי חופפים לדברים שכבר יש לי, אז אני לא אזמין... אבל אני חושבת למשל על מישהי שרק מתחילה להתאפר, או מחפשת משהו רב שימושי שבאמת יתאים גם לנסיעות למשל, וזה עונה לדרישות האלה בדיוק :)
    תתחדשי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. נכון, וגם עונה לדרישה של מכורות לאיפור שאוהבות לאסוף מהדורות מוגבלות ;)

      Delete

Post a Comment