Just glow

על העובדה שאני אוהבת דברים יפים ונוצצים כבר הסכמנו. על העובדה שאני אהיה מוכנה לשלם עליהם סכומי כסף מגוחכים גם כבר הסכמנו. והעובדה שחג המולד מספק לחברות הקוסמטיקה סיבה מצוינת להשיק דברים יפים ונוצצים ולמכור אותם בסכומי כסף מגוחכים כבר ידועה ממזמן.
לכן הרכישות הבאות שלי לא תפתענה אף אחת מכן.


NARS
Steven Klein
One shocking moment
Cheek studio palette


One shocking moment




One shocking moment


הפלטה הזאת היא חלק מקולקציה מיוחדת ביותר בשם Fantascene ש- NARS השיקו לרגל החגים בשיתוף עם Steven Klein, צלם אופנה ניו יורקי ותיק ומוערך, שעבד בין היתר עם מדונה וליידי גאגא. שיתוף הפעולה הזה הניב סדרת מוצרים בעיצובים עתידניים ומעוררי אי נוחות עבור המתבונן, ואני חייבת לומר שככל שהתעמקתי יותר באילוסטרציה שעל הפלטה, כך גברה בי מצד אחד תחושת האי נוחות ומצד שני תחושת ההתפעלות מהייחודיות שלה.
אבל אנחנו כאן כדי לדבר בעיקר על מה שבתוך הקנקן, ובתוך הקנקן תמצאו את אחת הפלטות המוצלחות ביותר שאני לפחות נתקלתי בהן.
יש בה בשורה העליונה מימין את הברונזר האייקוני של המותג, Laguna, המתאים לחימום מראה הפנים ומתן אותה "נשיקת שמש" שכולנו שואפות להשיג, את הצמד Paloma המורכב מברונזר אפרפר המעניק את ההצללות המחטבות והמפסלות את הפנים והיילייטר להארת האזורים הגבוהים בפנים, ואילו בשורה התחתונה ישנם 4 סמקים:
Robotic ורוד חיוור
Blasphemy ורוד אפרסקי
Luster זהוב בהיר
Dolce vita ורוד אדמדם, כולם פיגמנטים ומעניקים הסמקה יפה.


One shocking moment


הדבר היחיד שחסר לי בפלטה הזאת היא מברשת תואמת, ובמחיר שהיא עלתה בסניף ספורה הסמוך לביתי (59 יורו) הייתי מצפה שתצורף מברשת. אבל בכל זאת מדובר כאן בפלטה של נארס, איכותית, מעוצבת להפליא (כולל מראה נוחה) והמכילה כמות מכובדת מכל מוצר, לכן אני מוכנה להסתדר בלי מברשת מובנית.
בסניף ספורה שלי היא עדיין נמצאת נמכרת אבל בחלק מאתרי האינטרנט שבדקתי הפלטה כבר אזלה מהמלאי, כך שאני ממליצה בחום לא לוותר על ההזדמנות ולרכוש אותה במידה ויזדמן לכן.






Hourglass
Ambient lighting edit palette 


Ambient lighting edit palette




Ambient lighting edit palette


הרבה, הרבה, הרבה זמן שאני מחכה להזדמנות להניח את ידיי על מוצר של חברת Hourglass. למי שלא מכירה, זוהי חברה אמריקאית בעלת מוצרי איפור איכותיים ויקרים להחריד.
בגזרת הפלטות המיוחדות הם השיקו בהתחלה את Ambient lighting palette, פלטת פודרת מאירות שבהיתי בה באינטרנט שוב ושוב, קראתי סקירות עליה וצפיתי בסרטוני יוטיוב בכיכובה, אבל במחיר של 58$ פשוט לא הצלחתי להביא את עצמי לרכוש אותה.
ואז הם השיקו פלטת סמקים מהממת בשם Ambient lighting blush palette שעד שהחלטתי שאני רוכשת אותה היא אזלה מהמלאי, 
ואז! לרגל חגי 2015 הם השיקו את הפלטה האולטימטיבית שלפניכן, Ambient lighting edit palette. וכאן כבר לא התמהמהתי והזמנתי אותה במיידי מאתר ספורה ארה"ב.
חשוב לציין שדווקא לגביה הביקורות ברשת היו חלוקות, ונשמעו קולות שאמרו שהיא קטנטונת ואינה מצדיקה את מחירה השערורייתי, 80$. אבל מכירות את האמרה "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"? ובכן, קטנה מדי, יקרה מדי, גם היא כבר אזלה מהמלאי במרבית האתרים...

יש בה 3 פודרות מאירות:
Dim Light גוון בז' אפרסקי עדין
Iridescent Strobe Light גוון פנינה
Diffused Light גוון צהבהב חיוור

2 סמקים:
Mood Exposure גוון שזיף חיוור
Luminous Flush גוון שמפניה ורדרד

וברונזר Luminous Bronze Light עדין לחימום מראה הפנים.


Ambient lighting edit palette


כל אחת מששת הפודרות בפלטה שימושית מבחינתי, ואני יכולה לומר לכן שהפלטה הזאת מושלמת ואין שמחה ממני על כך שרכשתי אותה. יש משהו בפודרות של Hourglass שהופך את הגימור של האיפור למהמם ביופיו, באופן שמעולם לא השגתי עם אף פודרה אחרת. 



התוספת של 2 הפלטות הללו לאוסף שלי הסבה לי הנאה מסוג זו שכבר מזמן לא חוויתי ברכישת איפור, ואני חושבת שכל בעלת כמויות איפור כשלי, המתעדכנת ורוכשת מוצרים חדשים על בסיס קבוע תדע להעריך את ההנאה הלא מובנת מאליה הזאת.
ואם עדיין לא התעורר גם בכן החשק להפוך לבעלים הגאים של הפלטות, אז הסרטון הבא ללא ספק יסייע בכך:




¡Feliz Navidad!

Comments

  1. פוסט מעולה ויוקרתי ביותר! הפלטה של נארס נראית שווה במיוחד, מלאת כל טוב :). מזו של האאורגלס אני נהנית בצורה יוצאת דופן - כל אחד הפאנים שימושי לי והכל מתפקד בצורה מדהימה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! 2 הפלטות הללו כל כך יפות ובאותה נשימה גם כל כל שימושיות- וזה בדיוק מה שהופך אותן למושלמות :)

      Delete
  2. אכן פוסט מעניין. כשאדע להתאפר... גם אבין כיצד לנצל כזה איפור באופן יעיל....💘💗

    ReplyDelete
    Replies
    1. מצחיקה שאת, אחותי הגדולה והיקרה! בואי ניזכר בכך שאת זאת שאיפרה אותי לראשונה בחיי, ואם זכרוני אינו מטעה אותי, עשית את זה מצוין :)

      Delete
  3. אוייייי כמה שבא לי את הפלטה של האורגלס ובישראל או גרמניה לא ניתן להשיג אותן :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפלטה הזאת מושלמת ואכן Hourglass קשים להשגה למתגוררים בישראל ובאירופה, אבל היות וה- Ambient lighting edit palette הייתה במהדורה מוגבלת אז בשלב הזה היא כבר Out of stock בכל מקרה...
      אגב באתר של ספורה ארה"ב, שכן שולח ישירות לגרמניה, עדיין קיימת פלטת הפודרות שלהם, Ambient Lighting Palette, שנחשבת גם היא למצוינת: http://www.sephora.com/ambient-lighting-palette-P382309?skuId=1606086

      Delete

Post a Comment