Lookfantastic Beauty Box- December 2015

לפני כשלושה וחצי חודשים פרסמתי פוסט על קופסת היופי של אתר האינטרנט Lookfantastic, לחצו כאן כדי לקרוא אותו, ובחודשים האחרונים הם היו אדיבים מספיק בכדי להמשיך ולשלוח לי כל חודש קופסה חדשה, שאותן בחרתי שלא לסקור בבלוג מכיוון שהן לא היו מספיק מעניינות לטעמי.
אבל החודש כשקיבלתי את הקופסה הרגשתי שסוף סוף יש כאן משהו שאני רוצה לשתף אתכן בו, ואתן מוזמנות להכיר את Lookfantastic Beauty Box, גרסת חודש דצמבר!

גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה מאתר Lookfantastic 


כשפתחתי את אריזת הקרטון שבתוכה היא הגיעה, אני מודה שהתרגשתי לראות את הקופסה החגיגית, לבנה עם דוגמה מוזהבת מוטבעת עליה, מסוג הקופסאות שתישמרנה אצלי לשימוש חוזר.

Lookfantastic Beauty Box- December 2015



וכשפתחתי אותה, שמחתי להמשיך ולהתרגש הפעם:

Lookfantastic Beauty Box- December 2015


הקופסה הגיעה עם מגזין שמספר על המוצרים שהיא מכילה, ואני חייבת לציין שמדובר במגזין מושקע ואטרקטיבי ביותר.

Lookfantastic Beauty Box- December 2015




Lookfantastic Beauty Box- December 2015




Eve Lom
Morning time cleanser

Morning time cleanser


באלם לניקוי הפנים שמגיע בשפופרת נוחה עם פקק הברגה, המוציא בדיוק את כמות החומר הנדרשת. לאחרונה אני נתקלת יותר ויותר במוצרי ניקוי פנים דוגמת זה, ששיטת השימוש בהם היא בתחילה עיסוי החומר על עור פנים יבש ורק לאחר מכן הוספת מים כדי להקציף ולהסיר אותו.
הרעיון המרכזי הוא ששלב העיסוי על עור יבש מאפשר למרכיבים הפעילים שבתכשיר (במקרה שכאן אנזים מפרי הפפאיה ושמן גזר) לבצע את פעולתם ביעילות מרבית.

Morning time cleanser


מחירו של המוצר הזה בגודלו המלא (125 מ"ל) הוא 54.45 יורו, ובהתחשב בעובדה שכאן קיבלתי אותו בגודל מכובד של 50 מ"ל, למעשה כבר כוסתה איתו כמעט כל עלות הקופסה.




Codage
No3 Radiance & Energy serum

No3 Radiance & Energy serum


מוצר טיפוח נוסף בקופסה הוא הסרום של חברת Codage הצרפתית, שיעודו העיקרי הוא להשיב לעור מראה קורן וחיוני ולמנוע ולטפל בסימני הזדקנות ראשונים. הוא מיימי מאוד ונספג בעור תוך שניות ספורות, בדיוק כפי שאני מצפה מסרום, וגודל הנסיעות שלו שימושי מבחינתי.
מחיר הסרום בגודלו המלא (30 מ"ל) הוא 98.95 יורו ובגודל מוקטן של 10 מ"ל עלותו 41.95 יורו, כך שלקבל דוגמית ממנו שגודלה 7 מ"ל מהווה דבר נדיב ביותר.




Molton Brown
Body wash

Body wash


ובכן, ג'ל רחצה. אבל של מותג שלא הכרתי, והצצה זריזה באתר שלהם גילה לי למה- יש להם נקודות מכירה במקומות רבים בעולם אבל לא ב... ספרד או בישראל.
הניחוח שאני קיבלתי, Japanese orange, הוא אכן תפוזי מרענן ובהתחשב בעובדה שבגודל מלא של 300 מ"ל מחירו 22 יורו, הבקבוקון של ה- 100 מ"ל מהווה כמות נאה ביותר להתנסות.




Lord & Berry
Pailette glitter eye pencil

Pailette glitter eye pencil


מותג איפור שאני פוגשת בפעם הראשונה, ומחקר קצר עליו גילה שמדובר באחד איכותי ביותר. Lord & Berry הוא מותג איפור שנוסד באיטליה בשנת 1992 והחל משנת 1997 פועל ממילאנו ומתחזק ליין מוצרים מגוון.
בקופסה הגיע עיפרון עיניים שחור שופע גליטר בגודל מוקטן, והיות ואין לי שום דבר דומה לזה באוסף שלי שמחתי לאמץ אותו. 

Pailette glitter eye pencil




Eylure
Exaggerate No. 156

Exaggerate No. 156


ריסים מלאכותיים. יש כאלה שלא תצאנה מהבית בלעדיהם, אני לא נמנית עליהן. 
יחד עם זאת Eylure מהווים את אחד מהשחקנים המרכזיים בשוק הריסים המלאכותיים, ולקבל צמד שלהם בקופסה, כולל דבק ריסים תואם, בהחלט מסקרן אותי ומעורר חשק לנסות אותם.




Wet brush
Squirt

Wet brush


על ה- Wet brush בגודלה המלא כתבתי לפני זמן רב, תוכלו לקרוא עליה בפירוט בלחיצה כאן.
בקופסה הגיע הגודל המוקטן שלה, ועוד בצבע האהוב עלי, סגול! מושלמת לנשיאה בתיק וללא ספק תלך איתי לכל מקום מעתה והלאה.



מתברר שאני לא היחידה שחשבה שהקופסה הזאת מוצלחת במיוחד ולכן למרבה הצער היא כבר Sold out באתר Lookfantastic, אבל אם המגמה החיובית הזאת תימשך אז זה בהחלט מנוי שכדאי לשקול לעשות.
Lookfantastic מציעים 3 אפשרויות עבור מנוי לקופסאות שלהם:
3 חודשים בעלות של 64$ (21.33$ לחודש)
6 חודשים בעלות של 120$ (20$ לחודש)
שנה בעלות של 216$ (18$ לחודש)
בנוסף אפשר גם לרכוש קופסה אחת באופן חד פעמי בעלות של 24$.


ואנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסיומה של שנת 2015, ולרגל שנת 2016 הבאה עלינו לטובה אני מתכננת לכן Giveaway חגיגי במיוחד בבלוג. 
מוכנות?


Comments

  1. באופן לא כ"כ מפתיע, חוץ מה-wet brush אני לא ממש מכירה את שאר המותגים... כל מוצרי הטיפוח עושים רושם טוב, מעניין איך הם בשימוש יומיומי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחד הדברים החביבים עלי ביותר הוא להכיר מותגים חדשים, ואני חושבת שהקופסה הנוכחית עשתה זאת היטב. ואם בשימוש לטווח ארוך מוצרי הטיפוח אכן יהיו טובים- אשמח לעדכן על כך בבלוג :)

      Delete
  2. קופסא שווה ביותר! בהחלט משתלמת... והמוצרים מסקרנים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי שווה, ובדיוק שכבר חשבתי שקופסאות היופי לא תצלחנה לרגש אותי יותר ;)

      Delete

Post a Comment