All alone

צורת ההגשה החביבה עלי ביותר עבור צלליות היא בפלטות, ורצוי גדולות. אל תציגו לי מארזים של 4 פלטות למשל, כי העניין שלי מתעורר רק כשמדובר ב- 6 ומעלה.
אבל לאחרונה שמתי לב שבאופן מקרי לחלוטין הגיעו ב"אורח פלא" לשידת האיפור שלי מספר צלליות בודדות ולא רעות בכלל, אז בואו ותכירו את הבודדות שלי, שאגב רובן מ- Kiko.
כבר אמרתי שאני אוהבת את החברה הזאת?


חופשי זה לגמרי לבד!





H&M עשו מתיחת פנים לליין האיפור שלהם, שלמיטב ידיעתי (ותקנו אותי אם אני טועה) עדיין לא הגיע לישראל. מדובר בליין עשיר ביותר שמכיל כל מוצר איפור שאתן יכולות לדמיין, ובמחירים שווים לכל נפש. עם זאת... אני מוצאת את עצמי נכנסת לא מעט פעמים בחודשים האחרונים לסניף ליד הבית שלי, שמחזיק את מרבית המוצרים בליין, ויוצאת בידיים ריקות. משהו שם פשוט לא מתחבר לי- האריזות שנראות לי מיושנות ופלסטיקיות מידי, ואולי הבעיה היא שבדיוק ממול יש סניף חדש וגדול של Kiko, שתמיד קורץ לי ושממנו אני לעולם לא יוצאת בידיים ריקות?
בכל מקרה באחת הפעמים נכנסתי נחושה לצאת עם משהו, והבחירה נפלה על הצללית הבאה (ונקנה גם שפתון, שייסקר בפוסט נפרד):


High impact eye colour





High impact eye colour
Vivid pigments captivating shades
Baci di dama


Baci di dama


גוון ברונז' פנינה מושלם שניתן לשלב כמעט בכל מראה איפור, פיגמנט מצוין שמתבטא היטב על העפעף, מה עוד אפשר לבקש מצללית? אולי רק שתגיע בתוך פלטה :) היות וכפי שאמרתי האריזות ממש לא מדברות אלי, אני צופה דיפוט שלה בעתיד הקרוב מאוד.





Flormar הם עוד חברה שאני נכנסת שוב ושוב לחנויות שלה יוצאת בלי כלום, דבר שלא קל לגרום לי לעשות כשמדובר בחנויות איפור, אבל אני מניחה שעם השנים וככל שסף הריגוש שלי מאיפור עולה, קרי נדרש הרבה כדי לגרום לי לדפיקות לב ולהוצאת כרטיס האשראי, זה ילך ויקרה לעיתים תכופות יותר. ידעתי שיש יתרון בלהתבגר (שלא לומר להזדקן)!
בכל אופן, באחת הקולקציות שהם השיקו הופיעה סדרת צלליות שמזכירה את In extra dimension של מאק, והגוון הסגול המטאלי מספר 04 שנקרא Boom shot בהחלט גרם לי לעילפון קל, ובואו נאמר שאם הם היו משכילים ליצור פלטה של כמה צלליות כאלה הם בהחלט היו נחטפות מהמדפים. זוהי אינה צללית לעדינות הנפש כמו ה- Baci di dama של H&M. הו לא. כאן מדובר בסגול מנצנץ יפהפה ובעל נוכחות, אחד המיוחדים שראיתי.


Boom shot



Boom shot





Kiko השיקו לפני מספר חודשים במסגרת קולקציית Midnight siren מספר צלליות בסטיק. עכשיו למי מכן שהתגוררה על הירח חשוב לספר שהצלליות בסטיק שלהם נחשבות לאחד ממוצרי הדגל, אם לא מוצר הדגל של המותג. הגרסה הזאת של צלליות הסטיק נקראה Water infused eyeshadow, והגוון שבחרתי 02 Mysterious chocolate הוא חום נחושת מנצנץ ומשגע, אחד היפים שנתקלתי בהם. היא אמנם ניתנת לטשטוש אבל עמידה מאוד ובהחלט גורמת לך להבין למה הצלליות הללו נחשבות כמוצר דגל שלהם.


Mysterious chocolate



Mysterious chocolate





בקולקציה נוספת של Kiko, שהתלהבתי ממנה עד מאוד ונקראה Rebel romantic, הושקו 6 צלליות בשם Metallic Shine Eyeshadow במרקם מיוחד שנראה אבקתי אבל הגימור שלו קרמי לחלוטין. כאן כבר התקשיתי לבחור ולכן אספתי לחיקי שלוש:

01 Superb beige


01 Superb beige



01 Superb beige




02 Absolutely rose


02 Absolutely rose



02 Absolutely rose




03 Strong chocolate 


03 Strong chocolate 



03 Strong chocolate



כולן פיגמנטיות ביותר, שלושתן ביחד יוצרות מראה איפור עין שלם ומהמם ביופיו ומבחינתי מהוות הוכחה נוספת ש- Kiko הוא אחד ממותגי האיפור הטובים והאיכותים שקיימים היום בשוק העולמי.



סווטצ'ים:

מימין לשמאל: H&M, פלורמר, קיקו



בנימה אופטימית זו אאחל שהלוואי שבשנת 2016 Kiko סוף סוף יבינו שיש שוק שלם של חובבות איפור שממתין עבורם בישראל, כי הגיע הזמן שהמותג הנהדר הזה יהיה נגיש גם לכן!

ושמחתי לגלות שגם Tati מסכימה איתי, ובעיקר לגבי הצלליות:


Comments

  1. כנראה שגרתי על הירח.
    😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. אז ברוכה הבאה לכדור הארץ!
      בביקור הבא שלך בברצלונה תנסי את הצלליות בסטיק של Kiko, ותיווכחי בעצמך ;)

      Delete

Post a Comment