Makeup Geek vegan palette

נפתח בכך שזה כבר הפוסט השלישי ברציפות שאני מפרסמת על פלטת צלליות, והיד עוד נטויה- ראו הוזהרתן :)
אז Makeup Geek הפעם. חברת איפור שהוקמה על ידי יו טיוברית בשם מרלנה, אישה מעניינת ביותר בעלת אמביציה בלתי נלאית, הרחבתי לגביה בפוסט הקודם שפרסמתי על החברה, תוכלו לקרוא אותו בלחיצה כאן.
אתר האינטרנט שלה שולח לכל העולם, והיות ועבר זמן רב מאז ההזמנה הקודמת שלי ממנו, הרגשתי צורך לבקר בו מחדש. למי מכן שלא מכירה את הקונספט עליו מתבססת הרכישה באתר, אז הצלליות המוצלחות שלה בנויות על שיטת ההרכבה העצמית, משמע בחירת מתוך מגוון פנים בודדים שמאפשרים לכל אחת להרכיב לעצמה פלטת צלליות לפי טעמה האישי.
עכשיו, הרעיון בבסיסו הוא נהדר. אבל... עבור חסרת סבלנות שכמוני הוא לא ממש עובד, ולכן אני תמיד מחפשת באתר שלה את מארזי הצלליות שכבר הורכבו מראש, ה- Bundles. 
וה- Vegan Bundle המכילה 9 צלליות מצאה חן בעיני מיד, בעיקר משום שמלבד גוון Shimma shimma השמפניה מטאלי המהמם שכבר יש לי מהפלטה הקודמת, כל שאר הגוונים הם חדשים עבורי ושניים מתוכם הם בגימור החדש יותר של Makeup Geek, שנקרא Foiled והכוונה בעצם לפיגמנטים שנדחסו היטב, כך שבמקום בתפזורת הם נמצאים בפן ובכך הופכים לנוחים בהרבה לשימוש.
יחד איתן הזמנתי גם את ה- Travel vault palette, פלטה מגנטית יפהפייה בעלת מראה נוחה והמאכלסת את תשע הצלליות שבמארז בצורה מושלמת.





קופסת ההפתעות!







Makeup Geek vegan palette





Makeup Geek vegan palette




הצלליות כולן, כמו תמיד אצל Makeup Geek, בעלות איכות מעולה, נמרחות על העפעף בקלילות ונוחות לביצוע טשטושים ומעברים. 2 הצלליות בגימור ה- Foiled נהדרות במיוחד, פיגמנטיות מאוד וכמעט ללא Fallout- בהחלט ארכוש בהמשך עוד מהליין הזה.



אז מה בפלטה?


Makeup Geek vegan palette


בשורה העליונה משמאל לימין:
Barcelona beach גוון חול בהיר בגימור מאט
Latte גוון חום מאט
Mesmerized טאופ עמוק עם תת גוון סגול בגימור Foiled


סווטצ'ים-

Makeup Geek vegan palette




בשורה האמצעית משמאל לימין:
Shimma shimma השימושית עד מאוד
Bedrock האפורה עם התת גוון החום ובגימור מאט
Moondust טאופ כסוף מטאלי


סווטצ'ים-

Makeup Geek vegan palette




בשורה התחתונה משמאל לימין:
Enchanted forest ירוק עמוק עם תת גוון שחור ובגימור מאט
Time travel גוון ירוק כחול עם תת גוון אפור ובגימור מאט
Houdini ירוק אזמרגד עמוק בגימור Foiled


סווטצ'ים-


Makeup Geek vegan palette





Makeup Geek vegan palette






Makeup Geek ממשיכה לצמוח ולהתרחב בליין המוצרים שלה תוך שמירה על איכות עם מחיר הוגן.
לפני כחודש הושקו ה- Contour powders שמקבלות ביקורות מצוינות ברחבי הרשת, כמו כן גם הושקה פלטת צלליות מיוחדת בשיתוף פעולה עם היו טיובר Manny Mua שאזלה מהמלאי זמן קצר מאוד לאחר מכן, אם כי מובטח שהמלאי יחודש, וממש לפני כמה ימים הושקו עפרונות עיניים שגם הם מקבלים יופי של ביקורות.
בהמשך השנה יושקו גם Contours בקרם, וזה ללא ספק מרשים לראות את כל זה קורה, בטח ובטח כשנזכרים שהכל התחיל מאישה אחת שאוהבת מאוד איפור, ולכן בסך הכל פתחה לפני כמה שנים ערוץ יו טיוב כתחביב!






Comments